Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. 2015 tangokuninkaalliset

Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss
    9
    138
  2. Kaarihovissa kajahtaa ! :)

Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise
    Tapani Kansa
    1
    178
  3. Tangokuninkaalliset 2014

Toivottavasti tänä vuonna tangokuninkuuden voittaa Leif Lindeman tai Jarno Kokko. He ovat kaikkein parhaat. Erityisesti
    80
    1093
  4. Unohtumaton ilta

Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt
    Tapani Kansa
    13
    289
  5. Inhotus ällötys !

Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j
    5
    204
  6. Tartu mikkiin haastatteluvideo

Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/18455
    Tapani Kansa
    15
    184
  7. Tympäsee kun....

Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina
    Tapani Kansa
    6
    215
  8. Tapsan antifaneille !

Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p
    Tapani Kansa
    17
    185
  9. Odottavan aika on pitkäää....

Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne
    Tapani Kansa
    10
    234
  10. Kiva ! :)

Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)
    Tapani Kansa
    2
    123
  11. Sitä saa mitä tilaa

Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il
    Tapani Kansa
    19
    246
  12. Forssan kirkossa

Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil
    Tapani Kansa
    9
    233
  13. Uusi levy ensivuonna !

Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä
    Tapani Kansa
    8
    141
  14. Tapsa Aamutv:ssä Huomenna !

Tapsaa hastatellaan huomenna TV1:n Aamu-TV:ssä klo 7.49 !!!
    Tapani Kansa
    34
    174
  15. Tälläisen jutun löysin....

Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-
    Tapani Kansa
    6
    205
  16. Beatfestissä ?

Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?
    Tapani Kansa
    2
    153
  17. Mikä meno Jormualla ?

Oliko eilen hyvä keikka Jormuan tanssilavalla ?
    Tapani Kansa
    4
    162
  18. Marko Maunuksela

Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka
    3
    159
  19. Saariselän konsertti ?

Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?
    Tapani Kansa
    1
    289
  20. Epäselvää artikulointia

Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia
    1
    123