Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos hyvän rallipelin haluaa ja tehot riittää niin Richard Burns ralli on ihan huippu. Luulen että jopa parempi kuin Colin.
09.11.2004 08:36
Eikö niitä Flat Outteja ole vain yksi. Ja se on enimmäkseen semmonen "autot paskaks" peli. Grafiikaltaan se on huippua. Ainakin mulle kelpaa. http://www.jucaushii.ro/img/Flat-Out/1.jpg
09.11.2004 08:35
Mutta jos on Windows XP käytössä niin harvemmin tarvitsee mitään asennella. Tarkoitan ajureita. Jos kameran mukana tuli joku ohjelma niin sen voi asentaa.
Itelläni tuli ongelmia kun asensin ajurit cd:ltä ja kamera ei toiminut. Poistin ne ja sitten taas toimi. Mutta kyseessä tais olla webbikamera.
09.11.2004 08:30
Ainakin bsplayerillä saa subit näkymään. Ne voi avata erikseen siihen leffaan tai sitten jos laittaa leffan ja tekstit samaan kansioon niin riittää että avaa pelkän leffan. Silloin tekstityksillä täytyy olla sama nimi kuin leffalla.
09.11.2004 08:27
Mutta en kuitenkaan lataisi mitään liitteitä ellei kaveri oo niitä lähettänyt. Mutta onhan se kiva päästää virus koulun koneelle et ei siinä mitään :)
Mutta asetuksia et millään pääse muuttamaan. Varmaan juuri siksi ettei tule viruksia.
09.11.2004 08:25
Hae SpywareBlaster ja asenna se. Pitää spywaret poissa. Sitä ei tarvitse käynnistää erikseen. Riittää että käynnistät sen kerran ja laitat asetukset ja kaikki kuntoon. Tietenkin sitä pitää välillä päivittää.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
09.11.2004 08:22
Että näin.
09.11.2004 08:07
Sitten ku oot siihen kuvakkeen tietoihin kirjottanu sen ihme jutun niin pelissä painat sitä ykkösen vasemmalla puolella olevaa näppäintä. Sitten kirjotat vaikka coder ja painat entteriä.
09.11.2004 08:06
Microsoft Sidewinder Force Feedback 2
Erittäin kestävä. Kaadoin vahigossa simaa sen paalle ja vielä toimii vaikka onkin vähän tahmea.
09.11.2004 08:00
Jos omistat jonkinmoisen pc:n niin lataa se demo siihen. Ite tykkään.
08.11.2004 22:06
Kohta siälä saatanan anttilas mulle ei kelpaa vastaukseks "Loppu, huomenna tulee lisää" ku ei viitti kauemmas lähtee.
08.11.2004 22:04
Mulla oli samanlainen ongelma mun cd-rw:n kanssa. Mene Oma tietokone > ja paina sitä asemaa oikealla hiiren näppäimellä ja valitse ominaisuudet. Sieltä välilehti tallentaminen.
Itelläni on siellä "Ota cd levylle tallentaminen käyttöön tässä asemassa" ja siihen ruksi niin toimii. Siis jos edes on tommosia vaihtoehtoja :D
08.11.2004 18:02
...kaveri jos viruksen laittaa koneelle. Kyl jonku virusskannerin pitäs se huomata jos se on päivitetty.
Epäilen kyllä koneen lämpöjä. Näyttiksen kuumeneminen saattaa aiheuttaa tommosta.
08.11.2004 17:59
Siis mitä ootte tehny et joudutte mustalle listalle?
Laitan vaan yleensä eMulen päälle jos on jotain ladattavaa. Oon aina ollu Razorbackissa.
08.11.2004 17:56
TÄmmönen kysymys oli ihan lähiaikoina enkä sitä nyt nopealla vilkaisulla löytäny.
No kuitenkin:
2.4ghz Pena 4 (elin pentium :D)
512 ram
Geforce 4 Ti 4200 oli toi näyttis
80gb kovoa
Ja käyttis on Win XP
08.11.2004 17:51
Aijai ku mä tykkään tästä vitsistä.
08.11.2004 13:44
Ite en meidän puutarhasta välitä mutta kyllä meidän kissa osaa noi myyrät päästää päiviltä.
Rotanmyrkyistä en tykkää jos joku hiirulainen syö sitä, niin se ei kuole heti vaan siinä on aikaa jäädä kissan suuhun. Ja sitten molemmat kuolee.
Keittiöremontissa revittiin koko lattia auki ja löyty kissan ja hiiren luurangot.
Noi muut on leluja tykkiin verrattuna. Mutta tykki on ehkä liian järeä puutarhaan. Norsukivääri tuli nyt ensimmäisenä mieleen :D
Ja kerro taistelustas ihmeessä. Kannattaa koittaa savustaa ne ulos. Ite tuikkasin tulen yhteen koloon mutta ei siitä mitään iloa ollut.
Bensa on viimenen vaihtoehto. Työnnät letkun sinne, ja syvälle. Siis sinne myyränkoloon ja valutat siinä letkussa sitä bensaa. Vedät sitä pikkuhiljaa ulos että se bensa tulee koko matkalle. Sitten sytytys. Vie bensakanisteri ainakin 10m päähän ettei vaan satu vahinkoja. Seisot 2m päässä kolosta ja heität tikun sinne.
No laitoin ihan vitsinä. Jotain karkoteaineita saattaa olla olemassa.
08.11.2004 13:19
Säästyy kaikelta vaivalta ja siitä on kiva maksaakkin jotain kun pääsee räpeltämään heti kun on saanut koneen takaisin.
08.11.2004 13:10
Jos olisit heti poistanut vaikka sen Flashplayer installerin niin sehän olis menny roskikseen. Ja jos ohjelma ei olis toiminu niin sen ois voinu palauttaa siältä roskiksesta.
Ja muutenkin saattais olla ärsyttävää jos työpöydällä olis kaikkea gaggaa. Siis gaggaa :D
08.11.2004 13:06
Riippuu kuulemma siitä mitä kaikkea sulla on jaossa, kuinka paljon ja paljonko se kiinnostaa muita lataajia. Itelläni meni ennätys rikki tossa lauantaina. 30kt/s oli vauhtia eMulessa.
Enkä suosittele ottamaan palomuureja ja tommosia pois päältä. Jotkut ei ymmärrä sen tarpeellisuutta. Jos haluaa netissä pelaa jotain niin ottaa sen muurin koko pelin ajaksi pois. Hullua.
Heh, tuli mieleen kun otin ite kerran pikaisesti pois ilman että otin johtoa irti. "Mihin se s***anan kuvake on hävinny???" :D
Ei se nyt hirveen vaarallista ole mutta lovsanin saatto saada puolessa minuutissa sillon joskus.
08.11.2004 12:58
104 / 137