niin että ku oon jo aikoja sitten menny ton max payne 2 läpi ja haluaisin vähän huvitella koodeilla niin miten ne saa toimimaan
KOODIT
5
1265
Vastaukset
Jos ne koodit on netis niin on siinä ne ohjeetkin. Eli työpöydällä kun on sen pelin kuvake, paina sitä oikeella hiiren näppäimellä ja valitse ominaisuudet.
SIinä kun on se pelin sijainti tai se niin sen perään laitat -developer. En ole varma.
Jos ei toimi tai ei hyväksy sitä niin laita ennen tota -developeria välilyönti.- mie vaan
ei auta se ei toimi siltikään
Sitten ku oot siihen kuvakkeen tietoihin kirjottanu sen ihme jutun niin pelissä painat sitä ykkösen vasemmalla puolella olevaa näppäintä. Sitten kirjotat vaikka coder ja painat entteriä.
- developer
lammas-jr kirjoitti:
Sitten ku oot siihen kuvakkeen tietoihin kirjottanu sen ihme jutun niin pelissä painat sitä ykkösen vasemmalla puolella olevaa näppäintä. Sitten kirjotat vaikka coder ja painat entteriä.
siis mihin kohtaan tarkalleen se developer pitää kirjottaa
- Peelo
developer kirjoitti:
siis mihin kohtaan tarkalleen se developer pitää kirjottaa
...et vaan osaa, kuole pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972