Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turvallisempi ja nopeampi kuin Internet Explorer.
23.11.2004 22:21
Luuleks tosiaan et nettipelis voi käyttää niit koodei mitä siäl consolest voi säätää? sv_aimbot vai mitä niit on. En muista.
Omalla servulla voi ite käyttää niit mut ei oo mun mielest toiminu.
23.11.2004 22:18
Peli pois vaan. Ja tuli mieleen et ampuu sillä kuulapyssyllä takasin. Kyllä siitä oppii jos osuu pahaan paikkaan. Ei kuitenkaan saa pään alueelle. Eikai tämä veljesi pyri tähtäämään ihmisiä päähän?
Menee viälä elämä pilalle kun rupee oikeesti lahtaamaan ihmisiä kadulla. Sitten ajetaan poliisia karkuun ja ammutaan se uutishelikopteri taivaalta.
23.11.2004 16:19
Itekkään en ole sitä asentanut. Tuntuu että siitä tulee koneelle vaan enemmän tietoturva-aukkoja ja bugeja sun muita.
Kuitenkin jotkut ohjelmat vaatii sen olevan koneella mutta sitten kun on pakko, niin lataan sen.
Oon päättänyt että odottelen että ne saa sitä kehitettyä.
23.11.2004 14:52
Pelifriikki se on. Se ei nuku eikä syö. Oireet alko kun osti viikko sitten SA:n
23.11.2004 14:04
No se orava juttu oli lähinnä vitsi :)
Mutta toi mitä pexi sanoi on totta. Joskus kun Need For Speed 3 Hot Pursuit oli huippu peli ja näytti hienolta ja grafiikka sen ajan parhainta niin tulihan sitä pelattua paljon. Oli kiva törmäillä varsinkin valkoisiin pakuihin.
Sitten kun lähdin kävelee kaupalle niin voi kun sieltä tuli niin kiva ja valkoinen pakettiauto :) Kävi mielessä et tohon ku törmään niin kyllä lentää nätisti ja syttyy tuleen.
23.11.2004 14:03
Saatoit sanoakkin ja siitä sainkin mahtavan idean kysyä missä se on kun en löytänyt. Mut tyhmä täytyy olla jos tosiaan luulee et jossain on lentokentäl tosiaan on joku pallejaan nuoleva koira.
23.11.2004 13:39
Käynnistä DC uudestaan. Muuten ei tainnu toimia.
23.11.2004 13:31
Tai no jotenkin näin. Mee sinne Favorite Hubs listaan eli suosikkeihin ja paina oikeella hiiren näppäimellä hubin nimeä ja enempää en muista. Jotenkin sieltä sen huin kohdan asetuksista sai laitettuu nimen mikä näkyy vain sillä hubilla.
23.11.2004 13:30
Jos ei ole palomuuria tai virustorjuntaa niin...
-Ilmaisia palomuureja: Sygate ja ZoneAlarm molemmat ihan hyviä.
-Ilmaisia virusohjelmia: AVG ja AntiVir
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Suosittelen käyttämään Ad-Awarea, Spybottia ja Spywareblasteria nyt ensihätään. Poistaa noita kakkaohjelmia ja muita pöpöjä. Paitsi Spywareblaster ei poista vaan estää niitä jatkossa asentumasta koneelle kun vain muistaa päivittää välillä.
Ite olen poistanut kaikki mitä ne ohjelmat on löytänyt eli hätää ei pitäisi olla kun tulee pitkä lista tavaraa.
Firefoxilla on turvallista selata eri sivuja ja se estää pop upit. http://www.google.fi ja voit ettiä kaikki mitä tarvitset.
Opera on myös hyvä selain mutta mielestäni Firefox on parempi. Mutta miten ite tykkää.
23.11.2004 13:24
Ladatkaa ihmeessä Firefox. Ilmainen ja nopea. Mielestäni kone on pysynyt puhtaampana sen jälkeen kun aloin sitä käyttämään.
Tietenkin joitakin ongelmia saattaa olla kun on melko uusi selain.
http://www.mozilla.org/products/firefox/
23.11.2004 13:18
Kun joku viittii tiedottaa näistä. Pitää alkaa kattomaan jos olis TAAS uusia päivityksiä tullu virussysteemeihin että saadaan kone suojattua TAAS.
Tuli mieleen: Huolestuttaa kyllä kaverin koneen käyttö kun se on aina jumissa. Kun ei jaksa selittää noista palomuureista sun muista ja sit jos saan jotain selittää niin se ei kuitenkaan tajua.
Mut seuraavan kerran kun se saa koneen toimimaan niin alan selvittää sille asioita.
23.11.2004 13:15
Mitä foorumia tarkoitat? Jos ei ole erikseen jotain hymiövalikkoa niin sit ei saa. Ja näille palstoille on turha unelmoidakkaa semmosista.
23.11.2004 13:12
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Suosittelen käyttämään Ad-Awarea, Spybottia ja Spywareblasteria nyt ensihätään. Poistaa noita kakkaohjelmia ja muita pöpöjä. Paitsi Spywareblaster ei poista vaan estää niitä jatkossa asentumasta koneelle kun vain muistaa päivittää välillä.
Ite olen poistanut kaikki mitä ne ohjelmat on löytänyt eli hätää ei pitäisi olla kun tulee pitkä lista tavaraa.
Firefoxilla on turvallista selata eri sivuja ja se estää pop upit. http://www.google.fi ja voit ettiä kaikki mitä tarvitset.
23.11.2004 13:09
The day after tomorrow vai mikä se oli. Niin siinä varmaan johtu kasvihuoneilmiöstä suuret säänvaihtelut.
New York peittyi veteen, sitten se jääty. Oli siinä paljon niitä pyörremyrskyjä. Ja rakeita sato paljon. ISOJA semmosia.
Mutta sehän oli vain leffa. Ja tosi huono semmonen. Efektipelleilyä alusta loppuun.
Mutta kun tänä vuonna oli noita pyörremyrskyjä ja hurrikaaneja paljon niin tuli kyllä toi leffa mieleen.
23.11.2004 12:32
...oksensi auton etupenkille. Kun mun äiti vei sen leikattavaksi niin tietenkin se nukutettiin. Sitten kun se oli heränny niin äiti anto sen olla etupenkillä muistaakseni vapaasti. Ei sillä tokkuraisena ollu mihinkään kiire :)
Siihen se sitten oksens. Tuli varmaan autossa huono olo kun oli puolinukuksissa ja ikkunan toisella puolella vilisee taloja ja autoja ohi.
23.11.2004 12:26
Nyt sain vihdoin rauhan. Meidän kissa ei ollut sittenkään ainoa jolla tuli löysänä ulos heti kun oli saanu purkkiruokaa. Siitä lähtien se on syöny pakastekalaa sun muuta.
Pitää kokeilla jos se nyt söis taas purkkimuonaa.
23.11.2004 12:18
Kylläpäs te jaksatte höpöttää tähän samaan keskusteluun vaikka asia ei välttämättä koskiskaan alkuperäistä viestiä. Tämä on jo toinen threadi samasta asiasta ja näin paljon siitä pitää aukoa päätä.
Onneksi tämä viesti on mennyt sen verran alaspäin ettei heti näy kun tulee palstalle. Nyttenkin ihan mielenkiinnosta kattelin että kuinkas paljon uusia viestejä tänään on tullut.
23.11.2004 12:13
...kun mulla on messengerissä niitä "kavereita" joiden kanssa on kiva jutella. Oon saanu hyvän maineen niitten silmissä ja sit ne kertoo niitten kavereille lässyn lässyn ja antaa niille e-mail osotteen. Ja sit niitä pyyntöjä tulee. Nyt ei ole vähään aikaan tullu monen yrityksen jälkeen kun näytti menevän vihdoin kaaliin että en halua tuntemattomia ihmisiä listalle.
Oon sanonu kaikille ettei kerro osotetta ja näköjään sekin vaikuttanut.
23.11.2004 12:10
En ole ite koskaan ajanut mersua kun ei ole korttia mutta kyydissä oon joka päivä. En oo huomannu niissä mitään vikaa.
23.11.2004 12:01
85 / 137