Casalemedia

Ummikko

Ihanaa, että löysin tämän palstan! Olen aivan ummikko näissä tietokoneasioissa ja toivon, että saisin apua ongelmaani. Olen soitellut Microsoftin tukeen milloin missäkin asiassa ja se tulee kalliiksi...Kyse on siitä, että en millään pääse eroon casalemedian lähettämistä mainoksista. Epäilen, että niiden kautta tuli koneeseeni viruksia, mutta en ole varma asiasta. Olen yrittänyt jopa säätää palomuurin asetuksia, mutta koska en hallitse asiaa kunnolla, pelkään vain tekeväni tyhmyyksiä. Vaikuttaa siltä, että kone pääsi viruksista eroon, mutta joka kerta kun näen taas sen casalemedian nimen, meinaan saada hepulin. Apua!

3

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rantarosvo

Tuleeko ne mainokset siulle sähköpostina? popuppina? jossain bannerissa?
      Kerro pikkasen lisää käyttämistäs ohjelmista mitkä liittyy siihen mainokseen.
      Jos ne mainokset tulee sähköpostina, saako ohjelmastas määriteltyy ne roskapostiks? jos ei niin vois kokeilla jotain roskapostikilleri ohjelmaa, tai sit vaihtaa sähköpostiohjelmaa jossa sellanen on. Operan selaimen mukana tulee sähköpostiohjelma, jossa voi roskapostii torjuu.

Rosmo

• Jos ei ole palomuuria tai virustorjuntaa niin...
      -Ilmaisia palomuureja: Sygate ja ZoneAlarm molemmat ihan hyviä.
      -Ilmaisia virusohjelmia: AVG ja AntiVir

http://koti.mbnet.fi/pattaya1
      Suosittelen käyttämään Ad-Awarea, Spybottia ja Spywareblasteria nyt ensihätään. Poistaa noita kakkaohjelmia ja muita pöpöjä. Paitsi Spywareblaster ei poista vaan estää niitä jatkossa asentumasta koneelle kun vain muistaa päivittää välillä.

Ite olen poistanut kaikki mitä ne ohjelmat on löytänyt eli hätää ei pitäisi olla kun tulee pitkä lista tavaraa.

Firefoxilla on turvallista selata eri sivuja ja se estää pop upit. http://www.google.fi ja voit ettiä kaikki mitä tarvitset.

Opera on myös hyvä selain mutta mielestäni Firefox on parempi. Mutta miten ite tykkää.

• Ummikko

Kiitos kovasti neuvoista. Casalemedia pomppaa ruutuun milloin tahansa, mutta se ei tullut tietääkseni sähköpostin kautta. Nämä bannerit ja pop-upit ovat minulle hieman epäselviä käsitteitä. Miten banneri eroaa pop-upista? Kaipa se pop-up on, kun aina pomppaa esiin yllättäen. Ihmettelen asiaa siksikin, koska mitään muita mainoksia ei yleensä koskaan tule. Casalemedia tulee monta kertaa ja siinä on aina hieman erilainen numero- tai kirjainyhdistelmä nimen alussa, esim.asg41.casalemedia tai isg09.casalemedia tai as.casalemedia. Mainitut tulivat tänään. Minulla on Windowsin XP ja käytän Normanin virustorjuntaohjelmaa ja palomuuria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5853
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1997
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1449
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1238
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1097
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      68
      1084
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1052
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe