Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muuten nukahtaisin kouluun ellei olis mitään ihmeteltävää :D
17.11.2004 21:26
Hinari pidä pääs kii. Parempi kone ku mulla ja toimii aika hyvin.
17.11.2004 20:45
Espoossa asun. Laita pyörimään :P. Sanon vaan et vaikee uskoa. Mut jos niitä näkyy niin uskon joulupukkiinki.
17.11.2004 20:43
Yksinkertaisesti tehty ulkoasu. Siis yksinkertaisen näkönen. Html kielelläkö teit?
Ite oon räpeltäny geocitiessil ku on ilmaset kotisivutilat ja erilliset editorit.
17.11.2004 20:39
Kannattaa myös kattoa riittääkö muut tehot.
17.11.2004 20:33
Noista osotteista tulee yleensä spywarea tai malwarea. En muista mut pöpöjä kuitenkin. Olis kannattanu laittaa .tk
Konetta kannattaa skannaila joskus Ad-Awarella, Spybotilla ja semmosilla että varmasti kaikki paska lähtee koneelta.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Mitkään noista ohjelmista ei etsi viruksia!
HijackThis:llä ei kannata lähtee itse poistelemaan mitään. Tietotekniikka > Tietoturva ja virukset > HijackThis palstalle voi lattaa login ja ne nerot kattoo mikä on viällä ja mitä poistetaan.
17.11.2004 20:29
Ei tarvi olla klaanissa ollakseen hyvä. Yksi asia jonka olen päättäny on: KLAANIT ON PERSEESTÄ!!!
17.11.2004 13:38
Kattokaa netistä kuvia ja videoita niin eiköhän siitä selviä että Sims 2 on parempi. Läheskään kaikki ei kysy: Onko se parempi?
Ainahan uus peli on jollain tavalla parempi.
Ja kuvia, videoita, koodeja... voi ettiä googlella http://www.google.com
Itse suosittelen Sims 2:sta. Mutta kannattaa ottaa selvää toimiiko se koneessa vai ei ettei tarvii tulla täältä kysymään miksei se toimi.
17.11.2004 13:34
Ja hyökkää sen kameran kanssa ja laita kuva nettiin. Mä haluun nährä.
17.11.2004 13:11
Tunnen yhen 13v... semmosen. Ei sen vanhemmat niin välitä muttä isä on sanonu sille ettei alkoholia saa juoda. Silti sitä menee kotonakin.
"20 vuoden kuluttua tälläkin "paheellisella" nuorisolla on omat lapset, joista murehtia."
Jos elää niin pitkään ja kun sitä seksiä sitten harrastetaan kännissä ja ollaankin raskaana yhtäkkii niin tehdään abortti.
Aasian maissa ihmisten määrä vain kasvaa. Euroopassa vähenee, tai ainakin Suomessa tällä menolla.
17.11.2004 12:42
"Ne on niitä wnb-gängstereitä, jotka luulevat olevansa koviksia"
Hyvin sanottu. Jos niillä olis joku harrastus, niin elämä olis paljon parempi.
17.11.2004 12:34
Enemmän kuolonkolareita kun kännääminen tuntuu alkavan melko nuorena. Kun saadaan auto, kavereille kehumaan uudesta, hienosta bemarista. "Onhan se vanha ja ruosteessa mutta kyllä se kulkee"
Sitten ajetaan kännipäissä sillalta alas. Tai motarilla väärään suuntaan mut sillon täytyy olla tosi hörpsyissä.
Mellakkapoliisit jos tulis nuorisotalolle niin vois tulla hiljaista. Mut jos on vähänkin aineissa niin aletaan riehumaan.
Kun kerran olin nuorisotalossa niin olihan siellä vähän sitä järkevääkin porukkaa kavereiden kanssa. Biljardia pelaamassa ja tommosta. Muut juoksi edes takas ja haisi tupakalle.
17.11.2004 12:32
Kun tosta alhaalta lukee niin kyllä sen siihen pitäisi mennä. Voithan ilmoittaa jonnekkin virheellisestä keystä tai jostain.
17.11.2004 12:16
Jättäny kokonaan pois sen pelaajan luonnin ja samalla sai aikaa toimimattoman dynastyn ps2 versioon.
17.11.2004 12:11
GTA palstakin on olemassa. (Eiku habbo hotel palsta korvas sen...)
Eli kysy oikeelta palstalta. Itkemistä siitä tulee mut kyl joku vastaa.
Ja googlekin on keksitty. http://www.google.fi > gta3 cheats
17.11.2004 12:07
Rikollista puuhaa. Vankilaan ne hakkerit yleensä joutuu ja viälä korvausrahat sun muut siihen päälle. Ja tuskin osaisit edes käyttää mitään ohjelmia. Lapsi kun oot.
17.11.2004 12:05
Annoin edesmenneelle kissalleni joskus Fazerin sinistä. Nykyiselle en oo mitään viittiny antaa. Luin lehdestä että suklaa olis myrkyllistä eläimille. Tai ainakin koirille. Kissoissa ei ole mitään oireita tai mitään näkynyt.
17.11.2004 12:03
Ettei viitti änkeä aina samaan porukkaan. Se voi loukkaantua mut pakko sen on tajuta mitä tarkottaa "yritä ymmärtää" Tosiaan vaikea tapaus ja olen iloinen ettei ole mun ongelma.
17.11.2004 11:21
Jonkun ohjaimen kenties tai kuuloke-mikrofonin. Itelläni ei ole mitään mitä niihin vois tökätä.
17.11.2004 09:45
...paitsi se hinta. Osta myös pari muistikorttia Playstation 2:lle. Muuten on paha pelaa :)
17.11.2004 09:41
92 / 137