Mulla on ONGELMA!

lukekaa kiltit!!!!

Noh..mun ongelma saattaa kuulostaa tyhmältä mutta..:

Mä tulin meidän luokalle 2 vuoden tauon jälkeen..Siellä oli vanhat tutut kaverit, paitsi luokkajakojen takia myös pari uutta tyyppii. Esimerkiksi yks muita vuotta nuorempi vähän jälkeenjääny tyttö joka ei tajuu varmaa ees sanaa "suutelu". Sil ei oo kaverin kaveria, ei sen jälkeen ku se tuli kolmoselle meidän kouluun. Kaikki puhuu sille kun 5-vuotiaalle "Moi Minna-Elina, onpa sulla kiva mekko"-tyylillä eikä se ees tajuu että kaikki vaan fuulaa!

Noh mä ja mun kaveri yritettiin olla kohteliaita ja mentiin sen viereen istumaan kerran ruokalassa. Siinä me vähän juteltiin ja sellasta. Liikkatunnilla se pyysi meitä sen kanssa suunnistamaan ja vastahakosesti suostuttiin ku ei viittitty muuta. Nykyään tapahtumasta (suunnistuksesta) on yli kuukausi ja se roikkuu vieläki meidän perässä ku viimestä päivää. Se tulee meidän viereen, yrittää erottaa mua ja mun kaveria ja ängetä meidän "porukkaan". Se puhuu aina tunnilla meille ja saattaa opejen silmissäki ihan huonoon valoon. Muutki oppilaat tulee kysyy meiltä et "onks toi Minna-Elina teidän kaveri..hehheh, ku se on koko ajan käytävil teidän kaa..hehhe"

Mä en enää kestä..Musta tuntuu että tää viha sitä kohtaan kasvaa joka minuutti. Mä en halua loukata sitä mutta pelkään että jos se vielä jatkaa niin mä räjähdän ja huudan sille päin naamaa..Kaikki varmasti vastaa että "olkaa sen kanssa, se on vaan yksinäinen, kaikki pitää ottaa mukaan" jne.. mutta se ei ole mikään mun vastuu enkä aijo leikkiä miktään hyväntekijää! AUTTAKAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! P.S (oon seiskalla)

6

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei viitti änkeä aina samaan porukkaan. Se voi loukkaantua mut pakko sen on tajuta mitä tarkottaa "yritä ymmärtää" Tosiaan vaikea tapaus ja olen iloinen ettei ole mun ongelma.

• .rghfht..--

yritä selittää sille että mitenkä tilanne todellisuudessa on ennenkun teet sille oikeesti mitään! no joo, jos selität, niin toivonpa vaan että siinä samalla et sitten see sille mitään.

mikä siinä on sellasta mitä sä vihaat siinä likassa? vihaatko sitä siks kun kaikki muutkin vihaa? jos se on se peruste, niin sanon että lapsellista, peli poikki ja sassiinsa!

• roniponi

vihaat sitä koska hän on vähän jälkeenjäänyt ja koska muut vihaa sitä? no oletpas kehittynyt ihminen. onnea tulevaisuudellesi.

• ding!

meijänki porukas liikkuu yks tyttö, joka ei todellakaan oo meijän kamu.. anyvay yrittäkää olla kuin ette huomais sitä,ja älkää vastatko tai kyselkö siltä mitään! vähitellen se ei enää jaksa olla siin... auttaa oikeesti. Jos toiset haukkuu sitä tunnilla voit kuiteski iha pikkasen puolustaa sitä, mut sillei ettet menetä mainettas.. tsemppii!! :)

• epätoivonen!!
        ding! kirjoitti:

meijänki porukas liikkuu yks tyttö, joka ei todellakaan oo meijän kamu.. anyvay yrittäkää olla kuin ette huomais sitä,ja älkää vastatko tai kyselkö siltä mitään! vähitellen se ei enää jaksa olla siin... auttaa oikeesti. Jos toiset haukkuu sitä tunnilla voit kuiteski iha pikkasen puolustaa sitä, mut sillei ettet menetä mainettas.. tsemppii!! :)

sen takia että hän on jälkeenjäänyt ja että muutkin vihaa...mutta mä yritin jo kerran ymmärtää sitä, mutta ei auttanut..en kerrassaan viihdy sen seurassa..! onko mun muka pakko olla sen kanssa vaikken haluais? siis se oli aluks ihan mukava tyyppi mutta nyt se yrittää erottaa mua ja mun kaveria ja tulla meidän väliin..eikä se ole kestettävää! (vaikee selittää mut ehkä tajuutte)

• //hullu\\

huomasin että oot laittanu saman viestin moneen paikkaan. Jos joku haluaa seurata tätä juttua niin se on aika vaikeeta ettii tätä juttuu monesta paikkaa. Koska jokaisessa paikassa on eri kommentit.

Siksi ajattelin kertoa, että on paljon kätevämpää laittaa linkkejä monille palstoille. Ja nämä linkit veisivät tähän sinun keskustelun aiheeseesi yhdelle palstalle. Ymmärsitkö?

eli siis
      esim. tämä linkki vie tälle sinun keskustelusi luokse: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=638&posting=22000000005399003

tuota pitää vain painaa ja se vie vain yhteen paikkaan. Ja näitä linkkejä voi laittaa monille palstoille. Ja nämä linkit vievät vain tälle sinun palstallesi. Kätevää Eikö?

Linkin voit tehdä näin: Ensin menet jollekkin sivulle josta haluat tehdä linkin. Sitten napsautat osoite rivillä olevaa tekstiä. Se muuttuu siniseksi. Sitten painat hiiren oikeaa painiketta jolloin siihen tulee sellainen "valinta" juttu. valitset siitä kopioi. Sitten menet sinne mihin haluat tämän linkin. esim. tässä tapauksessa jollekkin toiselle palstalle ja aloitat uuden keskustelun. Ja se mihin kirjoitetaan viesti niin siinä painat hiiren oikeaa painiketta jolloin siihen tulee taas sellainen valinta juttu. Paina siitä liitä. Ja sitten lähetät viestin.

Linkin voi tehdä myös niin että laittaa eteen http:// ja sitten se sivu. esim. näin: http://www.suomi24.fi

Helppoa ja yksinkertaista. Toivottavasti ymmärsit. Mutta olkoon nyt näin miten on. eli muillakin palsoilla tää sama juttu saa olla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3470
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1414
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      266
      1137
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1080
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      985
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe