richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13196
Miehen logiikka...onko se aina samanlaista?
Mies toteaa naiselle: "Oot sitten lopettanut E-pillereiden syönnin" Nainen vastaa: "Hankin pari viikkoa sitten kierukan"046Meinaatteko hamstrata viinaa?
En ole oikein vielä innostunut tästä hamstraamishommasta, en edes vessapaperi.., Mutta nyt kun tuota viinakauppaa haavei1047Mietin tässä, että...
....minkälaisen mukavan yllätyksen järjestäis vaimolle, ku juhlapäivä lähestyy. Minkälaisia hemmotteluita te muut miehet19168Jokos täällä valmistaudutaan illan matsiin?
Mikä on veikkauksesi miten käy? Missä erässä ratkeaa?2486Kohta lähtee...
...kattotiilet tuulen mukaan. Pitäisköhän lähtee painoksi seisoon katolle. Mites teillä, tuuleeko muualla kuin korvien v11111Mitä mieltä tästä?
http://yle.fi/uutiset/hiv-tartuntojen_maara_huimassa_kasvussa_venajan_karjalassa/6288686 Outi Karvonen pitää Venäjän n6119On täällä kyllä aika kuollut nyt kun...
...Dazu on suljetulla ja Zisel linnassa ja Monte Montevideossa... ... .. . ... .... Aika hauska sattuma, että tä20216Musavisailua...
Mikä on syntymävuonnasi ollut soittolistoilla korkealla? Mikä syntymä vuonnasi julkaistu biisi soi edelleen radiossa? Mi068Miehen (ja naisen) logiikkaa pettämisestä
Miten kumppanisi pitäisi muuttua, jotta lopettaisit pettämisen? Näin naiset vastasivat (top-5): 1. Ei olla niin ikävä j30279Jotta linja pysyis samana...
..niin mun pitänee tiedottaa "parin" oluen ja "parin" viskin jälkeen "parisuhteesta", kuten joku anonyymipuska mainitsi364Mitäs te muut nykyään teette kun vedätte kalsarikännit???
Siis ei jaksais kattoo koko iltaa jynkkyä, mutta pakko kai se on ku ei palstallakaan mitään tapahdu....6109Aattelin vetää tänään viskikännit.
Eli huomenna on kaamee rapula. Akka on taas jaksanu natkuttaa joka asiasta. Mitäs te muut ootta aatellu tänään tehä? Ei101150Soittaminen ja tekstailu parisuhteessa
Kertokaas äijät minkälaista toi puhelinkommunikaatio teillä päin on? Toi vaimo jaksaa aina välillä huomautella, että voi27547Noo...mitä olit mieltä tämän vuotisesta Pacifiquesta?
Oliks kivaa? Näit sä siellä jotain akteja mistä nyt on uutisoitu? Mun silmään ei osunut.5201Onko täällä muita poikalapsien isiä ku mä?
Kuuntelin tuossa Aamulypsy-ohjelman "arkistoja" ja siellä oli yks juttu joka kyllä sai minut poikalapsen isänä vakavoitu13216Mitä arvellette?
Kuinka monee serihvillä on tänään "töitä"? Tekeekö se pelkkää iltavuoroa? 14.00-22.00?12116Suomalaista lakia...
"katsottiin syyllistyneen raiskauksen lisäksi vapaudenriistoon, pahoinpitelyyn, laittomaan uhkaukseen ja varkauteen."40102Ei mittään hohtoa?
Vai olisiko kuitenkin. Kolmoselta näkyy (jälleen kerran) Hohto. Ootko katsonut koskaan? Tai siis montako kertaa oot kats20105Ehdollista sukulaislapsen hyväksikäytöstä?? What the fuck...
....linnaan vaan ja munat pois. vittu saatana pitäis tapaa kaikki tuollaset pedarit... jne, jne, jne...Eikö niin? Tätä m068Ny mun pitää pyytää anteeksi..
Sori Koppis ku mää taisin silloin joskus sanoo rumasti sun juustomieltymyksistä. Niin ne makumieltymykset tuntuu muuttu182