Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulee kyseltyä. Pakko kysellä, kun tavarat/kalusteet vaihtavat paikkaa siihen tahtiin, että ei missään välissä ehdi oppia niiden "oikeita" paikkoja.
Miehen logiikan mukaisesti tavaroiden/kalusteiden tulisi sijaita lähellä sitä paikkaa missä niitä yleensä tarvitaan. Sitten kun tämä optimaalinen sijoituspaikka on hahmotettu tavarat säilytettään jatkossakin näillä paikolla, eikä niitä siirrellä pelkästä siirtelemisen ilosta.
Henkilökohtaiset tavarani löydän kyllä, jos ei pikku-Richartti ole niitä kiikuttanut omiin kätköihinsä.
23.02.2007 15:36
Meikäläisen kokemuspohjalla ei voi kertoa muuta kuin yksittäisistä marginaalitapauksista. Ei ole mitään muita...
23.02.2007 14:59
Kerran oli daami, joka itse pyysi minut baarista luokseen. Viideltä aamulla nainen alkoi tivaamaan mun motiiveja. Totesin, että hyvä kysymys ja soitin taksin.
23.02.2007 13:21
..mutta kerran olen vetänyt liinat kiinni ihan viime tingassa, kun alkoi ottaa kupoliin neidin tekopyhyys ja "moraalisaarnat". Karisi se tekopyhyys nanosekunnissa...
23.02.2007 13:17
..parempaa selitystä keksinyt. Aika naurettavaa. Tuskin tuo mies vielä tietää rakkaudesta mitään.
23.02.2007 12:45
Niin, parisuhteen alussa saattaa miehelle olla naisen "itsetunnonkohotusprojekti" ihan palkitsevakin, mutta jos se venyy ja pitkittyy, niin alkaa parisuhteen loppuhäämöttä.
Milloinhan joku keksii itsetunnonkohotusleikkauksen, sillä voitaisiin korvata suurinosa näistä rintojenkohotusleikkauksista.
23.02.2007 12:30
..jotenkin minusta tuntuu, että tuollaisesta tapauksesta huolimatta luottamuksellisessa ja pitkässä suhteessa tuollaisista "ongelmista" pitäisi kyllä päästä yli.
23.02.2007 11:59
Mistähän kiukuttelusta tuo hullu lehmä oikein kirjoittelee..
23.02.2007 10:24
"nainen ei halua käydä miehen kanssa yhtäaikaa suihkussa/saunassa, eli jos nainen ei halua näissä oloissa näyttäytyä alasti?"
- Miksi ei halua? Syy? Vaikuttaa hieman kummalliselta yhdistelmältä, että seksin merkeissä voi "kekkuloida" alasti, mutta ei saunassa. Mikäs on se ratkaisevin ero noissa?
23.02.2007 10:19
...
23.02.2007 08:45
Maltetaan vielä vielä odotella kuukausi-pari.
22.02.2007 20:21
a) Tää on se vaikeempi.... bulgarialainen kuulantyöntäjä
b) Tää on se helpompi, vihainen bulgarialainen kuulantyöntäjä
22.02.2007 20:14
..vielä. Bad luck, you know.
22.02.2007 20:10
...monia muita näyttäisi kiinnostavan. Niin mulla ei tosiaan oo penkkiä, kun se on ollut jo 5-6 vuotta veljellä lainassa. Mä veikkaan, että suakin taisi aihe vähän kiinnostaa, kun jaksoit kerran aloituksen avata ja lukea. ;)
22.02.2007 20:05
Tarkkojen poikkitieteellisien tutkimuksen tuloksena vasen tissi on havaittu aavistuksen isommaksi. Tosin tämän hetkiset tutkimustulokset eivät sattuneesta syystä ole voimassa välttämättä kovin pitkään :)
Ennustettavissa on huomattavaa kokoerojen vaihtelua lähikuukausina.
22.02.2007 20:00
Tähän on kyllä pakko vastata jotain, kun on kerrankin päästy oikein miehen logiikan ytimeen.
Minulla taitaa tuo oikean puoleinen ehkä hiukan paremmassa "pumpissa" :) Mitenhän tuota tutkimusta voisi soveltaa miehiin?
Vaimon tisuleista en kyllä osaa sanoa kumpi on isompi. Onkohan ne silloin saman kokoiset vai onko siitä liian kauan, kun olen ne viimeksi nähnyt =D Täytyy varmaan tarkistaa tilanne viimeistään illalla.
22.02.2007 16:14
Mistä moinen turn-off kriteeri?
Eikö sellainen uraputkinainen ois just hyvä sulle, niin voisit keskittyä täysipäiväisesti keilaukseen :)
22.02.2007 16:05
"naiset taas myöntävät katsovansa alastomia miehiä."
- Eikös tuo ole huonoa käytöstä? Siis katsominen ja sillä kehuskelu.
22.02.2007 15:44
..ihan kiva tietää mistä se kenkä oikeasti puristaa :)
"Minä tein ongelman siitä että inhottava 50-vuotias kajosi minuun saunassa."
22.02.2007 15:34
Ei siellä saunassa ja/tai suihkussa silmät kiinnikään olla ja mielestä seinien/katon tuijottaminen on kyllä yhtä typerän näköistä kuin alastoman naisen tuijottaminenkin.
Mitenhän yhteissaunomisen voisi käytännössä järjestää niin, ettei muita saunojia missään vaiheessa näkisi?
Valothan voisi tietenkin jättää laittamatta ja ikkunat pimentää, sitten vain käsi kopelolla lauteille =D
22.02.2007 14:57
607 / 661