Onko jokin naisen ammatti

täysin turn off?

Entä sorrutko arvioimaan naista hänen tekemänsä työn perusteella?

44

2815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjä...
      • buahahah

:DDD

• tämä on selkee

Tutkija naistutkimuksen laitoksella. En koskisi edes kilometrin pituisella tikulla.

• Hossi-68

Kaikki uraputkinaiset saavat mun puolestani olla rauhassa.

• .......

uraputkella? Tai yleensäkin tuolla määritelmällä uraputkinaiset?

Että nainen ei saa luoda uraa? Pitää olla tavallinen yks ja sama perusduuni, jota tehdään siihen asti ku selkä taittuu?

• Emmanuele

Naiset taitaa nykyään haluta tehdä uraa. Pitäskö sun vähän madaltaa noita sun kriteerejä... ;)

• Kolli_Kellinen
        Emmanuele kirjoitti:

Naiset taitaa nykyään haluta tehdä uraa. Pitäskö sun vähän madaltaa noita sun kriteerejä... ;)

Yks naispuolinen ydinfyysikko sanoi minulle "haluan uraani sauvaa". Eihän siinä sitten muukaan auttanut kuin toteuttaa naisen toive!

• olevasi...
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Yks naispuolinen ydinfyysikko sanoi minulle "haluan uraani sauvaa". Eihän siinä sitten muukaan auttanut kuin toteuttaa naisen toive!

aivokirurgi :)

• Emmanuele
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

hauska juttu...
        Niin, kyllä uranaisetkin tarttee sauvaa.

• Mistä moinen turn-off kriteeri?

Eikö sellainen uraputkinainen ois just hyvä sulle, niin voisit keskittyä täysipäiväisesti keilaukseen :)

• niksnaksniks

Johan tuli taas yks syy lisää naisten kelvottomuuslistaan! :D Tota mä en ole ennen kuullutkaan.

Miten ihmeessä kukaan mies kohta enään löytää itselleen naista, kun hulluks alkaa meneen vaatimukset.

Hyvän naisen ominaisuuksia:

- ei saa olla yksinhuoltaja (se on aivan ehdoton!)
        - ei saa olla liian lihava tai laiha
        - ei saa olla liian kaunis tai liian ruma
        - ei saa olla liian pitkä, eikä lyhyt
        - ei saa olla liian karvainen tai karvaton :D
        - ei saa olla lapsia, mutta lapsia pitää haluta tehdä
        - ei saa olla aikaisempia suhteita
        - ei saa olla harrastanut seksiä, eikä olla neitsyt
        - ei saa olla kokematon, mutta ei osaamatonkaan
        - ei saa olla luurankoja kaapissa,mutta ei myöskään pumpulissa kasvanut
        - ei saa olla köyhä, mutta ei myöskään miestä varakkaampi
        - ei saa olla lahna, mutta ei myöskään liian aktiivinen
        - ei saa olla tupakoiva, mutta ei saa tuomita miehen tupakointia
        - ei saa juoda alkoholia, mutta ei saa tuomita miehen juomista
        - ei saa olla baarissakävijä, mutta ei saa tuomita miehen käymisiä
        - ei sa olla laiska, mutta ei yli-innokas tarmonpesäkään
        - ei saa olla työtön, mutta ei uranainenkaan :D

Lista jatkuisi loputtomiin, mutta jatkakoot joku joka jaksaa...

Miehet haluavat siis tylsän keskivertohiirulaisen, joka ei ole oikeastaan mitään.

• Hossi-68
        ....... kirjoitti:

uraputkella? Tai yleensäkin tuolla määritelmällä uraputkinaiset?

Että nainen ei saa luoda uraa? Pitää olla tavallinen yks ja sama perusduuni, jota tehdään siihen asti ku selkä taittuu?

Nainen uraakin saa luoda kuhan homma pysyy vaan järkevissä mitoissa. Sellaiset naiset jotka päivästä toiseen touhuavat työparissa ja ovat totaalisesti kiinni pelkästään työssä eivät ole meikäläisen juttu !

• Hossi-68
        Emmanuele kirjoitti:

Kriteerejä en ala pudotteleen ja niin kuin usein olen sanonutkin et jos valittavana on siivooja tai joku bisnesohjus ni ei pitkään tarvitse miettiä :)

• Hossi-68
        Richartti kirjoitti:

Mistä moinen turn-off kriteeri?

Eikö sellainen uraputkinainen ois just hyvä sulle, niin voisit keskittyä täysipäiväisesti keilaukseen :)

Siinä mielessä et mielummin vietän aikaani tuon kumppanin kanssa ku yksin kotosalla odottaen et koskahan akka saapuu himaan.

Ei taida meikäläiselle olla paljoakaan apua vaikka koko päiväiseksi keilaajaksi alkaiskin. Ura olisi lyhyt ja ytimekäs :)

• Hossi-68
        niksnaksniks kirjoitti:

Johan tuli taas yks syy lisää naisten kelvottomuuslistaan! :D Tota mä en ole ennen kuullutkaan.

Miten ihmeessä kukaan mies kohta enään löytää itselleen naista, kun hulluks alkaa meneen vaatimukset.

Hyvän naisen ominaisuuksia:

- ei saa olla yksinhuoltaja (se on aivan ehdoton!)
        - ei saa olla liian lihava tai laiha
        - ei saa olla liian kaunis tai liian ruma
        - ei saa olla liian pitkä, eikä lyhyt
        - ei saa olla liian karvainen tai karvaton :D
        - ei saa olla lapsia, mutta lapsia pitää haluta tehdä
        - ei saa olla aikaisempia suhteita
        - ei saa olla harrastanut seksiä, eikä olla neitsyt
        - ei saa olla kokematon, mutta ei osaamatonkaan
        - ei saa olla luurankoja kaapissa,mutta ei myöskään pumpulissa kasvanut
        - ei saa olla köyhä, mutta ei myöskään miestä varakkaampi
        - ei saa olla lahna, mutta ei myöskään liian aktiivinen
        - ei saa olla tupakoiva, mutta ei saa tuomita miehen tupakointia
        - ei saa juoda alkoholia, mutta ei saa tuomita miehen juomista
        - ei saa olla baarissakävijä, mutta ei saa tuomita miehen käymisiä
        - ei sa olla laiska, mutta ei yli-innokas tarmonpesäkään
        - ei saa olla työtön, mutta ei uranainenkaan :D

Lista jatkuisi loputtomiin, mutta jatkakoot joku joka jaksaa...

Miehet haluavat siis tylsän keskivertohiirulaisen, joka ei ole oikeastaan mitään.

Tuota sun listaa kun katselee niin Melkein jokaiseen kohtaan kommentoisin kyllä ihan eritavalla.

- yh ei merkitystä !
        - Lihava/laiha ei merkitystä
        - Kauneus on katsojan silmissä mutta niin on myös rumuuskin.
        - Korkeus sivu seikka kuhan ei mua pitempi ole ;)
        - ym, ym

En halua tylsää keskivertohiirulaista vaan haluan naisen joka elää, nauttii ja tuntee !

• Petter X

En halua roska-ammatissa taapertavaa alaluokan ämmää. Onhan sekin toki omalla tavallaan ura kun on peruskoulupohjalta päässyt esim. tehtaalle teippaamaan kiinni pahvilaatikkoja. En minä silti moista alaluokan eukkoa haluaisi, ihmistä jonka elämä todennäköisesti pyörii Salatut elämät-tason ohjelmien ympärillä. Jos naisella ei ole kunnon ammattia hän ei yksinkertaisesti kiinnosta. Korkeintaan pussi päähän-panona.

• salkkareita haukkumaan

Siinä vasta loistosarja, ja sitten kehtaat vielä haukkua sitä joidenkin alaluokan rupuämmien pahvilaatikonteippailijoiden kestosuosikiksi!!

Hei ihan tosi, ihmisiä me ollaan kaikki ja varmaan itekin katsot salaa Salkkareita muttet kehtaa vaan myöntää...:D Pahvilaatikonteippaajat sentään kehtaa myöntää! Äh, kasva jo isoksi.

• ap. kirjoittaja

alaluokan roska-ammatteja ovat? Jos luettelisit muutaman enemmän...

• jogg

"Onko jokin naisen ammatti
      täysin turn off?"

Se voi olla turn-off, jos oma nainen on prostituoitu.

"Entä sorrutko arvioimaan naista hänen tekemänsä työn perusteella?"

Kyllä siinä niin voisi käydä.

• Wastaaja

.. ammateista tiedä, mutta miehistä totaalinen turn - off olis kyllä joku pelle "tuottavuus"- tms. tutkija, joka huoraa paskapalkalla sekundatutkimusta kaikkein suurimmat rahat taskuunsa kääriville ( ja parhaiten nauraville) vielä suuremmille k*sipäille.

Sellaisessa tyypissä yhdistyy nimittäin hyvin todennäköisesti paitsi ajatusten köyhyys, myös tyhmyys.

Muita turn- offeja olis sit varmaan se klassinen stylisti. Ihan asiallista ja kunniallista työtä tietysti sekin ( kuten toki pohjimmiltaan "tuottavuus"- tutkijakin), mutta se hombrero- aspekti... Haluaisin todennäköisesti vaan vetää köniin miestä, joka olis aina kommentoimassa, miten mun huulipunat on.:)

PS. Sori...Tiedän, että kysyit miesten mielipidettä. Ignoraa vastaukseni, jos siltä tuntuu ap!

• Ohooh!
        Wastaaja kirjoitti:

.. ammateista tiedä, mutta miehistä totaalinen turn - off olis kyllä joku pelle "tuottavuus"- tms. tutkija, joka huoraa paskapalkalla sekundatutkimusta kaikkein suurimmat rahat taskuunsa kääriville ( ja parhaiten nauraville) vielä suuremmille k*sipäille.

Sellaisessa tyypissä yhdistyy nimittäin hyvin todennäköisesti paitsi ajatusten köyhyys, myös tyhmyys.

Muita turn- offeja olis sit varmaan se klassinen stylisti. Ihan asiallista ja kunniallista työtä tietysti sekin ( kuten toki pohjimmiltaan "tuottavuus"- tutkijakin), mutta se hombrero- aspekti... Haluaisin todennäköisesti vaan vetää köniin miestä, joka olis aina kommentoimassa, miten mun huulipunat on.:)

PS. Sori...Tiedän, että kysyit miesten mielipidettä. Ignoraa vastaukseni, jos siltä tuntuu ap!

Mä olen koko ajan juttujes perusteella pitänyt sua miehenä!

• Wastaaja
        Ohooh! kirjoitti:

Mä olen koko ajan juttujes perusteella pitänyt sua miehenä!

Kyllä mä ihan naiseksi itseni luen.:) Ja ulkoisesti myös melko naiselliseksi sellaiseksi. *ihan vaan niiden mahdollisten suohirviö -spekulaatioiden vuoksi sivuhuom.;)*

• ohottelija
        Wastaaja kirjoitti:

Kyllä mä ihan naiseksi itseni luen.:) Ja ulkoisesti myös melko naiselliseksi sellaiseksi. *ihan vaan niiden mahdollisten suohirviö -spekulaatioiden vuoksi sivuhuom.;)*

Siis mä jo välillä ihmettelinki, et onko toi lintu vai kala, mut nyt se selvis ;) Jostain kai jäi vaan päähän sellainen käsitys, että olisit mies.

• väliaika

mutta jos nainen on töissään laiska tai saamaton ja minä vielä joudun olemaan samassa työpaikassa töissä, niin se kyllä pistää vihaksi. Töitätekevänä joutuu muutenkin elättämään puoli yhteiskuntaa verojen muodossa, niin sitten vielä joku vässykkä töissä, jonka senkin joutuu omalla työpanoksellaan elättämään. Prkl.

• Taasnäitä

Ykkösenä on feminismi-, stakes- ja naistutkijat. Se ei liene yllätys koska käsi sydämellä voin sanoa, että ne ei kelpaa kenellekään miehelle.

Toisena tulee roudarit, mutapainijat, ammattinyrkkeilijät ja padonrakentajat. Ihan kunniallisia ammatteja sinänsä mutta joku niissä hiertää.

Kolmantena on juristit, konttoripäälliköt, palkanlaskijat ja muut kipsipillut.

Sitten onkin jo seesteisempää eli muista ammattiryhmistä ei pulssi sillä tavalla nouse. Tosin kovin kunnianhimoinen nainen ei tule kyseeseen koska kahta sellaista ei mahdu samaan perheeseen.

• Tyttis79

"Kolmantena on juristit, konttoripäälliköt, palkanlaskijat ja muut kipsipillut."

Eiks noi palkanlaskijat vois olla aika hottiksia..tai no ei pakosta hottiksia, mut naisellisia. Mieti, pienemmissä firmoissa palkanlaskija voi olla niitä ainoita naikkosia koko lafkassa. Mulle tulee mieleen pallanlaskijasta joku kapeahameinen ja avokasjalkainen Nainen, joka saa hääriä omassa työhuoneessa mukavissa (?) konttorihommissa, kun muut vääntävät rautaa hallinpuolella. Isot organisaatiot on toinen juttu...isot osastot eri palkanlaskijoille jne.

"Sitten onkin jo seesteisempää eli muista ammattiryhmistä ei pulssi sillä tavalla nouse. Tosin kovin kunnianhimoinen nainen ei tule kyseeseen koska kahta sellaista ei mahdu samaan perheeseen."

Mä vaittäisin olevani vähintään aika kunnianhimoinen töiden suhteen...ja haluaisin jonkun suht kunnianhimoisen miehen. On etovaa, jos mies on hällä väliä ja ilman minkäänlaista ambitiota mihinkään suuntaan, kun itseltä noita ominaisuuksia löytyy. Hermo menis.

• Viridienne

Tässähän ei kysytty miehisiä ammatteja eikä naisilta...Olen vaan alkanut ällöämään toimittajia.

Perustelu:Toimittajahan on semmonen eturintaman juoruämmä joka kiireesti kertoo kaiken kaikille.
      Voiko olla mitään tylsempää kuin samojen juttujen esittäminen yleisölle päivästä... vuodesta toiseen? Tää hieno nimike 'toimittaminen' tarkoittaa asian muokkaamista, niin että se uppoaa kansaan, joka on niin hölmöä maksaakseen tämmösestä asioitten toistamisesta.

Nuita on myöskin ihan liikaa ja saavat aivan liian kovaa palkkaa verrattuna siihen, miten merkityksellistä työ on. Esimerkiksi sanomalehtiä on moninverroin enemmän kuin monessa muussa maassa väkilukuun suhteutettuna...mutta Suomihan on viellä paperintuottajamaa. Jonkinlaistahan sisällöntuotantoa pitää olla... vaikka sitten paskaa.

• --------------

Vaikka sulla on oman hlö.kohtaisen kokemuksen vuoksi kaunaa toimittajia kohtaan, ei se tee kyseisestä ammattikunnasta läpeensä mätää.

• Viridienne
        -------------- kirjoitti:

Vaikka sulla on oman hlö.kohtaisen kokemuksen vuoksi kaunaa toimittajia kohtaan, ei se tee kyseisestä ammattikunnasta läpeensä mätää.

No sanotaan nyt, että miestoimittajat on turn-off

Riittääkö tää myönnytys :P

• Vastarannan kiiski

Työ on työtä ja ihminen on ihminen.

Minua ei haittaa onko siivooja vai toimitusjohtaja, koska jokaisen työ on tärkeä. Jokaista tarvitaan.

• scale

En sorru

• vato retro

Poliisi = pelottava (nainen)

Controller = verta työläisestä imevä itikka

Muita mm. siivooja, ympäristökeskuksen ylitarkastaja jne kuntien ja valtion DDR-hommelit. Semmonen emäntä jolla on kandin paperit ja silleen nenä pystyssä jonkin julkisen sektorin haistapaskaduunin ansiosta olis ihan hirveä.

• ?????????

Eli siis niinkuin esim. yrittäjä? Työnantajan osassa oleva? Yleensähän työnantajapuolta kutsutaan riistäjäksi, vaikka todellisuus on vähän toisenlainen.

• -.-.-

Vastenmielisiä vanhapiikoja koko rupusakki, oikeaa ihmiskunnan kuonaa. En koskis pitkällä pililläkään.

• ...........

et millasta sakkia siellä on töissä? Vai oot sä ite siellä?

• -.-.-
        ........... kirjoitti:

et millasta sakkia siellä on töissä? Vai oot sä ite siellä?

Jo toimintakin sen osoittaa. Vasemmistolainen vanhapiika tuoksahtaa vahvan voimakkaasti, eikä mitenkään positiivisessa mielessä.

• kaikissa perinteisissä miesten ammateissa ainakin herättää kysymyksen miksi...

• .....

Onks nörtteily miesten hommaa? :D

• ..... kirjoitti:

Onks nörtteily miesten hommaa? :D

eikä mikään muukaan office duuni. Tosin ehkä joku hc c / java koodaus on enemmänkin miesten hommaa, mä en jaksa uskoa että monikaan nainen jaksais innostua kys. hommasta niin paljon kuin jotkut miehet innostuu. Tarkotin nyt lähinnä raksaporukkaa ja vastaavaa suht. fyysistä työtä.

• ......
        yrmio kirjoitti:

eikä mikään muukaan office duuni. Tosin ehkä joku hc c / java koodaus on enemmänkin miesten hommaa, mä en jaksa uskoa että monikaan nainen jaksais innostua kys. hommasta niin paljon kuin jotkut miehet innostuu. Tarkotin nyt lähinnä raksaporukkaa ja vastaavaa suht. fyysistä työtä.

ois kyl mun unelmahomma, mut ei riitä kykyä :)

Kerran näin yhtä toimistorakennusta remppaavan porukan ja siinä oli mukana nuorehko nainen, pitkähiuksinen ja oikein nätti muutenkin - maalia nenänpäässä.. remppahaalareissa ja muutenkin asianmukaisissa vermeissä. Mun mielestä se ei silti näyttänyt yhtään äijämäiseltä, mut pisti silmään kun harvoin näkee naista niissä hommissa. Vaan mä olen nainen itsekin, niin ehkä en sit osaa ajatella sitä asiaa niin kuin miehet.

• ...... kirjoitti:

Kerran näin yhtä toimistorakennusta remppaavan porukan ja siinä oli mukana nuorehko nainen, pitkähiuksinen ja oikein nätti muutenkin - maalia nenänpäässä.. remppahaalareissa ja muutenkin asianmukaisissa vermeissä. Mun mielestä se ei silti näyttänyt yhtään äijämäiseltä, mut pisti silmään kun harvoin näkee naista niissä hommissa. Vaan mä olen nainen itsekin, niin ehkä en sit osaa ajatella sitä asiaa niin kuin miehet.

normaalijärkinen ihminen kyllä oppii ajan kanssa, harmi vaan et moni työnantaja odottaa et pitäis osata kaikki valmiiksi ja heti. Onhan se kielämättä siinä mielessä ihan mukavaa hommaa et saa käyttää aivojaan ja ajatella ihan kiitettävästi, tosin en mäkään mitään c juttuja oo tehny koskaan kuin koulussa, duunissa väsäilin hommia vaan visual basicillä ja aspilla ja ne on aika aika paljon simppelimpiä kieliä. Ma jaksa aina ihmetellä miten joku helvetinmoinen 3d peli voi koskaan valmistua, c kun yhden viivankin saaminen näytölle vaati muistaakseni aikamoisen koodinpätkän ja ziljoona apukirjastoa :-)

Joo siis onhan naisia maalareina varmaan aika paljonkin, en vaan jotenkin pysty kuvittelemaan ketään pintä, sievää ja hentoa naista vasaran varteen tai kantaan 50 kilon lekaharkkoja.

• Kolli_Kellinen
        ...... kirjoitti:

Onhan niitä naisia remppahommissa paljonkin, itsekin tunnen muutaman. Aika moni on koulutukseltaan hoitaja, mutta tekee mieluummin remppahommia pimeästi kun niistä maksetaan paljon paremmin ja raksalla työskentely ei ole sen raskaampaa tai likaisempaa kuin vanhusten nostelu ja peseminen sairaalassa.

• Kolli_Kellinen
        yrmio kirjoitti:

normaalijärkinen ihminen kyllä oppii ajan kanssa, harmi vaan et moni työnantaja odottaa et pitäis osata kaikki valmiiksi ja heti. Onhan se kielämättä siinä mielessä ihan mukavaa hommaa et saa käyttää aivojaan ja ajatella ihan kiitettävästi, tosin en mäkään mitään c juttuja oo tehny koskaan kuin koulussa, duunissa väsäilin hommia vaan visual basicillä ja aspilla ja ne on aika aika paljon simppelimpiä kieliä. Ma jaksa aina ihmetellä miten joku helvetinmoinen 3d peli voi koskaan valmistua, c kun yhden viivankin saaminen näytölle vaati muistaakseni aikamoisen koodinpätkän ja ziljoona apukirjastoa :-)

Joo siis onhan naisia maalareina varmaan aika paljonkin, en vaan jotenkin pysty kuvittelemaan ketään pintä, sievää ja hentoa naista vasaran varteen tai kantaan 50 kilon lekaharkkoja.

Mutta pystyt kuvittelemaan saman naisen nostelemaan ja kuuraamaan sairaalassa vähintään saman painoisia vanhuksia jotka vielä saattavat purra tai nipistää tisseistä, toisin kuin lekaharkko.

• ..........
        yrmio kirjoitti:

että osaa.. Täytyy kyetä olemaan myös luova ja kehittymään ja kehittämään. Perushommat oppii, mut jos ne ei ole selkärangassa niinkuin pyörälläajo, niin sama kun ei osais ollenkaan. Tai niin musta tuntuu :)

Mut hyviä öitä!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1608
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1571
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1360
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      278
      1185
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1049
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1046
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      89
      967
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      950
    Aihe