Vapaa kuvaus

Aloituksia

177

Kommenttia

13196

1. Hiljaista on...

...rekkautuneiden osalta nykyään täällä palstalla...ja mä nautin siitä täysillä :) Jokseenkin mukavaa, kun se rekkautun
    Miehen logiikka
    100
    7345
  2. Kukaan ei katso. EI KUKAAN

Onhan täysin selvää, että kukaan ei katso (ainakaan selvinpäin) naisen rintoja / avointa kaula-aukkoa, jos häneltä asias
    Miehen logiikka
    79
    5065
  3. Hei, kaikki liian itsenäiset naiset.

Miten ja minkälaisissa tilanteissa tuota kaikkien miesten pelkäämää liiallista itsenäisyyttä ilmenee? Miten miehet ovat
    Miehen logiikka
    35
    4302
  4. Viimeinen käyttöpäivä.

Kui on? Jääkö kaikki syömättä missä on mennyt viimeinen käyttöpäivä ohi? Mulla menee raja tuossa 3 päivässä, tuon verran
    Miehen logiikka
    64
    3884
  5. Ennemmin ero kuin pettäminen.

Tuohon suureen elämän viisauteen oon törmännyt täällä ja kotona. Minua hieman mietityttää miten tuota ohjetta sovelletaa
    Miehen logiikka
    63
    2973
  6. Kun te kaikesta kaiken tiedätte...

...niin kertokaapas kumpi ompi parempi, kuivapuristelaatta vai perinteinen kaakeli? Jos sais kummankin plussat ja miinuk
    Miehen logiikka
    18
    2517
  7. Tissit, bosat, rinnat,...

Miksi ne on naisten mielestä lähes aina rumat? Olipa kyse omista tai jonkun toisen? Tai ei ne naisen omasta mielestä ain
    Miehen logiikka
    38
    2454
  8. Munat surkastuu palstalla.

Oottako muuten huomannut, mitä pidempään täällä palstalla roikkuu niin sitä pienemmäksi munat kutistuu. Täällä ei oo koh
    Miehen logiikka
    65
    2340
  9. Jos mulla ois...

...tatuointi, niin minkälainen se olis? Ja missä kohtaa?
    Miehen logiikka
    47
    2060
  10. Tänään on ollut hyvä päivä,

Aivan loistava päivä. Varmaan joskus syksyllä on viimeksi ollut näin hieno fiilis. Tän päivän ois kruunanut baari-ilta j
    Miehen logiikka
    99
    1952
  11. Jännittääkö yhtään....

Kohta on taas addiktiotilastojen aika. Mä oon tainnut tehdä tässä kuussa oman ennätykseni. Saas nähä kuin korkeelle sill
    Miehen logiikka
    44
    1943
  12. Lopun alkuko?

Palstan meininki alkaa muistuttamaan päivä päivältä enemmän ja enemmän (valvomatonta) lasten leikkikenttää. Onko Suol..e
    Miehen logiikka
    21
    1921
  13. Suomi24 bannit.-gallup

Kuis on? Montako kertaa olet päässyt Suomi24:n estolistalle? Mun kotiyhteys on bannissa jo kolmannen kerran tälle vuod
    Miehen logiikka
    36
    1768
  14. Miehekkyys?

Mies, miehekkyys... Miehekäs mies, mikä tekee miehestä Miehen? Mikä erottaa miehet Miehistä? Siis mitä ovat ne asiat jot
    Miehen logiikka
    28
    1746
  15. Teini-isän tuomio

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610095221062_uu.shtml Mikä rangaistus tuollainen on? Käytännössä 9 kuukautta ja "isä
    Teiniäidit ja -isät
    14
    1723
  16. Munanjatke?

Mikä se on, kun täälläkin siitä nyt oli puhetta. Mikä/minkälainen auto on mielestäsi munanjatke? Liittyykö se omistajan
    Suhteet
    5
    1640
  17. BB ja laittomat kuvat

Mitä mieltä olette, jos tunnin mittaisesta lähetyksestä ottaa 10-20 kpl pysäytyskuvia ja laittaa ne yleiseen jakeluun, n
    3
    1624
  18. Tuoreimpien kahvihuonejuorujen....

...mukaan Pyhäjärveltä kotoisin ollut ammuskelija kuului paikalliseen "viha-järjestöön", jonka "perustajat/johtohahmot"
    Miehen logiikka
    48
    1563
  19. Mitäs viikonloppuna?

Meinaatko tavata kavereita ja sukulaisia? Ajattelitko käydä baarissa? Tanssimassa? Vai rentoudutko mökillä luonnon helm
    Miehen logiikka
    49
    1556
  20. Ravintolassa ruokaileminen.

Hmmm...minä kun olen täysin untuvikko tuossa lajissa niin kaipaisin lisäohjeita. Viinin valinta menetelmääni en edellise
    11
    1511