Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. Loistav yurki, loistavaa.

Jos jumalasi on luonut sinut omaksi kuvakseen, niin ei hyvältä näytä.

Mutta Suomen uskonnottomat myöntävät sinulle tänä päivänä kultaisen ansiomerkin määrätietoisesta uskontosi naurettavaksi tekemisestä ja jumalasi typeräksi saattamisesta!

Onnea!
  2. >>> Kuule bushmanni, ihmisen ei tule laskea päiviä >>

En minä laske, vaan yurki, sinun uusi uskonveljesi se tässä ilmoitti selkeän vuoden, jolloin hänen mielikuvituskaverinsa tempaisee häneltä sukat jalasta ja muutakin.

>> päivien laskeminen loppuu aina kun ihminen menee haudan lepoon >>

Juuri näin. Tästä lienemme samaa mieltä.

>>> tietäen että hänet kerran herätetään kuolleista. >>

Älä puhu muiden puolesta kuin omastasi, koska minä en usko seemiläisiä kansansatuja, niin minä en moista usko. Minua ei kukaan herätä kuolleista ja siitä pitää huolen biologia ja fysiikka.

>>> että jokainen herätetään kuolleista .. sinutkin >>

Älä sotke minua nyt näihin seemiläisiin kansansatuihin. Voit uskoa omalle kohdallesi ihan mitä puppua haluat, mutta älä sotke minua satuihisi.

>> ja jokaisen synnit on maksettu Jeesuksen kuolemassa >>

Ei minun, koska en ole syntinen. En tarvitse Jeesusta ja vielä vähemmän ikuista elämää. On helpottavaa tietää, että kun kuolee niin sitten se on ohi. Olisi kauhea ajatella, että se jatkuisi vielä ikuisuuden jonkin turhantärkeän ja huomionkipeän jumalan taivaassa, häntä ikuisuus palvoen. Ei kiitos.

>>> meidät on lunastettu >>

Älä puhu monikossa, kun jos henkilö ei usko seemiläisiä kansansatuja, niin silloin se ei koske häntä.

>>> Ilmestyskirjassa kerrotaan siitä ajasta .. kuinka ihmisten käy ... omien valintojensa seurauksena .. >>

Itse asiassa jos ollaan tarkkoja, niin koska tämä on ennustettu tapahtuvaksi ja se siis tapahtuu ihan kaikesta huolimatta, niin silloin se on ennaltapäätetty ja se tapahtuu sen päättäjän tahdon seurauksena, eikä suinkaan meidän ihmisten valintojen seurauksena, koska jos se on ennalta päätetty ja nähty, emme me voi vaikuttaa siihen mitenkään.

Joten niistä kauheista tapahtumista voi sitten syyttää vain ja ainoastaan sinun jumalaasi, joka on päättänyt niin tapahtuvaksi.