Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Loistav yurki, loistavaa.
Jos jumalasi on luonut sinut omaksi kuvakseen, niin ei hyvältä näytä.
Mutta Suomen uskonnottomat myöntävät sinulle tänä päivänä kultaisen ansiomerkin määrätietoisesta uskontosi naurettavaksi tekemisestä ja jumalasi typeräksi saattamisesta!
Onnea!
15.01.2016 19:45
>>> Lässytyksesi ei merkitse mitään. On vain yksi Jumala ja hänen tuomioistuimensa eteen sinutkin viedään. >>
Höpsis. Jumalia on tuhansia:
http://i48.tinypic.com/10px942.jpg
Sinut ja minut erottaa enää yksi jumala, eli molemmat olemme aika lailla yhtä kovia ateisteja.
Uusinpana on tietenkin Lentävä Spaghettihirviö -jumala, joka on rekisteröity viralliseksi uskonnoksi jo useissa maissa, joten Lentävä Spaghettihirviö on siis oikea jumala, aivan yhtä oikea kuin sinun jumalasi.
15.01.2016 16:43
>> Sinä valehtelit, koska väitit 0%. >>
Olet sinä oikeasti noin tyhmä, vai näytteletkö vain?
Islantilaisista alle 25-vuotiaista uskoo 0,0 % seemiläisen kansansadun todeksi, koskien maailman luomista ja sen voit todeta täältä:
http://icelandmag.visir.is/article/00-icelanders-25-years-or-younger-believe-god-created-world-new-poll-reveals
Voi olla, että kysely ei ole tavoittanut sitä yhtä adventistia, joka uskoo satuja todeksi, mutta sellaista se on.
Adventisteja on Islannin väkiluvusta 0.15 %, joka on helposti laskettavissa adventtikirkon sivuilta löytyvästä jäsenluettelosta sekä vertaamalla sitä Islannin väkilukuun.
>>> Ateisti = eurooppalainen ISIS. >>>
Olet sekaisin kuin seinäkello tai yurki.
Sekulaari Eurooppa on valovuosia edellä niitä alueita, joissa kristinusko on vielä kova sana.
Jos kauheasti kiinnostaa elää sellaisessa maassa, niin suositan Saharan eteläpuoleista Afrikkaa, mutta eipä pyhpyh sinne taida haluta muuttaa, kun kukaan sekulaariin Eurooppaan ja sen hyvinvointiin tottunut ei halua muuttaa taikauskon vallassa eläviin valtioihin.
15.01.2016 16:40
>> Useimmat tutkimukset kuitenkin arvioivat ei-uskonnollisten osuuden olevan noin 12-15 % maailman väestöstä. >>>
Ja kun miettii, että mikä se osuus oli vaikkapa 200 vuotta sitten, niin hienolta näyttää.
Toisaalta jokainen meistä on uskonnoton tai ateisti tai jumalaton toisen uskonnon suunnalta katsottuna, kun nuo uskovaiset eivät kauhean korkealle noteeraa toistensa uskontoja, eikä aina välttämättä edes saman uskonnon sisällä päästä yksimielisyyteen, että onko nuo toiset uskovia vai eivätkö ole.
15.01.2016 15:06
>>> Simpsonit luoneet saatananpalvojat saavat tuomionsa. >>
No se vähän riippuu, että mikä jumala nyt sitten sen tuomion pääsee julistamaan. Jos se on Zeus tai Thor tai Eros, niin saattaa hyvinkin pätkähtää taivaspaikka ja kun noita jumalia on tuhansia, niin kenenkä taivaaseen nyt sitten kukakin pääsee, niin ota siitä selvä.
15.01.2016 15:04
>> 0,15% ei ole 0% >>
No melkein. Ja kun kysyttiin, että uskotko seemiläisen kansansadun mukaiseen luomiseen, niin alle 25-vuotiaista ei löytynyt yhtä ainoaa islantilaista joka olisi uskonut seemiläistä kansansatua todeksi. Hyvä Islanti ja hyvä islannin nuoriso!
Adventisteja on taas 0.15 % islantilaisista, eli ei juuri kukaan, joten hyvä Islanti tässäkin suhteessa.
>>> Sitä paitsi kreationisteja on muuallakin kuin adventtikirkossa. >>
Loistavaa, koska he kaikki tekevät arvokasta työtä uskonnottomuuden eteen näyttämällä kristinuskon typeryyden ja hölmöyden!
Minusta jokainen kreationisti pitäisi palkita ateistien korkeimmalla arvomerkillä, jos sellaisia olisi. En tiedä parempaa keinoa uskonnon typeryyden osoittamiseksi kuin se työ, jota kreationistit tekevät kristinuskon osalta.
15.01.2016 15:02
>>> 479 on hiukan yli tuhannesosa Islannin väestöstä. >>
Islantihan on oikea adventtikirkon paratiisi, koska sen väestöstä on adventisteja peräti 0.15 %.
Se on huikea luku, sillä Suomen vastaava luku on vain 0.09 %, jos adventistien määräksi otetaan virallinen 4858 henkeä, joka on viimeisimmässä virallisessa tilastossa. Mutta että Suomessa olisi melkein 5000 adventistia, niin sitä nyt ei usko aidan seipäätkään.
Tosin koko maailman mittakaavassa 18 479 257 adventistia suhteutettuna reiluun seitsemään miljardiin ihmiseen tekee 0.25 prosenttia kaikista, eli Islanti tähän verrattuna on kuilun partaalla adventtikirkon osalta ja Suomi on jo kuiluun tipahtanut.
Mutta jos Islannissakin on käytössä sama kuin Suomessa, eli listoilla on noin 30-40 % tyhjää, eli siellä vielä kummittelee joskus yhden kerran paikalle erehtyneet ja ne, jtoka vaihtavat lahkoa kuin toiset sukkiaan, niin tokihan sitten nuo prosentit ovat aika yläkanttiin.
Yksi päivä katselin Facebookissa, että mitähän nykyisten adventtikirkon Suomen mahtisukujen jälkikasvulle kuuluu, niin ainakin sen perusteella, mitä muutamat juniorit jakavat vaikkapa lomakuviaan sosiaalisen median puolella, eipä taida enää porukka olla kirkon piirissä kuin vain ja ainoastaan paperilla.
Että kertokaas lapsillenne, että sosiaalisessa mediassa jakamastanne tavarasta voi päätellä yhtä sun toista uskonne syvyydestä ja luonteesta.
15.01.2016 12:47
>>> Kuule bushmanni, ihmisen ei tule laskea päiviä >>
En minä laske, vaan yurki, sinun uusi uskonveljesi se tässä ilmoitti selkeän vuoden, jolloin hänen mielikuvituskaverinsa tempaisee häneltä sukat jalasta ja muutakin.
>> päivien laskeminen loppuu aina kun ihminen menee haudan lepoon >>
Juuri näin. Tästä lienemme samaa mieltä.
>>> tietäen että hänet kerran herätetään kuolleista. >>
Älä puhu muiden puolesta kuin omastasi, koska minä en usko seemiläisiä kansansatuja, niin minä en moista usko. Minua ei kukaan herätä kuolleista ja siitä pitää huolen biologia ja fysiikka.
>>> että jokainen herätetään kuolleista .. sinutkin >>
Älä sotke minua nyt näihin seemiläisiin kansansatuihin. Voit uskoa omalle kohdallesi ihan mitä puppua haluat, mutta älä sotke minua satuihisi.
>> ja jokaisen synnit on maksettu Jeesuksen kuolemassa >>
Ei minun, koska en ole syntinen. En tarvitse Jeesusta ja vielä vähemmän ikuista elämää. On helpottavaa tietää, että kun kuolee niin sitten se on ohi. Olisi kauhea ajatella, että se jatkuisi vielä ikuisuuden jonkin turhantärkeän ja huomionkipeän jumalan taivaassa, häntä ikuisuus palvoen. Ei kiitos.
>>> meidät on lunastettu >>
Älä puhu monikossa, kun jos henkilö ei usko seemiläisiä kansansatuja, niin silloin se ei koske häntä.
>>> Ilmestyskirjassa kerrotaan siitä ajasta .. kuinka ihmisten käy ... omien valintojensa seurauksena .. >>
Itse asiassa jos ollaan tarkkoja, niin koska tämä on ennustettu tapahtuvaksi ja se siis tapahtuu ihan kaikesta huolimatta, niin silloin se on ennaltapäätetty ja se tapahtuu sen päättäjän tahdon seurauksena, eikä suinkaan meidän ihmisten valintojen seurauksena, koska jos se on ennalta päätetty ja nähty, emme me voi vaikuttaa siihen mitenkään.
Joten niistä kauheista tapahtumista voi sitten syyttää vain ja ainoastaan sinun jumalaasi, joka on päättänyt niin tapahtuvaksi.
15.01.2016 10:41
Homer Simpson:
Lisa, if the Bible has taught us nothing else -- and it hasn't -- it's that girls should stick to girl's sports, such as hot oil wrestling and foxy boxing and such and such.
15.01.2016 10:32
>>> Hih ! Siis et ole ihan perillä mitä kirjoittelet ? Niinkö? Vai miksi kyselet --- >>
Olen hyvinkin perillä siitä, että mitä kirjoitan.
Olen vielä ihan viriili tapaus ja vuosikymmeniä elämää edessä, toisin kuin joillakin muilla.
Mutta minä en ymmärrä, että miten sinä luet minun kirjoituksiani, koska näet siellä jotain, jota minä en näe.
Nytkin räpätit jotain siitä, että kirjoitin muka jotain toisten uskosta ja kun luin viestini moneen kertaan, en nähnyt siellä edes yhtä lausetta toisten uskosta, vaan kirjoitin ainoastaan omista kokemuksistani ja omista näkemyksistäni.
Joten sinulla taitaa olla nyt peiliin katsomisen paikka, ei minulle.
15.01.2016 10:20
>>> Ai, että sitäkö sinä olet täällä ilmoittanut ? >>
Tietenkin kirjoitin. Oletko tyhmä?
Kerroinko minä siinä sinun uskostasi?
EN kertonut, vaan kerron sen, mitä itse näen ja koen, eli iham omista näkemyksistäni.
Kirjoitin, että myös sinun jumalallesi, rakas Alex, minun oveni on aina auki ja hän on tervetullut ihan milloin tahansa, kunhan jättää kengät eteiseen ja käyttäytyy siivosti.
Jumalaasi ei ole näkynyt, kuten ei Zeusta, eikä Thoria tai Athenea, sillä heillekin minun oveni on aina auki, sillä en ole jumalien suhteen ronkeli ollenkaan.
Joten en ole kirjoittanut tuossa sanaakaan sinun uskostasi, vaan kirjoitin vain siitä, että olen kutsunut sinun jumalasi kylään, kuten kaikki muutkin ja ei ole näkynyt, joten osaan tehdä siitä johtopäätöksen.
Osaatko sinä?
15.01.2016 10:18
>>> Siinä taas tyyppiesimerkki rauhaa rakastavasta uskovaisesta.
Tuolla kielenkäytöllä tuskin on taivaaseen asiaa. >>>
No katsos kun kysymys on amerikkalaisen lahkon, uususkonnon jäsenestä, niin hänhän uskoo, että heillä on siellä taivaassa oma jono, vip-jono, ja he pääsevät ohi kaikista muista ja taivaaseen ihan ensimmäisenä.
Kun on oikean ja ainoan jäännöslahkon jäsen, niin meno on sitten sen mukaista.
15.01.2016 10:15
>>>Toisaalta pitäisi kai olla sitä mieltä, että mitä nopeammin Eurooppa muuttuu puhtaasti ateistiseksi paskaläjäksi, sitä nopeammin sen kusinen loppu tulee. >>
Tässä Kaille hyvä vastaus siitä, että mitä se adventtikirkko saa kannattajassaan aikaan.
Noin ne vain ajattelee, vaikka siellä joku koettaa muuta väittää. Tuossa on koko kristinuskon sanoma aika tiivistetyssä muodossa ja tätä ne kannattajat odottavat kieli pitkällä, kuka enemmän ja kuka hiukan vähemmän.
15.01.2016 09:37
>>> Islannissa on adventisteja 479 henkilöä. >>
Juu ja siellä on paljon, paljon enemmän rekisteröityjä Lentävän Spaghettihirviön kannattajia, niin pitäisikö siitä sitten todeta, että Lentävä Spaghettihirviö on oikeampi jumala, kun sillä on enemmän kannattajia?
http://www.fsm-europe.eu/flying-spaghetti-monster-iceland.html
Myös zuismi vetää kansaa tällä hetkellä ja jäseniä on jo 3000, mutta vähän eri syistä kuin voisi kuvitella:
http://www.unilad.co.uk/crazy/icelanders-are-converting-to-a-unique-religion-to-make-money/
Että sellaista.
15.01.2016 09:34
>>> Jaa-a bushmanni - etkö sinäkin juuri tässä jälleen osoita että olet ennakkoluuloinen koska puhut ihmisten uskosta täysin päättömiä, luullen että nuo sinun ajatuksesi uskosta ja uskovaisista olisivat maailmanlaajuisia ja oikeita. >>
Voitko vähän yksilöidä väitteitä, että missä minä kirjoitin toisten uskosta perättömiä?
Minä ilmoitin kylläkin vain oman vaatimattoman mielipiteeni, kun sitä kerran kysyttiin.
Se olit sinä, joka alkoi heti kirjoittaa toisesta kirjoittajasta, en minä.
>> että luullaan että voidaan sanoa tietävänsä kuinka koko maailman ihmiset ajattelevat >>
Missä kohdin minä kirjoitin tietäväni, että kuinka koko maailman muut ihmiset ajattelevat?
Voitko kirjoittaa tekstistäni suoran lainauksen, jossa näet sellaisen kohdan?
>>> pelkkää muiden täysin perätöntä tuomitsemista >>
Missä kohdin minä tuomitsin muita ja muiden ajatuksia? Suora lainaus siitä kohdasta kiitos, jossa sellaista näet.
>>> Mutta aina jotain hyvääkin : Tällä kertaa se että annoit erittäin hyvän esimerkin tämän ketjun aiheesta. >>>
Se taisit olla kylläkin sinä, omassa vastauksessasi, joka taas kerran oli vain minua, minua ja minua, eikä itse aihetta edes yhtä sanaa.
15.01.2016 09:29
>>> Islannissa on adventisteja, ja he uskovat. >>
No heitä on siellä niin hirmuisesti, että edes yhtä ei kyselyyn löytynyt.
Tai sitten se yksikään ei oikeasti usko lahkosi satuihin, vaan kertoi kyselyssä rehellisesti sen, että mitä pitää totena ja mitä ei.
15.01.2016 09:22
>>> Ei ole syytä piikitellä. Mene mökkiisi häpeämään. >>
Piikitellä? Oletko jo varautunut siihen, että jumalasi on samanlainen huithapeli kuin nuo muut ja sinulle käy kuten Marjatalle, eli mitään ei tapahdu.
Sillä Marjatan profetia menee pieleen, koska puutarhatonttuni ilmoitti minulle ja vain minulle, että ei tule takaisin 18.2 kuluvaa vuotta, eikä tapahdu tempausta ja tämä on 100 prosenttisen varma profetia, jonka joudut myöntämään oikeaksi, samoin kuin Marjattakin.
Kuukausi ja pari päivää, niin olen osoittanut jälleen osuvani oikeaan ja muut profeetat osoittautuvat valehtelijaksi.
Sain myös profetian, 100 prosenttisen itseltään pääpuutarhatontulta, että vuonna 2023 ei tapahdu yhtään mitään, eikä seitsemän vuotta ennen sitä, eikä seitsemän vuotta sen jälkeenkään.
Joten valmistaudu jo sinä häpeämään, kun puutarhatonttuni osaa antaa paljon parempia profetioita tulevaisuudesta kuin seemiläiset kansansadut tai sinun jumalasi.
15.01.2016 09:19
No sinulla on aikaa keksiä uusia "ennustuksia" tässä sitten, mutta nyt olet vakavissasi ehdottamassa, että vuonna 2023 olet valmis myöntämään tämän mielikuvitusystäväsi aivan tavalliseksi huijariksi ja pettäjäksi, niinkö?
Muuten sivuhuomiona mainittakoon, että eräs "kuuluisa" adventistiprofeetta Marjatta ennusti joitain vuosia (2012) sitten, että tempaus tapahtuu torstaina, 18.2.2016.
Hän päätteli tämän Danielin perusteella nokkelasti siten, että juhannuksesta on oleva 1335 päivää ylösottoon ja koska profetian saatiin juhannuspäivänä 2012, joka oli lauantai, 23.6, niin siitä tasan 1335 päivää eteenpäin on torstai, 18.2.2016.
(Dan 12:12 Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.)
Mikäli Marjatta on vielä elossa (terkut täältä), niin mitähän henkilö mahtaa miettiä 18.2 kuluvaa vuotta, kun tossut pysyvät maassa?
No keksii uuden profetian, on vahva veikkaukseni!
15.01.2016 00:44
>>> Nyt tarkkana Suomen ateistit. Jos ollaan tarkkoja, niin jokainen, joka ei usko/luota elävään Jumalaan, on Jumalan kieltäjä eli ATEISTI. Pulinat pois! >>
Nyt tarkkana, Suomen mielikuvituskavereiden ystävät.
Jos ollaan tarkkoja niin jokainen teistä on ateisti toisen mielikuvitusystäväkerhon suunnasta katsottuna.
Sillä Zeuksen palvojat pitävät Zeusta tietenkin ainoana oikeana ja elävänä jumalana ja jokainen joka ei Zeusta palvo, on ateisti.
Allahin palvojat pitävät Allahia ainoana oikeana ja elävänä jumalana ja jokainen joka ei Allahia palvo, on ateisti.
Ukko on palvojilleen ainoa ja oikea elävä jumala ja joka ei Ukkoa palvo, on ateisti Ukon palvojien suunnasta katsottuna.
Joten pulinat pois, sillä jokainen meistä on ateisti toisen uskonnon ja jumalan suunnasta katsottuna, ihan jokainen, jos ei sitten pelaa varman päälle ja palvo jokaista tuhansista jumalista.
Joten teistä yksikään ei pääse yhdenkään jumalan taivaaseen, koska ottajia halvettiin on paljon enemmän kuin ottajia taivaaseen.
On vain yksi jumala, joka haluaa teidät taivaaseen, mitä jumalaa nyt sitten palvottekin ja ne loput ovat aika hiilenä teihin, kun palvoitte väärää jumalaa, joten olette tuhansien jumalien helvetissä.
ELi loppupelissä on ihan sama, vaikka ei usko siihen yhteenkään jumalaan.
14.01.2016 22:39
>>> Uskon häirinnän pahenevan. Olemme lopunajassa. Jeesuksen paluu on lähellä. >>
Pistähän joku päivämäärä nyt tiskiin, jotta saadaan tarkka hetki siitä, jolloin sinunkin on pakko myöntää, että jumalat pettävät aina.
Oisko 30.6.2020 sellainen, jotta jos ei siihen mennessä mielikuvituskaverisi ole tullut takaisin sinua hakemaan ja "pelastamaan", niin sitten voimme todeta hänetkin huijariksi.
Vai laitetaanko heti 31.12.2025? Vai ollaanko oikein todella optimistisia että voimme sanoa vaikka 31.12.2017 mennessä?
Joku päivä nyt kehiin, kun sinulla on kerran suora linja mielikuvituskaveriisi, niin voimme sitten sen päivän jälkeen kukin todeta, että jumalat pettävät aina, sinäkin.
Tuolta voit hakea inspiraatiota:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php
Eikö herätä ajatuksia?
14.01.2016 22:33
147 / 416