ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 1241
TIEISTTEKÖ ETTÄ JOEP RUONANSUU
Rakastaa turkulaisia yli kaiken. No muuttaisi sitten Turkuun. Niin hän varmaan aikoo vielä tehdäkin.0241JOS KERRAN TAIVAASSA
On niin ihanaa kuin väitetäänkin niin miksi pidetään tätä maanpäällistä helvettiä kaiken maailman terveysintoilulla?0240MIKÄ ON KRAPULAN HUIPPU?
Kun miehen mennessä aamukuselle hänen kätensä tärisee niin, että aihuetuu orgasmi.0240HALONEN SAI VARMASTI
Tarpeekseen presidentinhommasta. 12 vuotta jo linnassa istunut.2239MISTÄ TEITÄÄ OLEVANSA VANHA?
Kun kadulla tulee vastaa entisiä seksikumppaneita rollaattoreilla.0239- 0239
- 0239
- 1238
- 0238
AAMUTUIMAAN KOULUSSA
Sun ois pitäny olla täällä jo 8:lta Matti! Älä helkkarissa mitä sillon tapahtu.0237MIKÄHÄN MUA VAIVAA?
Kun välillä "jurppii" niin, ettei mikään tunnu huvittavan. Onko se vaan sitä, että keho on jotain myös sisältä vai olenk1237KUN
Hirvi ja kärpänen tekee sitä, tulee hirvikärpänen. Kun ranta ja leijona tekee sitä, tulee rantaleijona. Kun muurahainen0237SALMONELLATUTKIMUS
Lääkäri: Onpas omituinen tuoksu. Potilas: Laitoin siihen hajuvettä, että sitä oli miellyttävämpi tutkia.0237KARHU
Istui tarpeellaan riu'ulla. Kettu tuli vastan. Karhu: Lähteekö karva? Kettu: Lähtee. Sitten tuli jänis vastaan. Karhu: L3237MISTÄ TEITÄÄ OLEVANSA RUOTSISSA?
Siitä, ettei kukaan vastaa, vaikka kuinka tyrkyttäisit suomekieltä.0237JALATON MIES TULEE RAVINTOLASN PYÖRÄTUOLILLA
Ja tilaa juomista. Kun mies antaa rahat tarjoilijalle, tämä huomauttaa: "mahtaa se olla jalattomana aika hankalaa, kun t0237- 0237
OTE BERTIN PÄIVÄKIRJASTA
Isä on optikko, joten meidän oli tarkoitus ostaa mulle uudet silmälasit. Mutta kun mä kokeilin ensimmäisiä laseja, ne ei0237KALLE LÄHTI KÄYMÄÄN VENÄJÄLLÄ
Ensin hänen piti matkustaa junalla Helsingistä Lappeenrantaan. Kun Kalle sitten ylitti rajan, hän ei enää tiennyt onko V0237