ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0203
- 1203
- 1202
- 0202
LAIVATYTTÖ SING SONG
Tuli kaukaa Hongkong. Tapas herra Kingkong, alas heitti hamhong ja pani väliin kondonm, joka meni wingwong. Tuli pieni p0202MITÄ YHTEISTÄ ON LÄÄKÄRILLE JA TARJOILIJALLA?
Molemmat palvelee asiakkaista, mutta lääkäri hoitaa ihmisiä, kun taas tarjoilija tekee heidät vain entistä sairaammiksi.2202VIKAA JALOISSA?
Onko mun jaloissa jotakin vikaa? Kantapäissä pahat verirakkulat. Jalat melkein kokoajan ihan kehvetin kippeenä. Kynsisie0201KALLE KÄRSI PUHEVIASTA
Mikfen minä ofaa fanoa äffää? Sinä nyt vaan et osaa. Niin, mutta mikfen? Nyt suu kiinni poika! Seuraavana päivänä Kalle0201YLÄASTEELLE
Tuli niitä valinnasinaineta. Yhtenä vaihtoehtona oli Nahkatyö, mutta se ei oikein ollut oppialaiden suosiossa. Seuraaval0201- 1201
JALATON MIES TULEE RAVINTOLASN PYÖRÄTUOLILLA
Ja tilaa juomista. Kun mies antaa rahat tarjoilijalle, tämä huomauttaa: "mahtaa se olla jalattomana aika hankalaa, kun t0201RUOTSALAINEN HÄÄPARI
Nainen: Valitettavasti mulla on ollut mies ennen sua. Mies: Niin mullakin.1200RENKI ALPERTTI
Pyrki piian aittaan ja ryskytti ovea. Piika: ÄLÄ HÄTÄILE, TULLAAN KUN KERITÄÄN. Alpertti siihen: KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI0200KAUPAN ASIAKASPALVELIJA ASIAKKAALLE:
Täällä ei saa polttaa. Mutta saahan täältä ostaakin tupakkaa. Saa täältä vessapaperiakin.1200ADHD JA ASPERGER KULKEVAT KÄSIKÄDESSÄ
Monella on ADHD:lla on varmasti myös ASPERGER. He eivät vain tiedä sitä itse.3200MIKSI JEESUKSEN EI TARVINNUT
Siistiytyä kun hän meni taivaaseen? Taivas on Jumalan valtakunta ja hän on siellä pomo.0199- 3199
- 0198
- 0198
SUVI PARTTIMAA NIVALA
Voisit edes arvostaa kokemustasi. Ja jos vielä kerran kirjoitat Leijaan tai Verneriin niin en vastaa seurauksista.0198