ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIKSI
Tuon sinun koirasi nimi on Roisto? Näkisit vain monetko siinä käämntyvät katsomaan kun minä kutsun sitä.0122LINDA LAMPENIUS UNOHTI VIULUN KOTIIN
Mitäs siitä seurasi? Hän sanoi keikalla: * soikoon!0122MULLA ON IKÄVÄ SUA
Tiedän, että olen ollut seurustelua kohtaan vähän laimea viimeaikoina. Ei mulla silti ole tarkoituskaan pahoittaa sun me7121- 2121
MITÄ EROA ON UNIKEOLLA
Ja koulutuksella? Unikekoa on vaikea saada ylös ja kouluruokaa vaikea saada alas.0121PIENEN PIENI BASILLI AAMULLA KERRAN
Meni toista basillia nussimaan. Sitten se tärisi natisi ja tutisi. Sen siitä saa kun innostuu.0121KUKA ON HENRIKKI KUUSISTO?
En osaa sanoa, hän on varmaan joku uusi julkkis. Tiedätkö missä hän asuu? No, en ihan tarkkaan, mutta olettaisin, että J0121MITÄ HARRI KIRVESNIEMI
Joutuu aina pelkäämään? Tietenkin sitä, että kesken harjoitusten Elisa tarttuisi sauvoihin kiinni.0120HIRVIÖT TAPASIVAT TOISENSA
Miten ihmeessä kaikki hampaasi ovat pudonneet? Eikö niitä ole hoidettu vai söitkö epäterveellisesti? Lässyttäen: No, oik2120JOS PIKKU-KALLE PÄÄSISI SUOMEN PRESIDENTIKSI
Hän varmaan kieltäisi näiden vitsien kertomisen.0120KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? Varmaankin jäniksi. Oikein, mutta miksi? No? Yritäpä itse nussia puussa.0120- 0120
- 0120
- 0119
MIKSI NUOHOOJISTA EI OLE JUOKSUKISOIHIN?
Koska he juoksevat niin helposti itsensä piippuun.1119DEN CLIDER IN
Me teimme sen(x2) nieli svenskit kiekon karvaisen. Me teimme sen. Vår gul den ska vi ta.2119- 0119
MIKSI BLONDI EI MENE AUTOKOULUUN
Ainakaan kovin mielellään? Hänen pitää nähdä peilistä oma naamansa.0119- 0119
MITEN TAVALLISET KYNTTILÄT EROAVAT SÄHKÖKYNTTELIKÖSTÄ?
No ainakin ne palavat vähemmällä sähköllä.0119