Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
seppoilma
profiilit
seppoilma
seppoilma
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän tässä yritetään yhdessä kohti tulevaisuutta. En tiedä sitten provosoinko vaimoa? Olen harrastanut liikuntaa ja saanut tänä aikana 8 kiloa painosta pois.
22.06.2011 17:51
Joskus puoltoista vuotta sitten, yritin laittaa korkin kiinni, ja se johti silloinkin siihen, että olin ilonpilaaja. Alussa otin sitten baarissa vain pari kaljaa, puolen vuoden sisällä alkoholinkäyttöni taas "normalisoitui". Nyt en haluaisi lähteä tälle linjalle, ennenkuin minulle selviää miksi join. Tällä korkki kiinni ratkaisulla haluan rakentaa elämääni eteenpäin. Mitä on odotettavissa kymmenen vuoden päästä, jos jatkaisin samaan malliin, kuin ennenkin?
21.06.2011 16:50
Tätä asiaa kun tarkemmin pohdiskelen, olen aika itsekäs. Enhän ole nyt tällähetkellä enää se muutaman oluen ottanut seurallinen ja tulevaisuutta suunnitteleva aviomies. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja huomioida vaimoa enemmän. Elämme suurten muutosten aikoja:)
21.06.2011 16:41
Mopo rupesi karkailemaan käsistä. Otin aina piilopullosta, kun otimme kotona vaimon kanssa muutaman oluen. Olen ollut kohta kaksi vuotta työttömänä, ja ikä on sellainen, että pääsen eläkeputkeen. Jos aamulla ei ollut mitään ohjelmaa, niin voin illalla ottaa vapaasti. Sitten alkoi muisti illalla mennä. Seuraavana päivänä sitten kuulin, mitä olin illalla tehnyt ja sanonut. Kuuskymmentä- vuotis synttärit alkaa lähestyä, ja aloin miettimään minkälaiset seuraavat kymmenen vuotta tulevat olemaan. Lopetin juomisen viime marraskuussa, enkä sen jälkeen ole juonut edes keskiolutta. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että juominen ei sovi minulle. Olen käynyt ravintoloissa vaimon ja ystävien kanssa, mutta mehulinjalla ja syömässä. Kesä on taas tulossa ja terassit, mutta ihan mehulinjalla:)
21.04.2011 08:14
1 / 1