Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arto.lohvansuu
profiilit
arto.lohvansuu
arto.lohvansuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
182
Kommenttia
914
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo ohjelma kiinnostas.
Eikös joka poppoolla ole sellainen jonka mukaan tehdään kausi töitä ?
Antakkaapa nyt keskustasta kuulua, kysyy entinen jäsen evp -83
25.09.2012 20:44
Vain valantehennä puhuu asiaa.
Ollaan me tällä kylällä tosi omintakkeisia ja uistimet ui pinttaa syvemmällä.
Mulla kun ei ole kaikki matot suorassa vintillä, niin alakkaa jo tunttuun onko täällä Suomessa ennää kellää kaikki muumit laaksossa ?
Laki on niinkuin se luettaan ja perustuu siihen mitä ja miten kysyttään.
Laki ja oikeus on kaksi eri asiaa.
24.09.2012 09:59
Vaikee sanoa, meillä Pyhäjärvellä varmaankin vasta vaalien jälkeen, ollaan me niin eripurasia. ; )
24.09.2012 09:20
Niinkö, puhukaa nimellänne,
Jos oikei ymmärsin , tuo joku Timmappa on kuitenkin ihminen, miksi nauraa hälle, jos tekee väärin, niin siitä ilmoitus
23.09.2012 23:21
Sama juttu, mulla on 1975 istutettu tammi joka on tuotu Janakkalasta ja joinain kesinä tulee lehdet vasta heinäkuun lopulla, mutta tänä kesänä on ollut lehdessä koko kesän ja kasvanut kovasti.
Talvehtiminen oli avrmaankin onnistunut ?
Huomasitko jotta lehdetkin oli nyt normaaleja isompia ?
23.09.2012 19:08
Aloittaja puhuu asiiaa, mutta mikä ratkaisuksi ?
19.09.2012 19:34
eno venneesä.
Kyllä tyrät rytky kun luin kommentis, ol just kohallaan.
Ai, ai kun on hyvä marjavuos ja piiska se on, ei muuta kun suon yli heittämällä ; )
19.09.2012 08:34
Ei ne sellaisia julkaise kun ihmiset pitää tuudittaa illuusioon turvallisuudesta.
18.09.2012 08:11
Empä tiiä, on kuulunnu kahdenlaista.
lmoitin kyllä että olen valmis olemaan Persujen ehdokkaana, saas sitten nähdä kelpasinko ?
Lehestähän sen sitten näkkee.
Toivotan sulle mukavia vaaleja, uskon jotta läpi meet jotta heilahtaa, kyllä sielläkin halutaan muutosta, olhan sielläkin niitä kesäyön ulosjuoksijoita
17.09.2012 08:19
Huomenta Jussi.
Olen kuullut jotta olet ehokkaana, onko totta ?
17.09.2012 08:07
Mitenhän lie toimii, oisko hämäräkytkin vai aikakytkin ?
Vai olisko kumpikin mahdollisuus, tai kaukokäyttö ?
Kuka ossais tiettää ?
Eihän kykimet kalliita ole, tolpat, lamput, kaapelit taas on.
17.09.2012 07:43
Eiköhän Arhinmäki ihan itse hommaa sanomista.
Olethan tuota itsekkin haukkunut nuita persuja,
Ei tartte puhua minulle monikossa koska ole ihan yksi kylähullu vaan, en monipersoona,
En kalastele ääniä kellekkään vaikka se olisi taktisesti ovelaa, olen vain oma itseni taktikoikoon toiset ja valitut ehdokkaat kukin tahollaan jos niin haluavat ja mielistelköön isoilta puolueilta jos haluavat se ei vaan ole minun juttu.
Oikeinhan vanhempas on neuvvoneet, niinhän vanhemmat ihmiset yleensä tekevätkin, ei ne vääryyteen neuvvo.
Jatkoja vaan sinnekkin, nyt laitan ruodon suoraksi, öitä kaikille.
16.09.2012 19:57
Helpottaa kyllä, mutta rekkaa oikealla nimelläs, niin voidaa jutella.
Moni voi muuten sotkea asioita esiintymällä sinuna, niin monesti suoli24,llä on niin käynyt, olet varmaan huomannut.
Täällä kun on välillä ihmisiä jotka haluaa sotkea oikein kunnolla.
16.09.2012 18:39
No itsehhän Arhinmäkeä kehuit.
Kerroin vain hänen "ansioista " ja minusta ne ei ole kovin maireita, mutta kun kysyit mitä ajaa persuehdokkaat, niin kysy heiltä, mistä minä tiedän puhua kenenkään suulla.
Niillä oli tänään kokous ja jos olen ehdokkaana, niin kerron sitten kyllä
Minä puhun ihan itsenäni, en jonkun edusmiehenä tai valtuutettuna, onko se niin ihme asia.
Mutta kerta kehuit Arhinmäkeä, niin voimmeko ymmärtää että hän on mieluinen tekoineen vasureille ?
On hyvä kun saatiin ennen vaaleja tietää miten suosittua on tuo arhinmäen tekemä touhu, Ei sanaakaan sitä vastaan mitä yllä kirjoitin, se siis oli hältä OK ?
Arvaappas montako taloa/ navettaa Veikko Vennamo takasi omilla rahoillaan kun oli asutusministerinä sotien jälkeen kun ei muuten ois valtiolta tullu rahaa, tekikö moni kommunistiministeri sammaa, voi olla jotta tekikin, mutta en tiedä, koska en ole perehtynyt niin vasemmiston sitoumiseen omillaan.
Ois muuten kiva jos olisit reilusti ihan omalla nimelläs juttelemassa, se ois jotenkin avoimempaa ja oikeaa.
Omaat ihan oikeita mielipiteitä vaikka ollaan monesta asiasta erimieltäki, niin hyvä kuiteskin että joku puhuu ja pukahtaa, joten laitappas nimes reilusti näkyviin niin jatketaan
16.09.2012 18:09
Mittee lie tarkoitat ?
Mutta jos tarkoitat sitä kauppaliittoa vastustavaa postitalon edessä, siellä oli pari vaikuttajaa
Myöstomaateja lensi yks niistä on nykyään Rap "muusikko ".
16.09.2012 17:40
Antaapa Arhinmäen olla, en tykkää miehestä joka potkii kadunvarressa sotaveteraanien autoja, huutaa jalkapallo-ottelussa innosta kysyen Petterssonin niskalauksilla teloittamien kahden kadulla kontalleen käskytetyn poliisin nimiä ilkkuen.
Arhinmäessä on parasta sen Jätkä niminen Suomenajokoira.
Mutta jos haluat hänestä puhua, niin sekin käy.
Rikkoihan Arhinmäki äänetäjillekin ennen vaaleja antamansa lupauksen
Moni kansalainen ois moiseta jo tuomittu, mutta kun on tennarieliittiä.
Kyllä tavalline mökinukko tuomitaan jos nälkäänsä hirven kaataa, luvatta kalastaa, mutta kun ei ole sopivaa jäsenkirjaa jää aina mopenosalle.
se on maantapa ja persut vähentää niitä tapoja jos ei sitten nekin korruptoidu, toivottavásti eivät.
Mutta ei sen puoleen kyllä kunnon kommarin / vasurin kanssa on aina pärjännyt työmailla, mutta sossut on puukottaneet selekään monia ja useesti.
kun on ollut isommilla työmailla, niin sen on kokenut.
Ministerihän istuu hallituksessa joka ajaa pakkolitoksia, eikö totta ?
Jos kunnat itse haluaa liitoksia senkun, mutta säästöjä se ei tuo ainakaan alueilla jotka on kaukana toisistaan, sillä ajomatkoja tulee paljon sekä kunnan työntekijöille, mutta etenkin kuntalaisille ja sekin pitäs älytä laskea mukaan.
16.09.2012 16:48
Se ol vaan Suomen sivukonttorin vetäjä. ; )
16.09.2012 14:32
työmies 28.
EX Vasurille vastasin koska se on hänen nikkinsä.
Onko sitten käytännössä, siihen en nyt ota kantaa.
Te kumpikin tiedätte varmaan asian paremmin.
16.09.2012 13:36
EX Vasuri puhuu asiaa.
Vasemmistossa on niinkuin muissakin puolueissa, kun musta auto on perseenalla, niin kansa unohtuu.
Toivottavasti persuille ei tule käymään samoin.
Kuntaliitokset, niistähän on jo nyt näkyviä tuloksia, säästöjä ei ole monestikaan tullut.
Kokonaiskustannukset on varmaankin nousseet jokatapuksessa.
Asiaa voi myös katsella, Ruotsista, mitä siellä liitokset aiheutti.
Kuntaliitoksessa on järkeä vain jos liitettävät taajamat on ihan vierekkäin.
Helsinki, Espoo, Vantaa, Kirkkonummi, Järvenpää, Kerava, Sipoo, Kauniainen tosin kannattaisi yhdistää, siitä olisi paljon hyötyä, mutta kukapa poliitikko uskaltaisi moista pakkoliitosta alkaa ajamaan, kas kun siellä on eniten äänestäjiä.
16.09.2012 12:30
Kiinahan omistaa USA,n taloutta jo paljon.
Kiina on lainottanut maailmaa tosi isoilla summilla.
Japanin talouskin on vaikeuksissa ja uusien energiapäätösten kautta tulee menemään lamaan, heidän rahansa on kiinni Usa,n taloudessa ja Kiina on rahoittanut Japaninkin taloutta paljon.
Turha on Nipponinpoikien uhitellä Kiinan kättä joka heitä ruokkii.
Mutta ketäpäs löytyy Kiinan rahan takaa.
Bildenberg jyllää aivan kuin Hiili-teräksessä, usassa, todennnäköisesti Venäjän isoraha on saman seuran jäseniä.
Mietitäämpä hieman koko telluksen taloutta.
Kun eu luotiin hiili-teräksen oveluudella, niin rahan ja kansalaisten liikkuvuus taattiin, tällä tavalla siirtyi talouslakien mukaisesti tuotanto halpamaihin ja teollisuusmaiden tilanne heikkeni lamaan asti.
Teollisuusmaista tuli vain pelkkä kuluttaja.
Samalla saatiin tyhmät poliitikot ottamaan elätettäviä kolmansista maista joka tuhoaa kansallisvaltiot ja kansalliset kulttuurit tuottaen massan jota on helppo hallita ( Hajoita ja hallitse ).
Näin saatu epävarmuus ja lama hyödyntää porukkaa joka ostelee kaikkea halvalla pois käyttäen bulvaaneina, yrityksiä, valtioita, eu-ta, maailmanpankkia jne.... Kaiken takana on kuitenkin Bildenberg.
On ihan sama miten kansalla menee ne heput tienaa, lamassa ostavat kaikkea mahdollista pois, kun taas menee hyvin ja kansa törsää, niin heidän tuotteet menee kaupaksi ja kun heillä on riittävästi taas käteistä, niin on asiallista tulla lama jolloin taas ostetaan kaikkea tuotantoa, maita ja mantuja, infraa ja vesivaroja sekä erilaisia oikeuksia joilla saadaan monopolioikeuksia.
On turhaa eu-tarkastella yrityskauppoja monopolien varalta kun monesti näiden yritysten takana on eri bulvaanien kautta sama porukka, jos ei muuten niin ra´hoitusten kautta.
Niimpä, näin maailma pelaa ja Suomen tyhmät ääliöt on tehneet Suomesta vielä oikein mallioppilaan ja oikein vielä ylpeilevät sillä.
16.09.2012 12:10
45 / 46