Hiippailija taas liikkeellä Pohjois -Pohjanmaalla

oisko pertti taas.

Ilmeisesti harmiton tyyppi kiertelee talojen ikkunoiden takana ja tirkistelee sisälle.

18

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Timppaa tarvitse pelätä.Viippola levittää turhaa hysteriaa tuolla lehtijutullaan.

      • jalaton.,.,.,.

        vittu pakkohoitoon tommonen sairas, ennenkuin tapahtuu jotain. jos mut luo tulee ni ei kävele se tyyppi enää omil jaloilla.


    • sahalainen

      Joko se saha on toiminnassa?

      • Kysy K Sahalta?


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        Kysy K Sahalta?

        Huomenta Jussi.
        Olen kuullut jotta olet ehokkaana, onko totta ?


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Huomenta Jussi.
        Olen kuullut jotta olet ehokkaana, onko totta ?

        Kyllä se pitää paikkansa että olen ehdokkaana.No oletko sinä ehdokkaana?Yritin saada isäni serkkua Kauko Sahaa Pyhäjärvelle ehdokkaaksi,mutta en tiedä miten siinä loppujenlopuksi kävi.


    • Empä tiiä, on kuulunnu kahdenlaista.
      lmoitin kyllä että olen valmis olemaan Persujen ehdokkaana, saas sitten nähdä kelpasinko ?
      Lehestähän sen sitten näkkee.

      Toivotan sulle mukavia vaaleja, uskon jotta läpi meet jotta heilahtaa, kyllä sielläkin halutaan muutosta, olhan sielläkin niitä kesäyön ulosjuoksijoita

      • Tässä on vain yksi mutta?Tuo oululainen komissario Vilppola taitaa pilata minun läpimeno mahdollisuudet.


      • Niksis naksis
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Tässä on vain yksi mutta?Tuo oululainen komissario Vilppola taitaa pilata minun läpimeno mahdollisuudet.

        Onko se vetäny herneet jostain?

        Minusta on kans joku herneet vetänyt koska oli äsken nikkini bannattu ja estetty kirjoittaminen sillä koneella jota yleensä käytän.
        Tapahtui melkein heti kun sanoin että olen ilmoittanut itseni ehdokkaaksi jos kelpaa ja tarvitsevat.
        Aika jännä juttu, on pitänyt mennä monta poistopyyntöä joltain tai joiltai.
        Onko tällä palstalla muuten omaa sheriffiä, ainakin bannaaja ei tykkää poliitisesta kannastani ja haluaa tukkia turpani. ; )

        Arto lohvansuu


      • Niksis naksis kirjoitti:

        Onko se vetäny herneet jostain?

        Minusta on kans joku herneet vetänyt koska oli äsken nikkini bannattu ja estetty kirjoittaminen sillä koneella jota yleensä käytän.
        Tapahtui melkein heti kun sanoin että olen ilmoittanut itseni ehdokkaaksi jos kelpaa ja tarvitsevat.
        Aika jännä juttu, on pitänyt mennä monta poistopyyntöä joltain tai joiltai.
        Onko tällä palstalla muuten omaa sheriffiä, ainakin bannaaja ei tykkää poliitisesta kannastani ja haluaa tukkia turpani. ; )

        Arto lohvansuu

        No ei näillä palstoilla SHERIFFIÄ ole.


      • äässeriffi
        j.jussiW-T kirjoitti:

        No ei näillä palstoilla SHERIFFIÄ ole.

        On kylläkin...


      • äässeriffi kirjoitti:

        On kylläkin...

        EI OLE.Ylläpito poistaa ilmoitusmenettelyllä.


    • niks sak

      Aivan oikein.........

      • Eri mielinen

        Niinkö on oikein ? Eikös tuo Arska saa kirjoitella niinkuin me muutkin vapaassa maassa saa olla erimieltä valtaeliitin kanssa vai saako.


    • eri mieltä

      Eihäs sitä paskoo saa suoltaa joka päivä.

    • Lue kuka hän on

      Tuolla menee hiipparista kohusaitti LUE HETI !

    • voe rähmä

      Eipä näkynyt Arton nimeä listalla. Harmi homma, olisin äänen kyllä antanut.

    • käsipäivä

      Pientä rajaa kuitenkin näissäkin asioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      260
      1775
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      280
      1742
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1730
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1565
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1453
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      53
      1261
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1227
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe