Hiippailija taas liikkeellä Pohjois -Pohjanmaalla

oisko pertti taas.

Ilmeisesti harmiton tyyppi kiertelee talojen ikkunoiden takana ja tirkistelee sisälle.

18

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Timppaa tarvitse pelätä.Viippola levittää turhaa hysteriaa tuolla lehtijutullaan.

      • jalaton.,.,.,.

        vittu pakkohoitoon tommonen sairas, ennenkuin tapahtuu jotain. jos mut luo tulee ni ei kävele se tyyppi enää omil jaloilla.


    • sahalainen

      Joko se saha on toiminnassa?

      • Kysy K Sahalta?


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        Kysy K Sahalta?

        Huomenta Jussi.
        Olen kuullut jotta olet ehokkaana, onko totta ?


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Huomenta Jussi.
        Olen kuullut jotta olet ehokkaana, onko totta ?

        Kyllä se pitää paikkansa että olen ehdokkaana.No oletko sinä ehdokkaana?Yritin saada isäni serkkua Kauko Sahaa Pyhäjärvelle ehdokkaaksi,mutta en tiedä miten siinä loppujenlopuksi kävi.


    • Empä tiiä, on kuulunnu kahdenlaista.
      lmoitin kyllä että olen valmis olemaan Persujen ehdokkaana, saas sitten nähdä kelpasinko ?
      Lehestähän sen sitten näkkee.

      Toivotan sulle mukavia vaaleja, uskon jotta läpi meet jotta heilahtaa, kyllä sielläkin halutaan muutosta, olhan sielläkin niitä kesäyön ulosjuoksijoita

      • Tässä on vain yksi mutta?Tuo oululainen komissario Vilppola taitaa pilata minun läpimeno mahdollisuudet.


      • Niksis naksis
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Tässä on vain yksi mutta?Tuo oululainen komissario Vilppola taitaa pilata minun läpimeno mahdollisuudet.

        Onko se vetäny herneet jostain?

        Minusta on kans joku herneet vetänyt koska oli äsken nikkini bannattu ja estetty kirjoittaminen sillä koneella jota yleensä käytän.
        Tapahtui melkein heti kun sanoin että olen ilmoittanut itseni ehdokkaaksi jos kelpaa ja tarvitsevat.
        Aika jännä juttu, on pitänyt mennä monta poistopyyntöä joltain tai joiltai.
        Onko tällä palstalla muuten omaa sheriffiä, ainakin bannaaja ei tykkää poliitisesta kannastani ja haluaa tukkia turpani. ; )

        Arto lohvansuu


      • Niksis naksis kirjoitti:

        Onko se vetäny herneet jostain?

        Minusta on kans joku herneet vetänyt koska oli äsken nikkini bannattu ja estetty kirjoittaminen sillä koneella jota yleensä käytän.
        Tapahtui melkein heti kun sanoin että olen ilmoittanut itseni ehdokkaaksi jos kelpaa ja tarvitsevat.
        Aika jännä juttu, on pitänyt mennä monta poistopyyntöä joltain tai joiltai.
        Onko tällä palstalla muuten omaa sheriffiä, ainakin bannaaja ei tykkää poliitisesta kannastani ja haluaa tukkia turpani. ; )

        Arto lohvansuu

        No ei näillä palstoilla SHERIFFIÄ ole.


      • äässeriffi
        j.jussiW-T kirjoitti:

        No ei näillä palstoilla SHERIFFIÄ ole.

        On kylläkin...


      • äässeriffi kirjoitti:

        On kylläkin...

        EI OLE.Ylläpito poistaa ilmoitusmenettelyllä.


    • niks sak

      Aivan oikein.........

      • Eri mielinen

        Niinkö on oikein ? Eikös tuo Arska saa kirjoitella niinkuin me muutkin vapaassa maassa saa olla erimieltä valtaeliitin kanssa vai saako.


    • eri mieltä

      Eihäs sitä paskoo saa suoltaa joka päivä.

    • Lue kuka hän on

      Tuolla menee hiipparista kohusaitti LUE HETI !

    • voe rähmä

      Eipä näkynyt Arton nimeä listalla. Harmi homma, olisin äänen kyllä antanut.

    • käsipäivä

      Pientä rajaa kuitenkin näissäkin asioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe