Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tanjaruonakoski
profiilit
tanjaruonakoski
tanjaruonakoski
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse pyrin hoitamaan mahdollisimman nopsaan kassa-asioinnit, mutta älä helvetissä ole niin ahdasmielinen, että alat eläkeläisille tms hidastelijoille käämiäsi käräyttämään. Senkus sanot kassalle/ hidastelijalle; Anteeksi, mulla ois tässä hiukka kiire ja kysyt voitko auttaa! Itse oon mennyt jokusen kerran avuksi mummuille ja papoille lastaan tavaroita kasseihin, kuin myös suurperheille vammaisille yms. Oispa mielenkiintoista nähdä sinut ostokilla ja kassalla vaikkapa 90-vuotiaana; olisit varmaan Speedy Gonzales!!! Koskaan et voi tietää,mitä elämä eteen nakkaa,jotenka pysy kämpilläsi;jos et kauppajonoja kestä!
Good luck, Speedy
09.06.2012 03:09
Ystävä rakas, toivoin itse vauvaa vuosikausia. Mieheni sai raskaaksi ex-naisensa heti. Minulla ei ollut keskenmenoja,mutta kaipuu jäyti mieltäni. Kaikki kaverini saivat lapsia tuosta vain ja tekivät vielä abortteja. Mietin, että mitä pahaa olen tehnyt?. Olin seota, kun tuntui siltä, etten pääse eroon "vauva-ahdistuksestani". Onko nyt näin, että Sinut on tutkittu, ettet voi saada lapsia?
Oli asia miten oli, mutta tämän teet seuraavaksi; Sinun TÄYTYY nyt ottaa härkää sarvista kiinni ja tilata aika terapeutille. Et voi kantaa yksin noin suurta taakkaa. Sinä et ole hylkiö; et osaa itsekään käsitellä tunteitasi ja et selvästikään ole voinut puhua kenellekään. Ja miten niin vain keskenmenoja? Olet joutunut hautaamaan lapsesi monta kertaa. Eikö näin ole?
Kultaseni, keskity nyt hoitamaan itsesi ja pura ahdistuksesi pois. Olet ollut kauan masentunut, ihmettelen suuresti läheisiäsi. Mutta nyt nokka pystyyn ja näytät niille närhen munat.
09.06.2012 01:58
Tsau! Kertokaas onko kellään kokemuksia Nordvoicen Rovaniemen toimistosta? Ite olin Voicemarketingillä pari vuotta sitte ja sain palkkaa vain muutaman kympin,se oli ihan hanurista. Nää persnetotki maksettiin ihan miten sattuu. Piti olla jotain vakuutusmyntiä ku sinne hain, mutta mitä paskaa, vakuutushommista ei ollukkaan koko firmassa lainkaan myytävänä ja niin lykättiin myymään apulehtee ja parille "starajätkälle" oli annettu PlusTv myytäväksi. Nehän siellä tienas hyvät massit, vitutti, ku niille kahelle oli vaan annettu oikeus soittaa Plustv:tä ja ite joutu ruinaan jotaki saatanan apulehtee. Piti kuulemma ensin harjotella sillä v:n lehellä. Eipä siellä päässy jo useammam kuukauden ok-lehtimyynnilläkään olleet ees yrittään. Mulla oli Mediapexiltä jo pohjia Plustv myyntiin, mutta se ei vaikuttanu hevon peetä. Pexillä olin n. 5 kk Voicea aikasemmin ja eipä sielläkään rahahanat suuremmin auennu, vaikka myynti oli ihan jees. En morkkaa kummankaan firman työkamuja, pomotki oli noin muuten mukavia, mutta pahasti ainaki sillon mätti palkkauskuviot. Onko juuri tosi, että Nordvoicella tienais 1600€+provikat ja ketkä siellä hommaa pyörittää?
26.01.2012 13:47
1 / 1