Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bg-ope
profiilit
bg-ope
bg-ope
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
6997
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
*Evoluutiota ei ole ihmiselämän mittakaavassa.*
Jos ymmärtäisit jotain vastustamastasi asiasta, tietäisit että on.
Tuota samankaltaista tietämättömyyttä ja/tai väärää tietoa evoluutiosta sinä haluat lapsenlapsillesi tarjota?
*Kemiallisesta evoluutiosta oppikirjoissa valehdellaan.*
Siitä esitetään teoria, aivan kuten alkuräjähdyksestäkin. Se on eri asia kuin valehdella. Valehtelemista olisi väittää omaavansa absoluuttinen totuus, ja sitä ei tiede tee.
*Ja evokit siinä mukana kun inttävät, ettei elämän synty liity evoluutioteoriaan.*
No kun se ei ole koskaan biologiseen evoluutioon kuulunut, eikä kuulu. Ole hyvä ja ota lainaus yhdestäkin evoluutionkirjasta, joka väittää että biologinen evoluutio selittää miten elämä syntyi maapallolle. Sellaista teosta ei ole.
Kyse on kreationistien luomasta olkiukosta.
Jos haluat vastustaa tiedettä elämän synnyn selittäjänä, vastusta KEMIALLISTA EVOLUUTIOTA tai MOLEKYYLIEVOLUUTIOTA.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Elämän_alkuperä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Molekyylievoluutio
Jos haluat vastustaa tieteen selittämää maailmankaikkeuden syntyä, vastusta ALKURÄJÄHDYSTEORIAA tai KOSMISTA EVOLUUTIOTA.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkuräjähdys
https://www.cfa.harvard.edu/~ejchaisson/cosmic_evolution/docs/splash.html
Mutta älkää viitsikö toistaa sitä olkiukkoa että (biologinen) evoluutio pyrkisi selittämään elämän synnyn yms. joka ei kuulu biologisen evoluution alaan.
*Evoluutioteoriaan käytetty vaivannäkö ei tuo takaisin kustannusta.
Turhan asian pitäminen puheenaiheena vie tärkeämmiltä asioilta pontta.
Opettajan intohimo ei saa olla opetusta viemässä pseudotieteen opettamiseen.*
Olet täysin vapaa kertomaan, mikä biologisessa evoluutiossa ei pidä paikkaansa. Väität evoluutiota pseudotieteeksi, millä perusteella?
*Eikä patologista antipatiaa sairastava opettaja saa olla uskonnon tai maailmankatsomuksensa opettajana.*
Mikä evoluutiossa sinua eniten pelottaa, kun sinun pitää väittää että luonnonilmiöstä kertominen on maailmankatsomuksen opettamista?
*Eikä lapsista saa kasvattaa alamaisia.*
Panettelua, jolle sinulla ei ole taaskaan mitään näyttöä esittää. Hourailet ja luulet opetuksesta ihan puuta heinää.
Antipatiaa minulla tosiaan on niitä vastaan jotka yrittävät tunkea tiedon tielle uskomuksineen.
Mikä evoluutiossa pelottaa?
24.09.2014 01:51
*Ei varmasti opeta. Ei tuollainen tolvana voi toimia missään päin sSuomea opettajana, vaikka olisi kuinka korruptoitunut kunnanvaltuusto.*
Luulevainen luulee. Et sattumoisin olisi samalla uskovainen, kuin noin panettelet luulopohjalta?
24.09.2014 01:30
*Jospa saakin tietoa mutta ei ainakaan teikäläisiltä sillä pötyä pukkaat.*
Taas on väite esitetty, mutta vähänlaisesti näyttöä väitteen tueksi. Missä olen valehdellut?
*BTW! Enpä ole tavannut yhtä hihhulia jolle ottaa noin tolkun päälle edes lahkolaista. Mistä se kertoo? Millä pääsit läpi soveltuvuustesteistä? vilpilläkö?
Vähän jos provosoisin lisää niin olisi ambulanssille töitä.*
Olet siis täällä provoamassa / trollaamassa, etkä keskustelemassa? Harvemmat sitä noin suoraan tunnustavat.
Turha minun kaltaistesi turhien puskistahuutelijoiden takia on hermostua, ethän sinä uskalla edes kirjoittaa kuin muutaman viestin samalla nimimerkillä, ja sitten pitää jo paeta vaihtonikin suojiin, selkärangaton. Mitään kirjoittamaasi ei tarvitse ottaa todesta, mutta kyllä sille nauraa voi.
24.09.2014 01:27
Olisi minulla parempaakin tekemistä kuin vastailla lapselliselle trollille, mutta menköön.
*Puusilmäisen yksitotisuuden (tässä tapauiksessa Evolutionäärismin) pakko-opettaminen on lasten törkeää psyykkistä hyväksikäyttöä, joka aiheuttaa mitä todennäköisimmin jokaiselle henkistä pahoinvointia jossain vaiheessa elämää, kun aivot alkavat jossain vaiheessa toimia ja yksilö alkaa kysymään että mitä vit-tua minulle on oikein tyrkytetty koulussa.*
Jaahans, kielenkäytöstä päätellen Jyrbä asialla. Henkistä pahoinvointia sinulla tuntuu tosiaan olevan aika lailla. Harmi että se peilaantuu sekavana multinikin takaa kirjoitettuna tekstinä pitkin nettiä.
Mitäpä jos menet ja esität asiasi jollekin kouluopetuksen päätöksiä tekevälle, niin ei tarvi pelkästään multinikin takaa inistä täällä netissä? Saattaisit silloin tehdä jotain, millä saattaisi olla oikeasti jotain vaikutusta reaalimaailmaan. Hopi hopi.
*Sinun kohdallasi niiden vahvin yhteinen tekijä on erittäin luja päähänpinttymisluulo, ettet Evolutionäärismi ole uskonto muiden joukossa, samalla tavoin kuin on Aateismikin.*
Hmm. Jostakin syystä mainitsemaasi "Evolutionäärismiä" ei löydä uskontojen listauksista?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maailmanuskonnot
Epäilen vahvasti, että syynä on se että mielipiteesi on täyttä sontaa.
Suosittelen myös edelleen, että otat selvää siitä mitä ateismi tarkoittaa.
24.09.2014 01:21
*Pitääkö paikkaansa että kysyt muilta että miten sinusta tuntuu?*
Koska sinulla ei ole mitään kerrottavaa biologisesta evoluutiosta (josta et tiedä mitään), esität tehtävän välttääksesi ettet ymmärrä kysymystä.
Ei siinä mitään. Kyllä minä voin sinua ymmärtämättömänäkin pitää, jos niin haluat.
24.09.2014 01:07
*Mistä se johtuu, että mikäli olet ateisti, sinulla ja teillä evokkijumalattomilla yleensäkin, on paljon voimakkaampi tarve käännyttää uskosta pois kuin mikään lahko käännyttää uskoonpäin?*
Sinulla on täysi vapaus uskoa ihan niin kuin itse haluat. Sinulla EI ole täyttä vapautta tulla uskomustesi pohjalta kieltämään minua opettamasta luonnontieteitä. Tästä on kyse.
Minulla ei ole mitään syytä eikä yritystä käännyttää ketään pois uskostaan. Minulla on velvollisuus opettaa ja kertoa mekanismeista miten luonto toimii, uskomuksia en saa opettaa totena.
*Itse jumalaan uskovaisena olen yllättynyt kielenkäyttönne valheellisuudesta ja hyökkäävyydestä.*
Minua taas yllättää se kuinka melkein poikkeuksetta uskovaiset kirjoittajat tälläkin palstalla kirjoittavat vaihtonikin takaa. Minulle se on viesti epärehellisyydestä ja haluttomuudesta ottaa vastuuta kirjoittamistaan asioista.
Jos puhut "kielenkäytön valheellisuudesta", olisi ihan kohteliasta esittää näyttöä väitteen tueksi. Missä olen valehdellut?
*Te ette näköjään kunnioita mitään lain ettekä suvaitsevaisuuden piirteitä kun pääsette himopuuhaanne muita pilkkaamaan.*
Mitä lakia olen rikkonut, ja mitä en suvaitse?
*Jos olet, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää, opettaja, kummastukseni ei siitä ainakaan vähene. Onko teillä sivistäviä oppiaineita ollut koskaan opiskelunne kuluessa?*
Luulet siis että opetustyylini on prikulleen samanlainen kuin se millä kirjoitan umpikalloisille kreationisteille tällä palstalla? Luulo ei ole tiedon väärti, varsinkaan tässä tapauksessa, jossa olet karkeasti väärässä.
24.09.2014 00:56
*Vai väitätkö ettei vuodet vaihtuisi jos vuodenaikojen syy poistetaan?*
Facepalm.
Vuoden vaihtuminen on ihmisen päätös (siis siitä, mistä päivästä lähtien alkaa uusi vuosi). Esim. Kiinalaisen kuukalenterin mukaan uusi vuosi alkaa tammi-helmikuun vaihteessa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiinalainen_kalenteri
Mutta nyt ei puhuta ihmisen kehittelemistä kalentereista, vaan faktuaalisista luonnnonilmiöistä kuten evoluutio ja vuodenajat.
Etkä sinä sivistymätön ole vieläkään ottanut selvää, mitkä tekijät aiheuttavat vuodenaikojen vaihtelun sääilmiöineen ja päivänpituuden vaihteluineen voimakkaimmin maapallon napojen lähelle? Et löydä tietoa noista ilmiöistä Raamatusta, koska Raamattu ei osaa selittää niitä. Tiede osaa.
Vaikkapa tuolta tietoa hankkimaan, hopi hopi:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vuodenaika
24.09.2014 00:42
*Mikäs sen alkuvuoden aiheuttaa?*
Riippuu kalenterista. Se on ihmisen päätös jakaa vuosi eripituisiin jaksoihin. Kummallista että tätäkin perussivistykseen kuuluvaa asiaa pitää sinulle vääntää rautalangasta.
Missä olit silloin kuin muut olivat koulussa? Vai oletko niin nuori ettet ole vielä ehtinyt oppimaan, etkä varsinkaan ymmärtämään asioita ympäröivästä maailmasta?
*Miksi koko maapallolla on vuodenajat vaikka tekisit mitä sen aiheuttajille?*
Et huomaa sitä itse mutta mitä enemmän kirjoitat, sitä enemmän paljastat kuinka tietämätön olet.
Et kai sinä poloinen nyt viittaa siihen, että kun kalenteri sanoo olevan tietyn vuodenajan - esim joulukuu - niin sitten joka puolelle maapalloa on talvi ja kylmempi kuin kesällä? Sitäkö sinä tarkoitat?
Miten Raamattu selittää sen että Australiassa, Chilessä ja Etelä-Afrikassa on joulukuussa lämpimämpää kuin kesäkuussa? Ai niin, ei Raamattu tiedä tästäkään asiasta mitään. Tiede tietää.
:)
24.09.2014 00:24
*Voi itku...*
Kiitos tuosta viiltävästä argumentoinnista. Koska loputkin viestistäsi oli tuota samantasoista lapsellista näsäviisastelua, ei ole tarpeen vastata.
Järjellisyyden välähdys viestisi loppupuolella:
*Minulle riittä mainiosti se, että itse tärkeäksi katsomani tiedot välittyvät jälkipolville. Jälkipolvien asia on päättää että mitä he niillä tiedoilla tekevät.*
Erityisesti osui silmiin tuo "itse tärkeäksi katsomasi tiedot". Sehän on yhtä kuin sitä ettei jälkipolville anneta kaikkea sitä tietoa mitä on saatavilla, vaan haluat subjektiivisesti vaikuttaa siihen, rajoittaa tiedon "itse tärkeäksi katsomiisi". Etkö luota jälkipolvesi arvostelukykyyn tuon vertaa?
Mikä siinä evoluutiossa kreationisteja niin kamalasti pelottaa, kun jotkut ovat sitä kouluista kieltämässä?
Ovatko muutkin luonnonilmiöt niin perkeleestä, ettei niistä saa missään nimessä kertoa?
23.09.2014 21:50
*Mihin se nauraminen unohtui, kun aluehallintovirasto tuli puheeksi?
Mennään sinne porukalla naureskelemaan leppoisasti, sopiiko?*
Mennään vain. Miksei kuitenkin käsiteltäisi esittämiäsi perusteluja minua vastaan aikomastasi kantelusta jo tällä palstalla?
On selvää ettei kaltaiseltasi puskista huutelevalta vaihtonikiltä löydy uskallusta ottaa kirjoittamistasi asioista vastuuta, mutta löytyisikö sen verran että esität syytteesi minua vastaan?
Tästä tulee hauskaa :)
23.09.2014 21:39
*Lopeta sinä profiilisi piilottaminen ja kerro paikkakunta jolla "opetat" muita, jotta sinun mielipidevinoumistasi voidaan tehdä tutkintapyyntö asianomaiselle aluehallintovirastolle.*
Stalkkaajan tunnustus, hyi olkoon mitä sakkia täällä pyörii. Voisitko sinä vielä vahvistaa sen että olet uskovainen kertomalla mitä lahkoa edustat, niin tiedän kuka minua yrittää stalkata ja estää työtäni?
Voisitko ystävällisesti myös tarkentaa mitä tarkoitat noilla mainitsemillasi "mielipidevinoumilla" joista ajattelit tutkintapyynnön esittää?
Lienee kaikkein kannalta parempi että nauramme sinut ja argumenttisi läjään tällä palstalla ennen kuin menet ja tuhlaat viranomaisten työaikaa siihen että he vahvistavat sinun olevan stalkkaava idiootti.
23.09.2014 21:25
VMP.
*Voisi olla hyvin täältäkin. Jos sinä saisit päättää. Siis kulttuurianne jaloimmillaan.Eikä se ole paranemaan päin.*
Voisi, jos, ei ole paranemaan päin. Panettelet sen minkä ehdit, poloinen, ja yrität esittää asioita minun mielipiteinäni minun mielipidettä kysymättä.
Sellaista se on kun ei ole tietoa siitä miten asiat oikeasti ovat, ja pitää alkaa luulopohjalta valehtelemaan.
Oletko muuten kenties uskovainen?
23.09.2014 21:19
*sitähän mä jo sanoin*
Tarkalleen lainaten sanoit näin, viestissäsi jonka kirjoitit 23.9.2014 klo 12:39:
"Kaikki kansaa aiemmin sivistäneet vapaa-ajan opiskelu mahdollisuudetkin ovat lopetetut kuten kansalaisopistot."
Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi ottaa mitään väitettäsi todesta, kun et kerran tarkoita sitä mitä väität?
Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi ottaa mitään väitettäsi todesta, koska jos satut vaikka tarkoittamaankin sitä mitä väität, väität ihan puuta heinää?
Mitä tulee tuohon muuhun valitukseesi, tilität minulle aivan kuin koko Suomen rakennemuutos olisi MINUN syytäni. Maaseudut autioituvat, kyllä, mutta h e l v e t i n k ö minä sille mitään mahdan?
Ja oletko kysynyt minun mielipidettäni TÄHÄNKÄÄN ASIAAN?
ET OLE.
Tähän mennessä minua on syytetty tällä palstalla täysin aiheetta ja sen kummemmin mielipidettä kyselemättä Irakin sodan aiheuttamisesta ja tukemisesta, NATO:n sekä ydinvoiman kannattamisesta, ja kutakuinkin kaikista tieteen aiheuttamista negatiivisista asioista. Nyt siis myös siitä että Perähikiältä ei saa enää palveluja entiseen malliin.
Minä olen maaseudulla asunut lapsuuteni ja asun tälläkin hetkellä maalla, ja opetan työkseni Suomen maantieteen kurssilla sitä mitä ongelmia yhteiskuntarakenteen muutos on haja-asutusalueille aiheuttanut ja edelleen aiheuttaa. Luuletko sinä perkeleen hyväkäs etten minä tiedä mitä on tapahtumassa ja minkä takia? Ja olisiko kannattanut KYSYÄ mitä mieltä minä maaseudun autioitumisesta olen, ennen kuin aloit minulle asiasta tilittämään?
Toivottavasti sait kuitenkin paremman mielen siitä että sait purkaa pahaa oloasi. Toivoisin että asiat kääntyisivät paremmaksi siellä Perähikiällä. Yhteiskuntarakenteen muutokset eivät valitettavasti yhden opettajan voimin kovin paljon muutu, vaikka kuinka kannustaisin kaupunkinuoria tukemaan maaseutua ja vaikka muuttamaan haja-asutusalueelle. Suomessa on paljon ihmisiä jotka haluaisivat asua maaseudun rauhassa, ja nykyään etätyömahdollisuus mahdollistaa sen monille. Ihan keskelle korpea ei kuitenkaan haluta, ja pitkään jatkunut palveluiden alasajo on ehtinyt näivettää monet kylät kuoliaaksi.
Semmoista se vain on, ja tämän tilanteen (muutoksen) kanssa on elettävä. Agraariyhteiskunnan perään on kuitenkin ihan turha itkeä, se on historiaa. Jos maaseudusta halutaan uudelleen elävä, se tulee jollakin muulla tavoin kuin lanttua viljelemällä.
23.09.2014 21:14
*Aiheuttaa vuodenajat???? Tarkoitatko että kun vuodenajan aiheuttajan ottaa pois, niin sitten sen aikaansaamaa vuodenaikaa ei enää aiheudu?*
Kyllä tarkoitan. Merkillistä että asia tulee sinulle yllätyksenä, mutta mikäpä ei sivistymätöntä hämmästyttäisi.
Kaksi planetaarista tekijää aiheuttavat vuodenajat, käänteisesti pohjoiselle ja eteläiselle pallonpuoliskolle. Jos jompaa kumpaa asiaa ei olisi, ei olisi myöskään vuodenaikoja.
Vinkkinä voin kertoa että Aurinko ei ole noista tarkoittamistani tekijäistä kumpikaan, vaikka sekin on toki tärkeänä tekijänä vuodenaikojen ominaisuuksiin vaikuttamassa.
Ne jotka ovat käyneet peruskoulun ja olleet siellä hereillä, tietävät mitkä tekijät vuodenajat aiheuttavat. Sinä et tiedä. Sivistä itseäsi.
*Ilmoittaisitko Suurelle Evoluutiojumalallesi, että suuri osa suomalaisista haluaa, että syksyn aiheuttaja siirretään pysyvästi Arktikselle?*
Et keksinyt enää mitään järkevää kirjoitettavaa, joten piti alkaa vitsailemaan. Sellaista se on kun argumentit ovat loppu.
Voin kertoa sinulle että olen ateisti. Opettele mitä ateismi tarkoittaa, niin voit jättää kirjoittamatta nuo typeryydet jumaluuksista.
Viestisi loppuosa on jo niin lapsellista sontaa että jätän huomiotta.
23.09.2014 20:45
Kaikessa mitä evoluutiosta kirjoitat paistaa läpi lukemattomuutesi.
Näet kuitenkin asiaksesi arvostella asiaa josta et tiedä juuri mitään (ja nekin vähät tiedot mitä sinulla on, ovat umpiuskovaisten hörhöjen kirjoittamia tarkoitushakuisia evoluution vääristelyjä). Ei kuulosta kovin järkevältä touhulta, mutta minkäs teet.
23.09.2014 20:26
*Evoluutio on keksitty juttu jolle ei ollut perusteluja.*
Tuo ei ole vastaus kysymykseeni. Kerro mitä biologinen evoluutio tarkoittaa.
Jos väität että se on keksitty juttu, sinun tulee kertoa miltä osin evoluutiota luonnonilmiönä ei ole. Tai että miltä osin evoluutioteoria ei pidä paikkaansa.
*Kerroin että se on sana jota jotkut käyttävät kun tutkivat asioita joista he eivät tiedä juuri mitään.*
Kysyin että mitä sinä siitä evoluutiosta tiedät. Ei vastausta. Et siis tiedä siitä mitään.
*Samoin tuon sanan käyttäjät puolestaan eivät ymmärrä minkälaisena me pidämme nähtävänämme olevaa maailmaa käyttäen niitä sanoja joita käytetään jokapäiväisesti asioista puhuttaessa.*
Millä tavoin se Raamatun Sana selittää sen miksi harmaaleppä tiputtaa lehtensä, ja miksi se tiputtaa ne vihreänä?
*Evoluutio ei pääse ihmisiän kuluessa karkaamaan mihinkään johon ihminen ei olisi ollut varautunut jo tänne syntyessään ilman puhetaitoakin.
Biologista evoluutiota ei siis käytännössä ole.*
No niin, ei siis vieläkään löytynyt ensimmäistä kreationistia joka tietäisi mitä biologinen evoluutio tarkoittaa.
*Kauhea määrä sukupuuttoja ihmisten jäljiltä sensijaan aikaansaadaan ajan potenssiin.Näin valistin nuorta miestä. Ja muistutin, ettei opettajat voi opettaa vaan he joutuvat muihin töihin eikä sentakia ehdi. Joten opetus jää. papan vastuulle.*
Sinä olet ollut koulussa viimeksi joskus viime vuosituhannella. Kirjoittamallasi todistat, että luulet koulun olevan edelleen samanlainen kuin silloin kun sinä sitä kävit, monta vuosikymmentä sitten. Ethän sinä tiedä nykykoulusta mitään.
*Ilman muuta muistutin vielä, että vaikka me tiedämme jopa opettajan tunnilla sumeilematta ja kirkkain silmin valehtelevan, koulu ei ole se paikka jossa siitä alettaisiin riitelemään.*
Vai että tiedätte. Mistä minä valehtelen?
*Sukupolvet ylittävä yhteisymmärrys on jaloin asia.*
Toki. Onneksi lapsenlapsi voi itse päätellä varttuessaan mikä paapparan kertomista luuloista on totta ja mikä täyttä palturia. Sinä viet mukanasi tuon tietämättömyyden ja denialismin - lapsenlapsesi saa maailmasta enemmän tietoa kuin sinä, etkä mahda tuolle kehitykselle mitään.
23.09.2014 15:47
*Tässä teidän kulttuurinne!
Hävekkää.*
MIkä "Teidän kulttuurinne"? Oletko sekaisin, vain pelkästään armottoman tyhmä?
Ota lääkkeesi, ja katso sitten tuo linkkaamasi video uudelleen. Mieti, miten video liittyy minun opettamiini aineisiin, tai ylipäätänsä Suomeen millään tavalla. Jos ja kun havaitset, ettei liity, ota lisää sitä lääkettä mitä sinulle on tuohon sekavuuteen määrätty.
23.09.2014 15:28
*Onhan itsellänikin akateemisesti koulutettuja lapsia mutta eivät he ole mitään itselleen hyödyllisiä taitojaan koulussa oppineet.*
Mitä nyt kirjoittamaan, lukemaan ja laskemaan hyvin. Ymmärtämäään ympäröivää maailmaa. Pärjäämään suomalaisessa yhteiskunnassa. Vaan mitäpä noita tuollaisia taitoja, ihan turhia. Romanit ovat "hyvä" esimerkki siitä miten voi "menestyä" käymättä peruskoulua. Edes ajokorttia ei saa suoritettua, kun ei ole lukutaitoa tarpeeksi.
*Nykyinen koulutus on yhä erikoistuneempaa ja kapea-alaisempaa kuin koskaan aiemmin.*
Todista väitteeesi.
*Kaikki kansaa aiemmin sivistäneet vapaa-ajan opiskelu mahdollisuudetkin ovat lopetetut kuten kansalaisopistot.*
Lopetettu?
"Suomessa on yhteensä 187 kansalaisopistoa, joiden toiminta kattaa koko maan. Yksi toiminnan pääperiaatteista on opetuksen tuominen lähelle ihmisiä. Opetusta on paitsi jokaisen kunnan alueella, monesti myös hajautettuna eri puolille kuntaa. "
http://www.ktol.fi/kansalaisopistot
Olet elänyt tynnyrissä, ja sen kyllä huomaa. Hyvin vähän tiedät pääsi ulkopuolisista asioista.
*Ja bg-ope on itse elävä esimerkki että kertomani on paikkansa pitävää.*
Esimerkki mistä?
Mikään kertomastasi asia ei pidä paikkaansa. Sen sijaan olet mainostanut laaja-alaista tietämättömyyttäsi ja esitellyt luulojasi aivan kuin niillä olisi jotain tekemistä todellisuuden kanssa.
23.09.2014 15:22
*bg-ope opettaa siis asioita jotka tyttäreni poika osasi jo ennen peruskouluun menoaan.*
Jos et ole koskaan pystynyt itse kertomaan mikä planetaarinen ilmiö aiheuttaa vuodenajat, ei sitä ole todennäköisesti tiennyt eskari-ikäinen tyttäresikään. Eikä tiedä edelleenkään (asia opetetaan yläkoulun maatieteen tunnilla).
Sellaista on paha mennä opettamaan mitä ei tiedä.
23.09.2014 15:10
*Kotona oppii papan kanssa paremmin kuin koulussa.*
Kerro mitä tarkoittaa luonnonilmiö nimeltä biologinen evoluutio, ja ole todistettavasti ensimmäinen kreationisti tällä palstalla joka sen tietää.
23.09.2014 15:01
280 / 350