Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+lähtökohtaisesti+ny+ajattelin+tuossa++heitä,+jotka+vierailevat+vanhempiensa+luona,+vievät+jopa+kukkia/lahjoja+ja+pettyvät+kun+vanhempi+ei+arvosta+vierailua,+puhumattakaan+kukista+ja+muista+lahjoista.+Esimerkki+kertomuksia+on+noista+täällä+ollu,+kiitosta+ei+ole+saanut,+eikä+lahjoja+ole+edes+avattu+ja+kukat+olleet+vääränlaisia,+heitetty+roskiin+yms.+
Että+jos+tilanne+on+tuo+ja+haluaa+silti+tavatta+vanhempaansa,+niin+ei+kannata+odottaa+mitään,+niin+ei+joudu+pettymään,+yhä+uudelleen+ja+uudelleen.+
Mitä+sitten+tulee+siihen,+että+vanhempi+tulee+aikuisen+lapsensa+luokse,+vaikka+aikuinen+lapsi+ei+halua+häntä+tavata+ja+tulee+jopa+vahingoittamistarkoituksessa,+niin+lähestymiskiellon+voi+hakea+myös+perheenjäsenelle.+
En+ihan+tiedä,+miten+noita+on+haettu,+mutta+esimerkkejä+on+kyllä+olemassa+toisinpäinkin.+Jotkut+vanhemmat+ovat+ainakin+joutuneet+hakemaan+lähestysmiskieltoa+aikuiselle+lapselleen.+Että+mahdollisesti+voi+olla+toisinkin+päin.
Joillekkin+toki+voi+riittää,+että+kieltäytyy+tapaamasta+ja+kaikesta+kontaktista+vanhempiensa+kanssa.+Sellaisia+esimerkkejä+olen+lukenut+täältä+ja+muualtakin+ja+jotkut+isovanhemmat+ovat+tulleet+myös+julkisuuten+sen+asian+tiimoilta+etteivät+ole+saaneet+edes+tavata+lapsenlapsiaan+kun+välit+sen+oman+jälkikasvun+kanssa+on+niin+tulehtuneet.+
Sinun+tapauksessasi+olen+ymmärtäny,+että+itsekin+olet+ainakin+ollut+aktiivinen+pitämään+yhteyttä+vanhempiisi.+Olet+myös+kertonut,+että+rakastat+vanhempiasi+kaikesta+huolimatta,+ettei+nää+mun+jutut+ny+tässä+kohtaa+varsinaisesti+koske+sua.
15.02.2018 14:02
Niin+jäin+ny+vähä+kyllä+miettiin,+että+mihin+pyritään+näillä++lastensuojeluun+liittyvillä+kommenteilla+ja+esimerkki+tuntui+viittavaan+minuun.+
Mutta+joo,+tosiaan+lapset+on+hirveän+lojaaleja+vanhemmilleen+myös+hankalissakin+tilanteissa,+koska+he+rakastavat+ovat+kiintyneitä+vanhempiinsa.
"–+Lapsi+on+hyvin+lojaali+vanhemmilleen.+Vanhassa+sananlaskussa+puhutaankin,+että+äitiinsä+voi+luottaa,+vaikka+hän+olisi+hyeena,+Kronqvist+sanoo."
https://yle.fi/uutiset/3-9307953
On+ihan+yleistä,+etteivät+lapset+helposti+kerro+mitä+kotona+tapahtuu+tai+vähättelevät+tapahtumia.+Lasten+suojelussakin+kyllä+tiedetään,+että+näin+on,+että+lapset+suojelevat+omia+vanhempiaan.+
Sen+vuoksi+tarvitaankin+joskus+niitä+ulkopuolisia+ihmisiä/tahoja,+(sukulaiset,+naapurit,+koulu,+terveyshuolto,+poliisi+yms.)+jotka+tuovat+lastensuojelutarpeen+myös+viranomaisten+tietoon+,+koska+ko.+vanhemmat+itse+,+saati+lapsi+siitä+kertoisi.+
Tässä+ny+tarkoitan+nimenomaan+lapsia+jotka+vielä+ovat+riippuvaisia+vanhemmistaan.
Nää+aikuisten+lasten+tarinat+on+sitte+asia+eriksen,+he+eivät+enää+ole+ns.+lastensuojelun+piirisissä,++kun+ovat+jo+aikuisia,+vaan+heidän+pitäisi+itse+hakea+apua+lapsuutensa+aiheuttamiin+traumoihin+jos+ja+kun+ne++haittaavat+elämää+vielä+aikuisenakin.+
Toki+joskus+on+noita+tarinoita+täällä+lukiessa+on+pistänyt+silmään,+että+vaikka+ollaan+tiedostettu+että+se+vanhempi+on+narsisti,+niin+kuitenkin+tunnutaan+loukkaantuvan+ja+pettyvän+siihen+vanhempaan+yhä+uudestaan+ja+uudestaan+jokaisen+tapaamisen/kontaktin+yhteydessä.
Ikäänkuin+siellä+taustalla+kuitenkin+olisi+se+pieni+lapsi+joka+uskoo+ja+toivoo,+että+kaikki+kääntyy+vielä+hyväksi,+vanhempi+myöntää+virheensä+ja+pahat+tekonsa,+pyytää+anteeksi+ja+muuttuu+sitten+normaalimmaksi+vanhemmaksi.+
Ikäänkuin+ei+voisi+millään+hyväksyä+sitä,+ettei+se+vanhempi+kyennyt/kykene+siihen,+rakastamaan+lastaan,+eikä+sitä+aikuistaakaan+jollainen+lapsesta+on+kasvanut.+
Mikään+ei+kyllä+estä+aikuista+lasta+antamasta+anteeksi+vanhemmalleen+sitten+kun+ymmärtää+paremmin,+ettei+se+ihminen+tosiaan+kyennyt+olemaan+parempi+ihminen/vanhempi+kuin+oli+ja+sitä+kautta+sitten+kykenee+tuohon+anteeksiantoon.+Eikä+ns.+odota+enää+vanhemman+muuttuvan+jolloin+ei+enää+tarvitse+pettyä+yhä+uudelleen+ja+uudelleen.
Noihin+hiekkarantoihin+en+ny+ota+kantaa.+Kukin+tyylillään+ohjaa+ajatteluaan+ja+toki+on+hyvä+joskus+ihan+tietoisestikin+siirtää+ajatukset+negatiivisista+asioista+hieman+positiivisempiin.+Itsellä+työ,+ihmisten+tapaaminen,+lukeminen+,+puuhastelu+ja+ulkoilu+toimii+myös+hyvin.
15.02.2018 11:47
Lisään+vielä,+että+kiitos+keskustelusta,+hieman+taas+valaistuin+sinun+suhteesi
12.02.2018 18:26
Joo,+ym+ymmärrän+kyllä,+välillä+vaan+tuppaa+unohtuun+toi+sun+Asperger+ominaisuutes.+
Lukaisin+myös+tuon+jonkun+esille+nostaman+vanhan+ketjunkin,+missä+näyt+esiintyneen+nimmarilla+"nuorempi+tytär"+jota+juttua++en+muistanu+enää,+mutta+panin+merkille+et+sulle+noi+luvut/lukumäärät+on+kans+sulle+tärkeitä
Mutta+joo,+kerrot+ettet+kaipaa+ns.+oikeita+ihmissuhteita,+mutta+netissä+sitte+kuitenkin+kaipaat+ajoittain+kontaktia+muihin+ihmisiin,+millä+ny+viittaan+siihen,+että+vastailet+ny+mullekkin+vaikka+oot+monesti+sanonu+ettet+edes+lue+kommenttejani.++Vastailus+mulle+ny+johtunee+varmaan+siittä+syystä,+ettei+muita++paikalla+ole.
Täs+ku+olin+tätä+kommenttia+lähttelemäs+niin+olit+näköjään+lisääkin+tietoa+vielä+laittanut+omasta+tilanteestas.+Mutta+palaan+ny+vielä+tuohon+laittamaani+linkkiin+ja+siihen,+että+ny+keskustelet+kanssani.+
Että+mietis+ton+linkin+pohjalta+onko+sulle+hyväksi++keskustella+ihmisen(mun)++kanssa,+josta+et+pidä+ja+jonka+koet+negatiiviseksi+ja+sitä+kautta+sulle+tulee+huono,+olet+kertonut+mulle+useasti+tuonkin,+että+keskusteluista+mun+kanssa+sulle+tulee+huono+olo.+
Tuli+ilmeisesti+tämänkin+keskusteluyhteyden+alussakin,+et+pitänyt+kommentistani,+toit+sen+esille,+mutta+silti+jatkat+keskustelua+kanssani.+Miksi?+
Uskoisin,+et+taustalla+on+se+yksinäisyys+tässä+kohtaa
Mutta+joo,+pitänee+hieman+taas+lueskella/opiskella+tuosta+Aspergerista+ja+sosiaalisuudesta+josko+tää+mun+ymmärryskyky+tästä+viä+laajenis.
12.02.2018 18:24
Itse+ny+hermostuksis+et+huomaa,+et+puhuin+vaan+negatiivisten+ihmisten+ja+asioiden+ajattelusta,+en+tapaamisesta.
Mitä+tulee+nettiseuraajin,+niin+heidän+takiaa+sun+kaiketi+vielä+pitää+olla+netissä+tän+tällä+palstalla+olemisen+lisäksi,+et+varmaan+sit+suurin+osa+ajastas+kuluu+netissä.+Ihmissuhteilla+tarkoitin+edellisessä+ihan+semmosia+tavallisia++face+to+face+suhteita.
Jostain+lukemani+tiedon+mukaan+uskon,+ettei+jatkuva+tietokoneen+tuijottaminen+oo+silmille+ja+sen+kummemmin+aivoillekkaan++hyväksi.
12.02.2018 17:10
Turhaa+säikyt+otsikkoa,+ihan+asiaa+siinä+on.+
Kantsii+ajatella+onks+järkevää+kaiken+aikaa/päivästä+toiseen+negatiivisia+asioita,+oletan+että+vanhempasi+kuuluvat+tuohon+negatiiviset+asiat/ajatukset+sarjaan.+Eikö+mielummin+kannattais+etsiä+niitä+ratkaisuja+aivojen+tervehdyttämisen+kannalta+
No+sinä+näköjään+näyt+olevan+toista+mieltä,+että+ikävien+ihmisten/asioiden+ajattelu+vaan+parantaa+sun+aivoja.+No+kukin+tekeee+niinkuin+itsestä+parhaimmalta+tuntuu.
Edelleen+yleisesti+ollaan+sitäkin+mieltä,+että+liiallinen+tietokoneen+äärellä+istuminenkin+on+aivoille+pahasta
Mutta+joo,+ymmärränkin+kyllä.+Olet+ilmeisesti+hyvin+yksinäinen,+ilmeisesti+sulla+ei+ole+muita+ihmissuhteita+kuin+vanhempasi
Tarkoitus+oli+ny+vaan+havahduttaa+sua,+että+miten+sinä+todellisuudessa+elät
12.02.2018 15:37
Ei+varmaan+olekkaan,+mut+luin+äsken+tämmösen+ja+het+tulit+mieleen,+kun+olet+kiinnostunut+tervehdyttämään+aivojasi
https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/2012-08-23/Turhasta-valittaminen-tuhoaa-aivot-3310273.html
12.02.2018 14:08
Niin,+tää+palsta+ny+on+menny+ajan+saatossa+tämmöseksi,+muutama+hassu+ihminen+täällä+vaan+on,+eikä+oikein+mitään+uutta+enää+tästäkään+asiasta+ole+löydettävissä.
Näin+ny+vaan+käynyt+ja+jos+joku+satunnainen+tänne+ny+eksyisi+niin+tän+tyyppiset+kahden+väliset+jankkaamiset+ny+tuskin+kiinnostaa+ketään,+kun+ei+ees+tiedetä+keitä+millaisia+ihmisiä+nuo+jankkaajat+ovat
Sen+vuoksi+onkin+hyvä,+et+on+muitakin+vaihtoehtoja+tälle+saitille+ja+tätäkin+aihetta+ny+käsitellään+muuallakin,+esim.+naisten+lehtien+tarjoamlla+keskustelualustoilla,+googlettelemalla+narsisti+sanalla+löytää+monenlaista+monestakin+paikasta.
11.02.2018 11:17
"Se,+onko+joku+keskustelu+järkevää+tai+ei,+ei+ollenkaan+ole+yhteydessä+kenekään+keskustelijan+älykkyyteen,+sitä+kun+voi+jankuttaa+ihan+ajankulukseenkin."
Niin+tuossa+olen+samaa+mieltä,+enkä+ole+edes+viitannut+kenenkään+älykkyyteen,+enkä+ole+edes+älykäs+sanaa+maininnut+kuin+tuossa+vastineessani+jossa+joku+heitti+palstan+aiheeseen,+tuohon+eroonnarsistista+sivustoon+liittyen+kommentin,+että+taidottomat+hoitaa+älyttömiä,+johon+vastasin+etten+tiedä+miten+älyttömiä+siellä+kävijät+ovat.
+Että+viittasin+ny+tässä+kohtaa+tuolla+termillä+"järjen+jättiläisistä"+ihan+ny+vaan+tän+keskustelun+tasoon.+kun+aikas+kaukana+ollaan+ny+alkuperäisestä+aiheestakin+ja+jos+huomasit+niin+muita+tämmöset+tän+tyyppiset+jankaamiset+saattaa++jopa+tympiä.
Mutta+tosiaan+edelleen+on+huomattavissa,+että+pyrit+laittamaan+sanoja+minun+suuhuni.+Kommenttejani+saa+toki+arvostella,+mutta+mieluusti+niin,+ettei+niihin+ny+itse+lähde+niihin+keksimään+mitään,+mitä+niissä+ei+ole
Yleisesti+ottaen+uskon+kyllä,+että+älykkäätkin+ihmiset+saattavat+käyttätyä+järjettömästi+ja+harkitsemattomasti+syystä+tai+toisesta.+Aina+kun+ei+viitsi+ees+pohtia+onks+aina+kaikki+mitä+teen++tai++ja+sanon+ny+niin+järkevää.+Tunne-ja+vireystasokin+vaikuttaa,+uskoisin,+että+monellakin+on+kokemusta+siitä,++että++suuttuneena++helpostikin+tulee+sanottua+jotain+sellaista+jota+myöhemmin+katuu.
Katoin+vielä,+että+toi+itseään+älykkäänä+pitävä+poiukin+on+osallistunut++tähän+karkeloon+vääntämään+asiasta+tähän+tapaan,+
"Mun+mielestä+tuollainen+on+huono+suggestio,+jos+me+kaikki+palstalaiset+alamme+mielessämme+hokea:+"En+ole+järjen+jättiläinen,+en+ole+järjen+jättiläinen..."
Ainakaan+sillä+tavalla+meistä+kenestäkään+ei+koskaan+tulekaan."
Hieman+ny+kummastelin+tuotakin,+oikein+ei+ny+sovi+ton+poiun+suuhun+noi+sanat+"me+kaikki+palstalaiset,+eikä+meistä+kenestäkään".+Muutenkin+kommennti+kuullosti+jotenkin++väkisin+väännetyltä,+et+pitä+ny+jotain+keskisä,+et+voi+osaalistua.++
Henk.+koht,+en+usko+kenenkään+tuon+tyyppiseen++suggestioon+lähtevän,+mutta+kannattaa+toki+kuunnella+sitä+omaa+"sisäistä"+puhettaan,+uskomuksistaan+ja+ennen+kaikkea+niitä+tunteitaan.+Itse+en+ny+usko+ainakaan+kovin+hyvä+itsetuntoisen+kovinkaan+hätkähtävän/ottavan+itseensä++jos+joku+täällä+hieman+arvostelee+ny+keskustelun+tasoa.
Mutta+joo,+tosiaan+jopa+yllättynyt,+et+poiukin++tykkää+osaliistua+tän+tyyppisiin+juttuihin,+mutta+sitä+kai+pitkään+palstalla+oleminen+teettää,+varsinkaan+kun+täällä+ei+ny+nykyään+enää+ole+montaa+kirjoittajaa,+et+helposti+sit+menee+tämmöseksi+kahden++asioista+erimieltä+olevan+ihmisen+keskeiseksi+väittelyksi.+
Joskus+jopa+luulen,+ettei+täällä+enää+muita+juuri+olekkaan,+kuin+me+kaksi+ja+joskus+joku+satunnainen+kulkija,+mut+ei+ny+tän+tyyppiset+keskustelut+ny+ainakaan+ihmisten+kiinnostusta+tähän+palstaan+lisää,+et+hyvin+ymmärrän,+et+joku+haluaa+mennä+muualle
11.02.2018 10:48
No+onneks+kuitenkin+vastailen+suht+harvoihin+ketjuihin,+en+läheskään+kaikkiin.++
Esim.+tällä+aukeamalla+vain+tähän+ja+tuohon+parisuhde+juttuun,+joten+et+voi+sentäs+syyttää+mua+kaikkien+ketjujen+pilaamisesta.+
Jos+nää+kaks+ny+on+mun+takia+menny+pilalle,+niin+onneksi+on+paljon+aloituksia+joita+en+ole+mitenkään+kommentoinu,+että+mieleenkiintoista+luettavaa+sit+löydät+varmaan+muista+ketjuista,+niistä+joihin+en+oo+kommentoinu
Ja+jos+mun+kommentit+tympii+nii+ne+voi+aina+sivuuttaa,+eikä+kantsi+kommentoida+ollenkaan,+ku+mulla+on+tää+rekattu+niin+nään+milloin+joku+on+vastannu.+Niin+toki+pyrin+niihin+vastailemaan+jo+kohteliaisuus+syistäkin.+Ku+aikoinaan+mua+on+syytetty+siitäkin,+etten+vastaile
Mutta+joo,+tämänkin+mun+jankutuksen+olisit+välttänyt+sillä,+että+olisi+vastannut/kommentoinut+jollein+toiselle,+mut+jostain+syystä+ny+halusit+kuitenkin+kommentoida+mulle+vaikka+sua+tympii.+Syytön+mä+siihen+olen
Kummaa+touhua,+toisaalta+tympii+ja+sit+kuitenkin+kommentoidaan+ja+ikäänkuin+halutaan+multa+huomiota.+Niin+tai+näin,+aina+väärinpäin.
10.02.2018 18:31
No+silloin+kun+puhut+omiasi,+niin+älä+aloita+lausettasi,+olet+ny+kuitenkin+sitä+mieltä,+kun+kyseessä+ny+on+sinun+mielipiteesi,+sinun+ajatuksesi+siitä,+että++"Olet+nyt+kuitenkin+sitä+mieltä+että+on+hyvä+ihmiset+menevät+tietäjälle+ja+joku+koputtaa+nuijaa+pöytään+ja+tosiaan+tietää+kuinka+asiat+on"+
Tuokin+lause+on+ihan+omasi,+ei+minun+mielipiteeni+vaikka+sitä+ny+yritätkin+mulle+tyrkyttää.
Oman+mielipiteeni+olen+tästä+asiasta+tuonut+esiin+tähän+tapaan+
"Niin+oisko+ihmiset+ny+sitte+enemmänkin+kallistunut+noiden+virallisempien+sivustojen+puoleen,+joita+paremmin+valvotaan.+Hyvä+niin"
Mistä+sitte+jostain+syystä+vedit+hernettä+nekkuun+ja+jollain+tavalla+sekosit+kun+olit+tietävinäsi+,+että+olisin+kiinnostunut+jostain+maksamisista+ja+päälle+vielä+höpinäsi+ylempi/alempi+arvoisista+uhreista.+Mitkä+jälkimmäiset+asiat+ovat+ihan+sun+oman+pääsi+sisältöä
10.02.2018 15:57
"Pidät+toisia+kirjoittajia+tyhminä,+sanot+sen+selvästi+sanoin,+etsit+heille+diagnooseja+eri+mielensairauksista+vaikkeivat+ole+moista+pyytäneet+eivätkä+ansainneet.."
Jaa+näköjään+jatkat+taas+samalla+linjalla+ja+tunget+omia+ajatuksiasi+minun+sanomiseksi.+Jotain+häikkää+sulla+täytyy+olla,+että+vääntelet+kommentteja+omaan+malliisi+omien+ajatustesi+pohjalta.+
Äläs+ny+kuitenkaan+viitti+taas+niin+kovin+uhriutua.+
Kuule+kun+minäkin+luen+itseni+tuohon+samaan+kööriin,+noihin+"ei+niin+järjen+jättiläisiin"+vai+väitätkö+et+esim.+tämmönen+keskustelu+tässä+olis+kauheen++järkevää
Mitä+tulee+mielisairaan+diagnooseihin+niin+en+ole+ketään+mielisairaaksi+nimittänyt.+Eiköhän+sitä+ny+kuka+tahansa+ihminenkin+voi+vähän+seota+ihmisissä+ja+asioissa+++varsinkin+tämmösillä+palstoilla,+jotkut+vaan+ei+pysty+sitäkään+myöntämään
10.02.2018 15:47
Jaa+en+tiedä+millaista++keskustelua+siell+käydään+kun+en+oo+käynyt,+eikä+niitä+pääse+lukemaan+mutta+uskoisin,+että+siellä+ny+itsekukin+kirjoittaa+omasta+tilanteestaan++ja+jonkin+verran+voi+olla+yleistäkin+keskustelua+aiheesta/narsisteista,+ihan+niinku+täälläkin++ja+tuolla+narsistien+uhrin+tuki+ry:n+keskustelupalstoilla+kuin+muillakin+palstoilla.+
En+usko+sen+keskustelun+poikkeavan+muilta+osin+kuin+juurkin+nuo+nimitelyt+varmaan+poistetaan+ym.+loan+heitto+ja+on+varmaan+rauhallisempaa,+kun++ulkopuoliset+ei+pääse+lukemaan+ja+trollaamaan+
Jotenkaan+en+usko,+et+mikää+kirjakeskustelu+kerho+kuitenkaan+on+esittelyn+perusteella+ainakaan+ja+näköjään+tyytväisiä+kävijöitäkin+on.+Muistan+et+joku+facebookki+sivukin+noilla+oli+ja+kauheasti+oli+ainakin+tykkäyksiä+silloin.+
Ny+en+vaan+muista+sen+nimeä+kun+tosiaan+tää+aihe+ei+oo+muu+kiinnostanu+aikoihin,+kuhan+ny+osallistun+ku+uudestaan+joku+vanhan+ketjun+esille+nosti.+Sitäkin+toki+voi+miettiä+miksi.+Tuolloin+en+ees+ollu+kommentoinut+ny+kommentoin+jotain+tyyliin+et+kiva+ku+oot+saanu+apua+ja+jotin+siitä+et+vnoi+valvotut+sivut+on+varmaan+parempia+ja+siitähän+sit+tää+riemu+repes
Mutta+joo,+ny+riittää+tähän+kohtaan+ja+mä+aoin+mennä+nukkumaan+joten+hyvät+yöt+tännekkin
09.02.2018 23:31
"Niin+munsta+voisit+tehdä+edes+itsellesi+selväksi,+oletko+sitä+mieltä+että+kannattaa+olla+varovainen+tämän+aiheen+piirissä,+vai+ei+pidä."
Enköhän+mä+ny+tuota+asiaa+täällä+toitottanut+iät+ja+ajat,+eim.+tähän+tyyliin,+että+netissä+ny+kuka+tahansa+voi+sanoa+olevansa+mitä+tahansa.+
Mutta+tuolle+sivustolle+ny+plussat+siitä,+että+toiminta+julkista,+ylläpitäjät+toimivat+omilla+nimillään+ja+kasvoillaan.+Uskoisin,+että+jos+ny+joku+menis+siellä+kauheesti+pieleen+niin+varmasti+siitäkin+tietoa+tulisi,+kun+ny+kuitenkin+noin+julkisesta+yrityksestä+on+kysymys
09.02.2018 23:14
Lisään+vielä,+et+eiköhän+noi+siellä+käyvät+ny+kuitenkin+enemmäkseen+keskustele+toistensa+kanssa.+Ihan+niinku+täälläkin.+En+usko+sen+olevan+siellä+sen+vaarallismpaa+kuin+täälläkin+varsinkin+jos+vielä+joku+valvoo+ja+blokkaa+pahimmat+loan+heittäjät+pois
09.02.2018 22:59
Niin+riskit+on+toki+olemassa,+mutta+uskoisin+normi+ihmisen+ymmärtävän.+Siihen+en+sitte+osaa+kantaa+onko+ne+älyttömiä+jotka+tuolla+sivustolla+käyvät
Eihän+täälläkään+ny+mitään+järjen+jättiläisiä+liiemmin+ole+näkynyt
09.02.2018 22:55
"Minulla+syy,+kun+tyyppi+käyttää+sitä+sanaa+ihan+kurimuksella."
Niinku+mikä+tyyppi,+toiko+joka+sanan+toi+tähän+keskusteluun,+alkas+yhtäkkiä+puhua+jostain+urofiilista.+Itsestäänkö+hän+puhui,+Tunnetko+ja+tiedätkö+ton+ihmisen+.
09.02.2018 22:51
Äläs+ny+taas+laita+sanoja+mun+suuhun,+
Mistään+mielisairaista+en+ole+puhunut,+kuhan+kerroin+et+aattelin+et+toi+ihminen+on+jotenkin+seonnut+kun+hän+alkoi+kyselemään+miksi+olen+kiinnostunut+jostain+maksamisista+ja+edelleen+tosiaan+esitti+vielä+jotain+typerää+vertailua+narsistien+uhrien+suhteen
Edelleen+tässäkin+puhut+ihan+omiasi
"Olet+nyt+kuitenkin+sitä+mieltä+että+on+hyvä+että+ihmiset+menevät+tietäjälle+ja+joku+koputtaa+nuijaa+pöytään+ja+tosiaan+tietää+kuinka+asiat+on.+Olet+tuon+tehnyt+selväksi.+"
Olen+kommentoinut+vaan,+että+on+hyvä+kun+narsistien+uhreille+useampakiakin+paikkoja+hakea+apua+ja+olen+sitä+mieltä+että+net+on+varmasti+parempia+paikkoja+kuin+esim.+tämä+palsta.+
Mistään+tietäjistä+ja+nuijan+koputuksista+en+ole+puhunut,+ne+jutut+on+taas+sitä+sun+oman+pään+sisältöäs,+että+näköjään+jatkat+samaan+malliin
09.02.2018 22:43
Joo,+en+tiiä+käyttääkö+joku+tuota+puhelin+palvelua,+mutta+jos+käyttää+niin+kaiketi+saa+rahoilleen+vastinetta+tai+lopettaa+siihen+ensimmäiseen+kertaan.+Mutta+kuten+joku+jo+totesikin,+ei+se+terapiakaan+mitään+halpaa+hommaa+ole.
Onhan+noita+kaikenlaisia+yrittäjiä+maailma+täynnään,+jotkut+saavat+niistä+apua+ja+jotkut+eivät+ja+jotkut+pitävät+niitä+huuhaanaa.+Tuskin+tuollakaan+ketään+pakotetaan+mihinkään+ja+jos+ny+oikein+olen+ymmärtänyt+niin+sivustoon+tyytyväisiäkin+ihmisiä+on
Ainakin+he+esiintyvät+omilla+nimillään+ja+toiminta+on+julkista,+mikä+on+mielestä+hyvä+asia.+On+sitte+joku+jolta+voi+yrittää+hakea+korvauksia++jos+kokee+tulleensa+huijatuksi
Silloin+aikoinaan+kun+tuo+tuli,+niin+uteliaisuuttani+kävin+katsomassa+sivustoja+ja+jonkun+videonkin+katsoin,+mutta+en+pitänyt+naisen+teatraalisesta+tyylistä+ja+mitä+siihen+Mikkoon+tulee.+
Niin+kovin+nuori+kaverihan+hän+näyttää+olevan,+etten+mun+kans+varmaan+yhteistä+säveltä+olisi+löytynyt,+mut+ehkä+nuoremmat+vois+saadakin,+ja+varsinkin+nrsistien+lapset,+kun+otaksun+että+hänen+kokemuksensa+tulee+sieltä
Mutta+joo,+mua+vaan+harmittaa,+et+kovasti+mollataan+vaikka+ei+oo+omaa+kokemustakaan+tuon+siuston+toiminnasta+ja+taidetaan+kadehtia+niitä+kymppejäkin+tajuamatta+et+kaikki+maksaa.+Ikäänkuin+toi+noiden+toiminta+olis+jollain+tavalla++itseltä+pois
Edelleen+oon+myös+sitä+mieltä,+että+toki+varovainen+kannattaa+olla+näissä+jutuissa,+yleensäkin+tän+aihealueen+piirissä,+kun+sanotaanhan+et+narsismi+on+petkuttamisen+taidetta.
09.02.2018 22:32
No+mun+mielestä+ny+täytyy+olla+seonnut+jos+yrittää+omaa+juttuaan+sysätä+toisen+kontolle,+kysellen+miksi+oon+kiinnostunut+ja+ne+jutut+ylempi/alempi+arvoisista+uhreista+ny+oli+suomeksi+sanottuna+täyttä+paskaa.+Kukaan+järkevä+ihminen+tommosia+ajattele/vertailuja+tee
09.02.2018 22:14
73 / 223