Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+osa+keksinnöistä+on+alkuisin+oletuksesta+että+++"olisi+jotakin"
Sitten+on+ilmiöitä+"asioita"+joita+ei+voi+äänestys+tuloksilla+muuttaa+eikä+tieteellisillä+tutkimuksilla
12.05.2018 09:40
Tosi+on.
Vimeinen+Tuomio+on+tuomio+Rakkauteen
11.05.2018 18:26
vain+perimänsä+ja+sen+mukaan+toimii.+
Juuri+näin.+Koska+tämä+elämä+on+vain+jatkoa+aiemmalle+niin+mistäpä+sitä+muuta.+Joitakin+fyysisiä+piirteitä+siirty+vanhemmista+kuten+dna+osoittaa.+Hypnosilla+saadaan+useasti+edellisten+elämien+mustikuvia+mielen+alueelta.
Keho+on+tilapäinen+käyttöväline.+++Hengen+työrukkanen.
11.05.2018 16:28
Kyllä+ymmärrän+ajatuksesi,+noin+se+on.
Johdattelen+omaa+ajatustani+edelleen+ja+kyselen+itseltäni+mihin+sitten+tieto+perustuu.
-+ainakin+havaintoihin.+++Silloin+olen+hyvin+henkilökohtaisella+alueella
-+myös+kokemukseen.++Silloin+saatan+olla+hyvinkin+yhteisöllinen,+kokemuksessa+tavoitan+parhaiten+kaverin+näkökulman,+kokemus+on+tunne+mitä+suuremmassa+määrin.+Olisiko+ensirakkaus+esimerkkinä+yhdessä+koetusta+tunteesta,+tai+vastasyntyneen+lapsensa+ottaminen+syliin,+rinnoilleen.+Nämä+vain+esimerkkinän+tunteen+ykseydestä,+ykseyden+kokemuksesta.
Kuvittelen+ja+uskon+jonkun+ihmsen+saaneen+jostain+suuremasta,+kuten+Jumalasta+samanveroisen+kokemuksen+eli+tunteen.
Niin+tai+näin+kysessä+on+elämän+ikäinen+muisto+siitä+kokemuksesta.
Jumala+on+ajatus+mielessä,+tietoisuudessa.+Siksi+sitä+osaa+kaivata+kun+siitä+on+muisto+mielessä.+Kannattaa+pitää+mielessä+että+se+kaipaus+ilmenee+monin+eri+tavoin,+kaipaus+totuuteen,+rehellisyyteen+oikeudenmukaisuuteen,+kaipaus+tulla+hyväksytyksi,+jne.+eikö+nämä+kaikki+ole+tunnetiloja.+Uskonnoista+riippumattomia.+Jos+mihinkään+tällaiseen+ei+uskoisi+eikö+elämä+olisi+aika+kamalaa,+merkityksetöntä.
Oma+johtopäätöksen+on+että+kaipaus+(tunne)+ykseyteen+antaa+elämälleni+merkityksen.+Vain+antamalla+jokaiselle+saman,+eli+jokainen+kaipaa+tulla+hyväksytyksi+eli+ykseyteen.+minulla+on+mahdollisus+kokea+ykseyttä
11.05.2018 16:14
Usko+voi+muuttua+tiedoksi,+tieto+vahvistaa+uskoa,+lieneekö+niillä+suurtakaan+eroa.
Kaverin+mieipiteen+jokainen+tietää++-+uskonharhaa+kaikki+-++kuten+toisaalla+on+todistettu.
Perutavanlaatuinen+luonnolaki+on+että+sitä+löytää+mitä+etsii,+sitä+mitä+kylvää+sitä+niittää.
11.05.2018 13:48
silti+tapahtuu+ihmeitä+jotka+on+sanottava+sattumaksi.+tai+mutaatioiksi+voi+olla+muitakin+nimiä.
11.05.2018 13:41
Sinun+sanomasi+on+kaunis,+voin+ajatella+että+mielen+tasolla+kohtasimme,+ja+edelleen+jatkan+jos+kohtaamme+käsin+koskettelun+tasolla+silloinkin+mieleni+kokee+kauneutta+jos+niin+haluan.+Onko+silloin+mitää+eroa+mielen+tasolla?
Kun+kaikki+tapahtuu+ensin+mielen+tasolla+ja+lopulta+ei+ole+muuta+kuin+tietoisuus
Ihminen+on+henki+jolla+on+tilapäisesti+käytössään+keho
11.05.2018 13:37
Onko+tunne+tai+ajatus+eri+asia,+minusta+ei+ole,+sanoisin+että+on+tietoisuus+joka+tai+josta+ihminen+valikoi+jotkut+asiat+kiivaammin+joitakin+ei+juuri+lainkaaan.
Jos+tietoisuus+valikoi+silloin+sanoisin+että+pyhyys+valikoi
jos+ihminen+valikoi+silloin+sen+tekee+ihmisen+ego,+itsekkyys+ja+pelko,+tunne+on+valikoinnin+itensitetti,+kuten+tuosa+jo+sanoin.
Jokainen+valkoikoon+tästä+mieleisensä,+kunhan+rupattelen..++:)
11.05.2018 08:33
jokainen+ei+jumalaan+uskova+tekee+kaikesta+oman+......
kun+sinulla+eikä+kellään+ole+muuta+kuin+oma+kuvansa,+päätelmänsä+mielikuvistaan
11.05.2018 08:23
Ja+kaiki+tuo+kuvitellaan+"mielikuvituksessa"+olevan+ihmisen+päässä+vaikka+kukaan+ei+ole+sieltä+mitään+kuvia+löytänyt+niin+ainakin+väittävät.
Sovitaanko+me+nyt+tässä+että+päässä+on+jumalia+mutta+ei+mieltä,+olisiko+silloin+kirkko+keskellä+kylää
11.05.2018 08:17
Ihmisluonnolle+on+ominaista+luoda+kaverin+esityksestä+mielipide+ja+sitten+ryhtyä+väittelemään+että+ei+se+niin+voi+olla.+Siinä+esiintyyn+järkensä+menetänyt+ihminen.
Usein+tuollainen+ihminen+vetoaa+että+kaikki+kommunistit+ovat...
tai+kaikki+aetistit+ovat...++kaikki+uskovaiset..+vaikka+jokainen+uskoo+johonkin,+
ja+kaikki+vain+siksi+etttä+ensin+itse+on+luonut+oman+oletuksensa+mukaisen+käsityksen+aloittajan+puheista.
no+oliko+mielikuvasi+hänen+esitysestään+sitä+mitä+hän+tarkoitti,+ei+useinkaan
10.05.2018 22:33
Arvaan+jo+vastauksen.+Huomautan+kuitenkin+että+on+mielikuva+ja+sitten+on+eri+asia+sen+sisältö.
Aivan+kuten+on+suom24+eri+asia+kuin+sen+sisältö+jos+ymmärrätte.
10.05.2018 22:17
"Todellista+missään+muualla+kuin+mielikuvituksessa"+Mielikuvien+todellisudesta+ei+ole+epäilystä+kellään.+Niiden+sisältöä+voi+aprikoida
Onko+sinulla+mitään+mikä+ei+olisi+sinun+mielessäsi,+mielikuvissasi
10.05.2018 22:13
Itse+väittäisin+jokaikistä+ihmisen+päässä+elävää+jumalmatoa+epäröimättä+epäjumalaksi+ja+kantajaansa+epäjumalanpalvojaksi
Ja+tuo+kaikki+on+sinun+päässääsi,+tosi+hassu+ilmaisu+kyllä,+mielikuvitus+on+hauska+huvitus.
10.05.2018 22:02
Esimerkit+riittävät+hyvinkin+kertomaan+mikä+ja+mitä+Jumala+on.
Paljastan+totuuuden
Tässä+on+vain+se+ongelma+kun+tällä+tiedolla+ei+pääse+väkäämään+sinun+käsitystä+oikeaksi+eikä+vääräksi.+Lisäksi+tämä+kattaa+kaikki+ajattelemaan+kykenevät+ihmiset+uskonnosta+ideologiasta+riippumatta.
+Jumala+on+se+ja+sitä+mitä+se+on+sinulle,+sinun+mielessäsi,+sinun+käsitteistössäsi,+ei+yhtään+enempää+eikkä+vähempää+sinulle+eikä+kelleen+toiselle.+Muuten+se+olisi+jotain+muuta+kuin+Jumala.
Kokeillaan+esimerkillä.+Te+joilla+on+mustoja+alakoulun+rakennuksesta+tai+opettajasta,+nämä+muistot+on+totta+ja+olemassa+sinulle,+kukaan+toinen+ei+kero+samallatavoin,+ei+nekään+jotka+olivat+samalla+luokalla,+kummallakin+on+varsin+erilaiset+mustikuvat+kyseiestä+jutusta.+On+toki+samojakin+muutoinhan+te+ette+kokisi+kertovanne+samasta...
Oma+mieli+muistaa+ja+luo+merkitykset+jokaiselle+elämämme+hetkelle,+Siinä+on+myös+kaikki+mitä+sinulla/minulla+ikinä+on+käsitteestä+Jumala.
10.05.2018 14:55
Näin+se+menee+Olli.S
Kun+ilmaisu+on+vajaa+ja+puutteellinen+niin+miten+voi+kertoa+täydellisyydestä+oikeastaaan+mitään.
Tämä+koskee+yhtä+hyvin+Raamatun+kertomuksia+kuin+aten+ja+minun+tai+sinun+yrityksiä.
Itse+mielestäni+pääsen+lähemmäs+käsitettä+Jumala+kun+annan+itselleni+anteeksi+sen+mitä+olen+kaverin+palautteesta+ymmärtänyt.+Hyväksyn+hänet+sellaisena+kuin+hän+on,+puhtaimmillaan+siinä+on+jumaluus,+en+tietenkään+siihen+jokahetki+pysty+mutta+ideana...
No+tämä+taas+ymmärretään+että+murhaa+ja+muuta+väkivaltaa+ei+saisi+tuomita.+Sen+selitän+itselleni+pienen+lapsen+avulla,+lapsi+ei+osaa+kävellä+tai+puhua+eikä+paljon+muutakaan,+silti+se+yrittelee+toistuvasti+kaikenlaista,+vaarallistakin+kolhi+päänsä+kaatuillessaaan+ja+lyö+toista+tenavaa+puree+hampaillaan+jne...+tekkee+hirmutekoja+kaikella+innollaan.+Nykyisen+ymmäryksen+mukaan+lasta+ei+saa+väkivalloin+kuitenkaan+rangaista+koska+on+ymmärrettävä+että+se+ei+vielä+osaa+käyttäytyä
Aivan+samoin+aikusen+kokoiseksi+kasvanut+ihminen+tekee+kaikenlaista+eikä+vielä+osaa+sopeuta+vaan+ammuskelee+kavereitaan+ja+muutenkin+toimii+keskenkasvuisen+tavoin!+
Täällöin+toki+kyseinen+kaveri+pannaan+säilöön+turvaan+++#+itseltään+#+Hänesä+on+siis+kekenkasvuinen+itse+joka+tarvii+opastusta+ja+suojaa+ei+TUOMIOTA
Tälle+keskenkavuiselle+osalle+annan+anteeksi,+siinä+osassa+on+hänen+Jumaluutensa.+Minussa+on+tuo+sama,+sekä+jumaluus+että+keskenkasvuinen,+valinta+on+minun+kumpaa+kuuntelen
olikohan+tässä+mitään+mitä+kysyit?
10.05.2018 10:30
Erilisyys,+erityisyys,+usko+Jumlaeroon,+erehtyminen,+osuminen+ohi+tavoitteen,+kuolee.
Agricola+kuittasi+koko+litanian+sanalla+synti.+
Salitaanko+kirjaimellisesti+synti+kuolee.
Roomalaiskirje:
6:23+Sillä+synnin+palkka+on+kuolema,+mutta+Jumalan+armolahja+on+iankaikkinen+elämä+Kristuksessa+Jeesuksessa,+meidän+Herrassamme.
Kirjaimellisesti:+++Jumalan+armolahja+on+iankaikkinen+elämä
6:23+Sillä+erehtymisen+erillisyyden+uskomus+Jumala+eroon+kuolee.
Minä+en+lipsu+tässäkohtaa,+en+erehdy+tähän+erehdykseen.+Henkeni+on+ikuinen+Jumalan+armossa
09.05.2018 21:43
Saduissa+ja+tarinoissa+on+syvää+viisautta+ei+niitä+suotta+ole+otettu+Raamattuunkin
Hologrammit+on+nykytieteen+keksintöjä,+Raamatu+puhuu+ilmestyksistä,+sitä+sanaa+ei+suomentajat+tunteneet.
Voit+suhtautua+vakavalla+varovaisudella,+ettei+uskosi+horjahda.+:)
09.05.2018 21:13
Opiskele+niin+tiedät.
Tarjoan+seuraavaa+ajatusta+en+tiedä+mistä+sen+olen+saanut,+ehkä+enkeliltä.
Usko+muodostuu+kokemuksesta+-+elämänkokemuksesta
Uskonto+muodostuu+kun+kokenut+ihminen+opettaa+omaa+kokemustaan.
Lopulta+jää+jäljelle+Rakkaus.
lahko+tai+liike,+jokainen+antaa+itse+merkityksen
09.05.2018 15:22
Näkeminen+on+hologrammi+jonka+ajatukset+luovat+eli+näkevät.
Materia+on+atomitasolla+likimain+tyhjää.+Mielikuvat+luovat+siitä+"todellisen"
+Melskaaminen+eli+puuhastelu+materian+kanssa+on+päätelty+synniksi+silloin+kun+et+toimi+siten+kuin+kaverisi+olisi+halunnut
ihmismielen+keksintöä+kaikki+=+hologrammi.++Yrjö+Kallinen+olemme+unesa.+Itämainen+viisaus+olemme+harhassa.
Toimimalla+kaverisi+toiveiden+mukaisesti+olet+synnitön.+Pitäisi+vain+löytää+oikea+kaveri.
raamattu+=+tee+hänelle+se+minkä+toivoisit+itsellesi+tehtävän.+Pitäisi+tietää+mitä+itse+haluaisi
09.05.2018 15:06
61 / 121