Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Tosi+on.Vimeinen+Tuomio+on+tuomio+Rakkauteen
  2. Näin+se+menee+Olli.SKun+ilmaisu+on+vajaa+ja+puutteellinen+niin+miten+voi+kertoa+täydellisyydestä+oikeastaaan+mitään.Tämä+koskee+yhtä+hyvin+Raamatun+kertomuksia+kuin+aten+ja+minun+tai+sinun+yrityksiä.Itse+mielestäni+pääsen+lähemmäs+käsitettä+Jumala+kun+annan+itselleni+anteeksi+sen+mitä+olen+kaverin+palautteesta+ymmärtänyt.+Hyväksyn+hänet+sellaisena+kuin+hän+on,+puhtaimmillaan+siinä+on+jumaluus,+en+tietenkään+siihen+jokahetki+pysty+mutta+ideana...No+tämä+taas+ymmärretään+että+murhaa+ja+muuta+väkivaltaa+ei+saisi+tuomita.+Sen+selitän+itselleni+pienen+lapsen+avulla,+lapsi+ei+osaa+kävellä+tai+puhua+eikä+paljon+muutakaan,+silti+se+yrittelee+toistuvasti+kaikenlaista,+vaarallistakin+kolhi+päänsä+kaatuillessaaan+ja+lyö+toista+tenavaa+puree+hampaillaan+jne...+tekkee+hirmutekoja+kaikella+innollaan.+Nykyisen+ymmäryksen+mukaan+lasta+ei+saa+väkivalloin+kuitenkaan+rangaista+koska+on+ymmärrettävä+että+se+ei+vielä+osaa+käyttäytyäAivan+samoin+aikusen+kokoiseksi+kasvanut+ihminen+tekee+kaikenlaista+eikä+vielä+osaa+sopeuta+vaan+ammuskelee+kavereitaan+ja+muutenkin+toimii+keskenkasvuisen+tavoin!+Täällöin+toki+kyseinen+kaveri+pannaan+säilöön+turvaan+++#+itseltään+#+Hänesä+on+siis+kekenkasvuinen+itse+joka+tarvii+opastusta+ja+suojaa+ei+TUOMIOTATälle+keskenkavuiselle+osalle+annan+anteeksi,+siinä+osassa+on+hänen+Jumaluutensa.+Minussa+on+tuo+sama,+sekä+jumaluus+että+keskenkasvuinen,+valinta+on+minun+kumpaa+kuuntelenolikohan+tässä+mitään+mitä+kysyit?