Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näette+siis,+että+ihminen+osoittautuu+vanhurskaaksi+tekojen,+ei+yksistään+uskon+perusteella
Joten+vanhurskas+tekee+ja+sitten+vasta+uskoo.+Tekonsa+jälkeen+huomaa+hupsis+tulinpa+tehneeksi,+näin+ei+voi+olla
Kun+minun+on+ensin+ajateltava+ja+se+ajatuksen+jälkeen+teen+mitä+olen+ajatellut.+Ajatellessani+tiedän+ja+uskon+että+näin+tulen+tekemään.
Tekoni+osoittaa+mihin+olen+uskonut,+mutta+mitään+en+tee+ilman+ajatusta+eli+uskoa.+USKON+pystyväni+vastaamaan+ja+sen+JÄLKEEN+teen,+kirjoitan+vastauksen.
Vain+sitä+pystyy+tekemään+mihin+tekonsa+hetkellä+uskoo.+Eikä+voi+tehdä+mitään+eilen+eikä+huomenna.
08.05.2018 22:48
Ollaan+aivan+noitavainojen+ytimessä.+Kun+joskus+ihmisen+taidot+ja+kyvyt+tiedettiin+Raamatun+mukaan+paholaisen+aikaansaannoksiksi+niin+siitä+vaan+kyseinen+henkilö+roviolle.
Nyt+tiedetään+et+kalojen+sukupuoli+muuttuu+vedessä+olevien+hormoonijäämien+vaikutuksesta.!
Siispä+jonain+kesänä+ihmisen+epäselvä+sukupuoli+todetaan+juomaveden+mukana+tulleiden+hormoonijäämien+vaikutukseksi+ja+voidaan+noitavaino+Jumalan+nimissä+lopettaa+siltä+osin.
Aika+meitä+armahtakoon,+ihmisiltä+on+toivotonta+armoa+saati+ymmärrystä+odottaa.
Jätevedenpuhdistamot+EI+suodata+lääkejäänteitä.+Lääkkeiden+poistaminen+(jäte)+vedestä+on+niin+kallista+puuhaa+että+se+siitä.
Huumeiden+käyttöä+seurataan+tutkimalla+viemärivesiä
08.05.2018 13:13
Uskoville+Jumalan+Pyhyys+ja+hyvyys+on+se,+joka+heille+tulisi+tämän+elämän+aikana+riittää.
Juuri+näin.
Kun+oman+itsensä+hyväksyminen+on+kesken,+niin+sitä+yritetään+auttaa+näkemällä+vikoja+kaverissa.+Syylisyys+omaan+toimintaan+perustellaan+"lähetyskäskyllä"+ja+jokainen+tietää+ettei+pysty+parantamaa+kaveria+ja+maailmaa+oman+mielensä+mukaiseksi+niin+se+koetaan+omana+syynä+ja+syyllisyytenä.+Lisäksi+kaverin+piiskaaminen+perustellaan+rakkaudeksi.+Jokainen+kuitenkin+tietää+ettei+piiskatuksi+tuleminen+ole+kovin+opettavaista,+lähinnä+se+opettaa+vihaa+ja+katkeruutta+ja+pelkoa.
Miksi+on+kouluja,+eikö+pelkkä+piiskauslaitos+riitä+jos+näin+olisi.
08.05.2018 13:04
Anteeksianto+on+toisella+tavoin+ilmaistuna++"halukkuus+mielen+muutokseen"
Eli+haluan+tästä+kokemuksesta+nähdä+toisenlaisen+mielipiteen.+Anteeksiannon.
Kurssi+käyttää+sanasta+itse+kahta+eri+merkitystä.+Kirjoitustavan+mukaan+Isolla+alkukirjaimella+Itse+tarkoittaa+totuutta+minussa=minun+Itseni
Pienellä+itse+tarkoittaa+egoani.
Kun+nyt+kysyt+itsensä+kehittämisestä,+sitä+Isoa+Itseä+eli+pyhyyttä+minussa/+sinussa+ei+tarvitse+kehittää+koska+se+on+joka+hetki+täydellinen.+Kun+vain+muistamme+sen
Taas+se+pikku-itse,++pelko+eli+ego+eli+itsekkyys++kaikissa+muodoissaan+joutaa+mennä.+Sen+mielentilan+"kehittäminen"+eli+egon+unohtaminen+on+parantaa+haavamme.
joku+toinen+jatkakoon..
08.05.2018 11:10
Jeesuksen+opettamaan+armeliaisuuteen+kuuuluu+myös+niiden+ihmisten+kunnioittaminen+jotka+löytävät+armoa+ja+rakkautta+VT.n+opetuksista.
Sitten+on+tämä+uhrautumisen+oppi,+kukaan+ei+voi+uhrautua+kenenkään+puolesta,+ei+myöskään+Jumala+(Jeesus)+Armo+on+eri+asia+ja+anteeksianto
Vaikka+annan+henkeni+sinun+edestäsi,+silti+sinun+elämäsi+jatkuu+eli+en+voi+elää+sinun+puolestasi.+Ainoastaan+sidon+uhrillani+sinut+ikuiseen+kiitollisuuden+velkaan+ja+syyllisyyteen.+Jumala+ei+muuttele+sääntöjän+eri+ihmisten+(Jeesuksen)+välilä.
Tämä+on+minun+Jumalakäsitykseni+lyhyesti+ja+ymmärrän+että+monet+kuvailevat+hyvin+eri+tavoin.+
Hyvä+aloitus.
08.05.2018 09:13
Nyt+heti+ei+ole+tietoa.+Ultra+lehden+kirjamyynnistä+ainakin+selviää+mitä+hän+on+kirjoittanut.
07.05.2018 18:14
juuri+näin+ja+siinä+mielessä+palaute+on+hyväksi..+huomaa+mitä+tuli+sanotuksi+tai+miten+tuli+ymmärretyksi+
Kukaan+ei+pelastu+yksin.+:)
07.05.2018 11:31
Näyttelijä+Seppo+Heinola+on+tehnyt+ison+työn+tutkimalla+lukumystiikkaa/numerologiaa+raamatun+tapahtumista,+ketä+kiinnostaa.+
Itseäni+viehättää+ajatus+että+tässä+elämässä+minulle+tulee+eteen+mahdollisuus+antaa+anteeksi++ne+virheet+joita+silloin+tein+kun+Jeesusta+sidottiin+puuhun++sekä+sitä+ennen+että+sen+jälkeen+tekemäni+virheet+(Agricolan+sanoin+synnit)++:)
07.05.2018 08:59
Näenkö+koko+totuuden,+en+mitenkään,+näen+vain+tämän+fyysisen.
Minulle+ainoa+mahdolisuus+on+ajatella+ikuinen+henki+joka+pieneltä+osaltaan+on+minun+käytössäni+ja+aikaisempien+elämieni+aikana+olen+erehtynyt+monin+eri+tavoin.+Esim.+tämänpäivän+hearissa+oli+aikuisen+naisen+oma+kertomus+kuinka+häntä+oli+käytetty+pikkutytöstä+alkaen+kamaliin+juttuihin+kuitenkin+hän+jollain+tasolla+pärjäilee+eikä+katkeroidu+eikä+syytä.+Antaa+anteeksi.
Tällainenkin+elämä+on+mahdollista+ymmärtää+jos+hyväksyy+ajatuksen+että+ihmisen+aikaisempi+elämä/ammatti+oli+kenties+sutenöri,+ihmiskauppias,+nainen+tai+mies+ja+nyt+hänellä+on+mahdollisus+kokea+mitä+silloin+tuli+tehneeksi.+mielestäni+varsin+reilua+ja+opettavaista.
Uskomattoman+ankarasti+meitä+kuitenkin+kielletän+ajattelemasta+tällätavoin,+kenenkähän+etua+siinä+ajetaan.+Kun+kukaan+ei+näe+KOKO+totuutta.
Meillä+jokaisella+on+monia+aikaisempia+elämiä+eikä+minun+tarvitse+olla+huolissani+että+se+on+kiellettävä+joidenkin+taholta+jyrkästi.+Kun+hekään+eivät+tiedä+KOKO+totuuta.+
Kun+jälleen+taas+kerran+syntyy+niin+lopulta+alkaa+muistamaan....
Henkimaailma+minun+sisäisessä+tietoisuudessani,+tiedostamattomassa+mieleni+osassa.+johdatta+juuri+minulle+sopiviin+opetuksiin.
Eikö+juuri+siellä+samassa+363+kokouksessa+päätetty+että+uudellensyntymää+ei+ole,+mielipiteet+menivät+tasan+ja+sitten+annettiin+sille+yhdelle+valjakko+ja+vaunut+niin+saatin+yksi+mielipide+lisää+kiellon+kannalle.
06.05.2018 22:55
kyllä+toki,-++niillä+fyysisillä+toimilla+sen+pyhimmänkin+rakkauden+osoittaa.
Ajattelen+niin+että+oma+asenteeni+on+kaikki+mitä+on.+Katsomalla+rakkauden+ajatuksin+lähimmäistäni+eli+jokaista+vastaantulijaa,+silloin+minulla+on+rakkaus+ja+silloin+saan+vastarakautta.
Kun+jokaisessa+on+taivasten+valtakunta+eli+rakkaus.+Vaikkei+aina+esille+loista+kuten+Leino+sanailee.+Jos+suinkin+egoltani+pystyn+jätän+tuomion+ja+mittaamisen+Jumalalle,+tietenkään+en+aina+pysty,+siksi+on+anteeksianto.
06.05.2018 22:17
Rakkaus+alkaa+sitä+että+rakastat+itseäsi+vaikka+et+ymmärrä+tai+hyväksy+jonkun+puheita+raamatusta.
Raamattu+on+Jumalan+sanaa+niiltä+osin+joita+minä+ymmärrän,+muun+jätän+Jumalan+asiaksi,+ei+Totuus+tarvitse+puolustajaa,+aika+mahtavaksi+kuvittelisin+itseni+jos+totuus+olisi+minun+vastuullani,+riittää+että+rakastan+itseäni+tietoisena+puutteistani,+sen+saman+uskon+jokaisesta.
Raamattua+voi+lukea+esoteerisena,+hengen+ohjekirjana,+fysinen++-+mamona--+seksi+jne..+ovat+fyysisiä+juttuja+jotka+saa+jäädä+niille+joiden+on+niiden+kanssa+kiva+mellastaa.
06.05.2018 19:04
päinvastoin+keskinäisestä+rakkaudesta+näet+mihin+hän+uskoo+ja+mihin+itse+uskot.
Voi+ajatella+aivan+itse+ja+suo+sen+saman+kaverille.+Siitä+on+hyvä+aloittaa.+Rakkaus+on+päätös.
Sanaleikki++-+Päätös+-++siihen+kaikki+päättyy.+Hauska+tämä+suomenkieli!
Sen+ohella+se+on+päättäväisyyttä+antaa+hänen+olla+mitä+hän+on+jolloin+lopulta+saan+sen+saman+häneltä.+Silloin+meillä+on+yksi+mieli,+sama+kuin+hänellä,+keskinäinen+rakkaus.
06.05.2018 18:49
Ei+ole+epäilystäkään+että+Jeesus+opetti+esoteerista,+mielen+tasolla+olevaa+maailmankuvaa.+
Fyysinen+on+alemman+tason+harjoittelu+paikka+henkiselle+oppimiselle.
Aina+tämä+tieto+on+ollut+muutamien+hallinnassa,+minulle+kristittynä+ensisijaisesti+Jeesuksen+opetuksissa.+En+käyttä+sanaa+alkemia+vaikka+tarkoitan+että+saan+kaiken+täydelisenä.
Salaisuus+-elokuva+(The+Secret)+DVD+käsittelee+amerikkalaisella+tyylillä+tätä+aihetta.
Jos+nyt+kirjoitettaisiin+Neuvostoliiton+hajoamisesta+3000+vuotta+sitten+käytetyllä+tyylillä+tietenkin+se+hajosi+Jumalan+käskystä.+Aivan+oikein+kun+äsken+hajonnut+neukkulainen+ideologia+hajosi.+Tapettiin+ainaki+suurelta+osin.
Maailma+pyörii+idean,+hengen+voimin+ei+öljymiljonila+eikä+ydinaseiden+varjossa.
Ne+jotka+tietävät+nauretaan+kumoon...+kuten+aina?.
06.05.2018 18:35
eriilisyyden+-++synnin+-++palkka+on+kuolema.+sitä+ei+saa+sillätavoin+ymmärtää+silloinhan+pelottelun+mahdollisuus+kuivuu+kokoon.
Erillisyys+kuolee,+miten+sen+voi+selkeämmin+ilmaista.+Henki+on+ikuinen+myös+yksilössä+on+ikuinen+henki.
05.05.2018 19:48
Jälleen+kerran.
Synti+on+Agricolan+yleiskäsite+kaikelle+Jumala+eroa+ja+rehdystä,+erillisyyttä+kuvaaville+sanoille+hänen+suomentaessan+raamattua.
Älä+jatka+jos+tämä+tuntuu+pahalta+tai+vääristelyltä
siksipä:
"2.+Älkääkä+mukautuko+tämän+maailmanajan+mukaan,"
Tämä+maailma+on+silminnähden+erillisyyttä+erityisyyksiä,+eri+oppisuuntia,+erinomaisuutta+=+Syntiä!!+Huom.+silminnähden.+Hengen+tasolta+katsoen+tässä+maailmassa+on+joka+hetki+joka+kohtaamisessa+ainoastaan+mahdollisuuksia+koska+täällä+on+mahdollista+silminnähden+huomata+erehdyksensä,+erillisyytensä,+uskonsa+erilisyteen+(synti)+ja+panna+pois+äskeinen,+mennyt+virheellinen+uskomukseni=elämäni+syntini
+
"Toisaalta+uskovia+neuvomalla+neuvotaan:+pukeutukaa+Kristukseen,"+
Pukeutuminen+Kristukseen+on+anteeksiannon+oivaltamista+ja+hyväksymistä,+silloin+en+sitoudu+tämän+maailman+menneisiin+viheisiini+erehdyksiini,+erillisyteeni.
Pyhitys+on+sen+hyväksymistä+että+Jumala+ei+erehtynyt+minua+(ihmistä)+luodessan,+se+ei+ole+itsekkyytä+eikä+omavanhurskautta+se+on+Jumalan+tahdon+hyväksymistä,+Kristustietoisuutta+minun+itseni+kohdalla.+Jokaisen+itsen.+Rakasta+itseäsi.
Kun+tämä+on+oivallettu+ja+ihmisenä+kehossa+eletty+todeksi+ruumis+joutaa+mennä,+eikä+silloin+ole+merkitystä+millätavoin,+mihin+tautiin+tai+"onnettomuuteen"+luonnonkatastrofiin+kuolee.+Ei+se+vaadi+jokaiselta+100+vuoden+ikää.
Siksi+Juri+Jeesus+jätti+Pyhän+Hengen+äänen+opaaksi+koska+mennyt+elämä+ei+opasta+nykyhetken+kohtaamisessa,+mennyt++joutaa+mennä++-+pimeyttä+kaivelemaalla+löytää+pimeyttä.
05.05.2018 12:58
dikduk+
++3.5.2018+12:40+++Hän+on+lainannut+jostain+seuraavasti:
"+Juutalaisten+uskonto+ei+ole+muuta+kuin+saatanasta+olevia+ihmistekoisia+sääntöjä,+joita+he+omavanhurskaasti+yrittävät+noudattaa+kuitenkaan+siinä+koskaan+onnistumatta."
Tuota+lähinnä+kummastelen,+On+niin+pitkä+ketju+etten+löydä+lähtökohtaa,+mihin+tämä+liittyy
Yleisemminkin,+miten+kukaan+voi+tietää+saati+määrätä+mihin+ja+miksi+jonkun+polku+menee++niin+kuin+menee.
04.05.2018 12:11
Jospa+Juutalaisuus+tarvitsee+sitä+mitä+saavat.+Onko+sillä+ole+mitään+yhteyttä+siihen+miten+sinä+heidän+tarpeensa+tiedostat.
Toisten+puolesta+tietäminen+on+yksi+hyvin+vahva+uskonlahkonsa+joka+hetki..
jokainen+saa+joka+hetki+kaiken+sen+mitä+todella+tarvitsee,+jopa+kehon+kuolema+tulee+minulle+juuri+oikealla+hetkellä.
04.05.2018 10:07
Voin+auttaa,+ymmärrän.+Peukkuja
04.05.2018 09:52
Mutta+kaiken+voi+nähdä+myös+hätähuutona+oman+tuskaisen+näkemyksen+vuoksi.
Mietin+vain+sitä+millainen+on+oma+elämä+kun+"näkee"+yllämainituilla+tavoilla+kanssakukijansa.
Apua+ja+osaanottoa,+myötäelämistä+sen+tuskan+vuoksi+soisin+itse+kullekin.+
Minä+"näen"+tällätavoin+ja+ymmärrän+että+jokainen+"näkee"+omalla+tavallaan.
04.05.2018 09:30
Aatamikin+teki+vastoin+jumalan+ohjetta,+kuitenkaan+missään+ei+ilmoiteta+hänen+hävittämisestään.+nukutettiin+kyllä.
Jos+klassisen+kristinuskon+eli+Raamatun+ilmoittama+Jumala+ja+kristillisyys+ei+kelpaa+eli+Raamatun+pitäminen+erehtymättömänä+Jumalan+sanana,+niin+kaikki+muu+on+pelkkää+lihassa+tapahtuvaa+intoilua+ja+sen+ikävä+loppu+on+pettymys.+Perille+ei+ole+kuin+yksi+tie.
Niinpä
03.05.2018 22:15
62 / 121