Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Näette+siis,+että+ihminen+osoittautuu+vanhurskaaksi+tekojen,+ei+yksistään+uskon+perusteellaJoten+vanhurskas+tekee+ja+sitten+vasta+uskoo.+Tekonsa+jälkeen+huomaa+hupsis+tulinpa+tehneeksi,+näin+ei+voi+ollaKun+minun+on+ensin+ajateltava+ja+se+ajatuksen+jälkeen+teen+mitä+olen+ajatellut.+Ajatellessani+tiedän+ja+uskon+että+näin+tulen+tekemään.Tekoni+osoittaa+mihin+olen+uskonut,+mutta+mitään+en+tee+ilman+ajatusta+eli+uskoa.+USKON+pystyväni+vastaamaan+ja+sen+JÄLKEEN+teen,+kirjoitan+vastauksen.Vain+sitä+pystyy+tekemään+mihin+tekonsa+hetkellä+uskoo.+Eikä+voi+tehdä+mitään+eilen+eikä+huomenna.
  2. Jälleen+kerran.Synti+on+Agricolan+yleiskäsite+kaikelle+Jumala+eroa+ja+rehdystä,+erillisyyttä+kuvaaville+sanoille+hänen+suomentaessan+raamattua.Älä+jatka+jos+tämä+tuntuu+pahalta+tai+vääristelyltäsiksipä:"2.+Älkääkä+mukautuko+tämän+maailmanajan+mukaan,"Tämä+maailma+on+silminnähden+erillisyyttä+erityisyyksiä,+eri+oppisuuntia,+erinomaisuutta+=+Syntiä!!+Huom.+silminnähden.+Hengen+tasolta+katsoen+tässä+maailmassa+on+joka+hetki+joka+kohtaamisessa+ainoastaan+mahdollisuuksia+koska+täällä+on+mahdollista+silminnähden+huomata+erehdyksensä,+erillisyytensä,+uskonsa+erilisyteen+(synti)+ja+panna+pois+äskeinen,+mennyt+virheellinen+uskomukseni=elämäni+syntini+"Toisaalta+uskovia+neuvomalla+neuvotaan:+pukeutukaa+Kristukseen,"+Pukeutuminen+Kristukseen+on+anteeksiannon+oivaltamista+ja+hyväksymistä,+silloin+en+sitoudu+tämän+maailman+menneisiin+viheisiini+erehdyksiini,+erillisyteeni.Pyhitys+on+sen+hyväksymistä+että+Jumala+ei+erehtynyt+minua+(ihmistä)+luodessan,+se+ei+ole+itsekkyytä+eikä+omavanhurskautta+se+on+Jumalan+tahdon+hyväksymistä,+Kristustietoisuutta+minun+itseni+kohdalla.+Jokaisen+itsen.+Rakasta+itseäsi.Kun+tämä+on+oivallettu+ja+ihmisenä+kehossa+eletty+todeksi+ruumis+joutaa+mennä,+eikä+silloin+ole+merkitystä+millätavoin,+mihin+tautiin+tai+"onnettomuuteen"+luonnonkatastrofiin+kuolee.+Ei+se+vaadi+jokaiselta+100+vuoden+ikää.Siksi+Juri+Jeesus+jätti+Pyhän+Hengen+äänen+opaaksi+koska+mennyt+elämä+ei+opasta+nykyhetken+kohtaamisessa,+mennyt++joutaa+mennä++-+pimeyttä+kaivelemaalla+löytää+pimeyttä.
  3. dikduk+++3.5.2018+12:40+++Hän+on+lainannut+jostain+seuraavasti:"+Juutalaisten+uskonto+ei+ole+muuta+kuin+saatanasta+olevia+ihmistekoisia+sääntöjä,+joita+he+omavanhurskaasti+yrittävät+noudattaa+kuitenkaan+siinä+koskaan+onnistumatta."Tuota+lähinnä+kummastelen,+On+niin+pitkä+ketju+etten+löydä+lähtökohtaa,+mihin+tämä+liittyyYleisemminkin,+miten+kukaan+voi+tietää+saati+määrätä+mihin+ja+miksi+jonkun+polku+menee++niin+kuin+menee.