Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. ensin+vastausta+usko.vainen+sinulleMuutama+tarkennus+jo+senkin+vuoksi+kun+yrittää+lyhyesti+jää+tietenkin+vajaaksiPuhun+vain+omasta+puolestani.Se+osa+joka+meissä+on+"taivasten+valtakunta"+siltä+osin+olemme+kaikki+Jumalan+luomia+ja+Hänelle+rakkaita.+Aatamikin+kietäytyi+ohjeesta+(solvasi)sitten+taivastenvaltakunta+sinulleEn+mitenkään+ymmärrä+ruumiillista+ylösnousemusta,+jos+se+on+mahdollista+niin+olkoon.+Itse+ajattelen+hengen,+tietoisuuden,+mielen,+käyttäytymistä.Kun+on+totuus+(hengen+ylösnousemus)+se+ei+voi+olla+pakanauskonnoisssa+erilainen+kuin+missään+ikinä,+silloin+se+EI+olisi+totuus.+Jumalan+luomistyöstä+alkaen+on+ollut+vain+TOTUUS+ja+aina+on+muutamilla+ollut+myös+tieto+totuudesta,+jonkun+nimeäminen+mitralaiseksi+tai+heimolaiseksi+jne...+ei+muuta+totuutta+eikä+estä+tietoa+siitäIlmestyskirja+on+täysin+symboliikkaa,+monethan+sanovat+ymmärtävänsä+sitä,+hyvä+niin+heille""kukaan+ulkopuolinen+ei+voi+sanoa,+että+onko+se+hän+vai+onko+se+sittenkin+hän.+-+sinä+et+sitä+tiedä,+etkä+pysty+tunnistamaan""++Aivan+niin.+Puhun+vain+omasta+puolestani+ja+kun+näen+jonkun+arvostelevan+jotakuta+ajattelen+Jeesuksen+sanoja+"he+eivät+tiedä+mitä+he+tekevät"++en+minäkään.Paavali+tietää+mitä+tarkoitti,++tietääkö+kukaan+muu++++"kukaan+ulkopuolinen+ei+voi+sanoa.....""Jeesuksen+ristinkuolema+ja+uskonto+onkin+ollut+teille+vain+ajatteluasia+"""-kukaan+ulkopuolinen+ei+voi+sanoa,+että+onko+se+hän+vai+onko+se+sittenkin+hän.+-+sinä+et+sitä+tiedä,+etkä+pysty+tunnistamaan."Toisaalta+en+oikein+pääse+jyvälle+parjaanko+kristinuskoa.Kuitenkaan+mitään+ei+ole+ellei+ole+ajatusta+siitä.+Ensin+ajattelen+jotakin+puuhastelua,+tai+ideaa,+sitten+joitakin+ideoita+lähden+konkreettisesti+tekemän+eikä+päinvastoin.
  2. Kyllä+hyvinkin+noin+ja+kun+koen+että+kaikilla+asiassa+mukana+olevilla+on+iloinen+ja+tyytyväinen+olo,+silloin+juuri+vastaus+on+PH.n+antama.Ne+tietyt+lainalaisudet+on+opetettuja+ja+itselleni+opettamia+ja+hyväksymiäni+uskomuksia.+Niissä+on+mahdollisesti+myös+oikeita+todellisesta+rakkaudesta+lähtöisin+olevia+asioita.Vähitellen+opin+välttämään+"minätiedän"+asennetta+ja+pyydän+rakkauden+eli+PH.n+vastausta+tilanteeseen.+Tätä+minä+tarkoitan+oman+todellisuuteni+äänen+kuuntelemisella.Kyllä+kaveri+sitten+vasta+jossa+vastauksessa+kuulen+mitä+tulin+sanoneeksi+tai+tehneeksi+hänen+mielestään?!Joskus+oli+tapana+sanoa+"laske+kymeneen+ennenkuin+sanot+tai+teet..."+Lopputuloksena+minulle+on+että+itseni+vähentäminen+ja+syyttäminen+ja+syyllistäminen+on+Jumalan+pilkkaa.+Eli+se+pyhä+mikä+on+jokaisessa+on+myös+Paavalissa++ja+minussa+ja+jokaisessa.+Eerikassakin.Maltanko+ja+haluanko+näin+ajatella+tai+tehdä+tällaista+valintaa,+hyväksynkö+että+kaiki+on+aina+ollut+saatavilla,+siinä+on+minun+elämäntehtäväni,+en+tiedä+muilla