mauriolavi
![]()
Aloituksia
349
Kommenttia
32
Ei ruokaa, vaan rahaa
Turvapaikan hakijat haluavat rahaa, ei ruokaa. Rahan voi lähettää suvulle ja sillä voi lyhentää matkan hintaa rikollosil137Venäjän lähetystöön raketteja
VENÄJÄ ALKOI MAKSAA SYYRIASTA Syyrian suurlähetystöön ammuttiin kaksi rakettia, kun lähetystön edessä oli mielenosoitus037Kreikka on pian kuin pikavippejä tekevä sossupummi
Olkaa hyvä Obama. USA voi maksaa Kreikan lainat ja lopettaa Kreikan kurjitumisen.036EU:n luopio Kyprokselta kaikki tuki llopetettava
Jos Kypros antaa Venäjälle tukikohtia alueeltaan, se on luopio EU:ssa, ja sen kaikki tukeminen EU:n rahoilla tulee heti036VENÄJÄ ITSE HEIKENTÄÄ OMAT SUHTEENSA
VENÄJÄ ITSE HEIKENTÄÄ OMILLA TOIMILLAAN OMAT SUHTEENSA MUIHIN MAIHIN Suomalaisia ei tässä asiassa tule syyllistää, ei ed036Miksi Putin lähetti mopojenginsä Berliiniin
Se on huomiota herättävä propaganda temppu, josta alkaa tulla arvovalta taistelu. Jos venäläinen mopojengi "Yön Sudet"936- 036
MIKSI HE TULEVAT
Istuin puiston penkillä ja ryhdyin ruokkimaan pähkinöillä lintuja. Ennen sitä linnut keräsivät itse maasta ruokansa. Hu036Itämeren strateginen merkitys kasvaa
USA sijoittaa uusia ydinaseita Saksaan. Venäjä vastaa sijoittamalla Iskander ohjuksia Kaliningradiin. Sodan syttyessä t036Maksakoon USA Kreikan lainat
Jos Kreikan köyhdyttämistä ei voi jatkaa, maksakoon USA Krekin lainat, niin sitä ei tarvitse EU:N veronmaksajien rahoill135Miksi Ukrainaa ei auteta?
Kun Venäjä nimeltä Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen, Suomi sai sotilaallista apua Saksalta. Ilman tätä sotilaallista apua235Kreikassa taas tilaus sotilas vallankaappukselle
Vain sotilasvallankaappaus voi panna asiat taas kuntoon Kreikassa. Tämä uusi hallitus saa aikaan vain konkurssin ja kaao035MITÄ VAALIEN JÄLKEEN
Edellisen hallituksen toimitakyvyn lamautti se, että hallitus muodostettiin ideologisesti päämääriltään liian kaukana to035Viidentoista kysymyksen teatteri
KEPU PETTÄÄ JA AINA Lähettämällä muille puolueille ja työmarkkinajärjestöille 15 kysymystä uuden hallituksen muodostaja035KIIMA HAALITUKSEEN SOKAISI SIPILÄN
Sipilälle on yllätys, että muut eivät olekaan yhtä vallanhimoisia kuin hän. Olettiko hän, että hän saa kysymyksiinsä p035Natoon vai ei
Olen ollut Suomen Natoon liittymisen kannalla, mutta enää en ole kannastani niin varma. Kun muut olivat kimpassa tois535KREIKAN ILTALYPSY
KREIKKA ON EUROOPAN LOINEN, VEREN IMIJÄ, JOKA IMEE EUROPAN UNIONIN VERTA VIIMEISEEN PISARAAN ASTI. Eli nyt vedätyksen035- 035
MIKÄ MEITÄ VAIVAA,KUN MEILLÄ MENEE HUONOIMMIN.
- MISSÄÄN MUUSSA POHJOIS-EUROOPAN MAASSA EI MENE NIIN HUONOSTI KUIN SUOMESSA. - MISSÄÄN MUUSSA POHJOIS-EUROOPAN MAASSA035VENÄJÄ HEIKENTÄÄ PAKOLAISILLA EUROOPAN UNIONIA
VENÄJÄ YLLÄPITÄÄ SYYRIAN SOTAA JA AIHEUTTAA PAKOLAISTEN KANSAIVAELLUKSEN EUROOPPAAN. NÄIN VENÄJÄ HEIKLENTÄÄ EUROOPAN035