Vapaa kuvaus

Aloituksia

236

Kommenttia

1667

1. Tutustuin+tuossa+jonkun+aikaa+sitten+juuri+tähän+tuhat+vuotta+kestävään+aikaan,+jota+mm.+Jehovan+todistajat+ja+adventistit+opettavat.+Olen+aina+ollut+sitä+mieltä,+että+on+hyvä+olla+perillä+mm.+niistä+lahkojen+huuhaista.+Voi+silloin+viskellä+kapuloita+lahkon+orjien+rattaisiin,+kun+tietää,+mihin+kaikkeen+paskaan+esim.+jenkkilahkojen+jäsenet+on+saatu+uskomaan.Adventisteilla+on+tuhat+vuotta+kestävästä+kaudesta+sellainen+hallusinaatio,+että+Telluksemme+on+1000+vuotta+autiona+ja+vain+se+satuolento+saatana+käyskentelee+yksinään+ja+toimettomana+täällä+maan+päällä+sen+1000+vuotta.Adventistit+uskovat,+että+he+itse+ovat+siellä+taivaassa+lukemassa+ja+tutkailemassa+niiden+syntejä,+jotka+eivät+heidän+kanssaan+päässeet+taivaaseen+Jahvea+kumartelemaan.Jehovan+todistajat+vastaavasti+tepastelevat+Telluksella+1000+vuotta+onnen+valtakunnassaan.
  2. "Minun+kokemukseni+Jumalaan+uskomisesta+on+se,+että+kun+voin+luottaa+Jumalaan+ja+hänen+huolenpitoonsa,..."Millä+tavalla+tämä+sinun+opeteltu+ja+opittu+fraasi+ilmenee+sinun+päivittäisessä+elämässäsi?Kaikki+uskovat+hokevat+samaa+tyhjää+fraasia,+mutta+miten+se+luottaminen+siihen+satujumalaan+vaikuttaa+todella+elämässäsi?+Yhtä+hyvin+minä+voin+sanoa,+että+uskon+ja+luotan+koiraani+ja+sen+huolenpitoon?Koirani+hoitaa+hommansa+1000+kertaa+luotettavammin+kuin+se+sinun+satujumalasi,+jota+kehut+palvelevasi.+Sinun+palvomasi+jumalan+huolenpito+on+täysin+riippuvainen+sattumista.+Sinä+jumaliin+hairahtunut+voit+jäädä+suojatiellä+auton+alle,+kun+luotat+siihen+jumalasi+huolenpitoon+tai+joku+iskee+sinua+kadulla+puukolla+rintaan+jne.+Siinä+oli+se+sinun+satujumalasi+huolenpito.Minä+kun+kuljen+esim.+ulkona+koirani+kanssa,+niin+tiedän,+että+koirani+huolenpito+on+taattua+ja+voin+luottaa+siihen+sekä+itseeni+täysin.+Jos+luottaisin+johonkin+Raamatun+satujumalaan+ja+hänen+huolenpitoonsa,+niin+se+valinta+olisi+äärimmäistä+tyhmyyttä.