Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+ei+välttämättä+tarvita+rahaa.+Useissa+seurakunnissa+riittää+sopivat+palvelus+ylipäävanhimmalle.+Monasti+käytettyjen+raappahousujen+antaminen+suoraan+päältä+riittää.+Myös+se+riittää,+kun+antaa+poika-+ja/tai+eläinseksikuvakokoelmansa+käyttöön.+Tai+pitää+turpansa+kiinni+tietyistä+hm...+sattumuksista.
Niin+kuin+jeesus+totesi+Kapernaumissa+pietarille+ja+moosekselle:+Ei+sillä+ole+merkitystä+kuka+antaa+ja+mitä.+Pääasia+on,+että+tekee+gutaa.
11.12.2016 06:02
jessuli+oikeasti+sanoi+pipiliassa+:+"Jos+joku+on+niin+tyhmä,+että+antaa+mekkonsa+toiselle,+niin+antakoon,+ei+kuulu+minulle.+Nyt+lähdetään+opetuslapset+ottamaan+kunnon+kumara,+kun+minä+keksin+sen+veden+muutamisen+viiniksi.+Ei+tarvitse+maksaa+peetlehemin+systeempuulaakenin+kiskurihintoja,+vaan+YHWH-setä+piffaa.
11.12.2016 02:40
Mille+torille+pitäisi+tulla?
11.12.2016 02:32
Runkkauksen+monivuotinen+suvereeni+Suomen+mestari+Veresnahka-leinonen.+Huippuaika+oli+vuonna+1914++6.07+sek.
11.12.2016 01:24
Minä+lahjoitin+heti+käytetyt+kumiteräsaappaat.+Niitä+käytettiin+vuosikymmenet+maailmanlaajuisessa+sanan-+ja+lannanlevityksessä+ja+sian+astutuksessa+Kärsämäellä.+Laitoin+toiveen,+että+lahjoittaisivat+saappaat+suoraan+jeesukselle.
Sillä++Jumala+rakastaa+iloista+antajaa.”+(2.+Korinttilaisille+9:7.),++sanoi++Horolan+Elina.
10.12.2016 18:31
Nej.+Den+är+flickan+i+dokumenten.+Puhu+ihmisten+keeli,+inte+mongolfinska.
10.12.2016 18:21
Yleensä+tyhmille+ja+köyhille+on+tärkeää+näyttää+menestyvältä+ja+rikkaalta.
10.12.2016 13:21
No+nyt+se+minun+sanoma+jukaistiin...vihdoin.+Laitan+sen+vielä+tähän+jos+sen+joku+satanan+oma+vielä+poistaa.+.
Apostolit+olivat+pyllyreikiä+kuten+tekin.+Paavalin+pyllyreikaa+enemmänoli+jo+kuin+muita.+Ihminen.+Yksikään+sielu+ei+olisi++Juuri+pyllyreikaa+näin..+Isämme+halusi+pelastaa+meidät!!+Outoa!+?+/"pyyteetöntä+pyllyreikaa+rakkaus..Sebaot+ilman+Jeesuksen+pyllyreikaa.+Jumala+lähetti+osan++Juuri+pyllyreikaa+näin..+Isämme+halusi+pelastaa+meidät!!+Outoa!+?+/"pyyteetöntä+pyllyreikaa+rakkaus..Sebaot...pelastaakseen+..osan+itseään.+Ihmisen..joka+oli+jo+kuin+miltei+"+Jumala"+..+Mitä.+!??..Isä!!??+Taivaassa!!??.+.Rauhan+pyllyreikaa..Taivaan+pyllyreikaa..+Tämän+kaltainen..+parempi+kuin+ikinä+mikään+vanhempi+maan+päällä..+Miksi+oli+jo+kuin++kukaan+enää+epäilee+pyllyreikaa!!!??+Miksi!!!??
10.12.2016 07:54
Minulla+on+sellainen+paha+puute+fysiologiassa,+etten+pysty+laskemaan+siionin+suolikaasua+aina+halutessani.+Vain+noin+kerran+minuutissa,+jos+oikein+valmistautuu+hernevellillä+ja+keskittyy+huolella.+Mutta+tämäkin+onni+kestää+enimmillään+vaivaisen+vartin+-parikymmentä+minuuttia.+Se+kyllä+riittää+esim.+jeesuspartion+vierailujen+ajaksi.
Olen+kovasti+pyytänyt+kaikilta+taivaan+satuhahmoilta+loitsuilla+apua,+mutta+turhaan.+Mikä+avuksi?+Onko+mentävä+leikkaukseen.+On+olemassa+suolikaasu-implantteja.+Se+olisi+täysin+huomaamaton+ulospäin,+mutta+kallis+ratkaisu.
10.12.2016 06:12
Moni+haluaisi,+mutta+ei+järjen+puolesta+pysty.
10.12.2016 00:27
Antoiko+edes+je
jeesuksen+ja+aaprabamin+nimeen+tippurin?
09.12.2016 21:19
Niin+tai+-jos+ei+pidä+makiasta-+niin:+pientä+pesemätöntä+
suolaista(jt-kikkeliä)+ja+muistonviettoa.
09.12.2016 15:18
Juo+lisää.+Tai+toisaalta:+lisää+lääkitystä.
09.12.2016 15:14
Taidatkin+olla+itse+sellainen+salasuhnaaja.+Se+jt+älähtää,+johon+kalikka+kalahtaa.+Ei+suolikaasua+tarvitse+hävetä:+jeesuskin+pieri,+samoin+mooses+ja+judaskin.+Siionin+suolikaasu+lievittää+jt-lahkon+aikaansaamaa+ahdistusta.+Suhnaamisen++ansiosta+jt+joutuu/pääsee+kallonkutistajalle+ehkä+muutaman+vuoden+myöhemmin.
09.12.2016 11:40
Juu.+Munaa+ja+muistonviettoa.
09.12.2016 06:53
Mihin+tuo+sekoteksti+liittyy?+jessulin+keinovag*naanko?
08.12.2016 15:23
Luehan+historiaa,+urpo.++Älä+keksi+valeita.+Kyllä+on+ohuet+tiedot+urppanalla.
08.12.2016 08:07
Samoin+tämä+jt-salailija+on+luihu+salasuhnaaja.++Osaa+laskea+kyllä+niin+viattoman+näköisenä+suhnua,+ettei+ole+tosikaan.++Ainoastaan+haju+paljastaa,+ja+sekin+on+vielä+viipyilevä.+Ehtii+tämä+kanalja+aina+muualle,+ennen+kivan+hajun+ilmaantumista.
07.12.2016 22:07
Noi+kuolleesta+heräämiset+on+täyttä+puppua.+Eliö+elää+aikansa+ja+kuolee+pois.+Sama+kohtalo+niin+rektumissa+elelevällä+bakteerilla+kuin+tollolla++jt.++
Noilla+heräämissaduilla+on+hoopotettu+ja+rahastettu+tyhmiä+ihmisiä+vuosisatoja+ellei+-tuhansia.
07.12.2016 01:37
"+Jumala+on+kaikkialla,+Hänen+kaikissa+luoduissaan,+koko+luomakunnassa.+++"
Aha.+Onko+myös+napanöyhdässä+ja+smegmassa?+Entä+kamelin+kakassa++ja+kumiteräsaappaissa?+Mites+sitten+suolikaasu?
06.12.2016 20:11
140 / 184