Vapaa kuvaus

Aloituksia

149

Kommenttia

3194

1. Wespa+(vesa+äijälä)+sekä+MAAJOHTAJA+(tommi+vuorinen)+eivät+tunnetusti+osaa+englantia,+joten+tämä+ao.+linkki+ei+mene+heille+jakeluunhttps://behindmlm.com/companies/onecoin/new-dealshaker-abandoned-is-this-onecoins-final-collapse/#comment-410763Pointti+on+että+newdealshakeria+värväämään+tehdyt+IT-ammattilaiset+alkoivat+kysellä+ohjelmallisia+rajapintoja+OneCOinin+lohkoketjuun+(blockchange).++Kaikki+olemassaolevat+kryptovaluutat+(m.l.+KYRPOVALUUTAT)+pystyvät+tällaisen+helposti+luovuttamaan+kaikille+tahoille+jotka+ovat+kiinnostuneet+yhteistyöstä+kyseisen+kryptovaluutan+(m.l.+KYRPOVALUUTAT)+kanssa.Mutta+yllätys,+näin+helppoa+se+ei+ollutkaan+ONECOININ+kanssa,+tulevaisuuden+RESERVIVALUUTTA!!Voivoi,+meidän+rakas+VALUUTTA+ajautuu+kovaa+vauhtia+viemäriä+kohti.++Osaisiko+wespa+(vesa+äijälä)+jotenkin+auttaa?++Tai+MAAJOHTAJA+(tommi+vuorinen)?++Pliis+auttakaa!+KRÄÄH+KRÄÄH+KRÄÄHMUAHAHAMUAHHAMUHAHAHAHHAAAAAPoijjaat!!++Taasen!
  2. "Bitcoin+on+myös+erinomainen+sijoituskohde"Nimimerkki+ei+käsitä,+että+raha,+vaihdon+väline,+ei+mitenkään+voi+olla+SIOITUSKOHDE!++Sijoittaminen+(SIOITTAMINEN)+perustuu+siihen+että+yleisesti+hyväksyttyä+vaihdon+välinettä+-+kuten+euroa+-+käytetään+ostamaan+sellaista+mikä+voisi+nostaa+arvoaan+koska+sille+on+kysyntää.++Ja+sitten+voidaan+myydä+kun+arvo+on+noussut.++Mutta+on+absurdia+puhua+vaihdon+välineestä+sijoituskohteena,+oli+sitten+kyseessä+oravannahat+tai+eurot.Annan+nimimerkille+esimerkin:+annan+sinulle+yhden+oravannahan.+Luulen+että+sen+arvo+nousee+huomenna,+joten+antaistko+minulle+heti+takaisin+kaksi+oravannahkaa.++Nimimerkki+ymmärtänee+että+näin+puhuttaessa+arvonnousu+ei+perustu+mihinkään.Kysyin+mihin+nimimerkki+perustaa+olettamuksensa+bitcoinin+arvonnnousuun.++Nimimerkki+ei+vastaa+kysymykseeni,+vaan+esittää+mikrotason+kommenttia+todistaakseen+että+BITCOINIA+VOI+KÄYTTÄÄ+JOHONKIN!!!!++Minä+kuittaan+tuon+siten,+että+huijauskrypto+ONECOINia+voi+käyttää+paljon+useampaan+kohteeseen.+Ja+kuten+kaikki+tietävät,+onecoin+on+HUIJAUS.++Onko+bitcoin+HUIJAUS?Minä+kutsun+sitä+huijaukseksi+koska+nimimerkki+muiden+muassa+lupailee+sille+arvonnousua+ja+houkuttelee+ihmisiä+hankkimaan+sitä.++Nimimerkki+ei+mitenkään+reagoi+todistukseeni+siitä+että+bitcoinin+arvo+ei+perustu+mihinkään+ja+sen+hankkiminen+on+osalllistumista+huijaukseen!Ja+miksi+kyseessä+on+huijaus?+Vastaus:+bitcoinista+hyötyvät+ainoastaan+ne+lukuisat+meklarit+jotka+pitävät+yllä+pörssiä+jossa+bitcoinia+voi+vaihtaa.++He+eivät+koskaan+jää+tappiolle.Toistan+edelllä+lausumani+kehäpäätelmän:-Miksi+ihmiset+ostavat+bitcoinia?++V:+Koska+sen+arvo+nousee-Miksi+bitcoinin+arvo+nousee?+V:+Koska+ihmiset+ostavat+bitcoiniaMitä+bitcoinilla+voi+tehdä+muuta+kuin+omistaa?++V:+ei+mitään!MUAHAHAMUAHHAMAUHAAAMUHAAAAAPoijjaat!!Taasen!