Toimii

jarttu84

no niin kaikki tietämättömät.. minäkään en viellä ole niin selvillä tästä mutta melko hyvin tiedän. eli siis itse olen liittymässä kyseiseen clubiin.

eli niille jotka eivät tähän usko niin suureksi harmiksi tämä kyllä toimii. en ollut itsekkään varma asiasta.. mutta siinä vaiheessa oli paha enään sanoa vastaan kun näin kaverini siirtävän moneybookersiin 13k tuosta vain. ja siinä ei todellakaan ollut kaikki.


osalla hän osti lisää A osakkeita ja osa X puolelle. eli siis X puoli tuottaa rahaa isolla voitolla. jos tämä on huijjausta niin kyllä on todella huono huijjaus jos ihmiset saa rahaa paljon.. ja tämä ei ole pyramidi eikä mikn semmoinen.

eli siis systeemi menee näin. jäsen joka on mukana. olit uusi tai vanha. jos uusia jäseniä saatte niin jokaisen uuden jäsenen tuotosta minkä mukaanne saatte niin te saatte 20% heidän tuotoista. mutta jos uusi jäsen saa lisää käyttäjiä mukaan niin tämä vanhempi ei saa enään mitn tästä tuotosta.. eli silloin uusi jäsen saa sen 20%. toki jos tämä uusi jäsen sijoittaa saamansa 20% uudelleen niin hyötyyhän toki vanhemnpi siitä koska saa uuden käyttäjän tuloista 20%....


ymmärrän niitä ketkä eivät tähän usko.. 90 luvulla liikenteessä oli paljon semmoisia juttuja joihin sai rahaa laittaa ja mitn ei saanut ulos.. ja suomalainen perusluonne on semmoinen että helppoa rahaa ei ole olemassa.. mutta tämä on oikeasti totta ja toimii.. minä olen puolueeton viellä koska mukana en ole viellä.. ensi viikolla kunhan saan rahani niin sijoitan 7k.. odotukset ovat todella korkealla. sivusto on toiminut n:4 vuotta. sivustoilla näkee kaiken mitä on alusta asti tapahtunut niin graafisesti.. tunnen myös jäsenen joka on ollut 3.5 vuotta mukana ja saa todella suuria rahoja.. mutta 100% varmuuttahan asiaan ei ole että tämä toimisi koska kyseessähän on kuitenkin tietokoneohjelma joka sijoittaa.. mutta kone on stopattu niin että jos se tekee yli 2.5% tappiota niin se lopettaa automaattisesti kaupan käynnin. mutta koska ohjelma on todella hyvä niin näin ei useasti ole käynyt. tämän vuoden huhti toukokuussa oli ollut vähän huonompi jakso mutta kuukausi tuotto oli kuitenkin puolella. eli siis tämä ohjelma on tehyt tappiollia viikkoja mutta tappiollista kuukautta ei ole ollut..

tämä on teille lukijoille faktaa asiaa. ja jos joku kirjoittaa että on lopetanut työn teon.. niin se voi aivan hyvin olla totta. jossain siellä päässä kun mietitte että tämä ei voi toimia.. uskokaa tai älkää.. kyllä toimii.. tässä viellä yksi asia.. sivustolla liikkuu tällä hetkellä n:100 miljoonaa euroa.. se on todella pieni summa valuutan vaihdossa..


yksi maailman rikkaimmista ihmisistä jonka nimeä en nyt saa päähäni mutta hän on rikastunut valuutan vaihdolla.. tämä 100 miljoonaa ei ole viellä mitn koska hän vaihtoi monia miljardeja kerrallaan.. tai hän siis vaihtaaa. käsittääkseni koska ohjelmaa päivitetään säännöllisesti niin melkein ainoa asia minkä saan itse päähäni mikä tämän voisi kaataa on se että rahaa tulee niin paljon sivustoille että pelkästään sivun tekemä valuutanvaihto jo itsellään muuttaa valuutan arvoa.. tämä tilanne on tulossa jossain vaiheessa väistämättä eteen sivuston kasvun mukana..

mutta omien laskujeni mukaan tämä olisi kyseessä vasta noin 7-10 vuoden kuluttua.. te epäilijät.. jos tämä sai teidän mielenne edes vähän miettimään.. osa epäilijöistä uskoakseni haukkuu tämmöistä koska itsellään ei ole rahaa mukaan lähteä johtuen 3000€ minimi sijoituksesta.. tässä minun asiani..

28

5916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyninen

      Tämä kohta jaksaa aina hymyilyttää:

      "ainoa asia minkä saan itse päähäni mikä tämän voisi kaataa on se että rahaa tulee niin paljon sivustoille että pelkästään sivun tekemä valuutanvaihto jo itsellään muuttaa valuutan arvoa"

      • Vipu vinkuu

        siinä olisikin ekonomisteille ihmettelemistä kun tamperelainen tissibaarinpitäjä kiikuttelee kokonaisia valtiontalouksia aseenaan wordilla väsätyt nettisivut ja mystinen ahtopainemittari.

        Kiitos Wincapita kaikesta mitä olet antanut. Hauskaa on ollut koko rahan edestä.


    • konk ar

      Mikähän palvelu on kyseessä? Minä haluan mukaan myös!

    • Clubber71.

      emme olisi tarvinneet. Nämä epäilijät uskovat ehkä silloin, kun KRP ei havaitse merkkejä rikoksesta. Luultavasti salaliittoteoriat nostavat tällöin päätään. Joudumme varmasti haastamaan oikeuteen ns. varoitussivujen pitäjät.

      Vastustajilla on tämä uskonnon omainen hurmos ja ylenkatsominen vahvasti päällä.

    • että sijoitat

      ainakin 100ke. Hae pankista lainaa, myy autot ja talot. Ja ota pikavippiä. Mitä isompi alkupanos sen suuremmat tuotot.

      Tule sitten tänne kertomaan miten kävi.

      • ...ketkä noin tekee. Vielä harvemmassa ketkä palaa kertomaan.


    • ei mikään jarttu84

      Taas näitä Winclubin "kynämiehiä" :-D

    • vantaanmieslapsi

      HEEELOOOU

    • hahahahhahaha

      Vaaksanmittainen Wattu pölähtelee, puolet revasta on jäänyt synnytyksessä matkaan, hahahah

    • UnoillePorttikieltoSait

      Opettele puupää edes kirjoittamaan......10% shitistäsi oikein. Palaa vasta sitten saitille ..jookasta..jookosta

    • LääkkeetTOIMII

      Jarttu84. Ovatko lääkkeesi ajan tasalla?

    • Helppoonmeni

      "osalla hän osti lisää A osakkeita ja osa X puolelle. eli siis X puoli tuottaa rahaa isolla voitolla. "

      Hannun lankaan meni, takaisin työnsi rahat. URPO

      • Tuotothetikotiin

        Mutta kun tuottaa niin hyvin.
        Kun rahat on taskussa niin silloin tuotto on kohillaan.
        Ruudulla veijareiden vedätyksissä on aina tuhansia ja kasvaa nopeasti..ettei tyhmät nostaisi..


    • Eivittujarttu

      Sama kaveri kyseessä https://www.twitch.tv/jarttu84

      Vaikuttaakin niin urpolta tyypiltä etten kyllä sekuntiakaan epäillyt etteikö olisi Wincapitassa olu myös häviämässä :DDD

    • Jarttufanboy

      TERVETULOA JARTTU84:N PERSESILMÄKERHOON, MINUN JA MUIDEN HÅMÅPOIKIEN KANSSA. SUOLI HAISEE JA HELOUUU YOUTUBE

    • jarttu84

      HUUTISTA JARTULLE

    • EyeOfTheHole

      Kimmi ätliist 5 ovh thous wailds. Wincapita ja helloouuu juutupe. Spämmiä chättiin nyt håkanit. Runkkurinki soittamaan hanuria ja sassiin! gg Narttu84...pari tuntii jaksoit iisisti sijotustoimintaa harrastaa kunnes vetäsit all in- taktiikalla luottotiedot hevonkuuseen? Hellouuu juutupe?

    • Anonyymi

      Ne kaikki epäilijät😂 oisko ollu jotain aihetta ehkä?

    • Anonyymi

      Miten joku voi olla noin VITUN TYHMÄ???

      • Helposti! Mene juttelemaan kenen tahansa KYRPOVALUUTTASIOITTAJAN (bitcoin mukaanluettuna) kanssa.


    • Anonyymi

      Olisiko tällä liikemiesnerolla mitään muita sijoitussuosituksia kun noille Wincapitan sivuille ei tunnu mitenkään pääsevän rekisteröitymään? Rikaistuisko sloteilla vai paremmin vaan niiden mainostamisella ja nappaamalla osuuden linkkien kautta tilin tehneiden tappioist?

      • Anonyymi

        Koita päästä Kailajärven lähipiirin kautta sioittamaan. Sai vankilasta ehdonalaiseen päästyään ahtopainemittarinsa toimimaan ja mukana vain lähimmät luottomiehet ja naiset.
        Näin olen hevosmiesten tietotoimistosta varmana tietona kuullut.


    • Anonyymi

      Mikset jarttu myönnä kirjoittaneesi tätä?

    • Anonyymi

      INSANE POTENTIAL!!! HELOU!!!!

    • Anonyymi

      Voiko lisätä pääomaa, en tehnyt ohjeiden mukaan rikosilmoitusta ja rahat on vielä sisällä poikimassa, laskiskelin, että 400 % puolivuosituotalla voin maksaa koko EU Suomen velan pois, kyllä Marin kiittää. Tulee varmaan ruskeanreijän Ritarikunnan ansioristi tai kaksi, yksi molempiin käsiin.

    • Anonyymi

      ISOO VARVASTA SUBISTA!!!

    • Anonyymi

      Miksi Kaalislärvi ei maksanut miljardituotoilla valtion velkaa pois ?

      Olis nyt presidentti ja vois soittaa parvella toskaa mandolalla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe