Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Grizzlythor
profiilit
Grizzlythor
Grizzlythor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+ole+tärkeintä+ja+ainakaan+useimpien+elämä+ei+pyöri+pelkästään+seksin+ympärillä.
Mutta+totta+kai+seksi+merkitsee+normi-ihmiselle+ja+sitä+kaipaa+ja+haluaa+silti.
Tietysti+itse+se+fyysinen+juttukin+on+siinä+tärkeä,+mutta+itselle+ainakin+seksissä+on+tärkeätä+myös+se,+että+saa+olla+lähellä+toista+ja+tällaista..
Eli+kyllä+se+henkinen+puolikin+seksissä+merkkaa+miehellekin+ainakin+jotain.
Ja+seksillä+pystyy+myös+satuttamaankin+toista+aika+pahasti.+Koska+onhan+se+aika+intiimi+ja+herkkä+tilanne+kun+kaksi+ihmistä+on+noin+keskenään+tekemisissä+ja+toinen+sitten+vaikka+sanoo+jotenkin+loukkaavasti+siinä+samalla+tms.+Käyttää+seksiä+aseena+riitatilanteessa+ja+näin.+On+kokemuksia+siitäkin.
Mutta+tosiaan+lyhyesti+sanoen,+ei+ole+tärkeintä,+mutta+merkitsee+kuitenkin+aika+paljon.+On+ihmiselle+kuitenkin+yksi+keino+näyttää+rakkautta+ja+kokea+itsensä+myöskin+rakastetuksi.+Näin+ainakin+itse+koen+seksin.
27.08.2018 07:36
En+nyt+tarkoittanutkaan+sinua,+ellet+nyt+satu+tosiaan+olemaan+aloittaja.
Olisi+vain+kiinnostavaa+kuulla,+että+kuka+ja+miten+hän+aloittajaa+vaanii?
Itsellä+oli+joskus+hieman+vastaava+tilanne,+vuosia+vuosia+sitten,+joten+olisi+hyvä+kuulla+muidenkin+kokemuksia.
Tämä+ko+henkilö,+joka+oli+minun+riesoinani,+kierteli+mm+minun+asuinkatuni+lähistöllä+ja+vielstitteli+heti+hyvinkin+tarkkaan,+jos+oli+nähnyt+minun+siellä+jossain+liikkuvan.
Tämä+oli+sitä+aikaa,+kun+esim+tekstiviestejä+ei+otettu+millään+tavoin+huomioon+lähestymiskieltoa+hakiessa+jne.+Eikä+itse+vaaniminen/väijyminen+ollut+myöskään+rikoslaissa+määritelty+rangaistavaksi+teoksi.
Noista+laittomista+tiedonhankintatavoista+puheenollen,+pitävät+kyllä+täsmälleen+paikkansa.+Esim++toisensähköpostiin+kirjautuminen+ilman+toisen+lupaa+sekä+kännykän+tutkiminen+myös+ilman+lupaa+ovat+laitonta+toimintaa.
Autolla+seurailukin+on+tietyissä+tilanteissa+laitonta,+tässä+ketjussa+muutamien+kirjoitukset+huomioiden.
Toki+sitä+ei+saa+tehtyä+laittomaksi,+jos+toinen+ajaa+toisen+kotikaupungin+kautta+omille+menoillensa+ja+tämä+ktoisen+kotipaikka+on+vain+välikulkupaikka.
Mutta+juurikin+tuollainen+liikennehäiriköinti+ja+ylipäätään+kymmenien+kilometrien+mittainen+seuraaminen+on+laitonta,+vaikka+sitä+seuraamista+ainakin+on+kait+vaikea+todistaa,+mistä+johtuu.
Ja+tietysti+jos+ajelet+jatkuvasti+vaikka+toisen+kotitalon+edustalla+edes+takaisin,+niin+sehän+on+myöskin+laitonta,+vaikka+ei+toisen+tontille+tuppaisikaan.+Aika+tulkintakysymyksiä+ja+niin+edelleen.
Mutta+tosiaan,+toisen+seuraaminen+autolla+tms+kulkuvälineellä+tai+vaikka+kävellen+edes+on+laitonta.
Yksi+kerta+vielä+voi+mennä+"vahingon"+piikkiin,+mutta+useampi+ei.
Joten+tästä+kirjoittanut+ihminen+nimimerkillä+TaitaaJokuOlla+on+käsittääkseni+oikeutettu+tekemään+tutkintapyynnön/rikosilmoiutksen+jopa+tuollaisesta+temppuilusta.+Ainakin+sitten,+jos+jatkossakin+ko+käytöstä+esiintyy.
26.08.2018 09:57
Kukas+aloittajaa+vaanii+ja+miten?
24.08.2018 17:13
No+pistä+piruuttasi+faceen+vaikka+siihen+ihmissuhde-osaan+että+parisuhteessa.
Jallitustahan+se+on,+jos+ei+ole+suhteessa,+mutta+luulisi+sen+melkeinpä+vielä+paremmin+blokkaavan+nuo+yhteydenotot+kuin+sinkku-statuksen+piilottamisen.+Ja+face-kaverit+varmaan+ymmärtävät+tuon+kuitenkin,+että+haluat+varmistaa+sillä+sen,+ettet+saa+sellaisia+yhteydenottoja,+mitä+et+halua.
Vaikka+tosiaan+niitä+löytyy+aina,+jotka+vonkaavat+vaikka+mikä+olisi.+Siinä+ei+paljon+parisuhteet+eikä+sinkkuuden+salailu+auta.
Ymmärrän+kyllä+sinua+hyvin,+itsekin+huomasin,+että+aika+skeidaahan+tuolta+palstoilta+löytyy..+Tai+no,+jos+ei+nyt+skeidaa,+mutta+ainakin+ihan+jotain+muuta,+kuin+mitä+hakija+itse+toisesta+haluaa.
14.01.2018 15:17
Taisi+mennä+neiti+A:lla+jauhot+suuhun?
09.01.2018 19:34
Tosiaan,+nimimerkistäsi+päätellen+tosiaan+olet+eräs+tuttuni.
Mites+oma+käytöksesi,+mille+ei+ole+ehkä+selitystä+eikä+tiedä,+mistä+joku+johtuu?+Kuten+oli+juttua?
Aika+metka,+että+jaksat+pyöriä+vieläkin+toisen+perässä+etsimässä+jotain,+minkä+voisi+kääntää+hänen+niskoilleen+ja+nimen+omaan+negatiivisessa+mielessä.+Kuten+silloin+aikaisemmin+syksyllä+teit+ja+vielä+perättömästi.
05.01.2018 17:56
Hah+hah!:D:D
Tunnen+tämän+neitokaisen+nimimerkin+takana.
No,+jokainen+tyylillään;)
03.01.2018 17:55
Missä+päin+asut+ja+mihin+hintaan+myyt?
24.09.2017 12:38
Kynälamppu+ja+superpallot+on+leluista+omani+lempparit.
Vuodevaatteita+vaihtaessa+myös+hullaantuu+täysin.+Syöksyilee+sinne+tänne+sängyllä+ja+tällaista.+Lakanan+alta+sitten+hyökkäilee+ympäriinsä+jne.
Dreamz+vai+Dreamies-makupalat+on+sen+herkkuja.
30.08.2017 19:49
Toki+joo+on+näinkin.
Ja+ainahan+on+se+mahdollisuus,+että+kissa+joutuu+yllätetyksi+tai+muuten+tilanteeseen,+mistä+ei+pääse+karkuun.
Ja+jos+koiria+useampi,+niin+senhän+tietää+miten+siinä+käy.
Eli+siitäkin+huolimatta,+että+kissa+pärjäisikin+niin+on+syytä+kuitenkin+huolehtia+sen+turvallisuudesta.+Varmin+keino+on+sen+ulkoiluttaminen+valvonnassa+tai+rakentaa+omaan+pihaan+sellainen+aitaus,+mihin+ei+pedot+pääse.
30.08.2017 19:44
Oho.
Teki+kyllä+fiksusti.+Olisi+nimittäin+ollut+itse+kusessa,+jos+olisi+pitänyt+rahat+ja+käyttänyt+niitä+myöhemmin.
Noissa+tilanteissa+kuitenkin+sarjanumerot+ovat+pankissa+tallessa,+joten+ei+juuri+auta,+vaikka+pitäisi+muutaman+vuoden+niitä+jemmassakin+pölyn+laskeutumista+odotellen.
Saiko+löytöpalkkion?+Käsittääkseni+aika+usein+noissa+tilanteissa+laitokset+palkitsevat+kansalaisen+rehellisyyden..Vaikka+ei+silti,+fiksu+teko+kaveriltasi.
28.08.2017 19:02
Itse+voitin+just+heinäkuussa,+kolmisen+viikkoa+sitten,+500€+Luontoarvasta.
Isoin+arpavoittoni+ikinä.
Pari+kertaa+aikaisemmin+saanut+200€,+mut+niistä+on+jo+aikaa+vuosia.+Itseasiassa+toi+500€+taisikin+korvata+voittoluokkana+tuon+kaksisatasen+jossain+vaiheessa,+kun+päävoittokin+nousi+tuohon+nykyiseen+30000+euroon.
Sit+joskus+saanut+100€+tästä+Jalokivi-arvasta+ja+muutamia+kertoja+10€-40€+voittoja+milloin+mistäkin..
Toki+tässä+on+varmaan+90-luvulta+lähtien+olevat+voitot+ja+ostan+arpoja+aika+satunnaisesti.+Joskus+useammin/useamman+kerralla+ja+sit+voi+mennä+monta+kuukauttakin,+etten+osta+yhtäkään.
Usein+ostan+aina+sen+viimeisen+näytillä+olevan+arvan+milloin+mikä+se+sitten+onkin+ja+välillä+natsaa.
Tuo+500€+esim.+tuli+sillä,+kun+tiskissä+oli+esillä+4+arpaa,+joista+3+oli+koiran+kuvalla+varustettuja+ja+yksi+norpan+kuvalla.+Joten+otin+tietysti+sen+norpan+ja+voitto+napsahti+sitten.
10.08.2017 19:17
Tuo+on+totta.
Olin+kai+turhautunut+useamman+kerran+yrittämiseen,+mutta+sitten+tosiaan+tuli+tuo+ajatus+siitä+tosiaan,+että+kävisi+vielä+selailemassa+noita+ilmoituksia.
Ja+tosiaan,+nyt+sitten+sillä+kertaa+löytyi+tuo+kiva+nainen,+jonka+vielä+sain+omakseni/pääsin+hänen+omakseen.+
Mutta+kiva+näin:)
30.07.2017 18:47
Niinpä.
Antarktis+ON+MANNER,+pohjoisnapa+EI+OLE+MANNER.
Joten+mantereella+on+myös+maa-ainesta+ja+sitä+myöden+myös+jokia,+järviä+sekä+lumesta+ja+jäästä+paljaita+alueita.
Niin+muuten,+pohjoisen+napa-alueen+alitsehan+pystyy+menemään+sukellusveneellä,+Antarktiksen+ei.
12.07.2017 12:38
Pauligin+Havanna+on+todella+hyvää+tummapaahtoisista.
Brazil+myös+on+tummapaahtoisena+todella+hyvää.
29.06.2017 19:33
Niinpä.
Mutta+2000-luvulla+syntyneille+ainakin+80-lukukin+on+jo+muinaishistoriaa.+Luulevat+että+silloin+vielä+ihmiset+elivät+luolissa+ja+metsästivät+mammutteja.
12.04.2017 18:51
Raid+on+hyvä,+ihan+tiedoksesi+vaan.+Ei+vaan+aukene+kaikille+katsojille.
12.04.2017 18:46
Se+on+vain+hyvä+asia,+jos+nainenkin+saa+suunsa+auki+näissä+asioissa.+Mielestäni+vaan+jotenkin+niin+ylielänyt+ja+kulahtanut+ajatusmalli,+että+miehen+täytyy+aina+pyytää+treffeille,+tehdä+aloitteita+jne+jne.
Liika+hyökkäävyys+ja+ylipäätään+agressiivinen+lähestymistapa+kuitenkin+on+huono+tapa+lähestyä+miestä.+Varmaan+pätee+kyllä+toisinkin+päin...?+Eli+väkisin+tuppaaminen+tappaa+kyllä+mielenkiinnon+toiselta.+Just+tällainen+luolanaisen+tapa:+Mä+olen+päättänyt+haluta+sut+ja+kieltäytyminen+ei+ole+vaihtoehto,+PISTE!!.+Ei+sellaisesta+mies+syty..
Eli+lyhyesti+hyvä+asia,+jos+nainen+tekee+aloitteen+ja+jos+hän+tekee+sen+asiallisen+fiksusti+ja+luontevasti.
+Mulle+ainakin+riittää+tällainen+aloite+esimerkiksi:+"Olen+huomannut+sinut+ja+olis+kiva+viettää+sun+kanssa+aikaa/mennä+treffeille.."+Tai+vaikka+tosiaan+pyytää+mukaan+jonnekin+tapahtumaan+tms..+Ja+tosiaan+tekee+aloitteen+niin,+että+siitä+nyt+käy+selväksi,+että+nainen+tekee+ko+aloitteen+ihastumisensa/kiinnostumisen+vuoksi,+eikä+muuten+vain+huviksensa.
Ja+jos+nyt+nainen+sattuu+olemaan+ei+niin+mieleinen,+niin+se+torjuminen+mulla+ainakin+on+sen+aloitteen+tasoinen.+
Eli+jos+nainen+käy+agressiivisesti+asiaan,+niin+kyllähän+siinä+aika+agressiivisesti+tulee+se+torjuntakin+sitten+annettua.+Ainakin+jos+ei+pari+kolme+asiallista+torjumista+tehoa.
Asialliseen+aloitteeseen+tulee+sit+myöskin+annettua+asiallinen+torjuminen,+jos+tosiaan+on+tarvetta+torjua+toinen.
11.04.2017 17:23
Onhan+tuo+aika+huvittavaakin.+ja+just+välillä+tulee+mieleen+et+mikä+pointti?
Mulla+jokin+aika+sitten+eräs+nainen+lähetti+flirtin+profiiliin.
Mä+sitten+kävin+lukemassa+hänen+profiilinsa+ja+lähetin+viestin,+sanoin+toivovani+häneltä+yhteydenottoa+hänen+lähettämänsä+flirtin+ja+mua+kiinnostaneen+profiilinsa+ansiosta.
Kesti+oman+aikansa+saada+häneltä+viestiä,+itseasiassa+tuli+vasta+sen+jälkeen,+kun+kävin+lisäämässä+omaan+profiiliini+maininnan,+että+kai+lukijalla+on+kanttia+laittaa+enempikin+kuin+flirtin+ja+parhaassakin+tapauksessa+pari+viestiä+sen+lisäksi.
Pahoitteli+venähtänyttä+vastaustaan,+mutta+laittoi+likipitäen+samaan+lauseeseen,+että+ennen+kuin+ruvetaan+pitämään+yhteyttä+niin+kuva+sitten+hänelle.+Eli+toisin+sanoen+otti+itse+muhun+yhteyttä+ja+ilmoitti+kuitenkin+samalla,+että+ihan+turha+olla+yhteyksissä+jos+ei+tiedä+toisen+ulkonäköä.
Vaikka+kyllähän+tuon+ymmärtääkin,+mutta+toisaalta+miksi+sitten+käydä+lävitse+kuvattomia+profiili-ilmoituksia..?+
Itse+olen+ihan+silkasta,+periaatteellisesta+"veemäisyydestäni"(;))+pitänyt+profiilini+kuvattomana+sillä+asenteella,+että+jos+en+yhteydenpidolla+ja+ajatustenvaihdolla+tutustumalla+kelpaa+edes+treffeille,+niin+ei+mua+kai+sitten+tarvitse+harkita+ollenkaan.+Toki+siinä+kuvat+täytyy+jossain+vaiheessa+vaihtaa,+mutta+ei+tosiaankaan+noin,+että+kuva+pitää+lähettää+ensin+ennen+kuin+toinen+voi+edes+harkita+viestittämistä/viestittelyä.
Ulkonäössä+mulla+ei+ole+vikaa,+vaikka+mä+en+ole+mikään+naisten+märkä+päiväunikaan.+Eli+kyllä+tästä+sais+sen(kin)+puolesta+joku+nainen+kyllä+ihan+kelpo+kainalon+itselleen,+mihin+voisi+sit+iltaisin+käpertyä(mitä+nyt+aika+monikin+noin+mun+ikäinen+nainen+tuntuu+hakevan).
11.04.2017 17:05
Itse+olen+ollut+vastaavassa+tilanteessa+joskus.
Skippasin+kyllä+tilanteen,+eli+en+loikannut+vanhasta+suhteesta+suoraan+uuteen+suhteeseen+vaikka+siihen+oli+mahdollisuus.
Enkä+nyt+tuomitse+ketään+tai+mitään,+mielestäni+vain+suoraselkäisyyttä,+että+hoitaa+omat+asiansa+kuntoon+ennen+uusien+asioiden+aloittamista.
Enkä+mäkään+nyt+millään+maailman+parhaimmalla+itsetunnolla+varustettu+ihminen+ole,+mutta+ei+se+silti+estänyt+tekemästä+niin+kuin+oli+parasta+itseni+ja+muiden+kannalta.
20.03.2017 17:25
1 / 2