Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

40

  1. Ei+se+ole+tärkeintä+ja+ainakaan+useimpien+elämä+ei+pyöri+pelkästään+seksin+ympärillä.Mutta+totta+kai+seksi+merkitsee+normi-ihmiselle+ja+sitä+kaipaa+ja+haluaa+silti.Tietysti+itse+se+fyysinen+juttukin+on+siinä+tärkeä,+mutta+itselle+ainakin+seksissä+on+tärkeätä+myös+se,+että+saa+olla+lähellä+toista+ja+tällaista..Eli+kyllä+se+henkinen+puolikin+seksissä+merkkaa+miehellekin+ainakin+jotain.Ja+seksillä+pystyy+myös+satuttamaankin+toista+aika+pahasti.+Koska+onhan+se+aika+intiimi+ja+herkkä+tilanne+kun+kaksi+ihmistä+on+noin+keskenään+tekemisissä+ja+toinen+sitten+vaikka+sanoo+jotenkin+loukkaavasti+siinä+samalla+tms.+Käyttää+seksiä+aseena+riitatilanteessa+ja+näin.+On+kokemuksia+siitäkin.Mutta+tosiaan+lyhyesti+sanoen,+ei+ole+tärkeintä,+mutta+merkitsee+kuitenkin+aika+paljon.+On+ihmiselle+kuitenkin+yksi+keino+näyttää+rakkautta+ja+kokea+itsensä+myöskin+rakastetuksi.+Näin+ainakin+itse+koen+seksin.
  2. En+nyt+tarkoittanutkaan+sinua,+ellet+nyt+satu+tosiaan+olemaan+aloittaja.Olisi+vain+kiinnostavaa+kuulla,+että+kuka+ja+miten+hän+aloittajaa+vaanii?Itsellä+oli+joskus+hieman+vastaava+tilanne,+vuosia+vuosia+sitten,+joten+olisi+hyvä+kuulla+muidenkin+kokemuksia.Tämä+ko+henkilö,+joka+oli+minun+riesoinani,+kierteli+mm+minun+asuinkatuni+lähistöllä+ja+vielstitteli+heti+hyvinkin+tarkkaan,+jos+oli+nähnyt+minun+siellä+jossain+liikkuvan.Tämä+oli+sitä+aikaa,+kun+esim+tekstiviestejä+ei+otettu+millään+tavoin+huomioon+lähestymiskieltoa+hakiessa+jne.+Eikä+itse+vaaniminen/väijyminen+ollut+myöskään+rikoslaissa+määritelty+rangaistavaksi+teoksi.Noista+laittomista+tiedonhankintatavoista+puheenollen,+pitävät+kyllä+täsmälleen+paikkansa.+Esim++toisensähköpostiin+kirjautuminen+ilman+toisen+lupaa+sekä+kännykän+tutkiminen+myös+ilman+lupaa+ovat+laitonta+toimintaa.Autolla+seurailukin+on+tietyissä+tilanteissa+laitonta,+tässä+ketjussa+muutamien+kirjoitukset+huomioiden.Toki+sitä+ei+saa+tehtyä+laittomaksi,+jos+toinen+ajaa+toisen+kotikaupungin+kautta+omille+menoillensa+ja+tämä+ktoisen+kotipaikka+on+vain+välikulkupaikka.Mutta+juurikin+tuollainen+liikennehäiriköinti+ja+ylipäätään+kymmenien+kilometrien+mittainen+seuraaminen+on+laitonta,+vaikka+sitä+seuraamista+ainakin+on+kait+vaikea+todistaa,+mistä+johtuu.Ja+tietysti+jos+ajelet+jatkuvasti+vaikka+toisen+kotitalon+edustalla+edes+takaisin,+niin+sehän+on+myöskin+laitonta,+vaikka+ei+toisen+tontille+tuppaisikaan.+Aika+tulkintakysymyksiä+ja+niin+edelleen.Mutta+tosiaan,+toisen+seuraaminen+autolla+tms+kulkuvälineellä+tai+vaikka+kävellen+edes+on+laitonta.Yksi+kerta+vielä+voi+mennä+"vahingon"+piikkiin,+mutta+useampi+ei.Joten+tästä+kirjoittanut+ihminen+nimimerkillä+TaitaaJokuOlla+on+käsittääkseni+oikeutettu+tekemään+tutkintapyynnön/rikosilmoiutksen+jopa+tuollaisesta+temppuilusta.+Ainakin+sitten,+jos+jatkossakin+ko+käytöstä+esiintyy.
  3. Onhan+tuo+aika+huvittavaakin.+ja+just+välillä+tulee+mieleen+et+mikä+pointti?Mulla+jokin+aika+sitten+eräs+nainen+lähetti+flirtin+profiiliin.Mä+sitten+kävin+lukemassa+hänen+profiilinsa+ja+lähetin+viestin,+sanoin+toivovani+häneltä+yhteydenottoa+hänen+lähettämänsä+flirtin+ja+mua+kiinnostaneen+profiilinsa+ansiosta.Kesti+oman+aikansa+saada+häneltä+viestiä,+itseasiassa+tuli+vasta+sen+jälkeen,+kun+kävin+lisäämässä+omaan+profiiliini+maininnan,+että+kai+lukijalla+on+kanttia+laittaa+enempikin+kuin+flirtin+ja+parhaassakin+tapauksessa+pari+viestiä+sen+lisäksi.Pahoitteli+venähtänyttä+vastaustaan,+mutta+laittoi+likipitäen+samaan+lauseeseen,+että+ennen+kuin+ruvetaan+pitämään+yhteyttä+niin+kuva+sitten+hänelle.+Eli+toisin+sanoen+otti+itse+muhun+yhteyttä+ja+ilmoitti+kuitenkin+samalla,+että+ihan+turha+olla+yhteyksissä+jos+ei+tiedä+toisen+ulkonäköä.Vaikka+kyllähän+tuon+ymmärtääkin,+mutta+toisaalta+miksi+sitten+käydä+lävitse+kuvattomia+profiili-ilmoituksia..?+Itse+olen+ihan+silkasta,+periaatteellisesta+"veemäisyydestäni"(;))+pitänyt+profiilini+kuvattomana+sillä+asenteella,+että+jos+en+yhteydenpidolla+ja+ajatustenvaihdolla+tutustumalla+kelpaa+edes+treffeille,+niin+ei+mua+kai+sitten+tarvitse+harkita+ollenkaan.+Toki+siinä+kuvat+täytyy+jossain+vaiheessa+vaihtaa,+mutta+ei+tosiaankaan+noin,+että+kuva+pitää+lähettää+ensin+ennen+kuin+toinen+voi+edes+harkita+viestittämistä/viestittelyä.Ulkonäössä+mulla+ei+ole+vikaa,+vaikka+mä+en+ole+mikään+naisten+märkä+päiväunikaan.+Eli+kyllä+tästä+sais+sen(kin)+puolesta+joku+nainen+kyllä+ihan+kelpo+kainalon+itselleen,+mihin+voisi+sit+iltaisin+käpertyä(mitä+nyt+aika+monikin+noin+mun+ikäinen+nainen+tuntuu+hakevan).