Vaanitko toisia ja käytät henkistä väkivaltaa? Keräätkö laittomin keinoin toisista tietoa jota sitten käytät toisia vastaan? Miksi teet tuollaista? Koetko olevasi oikeutettu muideb kiusaamiseen?
Oletko kenties pakkomielteinen
38
1510
Vastaukset
- portaillasikerran_t
Anna anteeksi Tuula, ex-vaimoni ja poikani Eeron äiti.
Eroa upea vaalea nainen miehestäsi Cristeristä…
Vain sinua Tuula, Tahkon rinteessä tavattu..ap.
Syökset minut juomaan ja stalkkaamaan,
kun et yhtään välitä. - en.ole
Hyviä kysymyksiä pohdittavaksi kiusaajille. Voisi myöd pohtia miten kiusaamiseen käytetyn ajan voisi käyttää paremmin. Joku insinööri ropelipää voisi keksiä koneille alkolukon. Niin päättömiä juttuja tehdään kalsarikännien aikana.😕
- gthytg
Netti on sellainen että voi anonyymisti surffailla ja jos joku selvittää ja tietää ketä missäkin surffailee on se laitonta.
- TaitaaJokuOlla
Mistäs moinen aloitus?
Itsellä kyllä samoja kokemuksia, muttakin kyllä vielä parisuhteen aikana.
Lähinnä juuri noita puhelimen penkomisia sekä sähköpostiin murtautuminen, mihin oli jallittamalla hankkinut salasanoja myöden kirjautumistunnukset. Viimeisenä niittinä oli eron aikaan 17.12.2017, kun ilmoitti hakevansa rojunsa mun luota, niin pari tuntia sen jälkeen yllätin hänet postilaatikostani. Sain vielä ylläpidolta viestin epätavallisesta kirjautumisesta.
Soitinkin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että viittaisi hyvinkin vahvasti siihen, että postilaatikkoa oli joku jo valmiiksi pläräilemässä ja minun kirjautumiseni sitten aktivoi tämän ilmoituksen. No ei tarvinnut miettiä, kuka siellä oli sairauttaan penkomassa, koska tiesin siinä vaiheessa, kuka oli ainoa mun lisäksi, jolla oli tarvittavat tiedot hallussaan kirjautumiseen.
paras oli tässä noin 2vko sitten, olin ajamassa sukulaistani tapaamasta kotiini päin, niin exä tuli uuden hoitonsa, siis anteeksi miehensä kanssa roikkumaan autoni perään melkein takapuskuriin kiinni ja sitä kesti yli 20km. Ja ohituskaistalla vielä rinnalle samalla vauhdilla ajamaan ja exä vielä kumartui muka noukkimaan/etsimään jotain jalkatilasta naama uuttansa kohden, kun ei sairas rassukka kehdannut silti kuitenkaan edes naamaansa näyttää. Vaikka olin tunnistanut hänet kyllä jo taustapeilistä katsoessani, että kuka helvetin kehari tekee tuollaista kiusaa.
Vissiin oli kiusa heille se pienikin sitten, vaikken piittaa paskaakaan, ketä ko haaska haukkuu ja pettää nykyään, kunhan pysyy pois mun läheltäni. Ajattelin kyl jatkossa, jos sattuvat samaan letkaan kumman autolla tahansa, niin vittuillessani soitan poliisit tms perään. Et kiusaan sitten takaisin, kun kerta ei tosiaan kyläilyreissuja sukulaisten ja tuttavien luoksekaan ei voi tehdä heiltä rauhassa ilman tuollaista kiusaa, mitä näemmä täytyy aina nähdessä tehdä.
koko suhdehan meillä taas oli pelkkää henkistä väkivaltaa hänen puoleltaan. Eikä edes raukka ymmärtänyt sitä itse, niin sekaisin oli. Oli mm. päättänyt vihata mun puolen sukua jo valmiiksi heitä tapaamatta edes, vaikka haukkui suhteemme alussa entisen aviomiehensä ihan samasta aiheesta. Tämä mies kuulemma yritti kieltää häntä olemasta oman sukunsa kanssa tekemisissä ja sekin vähä, mitä sai olla, täytyi olla vahdittavana.
Ajattelin kyllä aikanaan eron jälkeen, että voi olla että tämä "rakas" exäni sekoaa lopullisesti niin, etten saisi ainakaan rauhassa kulkea tapaamassa ja pitämässä välejä yllä läheisiini. Kun hän nyt valitettavasti sattuu asumaan siinä matkan varrella, kuljen mä kummalle paikkakunnalle tahansa läheisteni luo.
Vaikka nyt tietää ihan tarkkaan, että tilanteeni on sen asian suhteen juuri tämä. Ja kun en esim. mutsini luo kulkiessani tosiaankaan ala kiertämään yli puoli tuntia pidempää ajoreittiä vain sen takia, että exäni sattuu tosiaan elämään tämän nopeamman reitin varrella.
En toisaalta yhtään ihmettelisi, vaikka sekoaisi niin, että tekisi jonkun ihme venkuloinnin ja väittäisi että hänen takiaan kuljen siellä päin. Tai sitten juurikin näin, että netissä alkaa levittämään valheita tällaisesta "väijymisestä". En nyt tarkoita mollata aloittajaa, mutta tilanteeni nyt on tämä ja mulla on yksi mielisairas exä tässä lisänä, jolta voi ihan hyvin odottaa jotain vaanimissyytöksiä ihan normaalielämään kuuluvasta kulkemisesta huolimatta. Niin sekaisin on ja vielä lisäksi tuollainen sairas liikennekäyttäytyminen.
Haukkui kyllä mua viimeisinä aikoina vaikka miten, ja voin olla ainakin omituinen jos se hänen mieltään helpottaa, mutta en tosiaan ainakaan ole mikään sairas. Ja onneksi mulla nyt on laki takana tässä, eli käsittääkseni ainakin saan kulkea vapaasti nopeinta reittiä aina mihin nyt kuljenkin. Vaikka siinä nyt sattuisi asumaan vaikka minkälaista ihmistä tahansa välillä.17.12.2017 olette siis eronneet? Eronne on siis aika tuore.
Ehkä on siis vielä toivoa, että ex-vaimosi tuosta rauhoittuu,
kun aikaa kuluu. Hänen liikennekäyttäytymisensä, puskurissa roikkumisineen kuulostaa kyllä vaaralliselta.
Onneksi olen itse ties monettako vuotta naimisissa, joten kotona minulla
on mies seuranani ja turvanani.- TaitaaJokuOlla
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
17.12.2017 olette siis eronneet? Eronne on siis aika tuore.
Ehkä on siis vielä toivoa, että ex-vaimosi tuosta rauhoittuu,
kun aikaa kuluu. Hänen liikennekäyttäytymisensä, puskurissa roikkumisineen kuulostaa kyllä vaaralliselta.
Onneksi olen itse ties monettako vuotta naimisissa, joten kotona minulla
on mies seuranani ja turvanani.On juu aika tuore. Itse vielä kyllä aiheutti tuon eron omalla käytöksellään ja oli hänellä joku sivusuhteena vielä mun lisäksi, vaikka sen kielsikin.
Kärysi vielä aika nolosti, olin jo lokakuun alulla laittamassa välit poikki, koska itse oli siinä elokuun lopulta jo puhunut eroa ja otti jopa lapsistaan siihen tekosyitä. Lapsilla on asiat niin sekaisin etten mä varmaan kestä sitä, kuten asian esitti. Ym ym, tuleva leikkauksenikin olisi ollut hänen mielestään hyvä syy pistää suhde ainakin tauolle jne. Ja sitten itketti mua aika törkeästikin leikkausta seuranneena päivänä, kun olin muutenkin vielä tosi kipeä leikkauksen jäljiltä ja lääketokkurainen.
Niin tosiaan kyllästyin niin totaalisesti, että ilmoitin suoraan että nyt sitten erotaan, kun kerta on niin vitun vastenmielistä olla mun kanssa. Kuukauden siinä porui mun perääni ja väitti ettei hän ole missään vaiheessa edes miettinyt eroa ja käänsi sen mun päälle, vaikka mulla nyt oli ne viestit vielä tallessa, missä hän nimenomaan sanoi että ero varmasti olisi se ainoa järkevä vaihtoehto meille.
Sitten kun hellyin ihan tunteideni vuoksi ottamaan hänet takaisin, niin ei mennyt kuin viikko, kun hän viestitteli kaikenlaista erikoista pussailuista lähtien mun nähteni jonkun tyypin kanssa. Eikä tietenkään myöntänyt sitä vaan meni jonkun naispuolisen työkaverinsa "taakse piiloon" ja julisti tuon lopullisen eron aikaan vielä ettei hän ole tilivelvollinen mulle tekemisistään. Vaikka mun olisi mm. pitänyt myöntää hänen mustasukkaisuuksissaan saamansa päähänpisto toisesta naisesta, mikä nyt ei pitänyt edes paikkaansa. Ja tällaista, oli kyllä aikamoinen helvetti henkisesti, juuri tuon takia että itse jouduin olemaan koko aika varuillani, kun kaikki mitä sanoin tai tein oli aina hänelle haukkumisen arvoista paskaa nuo muut satuttamiset. Vaikka kyllä mäkin nyt osaan vaikea olla, mutta en todellakaan ikinä satuta ketään sellaista jota rakastan ja kenen kanssa haluan olla yhdessä. Tahallani varsinkaan.
Mutta tuo on todella sairasta tosiaan tuio liikennekiusaaminen. Tämä hänen miehensä/poikaystävänsä, tai "kaveri" kuten hän asian sanoi jos se on se sama kenestä hän kärysi, ajoi ja exä oli repsikkana. Kuten tuossa edellisessä kerroinkin tilanteen ja kyllähän siinä oli suht liki kolahtaakin, kun rajoitusalue muuttui 100kmh alueesta 80kmh alueeseen.
Tiedä sitten, oliko tuo sen juipin omaa uhoa, että hänpäs nyt on mun paikalla ottamassa samaa paskaa vastaan vai usuttiko exäni sitten tekemään tuollaista kiusaa..Olen kyllä varma että menee exän piikkiin, vielä kun tosiaan täytyi sukeltaa siinä rinnalla kyyryyn naamaansa piilottelemaan.
Nyt viikolla muuten tuo sama mies lähti erään kaupan parkkipaikalta samalla autollaan pois, missä olin mutsini kanssa asioimassa, paitakin näytti olevan sama ruutupaita, mitä oli silloin mun puskurissa kiinni roikkuessa. En nähnyt kyllä että oliko exä kyydissä, mutta kuitenkin. Sama mies samoissa verkkareissa, kuten sanonta kuuluu. Ajattelin vain että olisin käynyt mainitsemassa lain vaatimasta liikenneturvallisuuden noudattamisesta, jos olisin hieman aikaisemmin huomannut hänet/heidät siellä. Ja kun en nyt olisi ehtinytkään perään juosta tms enkä siihen sentäs viitsi alentuakaan.
Toivon kyllä että exä nyt saisi tuon pääkoppansa kuntoon tai sen verran kovan lääkityksen ainakin, että ne sitten rauhottaisivat hänet, mutta epäilenpä... Kun on vissiin aikaisemmissa suhteissaankin ollut aika samaa tasoa, niin miksikä tuollainen muuttuisi, vielä kun on kuitenkin 44v ikäinen ihminen.
Mutta tuo on jo tosiaan vaarallista, että tullaan maantiellä 100kmh vauhdissa häiriköimään noin ja sitten lähdetään vielä edellä hyvinkin tuollaista 130-150kmh vauhtia "karkuun". Sairasta.
Ja ihan turhan ja tyhjän takia, sanoin jo erotessa että senkus menet ja mekkaloit niin paljon kuin persees kestää, että mä en ainakaan aio olla enää siinä jarruttamassa enkä estämässä hänen touhujaan. Eikä kiinnosta enää muu kuin se, että saan olla häneltä rauhassa kun kerta ei tuota parempaan pysty kuin mitä se meidän suhde oli. Että aina oli haukkumassa kaikesta kissani hoitamista ja kahvinkeittoa ja -juomista myöden sen sairaan mustasukkaisuutensa lisäksi. Kerran rupesi ihan yllättäen aiheen ohi rähjäämään tällaista, että mä muka asuisin mieluummin äitini luona kuin hänen kanssaan yhdessä, mikä nyt oli ihan totaalinen aivopieru häneltä.
Ja häntä olisi pitänyt silti kohdella silkkihansikkain ja olla muutenkin mielinkielin palvelemassa ja miellyttämässä häntä omasta voinnista huolimatta, kuten oli mm heti tuon leikkauksen jälkeen, vaikken saanut edes sukkia enkä kenkiä jalkaanikaan omin voimin ensimmäisinä päivinä kotiutuksen jälkeen.
Kukas aloittajaa vaanii ja miten?
Minä en ainakaan "vaani" laittomin keinoin ketään.
Täällä elelen rauhassa elämänkumppanini ja aviomieheni kanssa.
Pian on yhteisiä vuosia takana 19:sta.
Enkä halua itsekään tulla "vaanituksi" eli stalkatuksi!En nyt tarkoittanutkaan sinua, ellet nyt satu tosiaan olemaan aloittaja.
Olisi vain kiinnostavaa kuulla, että kuka ja miten hän aloittajaa vaanii?
Itsellä oli joskus hieman vastaava tilanne, vuosia vuosia sitten, joten olisi hyvä kuulla muidenkin kokemuksia.
Tämä ko henkilö, joka oli minun riesoinani, kierteli mm minun asuinkatuni lähistöllä ja vielstitteli heti hyvinkin tarkkaan, jos oli nähnyt minun siellä jossain liikkuvan.
Tämä oli sitä aikaa, kun esim tekstiviestejä ei otettu millään tavoin huomioon lähestymiskieltoa hakiessa jne. Eikä itse vaaniminen/väijyminen ollut myöskään rikoslaissa määritelty rangaistavaksi teoksi.
Noista laittomista tiedonhankintatavoista puheenollen, pitävät kyllä täsmälleen paikkansa. Esim toisensähköpostiin kirjautuminen ilman toisen lupaa sekä kännykän tutkiminen myös ilman lupaa ovat laitonta toimintaa.
Autolla seurailukin on tietyissä tilanteissa laitonta, tässä ketjussa muutamien kirjoitukset huomioiden.
Toki sitä ei saa tehtyä laittomaksi, jos toinen ajaa toisen kotikaupungin kautta omille menoillensa ja tämä ktoisen kotipaikka on vain välikulkupaikka.
Mutta juurikin tuollainen liikennehäiriköinti ja ylipäätään kymmenien kilometrien mittainen seuraaminen on laitonta, vaikka sitä seuraamista ainakin on kait vaikea todistaa, mistä johtuu.
Ja tietysti jos ajelet jatkuvasti vaikka toisen kotitalon edustalla edes takaisin, niin sehän on myöskin laitonta, vaikka ei toisen tontille tuppaisikaan. Aika tulkintakysymyksiä ja niin edelleen.
Mutta tosiaan, toisen seuraaminen autolla tms kulkuvälineellä tai vaikka kävellen edes on laitonta.
Yksi kerta vielä voi mennä "vahingon" piikkiin, mutta useampi ei.
Joten tästä kirjoittanut ihminen nimimerkillä TaitaaJokuOlla on käsittääkseni oikeutettu tekemään tutkintapyynnön/rikosilmoiutksen jopa tuollaisesta temppuilusta. Ainakin sitten, jos jatkossakin ko käytöstä esiintyy.
Laittomia tiedonhankintakeinoja
EIVÄT OLE
- julkisten lehtijuttujen lukeminen,
-julkisten FB-päivitysten lukeminen
-julkisten yritystietojen lukeminen
-Julkiterhikissä käynti
OVAT
-FB-sivulle murtautuminen
- sähköposteihin murtautuminen
-toisen netissä liikkumisen seurailu näppäimenlyönnit
tallentavan vakoiluohjelman avulla,
- autolla seurailu jne.- RäyhänhenkiköPiinaa
Tarkenna nyt hieman edes aloitustasi.
Mistä moinen reaktio, onko joku tehnyt sinulle jotain pahaa?- NähdäänVielä
Ei AP, mutta ilmiselvästi yksi ihminen niin tekee tarkoituksellisesti saadakseen huomionsa. Keinot ovat vain väärät ja sitä ei voi olla huomaamatta. En tietenkään ole huomaavinaankaan.
- TaitaaJokuOlla
NähdäänVielä kirjoitti:
Ei AP, mutta ilmiselvästi yksi ihminen niin tekee tarkoituksellisesti saadakseen huomionsa. Keinot ovat vain väärät ja sitä ei voi olla huomaamatta. En tietenkään ole huomaavinaankaan.
Huomasin tämän viikon maanantaina ääsmarketilla.
Mutta älä pelkää, läsnäoloni ei liittynyt teihin paskankaan.
Kuten varmaan huomasit Hesen kautta ulos seiniä pitkin toikkaroidessasi, kun miehesi jäi neuvottomuuttaan kai lukemaan ilmoitustaulua ennen perään syöksymistään, että olin sukulaiseni seurassa siinä penkillä istuessani.
Enkä välitä olla kanssasi missään tekemisissä enää, väärin keinoin sen enempää kuin oikeidenkaan, mitä ne nyt ikinä ovatkaan. Sain tarpeekseni sinusta ja sairaasta käytöksestäsi jo viime vuonna, minkä käsittääkseni tein erittäin selväksi.
Ja kun sanoin sinulle suoraan jo silloin, kun aloitit sen turhasta haukkumisen ja muun muhun kohdistuneen henkisen väkivaltasi, etten tosiaankaan ala kenenkään haukuttavaksi koska en tarvitse enkä kaipaa naista&parisuhdetta kuitenkaan NIIN paljoa. Ja mihin vastasit vain ettei "Se olekaan oikein että toinen joutuu pyytämään jatkuvasti anteeksi sitä, mitä on" ja lisäsit vaan omaa paskaa käytöstäsi.
Oletin kyllä silloin vielä valitettavasti, että olisit niin tolkuissasi että ottaisit sanomani todesta ja alkaisit kohtlemaan minua asiallisesti, jos oikeasti olisit halunnut olla kanssani ja olisit oikeasti rakastanut minua, kuten valheellisesti väitit. Mutta kestän kyllä myöntää olleeni väärässä, kun olen sitä ja silloin olin suhteesi sitä täysin ja silloin menetit myös merkityksesi minulle täysin.
Itse vain vinguit minut takaisin, kun tarjosin sinulle reilua eroa jasäälistä otin sinut takaisin. Ja paska käytöksesi vain jatkui, reilu viikkohan sen jälkeen kärysit miehestäsikin minulle. Oli aika nolokin kannaltasi, kun viestittelit hänen kanssaan niitä ihme hellittelyviestejäsi ja väitit että naispuolinen työkaverisi oli ensin pyytänyt sinua lähettämään itselleen pussailuviestejä. Sitten ihmettelin että miten vastaanotettu viesti voikin olla lähetetty, niin sen jälkeen selityksesi muuttuikin sellaiseksi, että tämä samainen naiskollega olikin lähettänyt sinulle terveisiä joiden jatkeeksi oli laittanut niiden jatkeeksi pus pus ja hali sullekin-kommentin.
Aika säälittävää paskaa ihan kaikki sulta ja teiltä, ihan niin kuin oli tuo liikennekiusaaminenkin silloin 11.8., kun palasin tosiaan kyläilyreissulta kotiini päin. Mistä kirjoitinkin aikaisemmin.
- KotKot
Aloittaja varmaankin on itse pilannut ehkä aika hiljattainkin jonkun asian, ehkä viimeisen vuoden aikana jopa. Kuten parisuhteen jonkun häntä aidosti rakastaneen ihmisen kanssa tms omalla käytöksellään kuten uskottomuudella ja/tai sairaalloisella mustasukkaisuudella.
Nyt ehkä vääntää sitten asian noin päin, että tämä loukattu ihminen on jotenkin sekaisin ja väijyy häntä sekä sotkee hänen asiansa.
Juurikin tyypillinen temppu, että itse satuttaa tosita ja syyttää sitten toista sairaaksi sekopääksi, kun ei itse halua eikä ehkä pystykään kantamaan vastuuta omista teoista ja valinnoista, vaan luulee olevansa itse oikeutettu olemaan häijy toisia kohtaan. Ja ehkä tullut vielä katumustakin tuohon lisäksi, että ehkä sitä olisi sittenkin aikanaan voinut ja pitänytkin olla kiltti toiselle. Mutta sitäkään ei voi myöntää "julkisesti" muille, niin täytyy ainakin yrittää leimata toista sairaaksi stalkkaajaksi.
Vaikka kyllähän jokaisella on oikeus esim. puhua suoraan vanhoistakin asioista ja juurikin niin, kuten ne on oikeasti menneet.
Jos tuo "laittomasti tietojen kerääminen ja niiden käyttäminen muita vastaan" tarkoittaa sitä?
Ja yleisestikin voisi kysyä, että miksi joku on toista kohtaan paha alkujaankin ja millä oikeudella muka?
Itse ainakin puhun kyllä ihan suoraan, jos esimerkiksi entinen kumppanini oli uskoton ja ilkeä minua kohtaan. Ja voin sen puhua suoraan vaikka 1000 ihmisen edessä, ei siinä ole mitään salattavaa eikä väärää toista kohtaan. - sinähänsekiusaat
Ei se ukkosen uskonut aluksi kuka viestit ja kuvat laittoi. Eikä sitä kuka tienvarressa vartoilee. Kunnes autosi jäi kameraan. Kun yhdessä se katsottiin sanoi inholla kuinka vannotit ettet minua ole kiusannut tai yhteyttä ottanut. Ikävintä oli nähdä omin silmin. Ja kun päätöksen teki alkoi tämä helvetti. Nyt kun viimein uskoo omin silmin nähtynä voit uskoa että vastailee sulle varoen. Mielestäni olemme jättäneet sinut rauhaan mikset sinä voi niin tehdä. Näyttää se ihan itse ne viestit mitä laitat ja selität. Koita nyt älytä itse sinä kiusaat. Olisit malttanut pysyä poissa tuolta tieltä kun tälle perukoille sinulla ei pitäisi olla muutoinkaan asiaa. Aika pakkomielteinen olet kyllä miestäni ja minua kohtaan. Sinun on vain hyväksyttävä mitä paskaa se sinusta kertoo.
- ElämäniEiLiityEnääSuhun
Erikoinen kirjoitus, ei oikein ole suunnattu kenellekään ja silti kaikille ja kuka teki mitäkin...
Omasta tilanteesta sen verran, että itsellä ainakin on sukua ja muita läheisiä exäni suunnalla ja joudun heidän luokseen kulkemaan hänen kotikaupunkinsa kautta.
Joten minulla valitettavasti on hänen suunnallen syy mennä aina ajoittain ja nyt varsinkin, kun äitini jäi leskeksi kesällä. Joten exä miehineen joutuu valitettavasti katsomaan minua jos sattuvat vastaan tulemaan samaan aikaan, kun kuljen sitä kautta.
Ja kun en todellakaan ala kulkemaan mitään metsäteitä pitkin hitaampaa reittiä sen vuoksi, että riskinä törmään tähän helkkarin paskahaaskaan ja/tai hänen uuteen haukuttavana ja petettävänä olevaan sälliin.
- Olllalalallla
Kai sinulla on kanttia kertoa suoraan tilanteestasi?
Edes sen verran, että kohdistatko tuon kirjoituksesi johonkin tiettyyn ihmiseen vai oletko tehnyt tuon näköisen yleistyksen tällaisesta käytöksestä?
Mikä on sinun pinttisi tässä asiassa? Mikä on sinun per diemisi? - HulluMikäHullu
Olet aloittaja varmaankin itse pilannut parisuhteesi/-suhteitasi todella törkeästikin, varmasti uskottomuudella ja loukkaamalla toista muutenkin todella pahasti. Eli käyttänyt suhteessasi todella kovaa henkistä väkivaltaa.
Ja nyt kun joku, ehkä viimeisin kumppanisi, sanoo asioista suoraan ja antaa muutenkin rehellistä palautetta AVOIMESTI sinusta, niin väännät sen(kin) sitten toisen niskaan väittämällä toista tuolla tavoin sairaaksi.
Vaikka luulisi olevan helppo ymmärtää, että toinen saa myös puhua asioista suoraan ja rehellisesti. Vaikka se kaatuisikin sinun niskaasi ja aiheuttaisi joitain tilanteita uudessa suhteessasi, jos sinulla sellainen on. - Mietiitse
Moi, kunnioitan toisia ihmisiä ja pidän stalkkauksen poissa jos voin ja henkistä väkivaltaa en suosittele kenellekkään.
- HulluMikäHullu
Olisit miettinyt sitä henkisen väkivallan käyttämättä jättämistä aikaisemmin aikaisemmassa/aikaisemmissa suhteissasi.
- MietinJoMuttaKerroItse
Niin eli et ala stalkkaamaan ketään itse, jos suinkin voit sen välttää?
Miten taas selität tuon henkisen väkivallan boikottisi?
Siis normaali ihminenhän tunnistaa henkisen väkivallan ja tietää automaattisesti, ettei sitä käytä toiseen. Mutta sairas ihminen taas..? Etkö sitten saakaan tarpeeksi kiksejä väkivallasta vai eikö se vain ole sitten ajanutkaan asiaasi?
Olet sen avulla vain onnistunut ajamaan ihmisiä pois elämästästi sen sijaan, että olisit saanut alistettua heidät mielesi mukaisesti toimiviksi olennoiksi? - kannattiko
MietinJoMuttaKerroItse kirjoitti:
Niin eli et ala stalkkaamaan ketään itse, jos suinkin voit sen välttää?
Miten taas selität tuon henkisen väkivallan boikottisi?
Siis normaali ihminenhän tunnistaa henkisen väkivallan ja tietää automaattisesti, ettei sitä käytä toiseen. Mutta sairas ihminen taas..? Etkö sitten saakaan tarpeeksi kiksejä väkivallasta vai eikö se vain ole sitten ajanutkaan asiaasi?
Olet sen avulla vain onnistunut ajamaan ihmisiä pois elämästästi sen sijaan, että olisit saanut alistettua heidät mielesi mukaisesti toimiviksi olennoiksi?Noin se varmaan on. Luu kädessä ja aivan oikein!
- HulluMikäHullu
Niin ja juu lisäksi, myös se on stalkkaamista, jos/kun suhteessa ja eron aikoihin vielä penkoo salaa toisen puhelimen ja käy lukemassa toisen sähköpostit, mihin on itse vielä jallittanut sisäänkirjautumistiedot.
- Eitarvetta
En. Oletko sä?
- HulluMikäHullu
En mutta exä teki kyllä.
Muun muassa samana päivänä kun sovittiin, että hän hakee rojunsa vielä pois mun luota, kävi pari tuntia sen jlkeen penkomassa mun sähköpostit. Selvisi sillä, kun satuin samaan aikaan itse omalta koneeltani menemään mun postilaatikkolle ja tuli heti ilmoitus ylläpidolta, että siellä on jo joku kirjautuneena. Oli vielä normi kirjautuminen ja tiesin että ainoastaan exälläni itseni lisäksi oli kirjautumistunnisteeni.
- HulluMikäHuluu
Meni aloittajalta vissin jauhot suuhun.
No niinhän se aina.... - HulluMikäHullu
Vieläkö obsession mustamaalaat exääsi tms henkilöä stalkkaajaksi?
Kerään kiusaamistani kohtaan tietoa, jos alkaa menee siihen kiusaamiseni mutta en ole ketään vaaninut ja en käytä henkistä väkivaltaa.
- Maori11
Outo lintu....
Mitäs meinaat tehdä keräämälläsi tiedolla? Maori11 kirjoitti:
Outo lintu....
Mitäs meinaat tehdä keräämälläsi tiedolla?Luovutan sit eteenpäin, koska syy on selviytyä ja pistään hoitoon. ettei niin enää menetellä.
- Maori11
Just.
Ajattelin vain, koska sinulla on hieman sisällöltään hieman erikoista tekstiä.
Onko sitten luki-häiriö vai jotain vakavempaa, mutta kuitenkin.
Tarkoititko kenties tuolla "koska syy on selviytyä ja pistään hoitoon" näin: "koska syyn on selvittävä ja pistettävä hoitoon"??
Ja kenet on pistettävä hoitoon, vainoajasi vai itsesi?
Tekstisi vaan on erikoista, ei muuta. Maori11 kirjoitti:
Just.
Ajattelin vain, koska sinulla on hieman sisällöltään hieman erikoista tekstiä.
Onko sitten luki-häiriö vai jotain vakavempaa, mutta kuitenkin.
Tarkoititko kenties tuolla "koska syy on selviytyä ja pistään hoitoon" näin: "koska syyn on selvittävä ja pistettävä hoitoon"??
Ja kenet on pistettävä hoitoon, vainoajasi vai itsesi?
Tekstisi vaan on erikoista, ei muuta.Minulla dysfasia
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dysfasia
Tottakai kiusaaja saa sitten hoitoa.
- Maori11
Niin ja tuo "kerään kiusaamistani kohtaan tietoa jos alkaa menee siihen kiusaamiseni"..
Keräätkö tietoa kiusaamisestasi vai tarkoititko että keräät tietoa kiusaajastasi?
Ei nyt ole väärin olla outo lintu, mutta hieman kuitenkin kuulostaa erikoiselta nuo juttusi.
Oletko ihan varma asiastasi? Kun tuosta ei tosiaan ota oikein tolkkua että kiusaatko itse vai oletko kiusattu ja meinaatko selviytyä vai selvittää jotain jne.- sipilänperheherne
Minuakin todella ihmetyttää että tuollainen seksuaalinen häirintä on mennyt noin pitkälle että jo puolustusvoimienkin pitää puuttua poliisin toimintaan Suomen valtiossa, säätelemään vähän Supon toimintaakin.
Jo on lähtenyt Sipilän hallitus käsistä jo syntyessäänkin, voisi sanoa.
Mutta tällä palstalla olen huomannut että jotkut ihmiset uskaltavat keskustella... siis nuoret pojat ja tytöt uskaltavat puhua tunteista ja asioista anonyymisti.
- Sullaonomaeläm1
Saatan ollakin, mutt nyt aattelen muuta. Haluan omanlaiseni, joka juo vain viiniä, olutta, ei muita päihteitä. Ja olisi ihanaa, jos hän olisi luontoihminen ja kenties jopa haluaisi astua lentokoneeseen
- Otaomasihaltuun
Nykypäivää tämä aloitus. Sut on opetettu ihmettelemään ja toiset käyttämään ihmettelyäsi hyväksi.
Vastauksena sulle AP. Sun ei tarvitse kuin tutustua itsemurhatilastoihin ja niiden taustoihin. Ei tarvitse enää ihmetellä.
Ihmiset saalistavat niin se vain on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi862341Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap192272Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191818- 1051477
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663761472Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621253Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571042- 68969
- 78919
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903