Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. En+ole+kirjoittanut.Joku+sanoi+tuossa+alla+niin+tekevänsä.Eikä+se+olisi+ensimmäinen+kerta,kun+nimimerkkiäni+käytetään.Arvelin+jotain+olevan.Kiitän+kun+kuulin+sinusta.Ihmiset+ovat+vain+sellaisia.He+eivät+väitä.+Minä+rakastan+sinua.💕
  2. Rakas+ei+tarvitse+matkustaa+mihinkään.Suomi+siis+riittää.On+vaan+niin+ikävä.Kumpa+elämä+Olisi+helpompaa.Kumpa+olisin+rohkeampi.Kumpa+en+niin+paljon+ajattelisi,mutta+silloinhan+minä+en+olisi+minä.Ja+jos+sinä+rakastat+minua,Sinä+kyllä+ymmärrät.Minä+tiedän,+kun+voin+kertoa.Sinäkin+silloin+tiedät+miksi...Mutta+siis+älä+pelkää.Joka+yö+mietin+sinua.Rakkautesi+valtaa+ajatukseni.Kuulen+sinun+äänesi.Tunnen+kätesi+ja+näenlempeän+hymysi.+Tiedän+sinun+minua+rakastavan+ja+se++auttaa.Kylmyys+hellittää.Uni+viimein+voittaa.Sanoillasi+on+paljon+voimaa.Joten+älä+siis+pelkää...Minä+etsin+sinut.Kiitän+joka+päivä+että+olet+vielä+siinä.Moni+ei+olisi,+ei+jaksaisiEi+pysyisi+rinnalla,+vaanluovuttaisi+kaikesta+huolimatta.Sinun+olemassaolosi+ei+ole+minulle+ollenkaan+itsestäänselvyys.Arvostan+sinua.+Ja+vain+toivon.Että+jaksat+pysyä+kanssani.Ajatuksemme+kohtaavat.Kuulen+rakkauden+sävelet.Ja+uskon,+toivon+ja+luotan.Ja+matkaani+siis+jatkan.Suudelmia+yöhön.Kun+palaat+ne+saat.Ja+rakkauden+säteet...Toivon+että+sinäkin+tunnet.💕