Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Ihana+tuo+liekki.Ikuinen.Onhan+se+mahdollinen?Ota+syliisi,+sillä+palelennyt++on+kova+tuuli.Jos+uskot+että+liekki+ei+sammuEikä+koskaan+kuole,+vaan+odottaa+aikaa+oikeaa,+minä+olen+kanssasi.+Aina.Liekki+on+kuitenkin+myös+vapaa+kulkemaan.Tuuli+voi+ottaa+sen+mukaan.Silloin+minä+haluan+tietää+sen.Ymmärrän+tuskan+odotuksen.Rakkauden+tulia+palaa+kaikkialla.Ihmiset+on+rakkauttasi+vailla.Minä+näen+sen.+Ja+tiedän+itsekin.En+pysy+hengissä+ilman+sinun+rakkauttasi.+Sitä+minä+tarvitsen..+sanasi+ovat+minulle+myös+rakkaat.+Sydämessä+on+tuli+ja+sielussa+polte.Silti+rakkaus+on+aina+myös+vapaa.Se+kulkee+sinne+minne+se+haluaa.Ei+sitä+voi+kahlita+tai+edes+pyytää.Se+valitsee+sen+kenen+kanssa+se+kulkee.Rinnalla+ei+edellä+eikä+perässä.+Haluatko+olla+se?Minä+olen+tässä.++Aina.Sinun+rinnallasi.💕Koska....rakastan+sinua.
  2. Miten+löytää+se+jota+rakastaa?Mistä+tietää+että+on+oikea?Onko+olemassa+onnea?Entä+ikuistamaan+rakkautta?Ne+ovat+kysymyksiä+joille+ei+tunnu+löytyvän+helppoja+vastauksia.+On+odotuksia,+on+tunteita+on+paljon+ihania+ihmisiä,+mutta+mistä+tietää,+mistä+koskaan+sen+voi+löytää,+joka+on+toiselle+tarkoitettu?+Tapahtuu+erehdyksiä,+on+yrityksiä,+on+aikomuksia+ja+elämyksiä.+On+paljon+erilaisia+tuntemuksia.+On+ihmisiä+kauniita+,+komeita+ja+toinen+toistaan+taitavampia,+mutta+mistä+löytää+sen+oikean?+Kuka+se+oikeasti+on?+Tietääkö+kukaan+mikä+tekee+sen?Se+on+pienet+yhteiset+asiat.+Se+on+valo,+tietty+oikea+ja+kaiken+muuttava,+häikäisevä.Se+on+sopiva+herkkyys+toisessa,+joka+tekee+sen,+että+sydän+mykistyy,+se+miltei+pelästyy,+sitten+se+huokaisee,+tarkkailee,+katsoo+sielujen+syvyyteen.+Antaa+oman+sydämen+palasen+ja+tutkii+tarkoin+toisen.+Se+testaa+toisen+kestävyyden,+katsoo+askeleen+pituuden,+kokeilee+hymyn+ja+huumorin.+Antaa+rakkauden+tanssien+koodit.+Jos+toinen+ei+vieläkään+ole+matkasta+jäänyt,+sydän+alkaa+vähitellen+sulamaan.+Sula+massa+leviää+ja+rakkaus+esiin+pilkistää.+Säteessä+auringon,+näkee+toisen,+täydessä+valossa.+Ja+jos+pimeydenkin+keskellä,+tuntee+käden+ja+löytää+rakkaan+sylin,+kokee+palavan+suudelman.+Silloin+voi+antaa+toiselle+avaimen.+Siis+mihin?+Sydämeen+ja+silloin+voi+luottaa+palasen+löytyneen.+Sanatkin+silloin+se+toinen+saa,+sanat+kaikkein+tärkeimmät...rakastan+sinua.+Olet+siis+se+oikea.+Olen+onnellinen.+Löysin+ikuisen+rakkauden.+Toisen+timantin.Hymyilen...💕
  3. Niin+mieti+sitä,Pystyisikö+silloin,Unohtamaan+osan+murheista,kovin+arkisista+ja+Jopa+ihan+turhista?Kyllä+suudelmat+varmasti+auttaisi.Kuka+niitä+vastaan+protestoisi?Hymy+toivottai++tervetulleeksi.Kuka+sitä+voisi+edes+vastustaa?Syli,+suudelmat,+halaus+ja+hymy.Ne+on+osallisia+rakkauden+syntyyn.Pieniä+ja+tärkeitä+tapahtumia.Rakkauden+valoja+pimeydessä.Me+voitaisiin+olla+koekaniineja.Katsottaisiin+miten+tuo+toimisi..Kaipaan+sinua...mutta+tunnen+siltiLämpimän+rakkautesi.+Sinulle+säteeni...Suudelmatkin.+JaRakkauden+tunnussanat💕