Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Heräsin+muuten+hyvin+onnellisena.Alla+monien+suudelmien.Sinua+aina+rakastaen.+Hymyillen.💕
  2. ❤️Rakastan💕
  3. Joskus+sitä+huokaa+onnesta,Joskus+itkee+surusta+ja+myötätunnosta.Joskus+hymyilee+ilosta+ja+rakkaudesta,Joskus+tuntee++kipua+luopumisesta+ja+epäoikeudenmukaisuudestaJoskus++tuntee+vihaa++kun+asioille+ei+mahda+mitään.Elämän+suuret+tunteet,Ne+tekevät+meistä+sen+mitä+me+olemme.Kukin+erilaisia+omine+valintoinemme.Elämä+heittää+joskus+tielle+vaikeuksia,Toisinaan+taas+asiat+sujuvat+kuin+myötätuuli+olisi+matkassa.Ei+sitä+kukaan+tiedä+mitä+on+kullakin+meistä+takanaan+ja+edessä.Jokainen+olemme+erilaisia,+kauniita+omalla+tavallamme.Meillä+on+puutteemme,+emme+ole+täydellisiä.Jos+olemme+rehellisiä,+jokainen+meistä+on+vajavainen.+Silti+onko+oikein+että+arvostelee+toisen+valintoja,Jokainen+tekee+niitä+omista+lähtökohdistaan.+Ei+kukaan+toinen,+edes+hyvin+läheinen+voi+sanoa+miten+toisen+tulisi+toimia.+Me+otamme+itse+kukin+omat+askeleemme,+valintamme,+teemme+Itse+omat+virheemme+ja+kohtaamme+näin+myös++oman+Rakkautemme.+Kannamme+repun,+jossa+on+erinäinen+määrä+murheita,+mutta+myös+iloja.+Onnensa+löytää+kukin+vain+etsimällä+ja+erehtymällä.+Harvoin+suoraan+kävelemällä.+Rakkaus+tulee+joskus+myös+vastaan,+kun+sitä+vähiten+odottaa.+Se+voi+kolahtaa+ja+yhtäkkiä+huomaa+ettei+ole+koskaan+kokenut+samoin,+tuntenut,+jutellut,+tehnyt,+sanonut++jne.+Rakkaus+voi+siis+yllättää+ja+ottaa+sinusta+kädestä+kiinni.+Ja+silloin++sinä+valitset,+sinä+joko+jäät+tai+lähdet.+Minä+jäin.+Minä+antauduin.+Sinulle.+RakkaudelleRakkaudella.+-Minä,+joka+en+ole+täydellinen.Kestätkö+sen?💕