Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Onnellisuus+on+joskus+pienestä+kiinni.Se+on+hetkessä+kohta+jo+katoavassa.Se+on+hymyssä+ja+katseessa.Sylin+lämmössä.Sanoissa+kauniissa,toiselle+sanotuissa.Tunteessa+jaetussa.Se+on+siinä+että+ymmärtää+mitä+toinen+tarkoittaa.+Siinä+että+huomaa,arvojen++kohtaavanja+kun+toinen+avaaJa+kertoo+tunteensa+ja+jakaa+ajatuksensa.Antaa+siis+palasen+omasta+itsestään.+Kertoo+elämästään.Murheistaan+ja+iloistaan.Onni+voi+olla+myös+jo+olemassa,jossainRakkaassa+ja+tärkeässäSe+on+minulle+ainakin+sinussa+ja+minussa,Meidän+rakkauden+sanoissa.Se+on+taivaan+valoissa+ja+Sanotuissa+asioissa,+lauluissa,Tanssissakin,+jota+odotamme.Onnea+minulle+on+kun+tiedän+Sinun++minua+ajattelevan.Pienissä+sanoissasi,+on+tunne+mukana.Ne+jotka+sanot+tarkoittaen+ja+minua+rakastaen.+Niistä+olen+onnellinen.Onni+on+aina+paikalla+siinä+hetkessä,kun+tiedän+että+olet+paikallaJa+sanot+että+rakastat.+Olen+siis+joka+päivä+onnellinen.-Sinusta.💕
  2. Ehkä+pyydän+jo+liikaa,Mutta+kuiskaan+sinulle+sen,Mitä+vielä+pyytäisin,+ettäNäkisin+sinut+nopeammin,Jokus+elämäkin+on+nimittäin+Hankala+ja+laittaa+kiviä+polulle.Ei+kuitenkaan+kerrota+sille,+ettei+se+hermostu...Mutta+tämä+tieto+onvain+sinulle+ja+siksi+kuiskaan+sen.+💕Ja+samalla+kuiskaan+sanat+rakkaat.💕