Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Ulkona+oli+jo+kylmä,mutta+minä+tunnen+silti+lämmön.Sisäisen+hehkun.Se+tuntuu+joka+päivä.Rakkaus+on+minussa+kiinni.Sylissä+suojaisassa.Meren+poukamassa,aaltojen+ulottumattomissa.Sinun+rakkautesi+juuret+punoutuvatvyhteen+minun+kanssani.Juuret+vahvistavat+toinen+toisiaan.Me+olemme+yhtä+ja+puolikas+löytää+toisen+puolikkaan.Tullen+toistaan++hymyillen+vastaan.Ottaa+syliin+ja+niin+on+maailma+taas++täydellinen+Ja+syli+on+sydämen+muotoinen.Rakkauden+arvoinen.Ruusun+punainen.💕Suudelmia+yöhön+ja+halauksia+paljon+erilaisia.+En+lopeta+vaan+jatkan,+kunnes+sanot+että+jo+riittåå
  2. Ystävä+ja+rakas.On+parasta+mitäelämä+meille+antaa.Se+vaatii+myös+työtä.Ystävyyden+ja+rakkaudenhoitamista,+yhteistä+antamista,kuuntelemista,+tukemista.Toisen+hyväksymistä+ilman+ehtoja,ilman+sääntöjä+ja+rajoja.+Vapauteen+luottaen.Kuitenkin+niin+ettei+niitä+edes+tarvitse+ajatella.Se+on+vaan+niin+helppoa.+Niin+selvää+ja++luonnollista.ettei++siitä+tarvitse+edes+puhua.Molemmissa+tapauksissa+olet+sellainen+kun+olet,+silti+ja+juuri+siksi+he+sinua+rakastavat,+antavat+vapauden+ajatella+ja+tukevat++päätöksiäsi,+kuitenkin+niin,+että+kertovat+rehellisen+mielipiteen,+silloin+kun+sitä+toinen+tarvitsee+tai+toiselta+kysyy.Se+on+rakkautta,+se+on+ystävyyttä,+se+on+sieluihin+asti+tuntuvaa+,+hymyillen+etenevää+lentoa,+jonka+siivin+voi+matkustaa+vaikka+maailman+ääriin.Rakkauteni+on+sinun+jaSinun+kanssasi+minä+matkaan.Tässä,+nyt+ja+tänään,+huomenna+ja+aina.💕