Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Ihana+kuulla.Pienestä+se+lähtee.Toipuminen+on+hidasta,mutta+tahto+on+tärkeintä.Kun+on+toivoa+ja+halua,Jalat+seuraa+perässä+jaMieli+ottaa+kropan+mukaan.Näin+se+vaan+menee.Olen+nähnyt+sen.+Teet+tärkeää+työtäystäväsi+rinnalla+kulkien.Ei+ole+se+helppoa++ja+tuleejoskus+takapakkia,+mutta+Usko,+toivo+ja+rakkaus+Ovat+tärkeimmät+kuntouttajat.Ystävä+on+paras+tukipilari.Sitä+ei+korvaa+mikään.Tiedä+se+ja+sinua+minäRakastan.+Olet+ihana💕Ja+minä+olen+sylissäsi-aina❤️
  2. Sydän+kaipaa.toistaJa+ikävä+lisääntyy,Sitä+mukaa+kunmatka++jatkuu.Sitä+tuntee+tuskan,samalla+kuitenkin+myös+kasvavan+rakkauden.Se+on+elämää.Molemmista++jälki+jää.Se+on++askeleita+monien++joukossa.Se+on+kärsivällisyydenkoulu,+omalla+tavallaanopettavainen,+ehkä+niin.Suuntana+kuitenkin+rakkaus.Se+on+koko+kattaus.+Kaikkein+paras.Saavutus+monien+askelten.Tuskan+ja+kaiken+kestävän+rakkauden,+yhteisen+ponnistuksen.Pitää+vaan+jaksaa+jälkiruokaan+asti.Matkalla+on+onneksi+Eväät,+rakkauden+Tunnustukset,+sanat+ja+Tunteet,+aidot+ja+ihmeelliset.Sinua+rakastan.💕