Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Uskon+onnelliseen+loppuun.Uskon+kohtaloon,Uskon+sinuun+ja+minuun,Satuun+todelliseen.Ikävän+tuntee,+mutta+samalla+jos+ei+olisi+rakkautta+ei+olisi+myöskään+kaipuuta.+Pidän+mielummin+ikävän+ja+kaipauksen,+kun+puuttuvan+rakkauden.+Minä+joka+päivä+ajattelen,+miten+olen+onnellinen.+Hymyilen+ja+säteilen.+Sinusta+ja+rakkaudestamme+johtuen.+Sillä+minä+tiedän,+että+sinä+olet+siellä.+Minä+tulen+ja+sinäkin+sen+tiedät.+Joskus+on+hymyiltävä+vaan+läpi+kyynelten,+rakkauskaan+ei+ole+vaan+tunnetta+helppoa,+se+vaatii+paljon+ymmärrystä.+Yhteistä+halua+nähdä+tulevaan.+Uuteen+alkuun.+On+luotettava+haavojen+paranemiseen,+on+uskottava+vaan+toisen+sanaan.+Jos+jaksaa+lopulta+matka+lyhenee+ja+perille+pääsy+on+sitäkin+ihanampaa.+Näin+minä+elämää+ajattelen,+siksi+jaksan+tehdä+töitä+ja+ottaa+uusia+askelia.+Ja+kun+syliisi+pääsen+iltaisin,+se+korvaa+kaiken.+Hiljaisuus+yhdessä+kanssasi,+siinä+on+kyllä+taikaa.+Rakastan+sinua+kaiken+aikaa.💕
  2. Minä+haluan+sinut.Kolhut+parannan.Ruhjeet+paikkaan,Mustelmat+suutelen.Sinua+hellästi+halaan.Olet+sankarini+tänään,Olet+huomenna+ja+ainaRakkauden+ritari.💕