Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Ja+omistan+sinulleJenni+Vartiaisen+kappaleenMissä+muruseni+on...Kuulostaako+tutulta.Kuuntelin+juuri+kunTulin+töistä...💕
  2. Lisää+tästä+päivästä+herännyttä+ajatusta....Oletko+sinä+huomannutEttä+kun+haluaa+auttaa+toista,Kun+iloitsee+toisen+puolesta,Kun+tekee+pyytettömästi+jotain,Niin+moni+ihminen+on+epäluuloinenJa+luulee+että+silloin+odottaa+siltätoiselta+vastapalvelusta+tai+Osa+ihmisistä+odottaa+vaan+hetkeä,Jolloin+voi+vetää+maton+altasi?+Tänään+törmäsin+tuollaiseen.Voiko+asioita+vain+tehdä+toisen+puolesta?Voiko+vain+haluta+auttaa?Onko+auttaminen+niin+harvinaista+taiJos+toivottaa+onnea,+otetaanko+se+niin,Että+mitä+se+oikein+ajattelee,+mitäSillä+on+mielessä?+Harmillista.+Tuollaisesta+tulee++ikävä+olo.+Itse+en+esim.+koskaan+ottanut+rahaasairastuneen+ystäväni+asioidenhoitamisesta,+Mutta+siitä+koko+ajan+Niin+ajateltiin.+No+eipä+tuo+mitään,+onneksi+ystäväni+ei+sitä+kuullut.++Minä+kestän+kyllä....Harmittaa+vaan,+että+ei+moni+autakun+sairastuu,eikä+edes+käy+katsomassa,Kysele+kuulumisia+tai+poikkea,+ei++edes+rahasta,+mutta+kun+auttaa+toista+ilman+korvausta,+niin+kylläsilloin+epäillään.+Ärsyttää.+Kateellisuutta+riittää.Ikävä+kyllä.+No+päiväni+oli+tuostakin+huolimatta+antoisa.Sain+hyvän+mielen+auttamisesta+ja+ilon+näkemisestä.Hetket+ovat+tärkeitä,+koskaan+ei+voi+tietää+milloin+ei+ole+Enää+hetkeäkään.+Toisen+kuunteleminen+on+todella+tärkeääsitäkään+ei+ole+liiaksi+liikkeellä.+Paljon+annetaan+tietoa,+ohjataanJa+neuvotaan,+mutta+kuullaako?+Entä+jos+tieto+ei+mene+perille,+eiKetään+voi+pakottaa+mihinkään.+Jokainen+valitsee+oman+tiensä.Rinnalla+kulkijoita+tarvitaan,+sellaisia+henkilöitä,+jotka+kysyvät+mitä+kuuluu+oikeasti,+haluten+todella+tietää,+keskustelevat,+eivät+tuomitse,+vaikka+eivät+ajatuksia+hyvänä+pitäisikään.+Tämä+pätee++erityisesti+läheisiin+ihmisiin,+kuten+esim+omiin+lapsiin.+Voit+antaa+ohjeet+ja+neuvot,+mutta+parhaan+tuloksen+saat+kun+keskustelet,+kyselet,+annat+rakkauttasi+ilman+vaatimuksia.+Jokainen+tekee+valintaansa+itse,+ei+toinen+voi+toisen+elämää+valita,+ei+edes+aina+pehmittää,+vaikka+niiiin+halauaisi.+Silti+tuki+on+tärkeää.+Se+on+rakkautta.💕
  3. Mulla+on+sua+ikävä.Mietin+mitä+sä+teet?Ja+minne+nyt+meet?Mä+toivon+sulle+vaanTurvallista+matkaa.Ja+Enkeleitä+sun+teille.Ja+kun+tulee+ilta+ja+yöOtan+sut+myös+mun+uniin.Teit+päivästäni+toki+kauniin.Mutta+yöksi+pääsemme+toistemme+syliin.Uskomme+yhteisiin+unelmiin,Ja+niiden+toteutumisiin.Rakastamme+lujaaNiin+että+sydän+ihan+sulaa.Ei+ole+enää+mistään+pulaa.Minä+kuiskaan+sinulle+hiljaa:"Tiedäthän+olet+kultaa.."💕Pusut+matkaasi...