Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Ja+en+minä+kylläpysty+vastaustamaantuota+illan+valssiakaan.Tanssitaan+siis+vaan.Kumpa+tanssi+ei+loppuisi+lainkaan.Tunnen+sykkeen.Se+peittää+kaiken.Onko+tämä+taikaa?Sydämeni+kiittääJa+minä+huokaan.Sinä+tiedätkö,Saat+sen+aikaan....💕
  2. Hyvä+neuvo.+Yritetty+ja+koetettu.Keskittyminen+onnistuu+Kun+henki+on+kyseessä.Silloin+toimii+niin+Unohtaen+kaiken+muun.Keskittyy+vain+olennaiseen,Pelastamaan+kaikkein+tärkeimmän.Itsen+tai+toisen+hengen.Silloin+on+helppoa+reagoida.Sen+osaan,+sitä+olen+harjoitellut.Sitten+elämä+Se+taas+on+kuin+kevään+kosketusSitä+aistii+niin+monenlaista.Päämääriä+on+niin+monia.Ajatukset+sutii,+kuin+Hiekkaisilla+teillä.Loskaakin+kasvoille+lentää.Eksyminen+myös+voi+uhata.Sitä+kokee+tuskaa.Vaikka+haluaisi+päämääräänsä+päästäJa+siitä+nauttia,+niin+matkalle+jää....Onneksi+on+valoisaa+ja+ehkä+matkastajoskus+selviää,+kun+eteenpäinosaa+katsoa+ja+kaasupoljinta+tarvittaessa+painaa+jakarttaakin+vielä+joltakin+lainaa.Onneksi+on+kuu,+hymyillen+sitä+katselen....Ja+unessakin+sen+voin+nähdä💕