Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Joskus+sitä+todella+miettiiKuinka+paljon+sitä+ihminen+jaksaaOn+oikeasti+melkoista+tuskaa,kun+tunteet+oikein+sielua+ravistaa.Sydäntäkin+alkaa+silloin+kivistää.Siinä+miettii+mitä+onni+oikein+maksaaja+löytääkö+sitä+enää+koskaanreittiä+selvää+ja+tietä+oikeaa?Sitten+tuleekin+ihan+yhtäkkiä+vastaan+joku,josta+alkaa+toisenlainen+kulku,+ihan+kuin+elämässä+alkaisi+uusi+luku.-Valoisa+polku.Ihan+yllättäen+hän+elämään+saapuu+ja+minua+kohden+tulee+ja+niin+ajatukset+vaihtuu.Aikaa+kuluu,+oppiii+uutta+ja+matka+jatkuu.Hän+antaa+sinulle+palan+itseään+ja+sinuakin+tuomitsematta+kuuntelee.+Ihan+minua+varten+hän+tulee+jarinnallesi+jää.Hän+luo+arkeesi+aivan+uuttaihmeellistä+taikaa.Ei+tarvita+yhtään+rahaa.Se+saa+alkunsa+hymyistä,Hetkistä+ja+jaetuista+sanoistaNiistä+tulee+sellainen+valo,+joka+ei+koskaan+sammu.Siinä+näkyy+taas+elämän+kauneusToisen+ihmisen+syvä+ymmärrys.Se+pilvet+ajatusten+taivaalta+poistaaJa+taas+aurinko+voi+pilvien+raosta+paistaa.Yö+taittuu,+se+päiväksi+vaihtuu,niin+pimeyskin+poistuu.Valoa+ei+pimeys+voi+koskaan+voittaakun+toinen+toistaan+kannustaa.Joskus+ylös+nostaa+ja+halauksia+tarvittaessa+antaa.Siinä+kaikki+tärkein+olikinMitä+sinulle+tänään+sanoa+halusin.💕
  2. Sinulle+sinne+missä+oletkin!Joskus+elämä+on+kuin+teatteria.Melkoista+tunteiden+heittelyä.Sellaista+melkoista+"härdelliä"Myös+tivolia+se+voi+muistuttaa,Vuoristorataa+elämän+kun+matkustaa.Ylä-ja+alamäkeä+mennään+joskus+kovaa.Osa+miettii+mistä+naruista+voi+vetää,Osa+ei+vedä+mistään,+mutta+elämäEi+ole+aina+niin+selvää.Naruja+on+usein+elämässä+montaMistä+tietää+mitä+saa?Toiset+pelkää+ja+toiset+haluaa+vaan+elää.Ilman+tunteita+ei+voi+asioita+selvittää.Joskus+täytyy+myös+kunnolla+itkeä,Raivota+ja+nurkkaakin++potkia.Se+voi+myös+helpottaa,Kun+jotain+taakseen+jättää,Tai+kun+suuntaa+muuttaa.Sitä+voi+myös+katsoa+mitä+uusi+suunta+mukanaan+tuo.Ei+tarvitse+toisia+tuomita,vaikka+itse+ei+samoin+toimisi.Jokainen+valitsee+miten+toimiiomaa+toimintaa+voi+jokainenItsessään+kyllä+muuttaa,Toiseen+ei+voi+niinkään+vaikuttaa.Siihen+kannattaa+panostaa,+ettäItse+voi+toista+ja+itseään+sekä++ainutkertaista+elämää+arvostaa..Ja+ettei+toista+tahallaan+loukkaa.Ajatuksia+voi+vaikka+toisaalle+suunnata,On+oltava+varmuutta,+on+uskottavaItseensä+ja+muutoksen+suuntaan.Jos+ei+kestä+tai+elämä+estääratkaisukin+voi+joskus+kestää.Siinä+vaaditaan+toiselta+kestävyyttä,melkoista+tukea++ja+ystävyyttä,+syvempää+tuntemista+ja+ajatusten+ymmärtämistä+ja+niiden+jakamista.Elämässä+on+olemassa+paljon+hyvää+ja+kaunista,Jota+toiselle+voi+aina+antaa+ja+luvata.Ja+katsoa+mihin+muuhun+voimat+riittää+ja+mihin+matka+sitten+jatkuu.Elämä+ei+etene+suoraa+viivaaSe+on+kuin+mutkainen+tie,+jossa+välillä+tulee+eteen+solmuja+ja+risteyksissä+voi+olla+kolareita.Ei+silti+auta+niihin+juuttua,Vaan+tavoitella+hienoja+hetkiä+ja+jos+mahdollista+ilman+uusia+kolareitatoteuttaa+ne+sydämen+haaveet.Muuttaa+ne+todellisuudeksiRatkaista+yhdessä+solmut+ja++välttää+elämän+suurimmat+kolhut+sekä+paikata+eletyt+haavat.Rakkaus+ei+ole+mikään+aave+eikäYstävyys+vain+outo+haave.Niihin+siis+kannattaa+panostaaja+niitä+ihan+oikeasti+arvostaa!Hymyhetkiä+ja+halauksia+hetkiisi!Tämänsuuntaisia+ajatuksia+tänään.Huomenna++minulla+menoa,+muttaIllalla+olen+kyllä+koneella.Tärkeä+olet+tänäänkin!💕
  3. Te+Rakkausonkyynelissäkin+ja+yksirakkaustähänväliinAjatukseni+kohtaa+tunteenneajatuksenne.Lämpö+pysyy.-AurinkoAjatus+jäljelle+jää+Vaikka+toista+ei+nää.-+kuu+auringosta+ja+aurinko+kuusta.Se+elää-+meriSe+hehkuu+ja+seEi+sammu.-+tuliSitä+ei+voi+unohtaaSe+on+kuin+kaunis+uni.-toisen+läsnäoloSe+jostain+tuliJa+se+polulleni+jäi.-+kiviSe+kulkee+mukana,se+pysyy+kiinni,Se+tulee+aina+mukaan,+Se+joka+solussa+kulkee.Sen+sielussaan+tuntee+ja+sen+sydämeen+sulkee.-Rakkaus💕