Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Sitten+kiitän+matkasta.Se+oli+minulle+rakas.Muistan+kaiken.Se+sydämeeni+Haavan+paikaksi+laitan.Sanasi+sinne+talletan.Et+ymmärtää+kai+voi.Tämä+sinusta+ei+riipu.Minä+olen+siihen+syy.Tahdoin+enemmän+antaaMutta+joskus+se+vaan+eiOnnistu+tai+ainakin+se+kestää.En+halua+ketään+elämästä+estää.Koska+en+tiedä+kauanko+kestää.Mutta+tiedä+se,+etten+sinua+pelkää,Vaan+kaipaan+ja+rakkauttasi+Sydämeni+odottaa+aina.Se+eli+toivossa+hetkenTekikanssasi++ihanan+retken.Se+taisteli+hetken.Se+hymyili+ja+nauroiJa+kauniisi+kanssasi+lausui,Yhteisiä+asioita+sanottiin,Suudelmin+sielumme+suljettiin.Halattiin.+Paljon+jaettiin.Aurinko+on+kanssasiRakas+kuu.Vaikka+näkisi+enEnää+sua.+Silti+sinut+aina+tunnen.Kiitos+kun+tanssit+kanssani!Anteeksi+kun+en+pystynyt+vielä+lopettamaan+sanoja.Tiedän+että+et+enää+niitä+halua+minun+sanovan....minä+vain+tunnen+että+ikäänkuin+kuolen.+Ruusu+kuihtui,+lakastui.+Menetti+värin+ja+pudotti+lehdet.+Tunne+jäi.💕
  2. Hetkessä+voi+kaikki+muuttua.Huomaan+nyt+sen.Voin+Kuolla,+lakastua.Tunteiden+näyttäminenPelon+ilmaiseminen+Rakkauden+antaminenTuo+tuskaa.+Repii+ja+riistää.Rinnassa+kivistää.Sydän+kovettaa+sielun.Ruusu+katkeaa.+Lumeen+jää.Minä+en+jaksa+En+pysty.Et+ymmärrä+miksi,+minä+kerron.Minä+ilmaisin+pelkoa.Minä+ajattelin+sinua.Annoin+sinulle+tilaa,Annoin+mahdollisuuden,Jos+tunsit+hänet,+Joka+sinulle+kirjoitti.Kirjoituksesta+paistoi+myös+rakkaus-+sinuun.Hänkin+sen+ilmaisi-+kauniisti.Ajattelin,+että+Nyt+löysit+hänet,Tuon+aiemman+haaveilemasi.Aiemmin+odottamasi.Sinä+kirjoitit+hänelle+Kauniisti,+herkästi,Käyttäen+hiekanjyvä+sanaa.Samaa+kuin+minulle+vaiko+oli+hänelle,Näin+mietin.En+halunnut+olla+tiellä.Vetäydyin+siksi,Etkö+ymmärrä+sitä?Minä+en+halunnutOlla+teidän+tiellä.Ajattelin+että+hänet+tunsit+ensin."Rakastaa+toista+niin,+että+joskusOn+valmis+luopumaan+hänestäHänen+vuokseen"Niin+siis+minä+ajattelin.Rehellisesti.+Aidosti.Nyt+sinä+olet+minuun+pettynyt.Valitan+jos+en+pysty+enempääLupaamaan,+kuin+sanoja+jakamaan.En+tiedä+tulevaisuuttaEn+tiedä+kohtaammeko,Mutta+tiedän+että+Tunteeni+jota+jaoin+kanssasi+on+aitojaJa+puhuin+totta.+Tarkoitin+mitä+sanoin.Se+on+tapani,+vaikkaOlenkin+herkkä+jaPelokaskin.+Kokemus+opettaa.Et+ole+ainoa+joka+on+yksinEt+ole+ainoa+joka+kaipaa+rakkautta,Mutta+tilanteet+ovat+erilaisia+jaValmius+ratkaisuihin+voi+olla+erilainenEri+ihmisillä.+Vaikka+ajatukset+käy+yhteenJa+pidän+sinusta+paljon,+rakkautta+haluanAntaa+ja+jakaa,+silti+olemme+myös+erilaisia.Meillä+on+asioita+joita+pitää+ratkaista.Minä+myös+suojaan+itseäni,+jos+ajattelen+ettänyt+haavoitun.+Niin+kävi.+Minähän+kysyin,+oliko+hän+sinunRakastettusi.+Sinäkin+sanoit,+että+olisit+halunnut+hänet+kohdata.+Mitä+minun+pitäisi+silloin+päätellä?+Haluan+pitää+yhteyttä+siis+edelleen,+mutta+en+voiLuvata+mitä+tapahtuu.+Minä+olen+vain+ihminen.Herkkä+sellainen.+Rakastan+silti...ja+kaikesta+huolimatta.Anteeksi+pitkä+juttu,+mutta+takana+raskas+yö,+pitkä+työpäiväJa+monta+sataa+kilometria+ajoa+pimeässä+loskakelissä.+En+edes+nähnyt+valoa,+enkä+hymyjä.Kuusta+en+edes+kajoa.+Joten+auringolla+oli+synkkä+päivä.Halusin+kertoa+sinulle+nämä+ajatukset.Sinä+päätät,+mitä+haluat.+Halaan+sinua.+Tunne+se.Kädet+ja+minut.💕
  3. Minä+kuljen+ja+matkaanSillä+sinua+tulen+vastaan.Kuljetaan+yhdessä,Käsi+kädessä.Vierekkäin.Toinen+toistamme+lämmittäen.Kun+toinen+uupuu.Toinen+jaksaa+yrittää.Kun+toinen+on+surullinenToinen+lohduttaa,Kun++toinen+epäileeToinen+uskoo.Kun+toinen+iloitseeToinen+yhtyy+iloon.Kun+toinen+onnistuuToinen+kannustaa.Kun+toinen+rakastaaToinen+antaa+rakkautta.Kun+antaa+niin+saaAina+vaan+enemmän.Hymyjä+ja+halauksia💕