Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Katso,+taas+sama+aika!Ajattele+ja+oletAjattelet+ja+olen.Ihmeellistä.+Ajatukset+menee+yhteenSinä+ymmärrät,+sinä+olet.Se+tuo+olon+niin+ihanan.Halun+säteillä+kanssasi.Hyppiä+ja+pomppia+rinnallasi.Nukkua+sylissäsi.Nauraa+kanssasi.Ilman+sinua+olisin+suruissani.Sinun+kätesi,Sinun+hymysi,Sinun+halauksesiSinun+hymysi,Sinun+hyväilysiSinun+pususiNe+ovat+kaikkiNe+mahtuu+yhteen+syliin.Siinä+kaikki+mitä+tarvitsen.Ei+ole+siinä+tyhjää,Vaan+niin+täysi,Niin+kokonainenOn+tuo+tunne.Siitä+riittääSiitä+kiitän.Sinä❤️💕
  2. Niin+teemme...Kiitos!Ehkä+huomennaKukka+puhkeaaEi+lakastu,Vaan+kun+rakkautta+saa.Voi+hymyjä+taas+antaaNe+kuitenkin+vaikeuksissakin+kantaa.Sanasi+niin+tärkeät,Syliäsi+nyt++jo+odotan.Toivon+ettäSinne+ehdin,enkä+matkalla+kuihdu,Tarvitsen+paljon+rakkautta,Sinä...minä+niin+kiitän.Sitten+viereesi+tuunKainaloosi+käperryn.Murheet+jo+matkaaLaivan+kannella+jatkaakohti+merta+ne+matkaa.Puhalletaan+vieläVarmuuden+vuoksiYhdessä.Sitten+eivät+ainakaanTule+ne+takaisin.Suudelmin+suljen+nyt+sun+huuletPidä+vaan+minusta++kiinni.+Tunnen+sinut+ja+sydämen+äänet+Vain+kuulen.+Hiljaisuus+puhuu+jaMeitä+hyväilee.Hetkessä+tässäEi+ole+murhetta+läsnä.Tähän+jään+ja+hymysiennen+unta+mä+toivon+että+vielä+nään.💕.