Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

  1. Vielä+tarvitsisin+elvytystäKaiken+tuon+jälkeen.Onnistuuko?Huikean+ihanaa.Nyt+haluan+sinutTai+tyynyn?Nimittäin+pitääKallistaa+pää.Jotta+huomenna+Auringon+näät.Ettei+tule+vaanSumu+ja+pimeys.Jos+kävisikin+niin,Että+aurinkoEi+heräiskään,Vaan+nukkuisi+pommiinJa+unohtaisi+kokonaan+arjen+ja+työnJa+sun+viereesi+jäisi+vain+näin.Mitä+siitäkin+sanottais?Me+toki+vain+Hymyiltäis💕
  2. Tunnen+ja+koen.Minä+ajattelen+sinua+Kun+herään+ja+puen.Hymyilen+sinulle.Annan+säteet+aamuusi.Ajattelen+sinua+kun+syön+ja+luen.Näen+ikkunasta+pilvenraon,+sieltäTulee+valo,+sinä+näet+siinä+minut.Kun+lenkillä+näen+kauniin+maisemanMinä+ajattelen+sinua.Minä+näen+meidät+tuossa+maisemassa.Minä+suutelen+sinulle+siivet,Niin+voit+lentää+aina+luokseni.Kun+ilta+tulee+minä+tunnen+sinut+kaikkialla.Sinä+olet+ihan+vieressäni,+ihan+lähellä.Minä+kerron+sinulle+päivän+ajatukset.Nauramme+yhdessä,+sinä+lohdutat+kun+tarvitsen+sitä,+puhumme+kaikesta...Sinun+sylissäsi+en+koe+murheita.On+vain+hyvä+ja+lämmin+olo.Maailma+pysähtyy,ollaan+vain+hiljaa.Suudelman+hellän+annanJa+katson+sinua+silmiin.Sinä+hymyilet,+silmilläsi.Rakkaus+leviää+nytpäästä+varpaisiin.+Se+täyttää+sydämenHiljentää+kielen.Enempää+ei+voi+toivoaEnempää+ei+voi+saada.Tähän++voinko+siis+jäädä?💕