Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
S24+Hävitti+kommentin+tähän,+kommentoin+uudestaan:
"Jospa+alkaisin+taas+lukemaan...+missäs+se+mun+kirja+pino+taas+onkaan?
Pääsisin+joskus+pätemään+kurppana,ja+hakemaan+sitä+olematonta+arvostusta."
Ei+mee+mulle+läpi+että+pelkästään+pätemisen+vuoksi+lukisit+vaan+siksi+että+oikeasti+haluat+osata+ja+tuosta+arvostuksesta:+Sinua+epäilemättä+lähipiirissä+arvostetaaan+ilman+lukemistakin.+Ainoa+vaan+että+semmoistahan+se+on+että+aina+sitä+arvostusta+ei+muisteta+kertoa+arvostetulle+itselleen+kun+ajatellaan+sen+tietävän+sen+muutenkin.+Ei+se+arvostus+silti+sieltä+mihinkään+katoa+vaikkei+sitä+ihan+aina+muistettaisikaan+mainita.
05.03.2017 19:23
"Mutt+missään+nimessä+ei+ole+oikein+ett+nainen+pysyy+avioliitossa;+kun+pelkää+lasten+ja+oman+henkensä+takia+lähteä,+juopon+ja+väkivältaisen+aviomiehen+luota+pois!+(Olisiko+entisaikoina+jo+ollut+jännämiehiä?)"
Täsmälleen+samaa+mieltä+tuosta,+nykyään+kun+on+jopa+helppoa+se+lähteminen+verratttuna+entisaikoihin,+kuten+kirjoitin+jos+jompikumpi+liian+"vaikea"+silloin+on+tietysti+parempi+erota,+se+vaikeus+ei+vain+saisi+olla+pelkästään+sitä+kun+elämä+ei+olekaan+enää+jatkuvaa+onnentunnetta,+vähän+pitää+pystyä+sietämään+ihan+tavallistakin+elämää.+Entisaikoina+sodan+jälkeen+muuten+varmaan+oli+aikalailla+jännämiehiä,+naiset+on+varmaan+joutuneet+aikalailla+sietämään+sodan+aiheuttamien+traumojen+seurauksia.
"Sauna+ja+kylvetys+tapahtuma...+ne+ovat+ainakin+naisten+keskuudessa+aika+avoimia+juttu+tuokioita."
Varmaankin+noin+on,+sauna+tässä+suomalaisessa+kulttuurissa+kun+on+kuitenkin+niin+syvään+juuurtunut+ja+varmaan+noilla+teidän+asiakkailla+ollut+nuorempana+työntäyteisiä+viikot+ja+siten+sauna-illat+on+olleet+niitä+tilanteita+joissa+on+saanut+rentoutua+ja+jutella+kaikesta+mahdollisesta+maan+ja+taivaan+välillä.+Hienoa+että+sulla+myös+toimii+noin+että+porukat+ystävystyy+siellä+keskenään,+eihän+sitä+varmaan+vanhempikaan+ihminen+semmoisille+avautuisi+joista+ei+ystävinä/kavereina.
"Kyllä+minäkin+välillä+tenttiin+olen+joutunut,+kun+mulla+ei+ole+miestä!+Menin+sitt+kertomaan+ett+on+mullakin+suhteita+ollut+ja+parinkin+miehen+kanssa+asunut+yhdessä!
-+SUSI+PARINA+elänyt,+sinäkö?+Ja+niin+kai+ne+luottamukselliset+jutut+joskus+alkoivat,
yks+sanoi+ettei+ennen+vanhaan+se+olisi+ollut+sopivaa...+nykyään+se+on+muotia!"
:D+Mummojen+tuomioraati+on+puhunut+:D+Viisas+mummo+kyllä+joka+noin+on+sanonut,+olisi+vielä+jatkanut+että+vaikka+se+nykyään+onkin+muotia+ei+se+ole+yhtään+sopivampaa+:D
"Mulle+voi+kertoa+salaisempiakin+juttuja+omassa+huoneessa,+kun+muita+ei+ole+kuulemassa."
Tuo+kertoo+siitä+ettäsSinusta+tykätään+ja+sinuun+luotetaan+:)
"Jokainen+noista+liitoista+mun+käsitykseni+valossa+on+alkanut+rakkausliittona,+joistain+se+vaan+on+kadonnut+kokonaan+ja+muuttunut+"järkiliitoksi"+pakosta."
Joo,+varmaan+voi+olla+noinkin+koska+entisaikoina+siihen+rakkauteen+on+varmaan+riittänyt+hiemanvähempi+kun+ei+ole+haettu+vertailukohtia+maailmalta,+se+oman+kylän+naapurin+poika/tyttö+on+voinut+olla+ihaninta+mitä+maailmassa+voi+ajatella+kun+nykyään+taas+tuntuu+ettei+ole+riittävän+"hienoa"+olla+selaisen+kanssa+joka+löytyy+liian+läheltä+ja/tai+on+liian+tavallinen.
"Olen+melko+varma+ett+liitto+ei+onnistuisi+sinulta...+se+hapantuisi+noihin+sinun+epäilyihisi,+ennemmin+tai+myöhemmin.+"
Itsekin+olen+melko+varma+että+olet+tuossa+oikeassa,+en+varmaan+uskaltaisi+luottaa+tässä+nykymaailmassa+keneenkään+niin+paljoa+että+lapsia+alkaisin+tietoisesti+tekemään.
"Järki+syihin+liittyvä+avioliitto,+ei+kovin+onnelliselta+kuulosta!+Minä+en+ainakaan+pystyisi+siihen,+ja+olisihan+mulla+ollut+siihen+jo+tilaisuuskin...+kulissi+avioliitto."
Tjoo,+ei+äkkiseltään+ja+pitäähän+jotain+kipinää+kuitenkin+olla+mutta+en+tuota+sinun+tapausta+nyt+sellaiseen+vertaisi,+sinä+teit+ehdottomasti+oikean+ratkaisun+siinä+kohtaa.+Lähinnä+voisi+ajatella+vaikka+niin+että+jos+olisi+kaksi+maatilaa+joissa+toisessa+talossa+tytär+ja+toisessa+poika,+jos+ne+vaikka+huomaa+tullevansa+hyvin+toimeen+ja+vaikkei+nyt+hirmukipinöintiä+olisikaan+niin+voisi+kuitenkin+toimia+ja+ehkä+parempi+ratkaisu+mennä+niiden+yhteen+kuin+kummankin+hakea+jostain+muualta+kumppani+jolle+maataloustuotantoelämä+ei+sopisikaan+ollenkaan.
05.03.2017 19:08
"paitsi+toi+loppu+jos+on+riitelyä+mutta+lapset+ei+kärsi,+on+kumminkin+hyvä+sovittaa+ulkopuolisen+kanssa+parisuhdetta,+jos+muuten+ei+pysty+rakentavaan+keskusteluun.
Voidaanko+taas+syyttää+toista+onnellisuuden+rikkoutumisesta,jos+ei+ymmärretä+toisia,mistä+johtuu+nämä+parisuhde+ongelmat.+Riidatonta+parisuhdetta+en+tunne."+
Varmaan+tosiaan+noin+että+kun+on+paljon+pelissä+niin+mielellään+sitten+vaikka+ulkopuolista+apua+mukaan+ongelmien+ratkontaan+niin+että+asiat+saadaan+taas+tolalleen.+Se+on+juurikin+noin+että+ei+saisi+luovuttaa+liian+helpolla+vaan+saada+ne+parisuhteen+aikana+syntyneet+solmut+aukaistua,+sittenhän+se+ei+tietenkään+välttämättä+onnistu+jos+toinen+on+niin+hankalana+ettei+sen+kanssa+voi+mitenkään+enää+neuvotella.+
Hyvin+sanottu.+Ehkä+joissakin+tapauksissa+voisi+ehkä+ollakin+syy+pelkästään+toisessa+mutta+hienosti+ajattelet+kun+otat+huomioon+molempia+kantteja,+kaikki+ei+varmaan+siihen+kykene+kun+on+mielessä+pelkkä+minä+ja+se+eikä+me.
05.03.2017 18:33
Juurikin+noin,+vaikka+itse+en+yleensä+äänestä+kunnallis-+tai+yleensä+missään+vaaleissa+niin+suhtaudun+kyllä+myönteisesti+jos+Halla-aho+tulee+persujen+PJ:ksi.+Kyllästyneitä+tosiaan+on+paljon,+ainakin+mitä+itse+jutellut+ihmisten+kanssa+niin+poikkeuksetta+juurikin+mitta+täynnä+mamutukseen,+homotukseen+ja+yleiseen+arvojen+kadotukseen+oikeastaan+kaikilla,+niistäkään+kukaan+tuskin+meuhkaa+jossain+netissä+mutta+porukoissa+jutellessa+kyllä+mielipiteensä+ilmaisevat.+Mielenkiintoista+myös+se+että+tavallisten+ihmisten+keskuudessa+trumpkaan+ei+tunnu+olevan+ollenkaan+niin+inhottu+ja+pelätty+kuin+mitä+tiedotusvälineet+antavat+ymmärtää,+aika+moni+pitää+ihan+järkimiehenä.
05.03.2017 16:26
Tulee.+Vaikka+aika+moin+persuja+äänestänyt+on+varmaan+jo+eronnutkin/erotettu+puoleesta+"rasististen"+mielipiteidensä+vuoksi+iso-timon+luudan+lakaistessa+on+siellä+vielä+sen+verran+varmaan+niitä+jotka+Jytkyn+viimeksikin+järjestivät+että+ne+vielä+katsoo+tämänkin+kortin.+Halla-ahon+ehdokkuus+antaa+niille+ihmislle+sentään+toivoa,+sitä+samaa+toivoa+jonka+vuoksi+ne+viimeksikin+äänestivät+ja+sitten+pettyivät+karvaasti,+saa+nähdä+kuin+käy+ensikerralla.
05.03.2017 15:53
Se+taas+johtuu+siitä+että+minä+olen+mukava+rehellisesti,+eli+siis+sillloin+kun+oikeasti+haluan+olla.+Jatkuvasti+mukavaa+esittämällä+varmaa+saisin+täällä+enemmän+pitämistä+mutta+se+taas+en+olisi+enää+minä.+Ei+se+olisi+minusta+oikein+reilua+valheellisesti+esittää+jotain+niin+parempi+olla+sitten+vaikka+enimmäkseen+vihattu+kun+ei+sillä+mulle+ole+niin+hirveästi+väliä+tykkääkö+muut+vai+ei,+riittää+jos+joku+edes+joskus+on+suunnilleen+samoilla+linjoilla.
05.03.2017 15:48
No+niinpä+noin+äkkiä+ajatellen+mutta+onhan+asiassa+oikeastaan+semmoisiakin+puolia+että+voi+olla+aika+järkevääkin.+itse+olen+vähän+sitä+mieltä+että+jos+on+jokun+kanssa+vaikkapa+lapsia+tehnyt+niin+pitää+sitten+vähän+sietääkin+rakkauden+puutetta+jos+muuten+elämä+on+suhteellisen+helppoa+ja+miellyttävää,+ainakin+siihen+asti+kunnnes+lapset+ovat+täysi-ikäisiä+koka+he+ansaitsee+kuitenkin+ehyen+lapsuuden.+Tietysti+sitten+jos+jompikumpi+osallisista+on+niin+vaikea+persoonana+että+homma+menee+jatkuvasti+riitelyksi+niin+sitten+varmaan+lastenkin+kannalta+parempi+erota+jo+aikaisemmin.
Noilla+sun+jututtamilla+vanhuksilla+muuten+varmaankin+aika+monesti+ollut+alussa+että+on+"järkiliitto"+ilman+isoja+tunteenpurkauksia+mutta+pikkuhiljaa+sitten+on+muuttunut+syväksi+kiintymykseksi+niin+siinä+mielessä+en+mitenkään+tyrmäisi+myöskään+järkiliiton+ajatusta.+Ei+kaikilla+tarvitse+olla+sellaista+räiskyvää,+intohimoisen+kiihkeää+suhdetta+välttämättä+alussakaan,+ne+kiihkeät+ihmiset+kun+saattaa+olla+aika+kiihkeitä+ja+lyhytjänteisiä+niihin+erohommiinkin.
Toki+käsitän+ja+ymmärrän+tuon+rakkauden+muodon+muuttamisen,+enemmän+minua+huolestuttaa+kuitenkin+nykymaailman+meno+jossa+ei+oikein+kenelläkään+tunnu+olevan+riittävästi+kärsivällisyyttä+siihen+että+rakkaus+edes+saisi+mahdollisuutta+muuttua+siksi+ajan+kanssa+muodostuvaksi+syväksi+kiintymykseksi+kun+eroillaan+jo+heti+ensimmäisten+vaikeuksien+tullen.+Niillä+vanhuksilla+joita+olet+päässyt+kuulemaan+on+ollut+ihan+erilainen+yhteiskuntakin+ympärillä+niin+ne+on+ihan+eri+tavalla+sietäneet+kaikenlaista+molemmin+puolin+ja+pikkuhiljaa+hioutuneet+pariskunniksi+toisin+kuin+nykyihmiset+jotka+eroaa+heti+kun+ei+ole+kivaa,+toinen+ei+saavuta+jotain+odotettuja+uratavoitteita+tms.+tyhjänpäiväistä+syytä.
Miehen+kannalta+varsinkin+pariutumiseen+sisältyy+nykyään+niin+isot+riskit+että+suoraan+sanottuna+se+ei+ole+oikein+järkevääkään+enää,+lähdössä+jo+suunnilleen+tiedät+että+ero+tulee+jossain+vaiheessa+ja+jos+on+lapsi/lapsia+nainen+pystyy+sitten+aikalailla+omin+päin+määrittämään+tuleeko+yhteis-+vai+yksinhuoltajuus,+miehellä+siinä+asiassa+ei+taida+olla+juurikaan+sanottavaa.
05.03.2017 15:41
Tämähän+on+keskustelupalsta,+ei+täällä+olla+ketään+iskemässä+vaan+keskustelemassa.
Joo,+aivan+sama+kun+ei+niitä+taida+olla+olemassakaan+enää,+satuolentoja+ovat.
05.03.2017 12:29
Otetaanpa+huomioon+tosiasiat:
-+50-lukulaistyyppisiä+"kunnon+tyttöjä"+ei+juurikaan+ole+enää
-+Nimenomaan+törkyturpaisuus+ja+agressiivisuus+tuntuu+vetävän+naisia+puoleensa+magneetin+lailla
-+Naiset+on+ristiriitaisia,+kun+tulee+joku+eksoottisempi+tapaus+ei+niitä+historia+kiinnosta+vaikka+suomiehestä+udellaankin+kaikki+mahdollinen.+Loppupelissä+siinäkin+kiinnostaa+vain+status+ja+raha,+muulla+ei+oikeastaan+ole+merkitystä
-+em.+seikat+huomioonottaen+2000-luvun+suominaiset+eivät+ole+kovinkaan+tavoittelemisen+arvoisia
-+en+livertäisi,+olen+äärettömän+rehellinen+joka+tietysti+on+huono+juttu+mutta+tuon+edellisen+seikan+huomioon+ottaen+en+hirveästi+edes+välitä+enkä+edes+tavoittele+naisia,+ne+saavat+tehdä+aloitteen
05.03.2017 12:07
Jos+lähtöpaikalla+palstan+naisille+kerrottaisiin+maalissa+odottavista+väkivaltaisista+jännä-+ja+ulkkismiehistä+ne+varmaan+voittaisi+kun+ne+kiimalävestään+sitten+valuttaisi+ladulle+niin+paljon+liukuvoidetta+ettei+niitä+kukaan+voittaisi.
05.03.2017 11:40
Pitäisköhän+sun+pitää+sille+"Meidän+pitäis+vähän+jutella"+-sessio?+Luulen+että+sen+jälkeen+kun+mieleen+kirkastuisi+eron+mahdollisuus+ja+se+tajuaisi+että+sitten+maksaisi+ruokkoja+aika+pitkään+ja+reilusti+opettaisi+pitämään+mölyt+mahassaan+vähän+paremmin.++No+en+tosissani+ehdota,+ennemminkin+toivon+että+teillä+menee+hyvin+ilman+mitään+erouhkia/ajatuksia+mutta+tuli+vaan+mieleen+mainita+kun+naisella+aina+on+tuo+mahdollisuus+uhkailla+olemassa,+miehellä+ei+niinkään+kun+se+automaattisesti+joutuu+aina+tappiolle+huoltajuusasioissa.
05.03.2017 11:34
Totta,+taisipa+Kasimir+vieläpä+yllyttää+kaveriaan+axl:ia+yhä+vain+haastavampiin+sessioihin+ja+nyt+sitten+yrittää+uhriutua+nyyh+nnyyh+kun+tanssikisastakin+poistivat.
05.03.2017 11:22
Kyllä+ennemminkin+rakkaus+taitaa+olla+pelkkää+huijausta,+monille+pitkässä+suhteessa+oleville+riittää+se+suhde+vaikkei+se+antaisi+juuri+mitään:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/492583-pitka-parisuhde-ei-takaa-yhteista-arvomaailmaa-monelle-riittaa-suhde-joka-ei-anna
05.03.2017 11:19
Kyllä+mulle+rotta+on+rotta+ihonväristä+ja+mistä+tahansa+muusta+toiminnasta+riippumatta,+en+siis+anna+palstankaan+vaikuttaa+mielipiteisiini+mutta+se+siis+oikeasti+tympii+että+tässä+maassa+tuntuvat+eriväriset,+rikolliset,+seksuaalisesti+poikkeavat+jne.+saavan+aina+erityisen+hyvän+kohtelun+ja+rusinat+pullasta,+silti+ne+äänekkäästi+huutaa+rasismia+ja+vaatii+"oikeuksiaan"+vaikka+niillä+oikeasti+menee+paremmin+erityisominaisuuksiensa+vuoksi.
05.03.2017 10:00
Niin+tuo+oli+se+Axl+juttu:
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703042200080561_vi.shtml
Kun+joku+suomalainen+normiheteromies+potkaistaan+työttömäksi+ei+kukaan+sen+kohtaloa+ole+surkuttelemassa,+päinvastoin+syyllistetään+urakalla+mutta+kun+salakuvaajarotta+ihan+omalla+toiminnallaan+hankkii+itsensä+käräjille+annetaan+sille+lievempi+tuomio+kun+on+niin+kauheaa+että+koko+"työura"+(=ihanvärin+avulla+hankitut+hyväpalkkaiset+paskanpuhumisduunit)+on+nyt+tuhoutumassa.
04.03.2017 23:55
Itseasiassa+minua+vähän+alkoi+vituttamaan+tuossa+jossain+vaiheessa+iltaa+kun+jollain+kanavalla+oli+juontohommissa+se+jatkuvasti+rasismista+vinkuva+ali+jahangiri+vai+mikä+se+nyt+oli,+sitten+kun+vaihdon+kanavaa+siellä+oli+se+joku+putouksen+tumma+jannu+ja+sitten+oli+jossain+taa+axl+smith+juttua.+Tuli+siinä+vaan+mieleen+että+aika+paljon+on+noita+tummahipiäisiä+kivoissa,+kevyissä+ja+epäilemättä+ihan+hyvätuottoissa+hommissa+pyörimässä+täällä,+varmasti+paljon+enemmän+edustusta+kuin+suhde+väkilukuun+niin+tuli+siinä+vaan+mieleen+ettei+näytä+suomalaiset+miehet+kelpaavan+enää+juuri+mihinkään+muuhun+kuin+ikäviin+paskahommiin+joiden+tuotoilla+kustannetaan+noita+kivahommia+joita+yleensä+naiset+ja+ulkkikset+tekee.
04.03.2017 23:47
Jep,+hyviä+öitä+ja+rauhallisia+unia+sullekin,+itse+taidan+vielä+vähän+aikaa+katsella+jos+tulee+telkkarista+jotain+katselemisen+arvoista.
04.03.2017 23:32
"Eli+ensin+on+oma+käytöksesi+ja+sen+jälkeen+naisen+hymy."
Kuinka+tyhmä+ihminen+voi+olla?+Linkitin+sulle+juuri+tutkimuksen+jonka+mukaan+naiset+mätsää+miehiä+jotka+saa+kiimap..un+läpättämään+käytöksestä+huolimatta+ja+sinä+yhä+vain+iniset+siitä+että+pitäisi+alkaa+teille+lutkille+valkoritaroimaan+p..u/hymypalkkion+toivossa.+Hyppää+horo+järveen,+siihen+sinun+hymyyn+kun+ei+millään+tavalla+voi+vaikuttaa+käytöksellä+niin+aivan+sama+sitten+olla+törkeäkin,+sen+sinä+ansaitset+mielistelyn+sijaan.+Sullehan+se+ei+ole+niin+mukavaa+mutta+mitä+väliä,+hae+joku+ulkkis+lohduttamaan+jos+itkettää.
04.03.2017 23:05
Yritä+vaan+kääntää+asiat+taas+päinvastaisiksi.+Miehen+käyttäytymisellähän+sinällään+ei+ole+mitään+väliä:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mies-loi-tinder-profiilin-kuuman-kundin-kuvilla-halusi-todistaa-etta-naiset-sietavat-mita-vain-jos-mies-on-komea/6333384
Täällä+maanpetturihuorien+maassa+vain+komeuden+voi+korvata+tummalla+pigmentillä.+Ihan+sama+millainen+sika+siellä+tumman+nahan+alla+pesii+niin+suomihoro+hymyilee+kuitenkin.+Tässä+valossa+kun+kerran+te+suomilutkat+siedätte+mitä+vaan+himoitsemiltanne+ulkkiksilta+niin+tasa-arvon+nimissä+meille+kotimaisilla+miehillä+on+oikeus+kohdella+teitä+ihan+samalla+tavalla+kuin+niilläkin+että+se+siitä+kauniista+käytöksestä,+multa+ainakin+saatte+tasan+sitä+mitä+tilaattekin.
04.03.2017 22:27
No+ei+varmasti+näytä+jos+se+suomihuorista+on+kiinni,+ei+ehkä+mene+kuin+sukupolven+verran+siihen+että+jokaisella+suomilutkalla+on+jonkinsorttinen+mulattipentu+yhteiskunnan+elätettävänä.+Tuossa+toinen+juttu+aiheesta:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Venezuelan-kohuhiihtaja-otti-ilon-irti-Lahden-yossa-Shotteja-ja-naisia/1119403
Miehen+pienuus+ja+hintelyyskään+ei+tunnu+haittaavan+kun+vain+väri+on+lutkalle+mieluinen.+Nuo+kuvissa+esiintyvät+omaa+kansaansa+vihaavat+maanpetturilutkat+voisi+kyllä+ihan+hyvin+laittaa+johonkin+nallin+virutuspenkkiin,+ei+varmaan+kukaan+menettäisi+mitään+siinä.
04.03.2017 22:04
1007 / 1041