Jos sinkut palstalaisilla ois miesten ja naisten välinen hiihtoviesti, niin kummat voittais?
Vastaukset 59
- epäiliämiäs
Tuskin täältä löytyy neljää hiihtotaitoista naista.
Jos lähtöpaikalla palstan naisille kerrottaisiin maalissa odottavista väkivaltaisista jännä- ja ulkkismiehistä ne varmaan voittaisi kun ne kiimalävestään sitten valuttaisi ladulle niin paljon liukuvoidetta ettei niitä kukaan voittaisi.
- 1714
Tuo sun törkyturpaisuutes karkoittais kauas jokaisen viiskytlukulaisen kunnon tytön.
Ja turha selitellä, kuinka kauniisti sä just sille mimmille livertäisit. Ei pantteri pilkuistaan niin vain pääse. Kyllä se sun teeskentelys huomais. 1714 kirjoitti:
Tuo sun törkyturpaisuutes karkoittais kauas jokaisen viiskytlukulaisen kunnon tytön.
Ja turha selitellä, kuinka kauniisti sä just sille mimmille livertäisit. Ei pantteri pilkuistaan niin vain pääse. Kyllä se sun teeskentelys huomais.Otetaanpa huomioon tosiasiat:
- 50-lukulaistyyppisiä "kunnon tyttöjä" ei juurikaan ole enää
- Nimenomaan törkyturpaisuus ja agressiivisuus tuntuu vetävän naisia puoleensa magneetin lailla
- Naiset on ristiriitaisia, kun tulee joku eksoottisempi tapaus ei niitä historia kiinnosta vaikka suomiehestä udellaankin kaikki mahdollinen. Loppupelissä siinäkin kiinnostaa vain status ja raha, muulla ei oikeastaan ole merkitystä
- em. seikat huomioonottaen 2000-luvun suominaiset eivät ole kovinkaan tavoittelemisen arvoisia
- en livertäisi, olen äärettömän rehellinen joka tietysti on huono juttu mutta tuon edellisen seikan huomioon ottaen en hirveästi edes välitä enkä edes tavoittele naisia, ne saavat tehdä aloitteen- 1714
Harmaaritari kirjoitti:
Otetaanpa huomioon tosiasiat:
- 50-lukulaistyyppisiä "kunnon tyttöjä" ei juurikaan ole enää
- Nimenomaan törkyturpaisuus ja agressiivisuus tuntuu vetävän naisia puoleensa magneetin lailla
- Naiset on ristiriitaisia, kun tulee joku eksoottisempi tapaus ei niitä historia kiinnosta vaikka suomiehestä udellaankin kaikki mahdollinen. Loppupelissä siinäkin kiinnostaa vain status ja raha, muulla ei oikeastaan ole merkitystä
- em. seikat huomioonottaen 2000-luvun suominaiset eivät ole kovinkaan tavoittelemisen arvoisia
- en livertäisi, olen äärettömän rehellinen joka tietysti on huono juttu mutta tuon edellisen seikan huomioon ottaen en hirveästi edes välitä enkä edes tavoittele naisia, ne saavat tehdä aloitteenNo miten hyvin sun magneettis nyt sitten on tulosta tuottanut?
Jos noihin sun väitteisiis on uskominen, niin sullehan pitäis aloitteita sataa ovista ja ikkunoista. Sataako?
Minä otin kantaa vain niihin sun haikailemiin viiskytlukulaisiin tyttöihin, en muihin. Ne kiertäisivät sinunlaisesi tyypin hyvin kaukaa. Ne tyttöset etsivät kaltaistaan hyväkäytöksistä miestä. 1714 kirjoitti:
No miten hyvin sun magneettis nyt sitten on tulosta tuottanut?
Jos noihin sun väitteisiis on uskominen, niin sullehan pitäis aloitteita sataa ovista ja ikkunoista. Sataako?
Minä otin kantaa vain niihin sun haikailemiin viiskytlukulaisiin tyttöihin, en muihin. Ne kiertäisivät sinunlaisesi tyypin hyvin kaukaa. Ne tyttöset etsivät kaltaistaan hyväkäytöksistä miestä.Tämähän on keskustelupalsta, ei täällä olla ketään iskemässä vaan keskustelemassa.
Joo, aivan sama kun ei niitä taida olla olemassakaan enää, satuolentoja ovat.- 876575876
Harmaaritari kirjoitti:
Tämähän on keskustelupalsta, ei täällä olla ketään iskemässä vaan keskustelemassa.
Joo, aivan sama kun ei niitä taida olla olemassakaan enää, satuolentoja ovat.No ei sulla nyt kovin hyvin voi tuol ulkopuolella mennä, kun ei täälläkään yksikään nainen oo koskaan susta oikein pitänyt. Ei edes silloin kun olet yrittänyt olla mukava.
876575876 kirjoitti:
No ei sulla nyt kovin hyvin voi tuol ulkopuolella mennä, kun ei täälläkään yksikään nainen oo koskaan susta oikein pitänyt. Ei edes silloin kun olet yrittänyt olla mukava.
Se taas johtuu siitä että minä olen mukava rehellisesti, eli siis sillloin kun oikeasti haluan olla. Jatkuvasti mukavaa esittämällä varmaa saisin täällä enemmän pitämistä mutta se taas en olisi enää minä. Ei se olisi minusta oikein reilua valheellisesti esittää jotain niin parempi olla sitten vaikka enimmäkseen vihattu kun ei sillä mulle ole niin hirveästi väliä tykkääkö muut vai ei, riittää jos joku edes joskus on suunnilleen samoilla linjoilla.
- mietinytvähän
876575876 kirjoitti:
No ei sulla nyt kovin hyvin voi tuol ulkopuolella mennä, kun ei täälläkään yksikään nainen oo koskaan susta oikein pitänyt. Ei edes silloin kun olet yrittänyt olla mukava.
"ei täälläkään yksikään nainen oo koskaan susta oikein pitänyt. Ei edes silloin kun olet yrittänyt olla mukava."
Puhu vain omasta puolestasi, ei pidä paikkansa. Ja mieti miksi haluat kirjoittaa noin. - palstantodellisuus
Harmaaritari kirjoitti:
Se taas johtuu siitä että minä olen mukava rehellisesti, eli siis sillloin kun oikeasti haluan olla. Jatkuvasti mukavaa esittämällä varmaa saisin täällä enemmän pitämistä mutta se taas en olisi enää minä. Ei se olisi minusta oikein reilua valheellisesti esittää jotain niin parempi olla sitten vaikka enimmäkseen vihattu kun ei sillä mulle ole niin hirveästi väliä tykkääkö muut vai ei, riittää jos joku edes joskus on suunnilleen samoilla linjoilla.
Jotain on kyllä pahan kerran pielessä, jos täällä vihaa jotakuta. Ehkä silloinkin, jos rakastaa :D Vaikka ottaisikin sen huomioon, että kirjoitteluissa paljastaa itsestään kaikenlaista sellaista, mitä ei itse itsessään havaitse, mutta jonka muut kuitenkin näkevät. Sun näkemys itsestäsi ja muiden näkemys susta ovat kutakuinkin linjassa, mikä on terveyden merkki. Kaikki eivät syystä tai toisesta pysty näkemään itseään muiden silmin, ymmärtämään omaa vaikutustaan muihin. Silloin ihmissuhteista tulee vaikeita.
- Munaa.hälle
Harmaaritari kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että olet rehellisesti kusipää.
Onko ennustuksesi toteutunut että rekkautuessasi sähköposti on täynnä ihailevien naisten viestejä? - jaahas.jaahas
Munaa.hälle kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että olet rehellisesti kusipää.
Onko ennustuksesi toteutunut että rekkautuessasi sähköposti on täynnä ihailevien naisten viestejä?"Rehellinen kusipää" sitäpä juuri.
Itse hän kuitenkin itseään kutsuu "kiltiksi ja kunnolliseksi". Ei siis oikein rehellinen sittenkään. Taitaa pelkkä kusipää riittää.
- lihatipunen
Osaan kyllä hiihtää ainakin pertsaa (kai luistelukin jotenkuten menis) mutta mun sukset on 80-luvulta ja kunto on huono.
Ei haittaa. Palstaätmit osaa hiihtää vaan sukilla. Niillä menis muutenkin koko aika jostain valittamiseen. Me voitettais ne helposti. :)
- Teknodonna
Naiset
Päädyin tulokseen siksi, että erään tutun miehen kommentti suomalaisen naishiihtäjän kaatumisesta päin mainoskylttiä, oli hänen mielestään mainostemppu.
En uskonut tätä todeksi. Sitten olisin uskonut, jos kyltti olisi mainostanut terveyssiteitä.
(Hihitystä)
😁 Tuossa kisassa olisi sukset ristissä jo lähtösuoralla. Naiset varmaan voittaisi kun ne douppaisi itseään himohässillä.
Olen hiihtänyt 40 km alle 3 tunnin ja vielä kaatumatta kertaakaan. Mutta nykykunto on aika arvoitus, niin ehkä mä mieluummin olisin vain huoltojoukoissa tarjoamassa sauvaa.- EdesUnissa
Tulisi tasapeli. Miesten joukkueessa NAL ei antaisi kapulaa toisille miehille, koska itseään kunnioittava mies ei näe mahdollisuutta olla osallisena ketjussa jossa taistellaan kurppia vastaan.
Naisten joukkueessa Teknodonna jättäisi kapulan omalla kierroksellaan maaliin, koska miksipä sitä kuljettelemaan ympyrää, kun kerran voi tehdä kierroksen ajatuksissaan ja ympyrässä maaliin tultaessa ollaan taempana kuin lähtiessä.- Teknodonna
Kieltämättä olet päässyt jyvälle siitä kuinka aivot voivat oikeasti toimia.
(Naurua)
👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kieltämättä olet päässyt jyvälle siitä kuinka aivot voivat oikeasti toimia.
(Naurua)
👌Ammuttuani sorsan veneestä eräänä sorsapäivänä isäni seurassa, tämä laukauksen kaiun tauottua kysyi minulta, että olikohan lintu hieman liian lähellä haulikkoa?
Kysyin, että kuinka niin?
(Reps)
😁
Palkintona voisi olla
Naisten voittaessa - sekstailu hävinneiden miesten kanssa
Miesten voittaessa - sekstailu hävinneiden naisten kanssa- eikunei
Huonot palkinnot, palstakurpat ei innosta.
eikunei kirjoitti:
Ei kannata nirsoilla, minua ainakin innostaisi
LinerT.2 kirjoitti:
Siis paikalta nopeasti hävinneiden kanssa? Kuulostaa melkein reilulta.
Te naiset yrittäisitte varmaan tasapeliä
- suksi.kuuseen
eikunei kirjoitti:
On tosiaan huonot palkinnot, en koskisi palstan miehiin pitkällä sauvallakaan.
suksi.kuuseen kirjoitti:
On tosiaan huonot palkinnot, en koskisi palstan miehiin pitkällä sauvallakaan.
Eikä sinuun koskisi kukaan muulla kuin pesäpallomailalla, päähän, ja mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Eikä sinuun koskisi kukaan muulla kuin pesäpallomailalla, päähän, ja mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.
Harmiksesi on sanottava, että olet väärässä.
suksi.kuuseen kirjoitti:
Harmiksesi on sanottava, että olet väärässä.
Olen oikeassa. Olet niin sisäisesti kuin ulkoisestikin paska.
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Olen oikeassa. Olet niin sisäisesti kuin ulkoisestikin paska.
No yhyy. Olipa yllätys. Kaikki palstalaiset on sun mielestä paskoja. Keksi jotain uutta. Peace.
suksi.kuuseen kirjoitti:
No yhyy. Olipa yllätys. Kaikki palstalaiset on sun mielestä paskoja. Keksi jotain uutta. Peace.
Eivät kaikki ole paskoja. Esimerkiksi minä en ole. Todennäköisesti keksinkin jotain uutta. Sinä olet negatiivinen ja turha ihminen ja suhtaudut palstalaisiin ylimielisesti ja pilkkaavasti. Nyt sitten naiivina ja yksinkertaisena ihmettelet miksi sinuun suhtaudutaan juuri samalla tavalla kun itse aloitit shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen.
Painu helvettiin. War.- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Eivät kaikki ole paskoja. Esimerkiksi minä en ole. Todennäköisesti keksinkin jotain uutta. Sinä olet negatiivinen ja turha ihminen ja suhtaudut palstalaisiin ylimielisesti ja pilkkaavasti. Nyt sitten naiivina ja yksinkertaisena ihmettelet miksi sinuun suhtaudutaan juuri samalla tavalla kun itse aloitit shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen.
Painu helvettiin. War."Esimerkiksi minä en ole". Tuossa esimerkki ylimielisestä suhtautumisesta ihan sulta itseltäs! Vain sä oot kuningas ja kaikki muut on paskoja. Vittuilet ja pilkkaat palstalaisia joka ketjussa! Peace. Koita vihata vähemmän !
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Painu helvettiin. War.Ja jos et yksinkertaisena tajunnut, en aloittanut henkilöhyökkäystä ! Katso uudestaan mihin asiaan vastasin !
suksi.kuuseen kirjoitti:
"Esimerkiksi minä en ole". Tuossa esimerkki ylimielisestä suhtautumisesta ihan sulta itseltäs! Vain sä oot kuningas ja kaikki muut on paskoja. Vittuilet ja pilkkaat palstalaisia joka ketjussa! Peace. Koita vihata vähemmän !
Vihaan lähinnä sinua, koska sinulla on negatiivinen asenne. Olet tyypillinen suomalainen paskaämmä, joka on täysin turha.
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Vihaan lähinnä sinua, koska sinulla on negatiivinen asenne. Olet tyypillinen suomalainen paskaämmä, joka on täysin turha.
Sanoo herra Negatiivisuus! Katse peiliin mies! Ja lue kuka aloitti pilkan. Säkin myös - tässäkin ketjussa!
suksi.kuuseen kirjoitti:
Sanoo herra Negatiivisuus! Katse peiliin mies! Ja lue kuka aloitti pilkan. Säkin myös - tässäkin ketjussa!
En ole negatiivinen kuin niitä kohtaan jotka sen ansaitsevat. Sinä olet turha ihminen, joten tietysti olen sinua kohtaan negatiivinen. Sitä saa mitä tilaa.
Jos katson peiliin, niin näen kasvoilta ruman, mutta vartalolta ihan hyvää tasoa olevan miehen.
Katso itse peiliin, senkin negatiivinen läskiakka.- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
En ole negatiivinen kuin niitä kohtaan jotka sen ansaitsevat. Sinä olet turha ihminen, joten tietysti olen sinua kohtaan negatiivinen. Sitä saa mitä tilaa.
Jos katson peiliin, niin näen kasvoilta ruman, mutta vartalolta ihan hyvää tasoa olevan miehen.
Katso itse peiliin, senkin negatiivinen läskiakka.Olet negatiivinen kaikkia kohtaan palstalla ! Mitä näet kun katsot sielusi syövereihin? Ei mua sun ulkomuotos kiinnosta.
suksi.kuuseen kirjoitti:
Olet negatiivinen kaikkia kohtaan palstalla ! Mitä näet kun katsot sielusi syövereihin? Ei mua sun ulkomuotos kiinnosta.
Olen positiivinen melko usein. Naiset ovat niin yksinkertaisia että odottavat kehuja, vaikka käyttäytyisivät todella huonosti ja pilkkaisivat miehiä. Se on yksi hyvä osoitus naisten yksinkertaisuudesta.
Olen aina paremmassa kunnossa kuin sinä. Mene takaisin syömään sipsejä ja silavaa, läskikasa.- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Olen positiivinen melko usein. Naiset ovat niin yksinkertaisia että odottavat kehuja, vaikka käyttäytyisivät todella huonosti ja pilkkaisivat miehiä. Se on yksi hyvä osoitus naisten yksinkertaisuudesta.
Olen aina paremmassa kunnossa kuin sinä. Mene takaisin syömään sipsejä ja silavaa, läskikasa.Yhyy, kerro nyyhkytarinas jolleki toiselle. Miks mun ulkonäkö sua kiinnostaa? En etsi miestä täältä.
suksi.kuuseen kirjoitti:
Yhyy, kerro nyyhkytarinas jolleki toiselle. Miks mun ulkonäkö sua kiinnostaa? En etsi miestä täältä.
Tuskin sinun kannattaa etsiä miestä mistään muualtakaan, koska olet markkina-arvosi menettänyt vanha läskinainen.
Mene itse vikisemään muualle.- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Tuskin sinun kannattaa etsiä miestä mistään muualtakaan, koska olet markkina-arvosi menettänyt vanha läskinainen.
Mene itse vikisemään muualle.Ehkä palstan miehille olen ilmaa, mut maailma on täynnä fiksuja miehiä jotka näkee naisessa muutaki ku iän ! Te ootta äärimmäisen pinnallista porukkaa. Älä sä mun pariutumisesta huolehdi.
suksi.kuuseen kirjoitti:
Ehkä palstan miehille olen ilmaa, mut maailma on täynnä fiksuja miehiä jotka näkee naisessa muutaki ku iän ! Te ootta äärimmäisen pinnallista porukkaa. Älä sä mun pariutumisesta huolehdi.
Mene sitten niiden "fiksujen" miesten luokse. Ketään ei kiinnosta typerät juttusi ja vittuilusi.
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Mene sitten niiden "fiksujen" miesten luokse. Ketään ei kiinnosta typerät juttusi ja vittuilusi.
Sua kiinnosti, kun näinkin pitkään jaksoit kommentoida!
suksi.kuuseen kirjoitti:
Sua kiinnosti, kun näinkin pitkään jaksoit kommentoida!
Ei kiinnosta. Kommentoin täällä kaikkea kiinnostuksesta riippumatta.
Olet yksinkertainen ja todistit sen täydellisesti kommenteillasi.- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
Ei kiinnosta. Kommentoin täällä kaikkea kiinnostuksesta riippumatta.
Olet yksinkertainen ja todistit sen täydellisesti kommenteillasi.Samat sanat! Et edes itse huomaa keljuilevasi ensin mutta alat kertoa nyyhkytarinaa siitä miten naiset on pahoja ja suoltavat henkilöhyökkäyksiä! Kasva aikuiseks! Oletkohan jopa palstan yksinkertaisin mies.
suksi.kuuseen kirjoitti:
Samat sanat! Et edes itse huomaa keljuilevasi ensin mutta alat kertoa nyyhkytarinaa siitä miten naiset on pahoja ja suoltavat henkilöhyökkäyksiä! Kasva aikuiseks! Oletkohan jopa palstan yksinkertaisin mies.
En keljuile kuin niille jotka keljuilun ansaitsevat. En nyyhkytä, vaan kerron totuuden naisista. Olen aikuinen mies, enkä todellakaan mikään yksinkertainen. Menestyn elämässä oikein hyvin.
- suksi.kuuseen
super-atm kirjoitti:
En keljuile kuin niille jotka keljuilun ansaitsevat. En nyyhkytä, vaan kerron totuuden naisista. Olen aikuinen mies, enkä todellakaan mikään yksinkertainen. Menestyn elämässä oikein hyvin.
*Yawn* Kiitos seurasta mut oot vähä liian ruikuttava mun juttuseuraks ! Peace.
suksi.kuuseen kirjoitti:
*Yawn* Kiitos seurasta mut oot vähä liian ruikuttava mun juttuseuraks ! Peace.
Eri mieltä oleminen ja mielipiteen kertominen ei ole ruikuttamista. War.
- yksinäinen-ätmi
Voittaisin kaikki naiset yksin. Olen sen verran kauan hiihtänyt. Nuorena voitin kisojakin.
- Teknodonna
Mutta jos viestissä pitää lähettää seuraava matkaan läpsimällä tätä, niin läpsitkö maaliviivalla itseäsi?
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mutta jos viestissä pitää lähettää seuraava matkaan läpsimällä tätä, niin läpsitkö maaliviivalla itseäsi?
😁Oheinen on aitoa mieshuumoria. Miehen huumori toimii juuri noin, eli logiikkaan nojautuen.
👌 - EdesUnissa
Teknodonna kirjoitti:
Oheinen on aitoa mieshuumoria. Miehen huumori toimii juuri noin, eli logiikkaan nojautuen.
👌Ei miehet ja naiset suuresti poikkea toisistaan. Otetaan esimerkiksi ajantaju:
Kun nainen sanoo että on valmis viiden minuutin päästä, on se jotakuinkin sama aika kun mies sanoo että on viiden minuutin päästä kotona.
(Tämä ei kyllä sovi sinkkupalstalle ätmien luettavaksi. Ei aukene ilman parisuhde kokemusta.)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Olen hiihtänyt viimeksi armeijassa. Niiden sukset ei olleet mitään hyviä ja ysi luokalla hiihdin toiseksi hiihtokisassa joka oli muistaakseni 5 km pituinen matka.
- 30jajotain
On ollut sen verran surkeat kelit viime vuosina ettei lunta paljoa ollenkaan ettei nykyistä hiihtokuntoa osaa arvioida yhtään kun ei oo päässy hiihtään.
- Old-school-man
Lupaisin ankkurina ratkaista viestin miehille. Vanhaan hyvään aikaan nimittäin lapsille opetettiin hiihtoa ja joka talvi pienestä pitäen on tullut paljon suosittua.
- Old_school_man
Siis suksittua eli hiihdettyä.
- suksi.kuuseen
Mä olin aikoinaan kovakin hiihtäjä! Nyt ei kurppaiässä enää jaksa.
- Makihyppaaja
Voi olla, että naiset veisivät voiton. Hiihtoa pitäisi promota tässä maassa enemmänkin, sillä laji on fantastinen. Toki nämä surkeat talvet ovat rajoittaneet ja tulevat rajoittamaan harrastusta.
Treenatut naisvartalot kyllä pääsevät hyvin esille hiihtoasuissa.
http://www.kestavyysurheilu.fi/images/stories/Hiihto2015/Parmakoski051214mf089.jpg- Old_school_man
Kannattaa asua Lapissa, sillä siellä kyllä lunta riittää ja etelämmässäkin on varsin tiheään lumetettuja hiihtolatuja.
- Hiihtääjäällä
Varmaankin tasapeli tulisi? Pari vuotta sitten olen hiihtänyt viimeksi ja nyt aloittelin uudelleen. Ei oikeastaan tuntunut 10 km pahalta, kun aiemmin hiihtänyt pitkiäkin matkoja. Hyvä harrastus muutenkin niin pitkään, kun kelejä riittää. Muuten mistä negatiivisuus ihmisessä juontaa? On kaikissa varmaan monta puolta se positiivinen myöskin, jos tuntee toisen paremmin. Ja monta muuta hyvää. Jos vain näkee sen huonon puolen kohdatessa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1601519Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551083Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183732- 43701
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah209664Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63645- 40566
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on66526Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi45525- 39524
- 32481
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23469Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul53467- 38460
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26450Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal160449- 69441
- 6433
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22395- 19394