Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sovitaan+sitten+vaikka+niin+vaikka+tuossa+yllä+olevassa+on+totuus.+Ei+kukaan+nainen+tunnu+haluavan+miestä+jolla+on+elämänhallinta+ja+mielentervys+kunnossa,+päinvastaisilla+tapauksilla+taas+ei+tunnu+naisista+ja+pillusta+pulaa+olevan.
23.01.2017 20:32
Nuo+no+vähän+surullisia+tapauksia+nuo+tuommoiset+naiset.+Teininä+ne+on+olleetkin+varmaan+ihan+nättejä+ja+ihailtuja,+hattuunnousu+tapahtuu+ja+sitten+kun+ne+vuosikaudet+vielä+kuuuntelee+kaikenlaisten+pelimiesten+sokerisia+valheita+tehdessään+niille+lapsia+ne+alkaa+itsekin+uskomaan+olevansa+jotain+erikoista.+Omassa+valhemaailmassaan+tuo+nainen+ei+halua+myöntää+ettei+kukaan+halua+kahdeksan+lapsen+yyhoota+töihin,+ihan+liian+epävarma+kun+milloin+vaan+voi+jäädä+lasta+hoitamaan.+Vastaavia+valheitahan+kyllä+kaikki+yyhoot+syöttää+itselleen,+miehet+ei+muka+uskalla+sitoutua+niihin+kun+he+on+niin+"vahvoja"+naisia+vaikka+todellisuudessa+ne+lapset+on+niin+hankala+pala+yhtälössä+ettei+niitä+sen+vuoksi+kukaan+oikeastaan+edes+halua.
23.01.2017 20:30
Juuri+tuollaiset+kuvailemasi+kaltaiset+"rikkinäiset"+ja+impuliisiviset+jännämiehet+on+niitä+joille+naiset+antaa+kaikkensa+ja+rikkovat+siinä+samalla+itsensä+ovelan+pelimiehen+kieputuksessa.+Eniten+naiset+taas+tuntuu+inhoavan+kaltaisiani+miehiä+joissa+ei+ole+mitään+rikki+eikä+korjattavaa,+meissä+kun+ei+ole+mitään+jännää.
23.01.2017 20:22
surkuhupaisaa+vaan+on+että+ne+Trumpin+sovinistiset+kommentit+joista+suurin+kohu+noussut+on+valitettavasti+vaan+totta+Trumpetti+erehtyi+kokemustensa+pohjalta+sanomaan+ääneen+sen+mitä+naiset+ei+halua+kuulla+ja+myöntää,+että+varakas+ja+valtaa+omaava+mies+kyllä+saa+taputella+pyllylle+ja+muuallekin+eikä+siitä+närkästytä.
22.01.2017 19:04
Voitaisiin+sopia+niin+että+jos+palstan+naiset+"tapaa"+täällä+mielenkiinotisen+henkilön+niin+pallo+on+niillä,+saavat+itse+laittaa+sähköpostia+tai+mitä+nyt+sitten+keksivätkin.+Jos+taas+nainen+saa+sähköpostia+niin+varmaankin+on+noin+kuin+Pertti-setä+totesi,+ei+välttämättä+kannata+reagoida+koska+siellä+saattaa+olla+kaveri+jonka+kanssa+ei+välttämättä+kannata+alkaa+tekemisiin.
22.01.2017 18:14
Toivotaan+näin,+olisi+kyllä+hienoa+saada+nainen+mukaan+voiman+oikealle+puolelle+:D
Joo,+ei+kannata+ottaa+noin+velvollisuudentuntoisesti+koska+homma+menee+sitten+raskaaksi+sulle+itsellesi,+vastaa+vain+niihin+vastauksiin+jotka+oikeasti+sinusta+tarvitsee+vielä+sinun+mielipidettä+vahvistukseksi/vastaväitteeksi.+Ei+kukaan+täällä+loukkaannu+tai+ainakaan+ei+pitäisi+loukkaantua+jos+ei+jokaiseen+omaan+kommenttiin+tulekaan+vastausta.+Itse+ainakin+ajattelen+niin+että+jos+oeln+oman+mielipiteen+jossain+julki+tuonut+siihen+saa+vastata+jos+on+voimakkaasti+eri+mieltä+tai+sitten+kompata+tai+sitten+jos+ei+toinen+kommentoi+ollenkaan+niin+ehkä+on+joko+suunnilleen+samoilla+linjoilla+tai+sitten+ei+jaksa+alkaa+jänkäämään+asiasta,+kaikki+sopii+tosiaan+kyllä+mulle+ja+jos+ei+ketjun+avaaja+kommentoi+niin+sittenhän+siihen+saattaa+kommentoida+joku+muu.+Minusta+melkeinpä+paras+"sääntö"+täällä+on+sellainen+ettei+ole+sääntöjä,+itsekukin+saa+kirjoitella+mihin+vaan+mitä+huvittaa+tai+olla+kirjoittamatta+niin+homma+toimii.
22.01.2017 18:11
"Miks+mä+en+osaa+kirjoittaa+enää+niin+että+se+ymmärrettäisiin+heti+oikein."+
Ehkäpä+palsta+on+muuttanut+sua+sekopäisempään+suuntaan+:D
Ei+kyllä+tullut+mieleenkään+tuo+ajoitus+että+miksi+se+olisi+ongelma?+Teet+vain+avauksen+ja+jos+se+sinun+poissaollessa+on+keskeytynyt+menet+vaan+ne+pari+tai+jotain+sivua+taaksepäin+ja+nostat+ketjun+taas+ylös+vastaamalla+kertyneisiin+kommentteihin.+Eikä+se+ketju+välttämättä+sun+poissaollessa+kuole,+saattaa+olla+että+muut+puhaltaa+siihen+henkeä+niin+ettei+sinua+edes+tarvita+siinä+välillä.+Itse+useinkin+teen+niin+että+laitan+avauksen+vaikkei+aihe+itseä+hirveästi+edes+kiinnostaisi,+riittää+kun+saa+alulle+ja+jos+muilla+siinä+riittää+juteltavaa+niin+en+välttämättä+itse+edes+kommentoi+sinne+enää+mitään.+Tarkoitus+kun+ollut+vain+saada+ihmiset+keskustelemaan+niin+ei+siinä+välttämättä+minua+enää+tarvita,+olen+osani+jo+hoitanut+sillä+avauksella.
22.01.2017 17:34
"Noita+aloituksia+tuskin+usein+tulee+tehtyä,+koska+siinä+on+sitten+kiinni,+jos+keslustelu+lähtee+käsistä.+Ajlitus+pitää+näköjään+miettiä+tarkkaan."
Pöh,+nimenomaan+tarkkaan+miettimisellä+lytistää+keskustelun+tason+kun+ei+sitten+uskalla+kirjoittaa+mitä+oikeasti+ajattelee+ja+jos+vielä+kaikki+muutkin+alkaa+tarkkaan+miettimään+vastauksiaan+niin+tulee+aika+tylsä+tarkkaan+mietitty+ketju.+Parasta+vapaamielisessä+keskustelussa+on+juuri+että+se+rönsyilee+miten+sattuu+ja+lähtee+välillä+lapasestakin.
22.01.2017 17:19
Eikös+tuossa+nyt+juurikin+ole+semmoinen+parisuhdekokenut+mies+jollaisen+kaikki+naiset+aina+haluaa?+Tämän+palstan+kiltit+&+kunnollisethan+ei+pääse+edes+treffeille+niin+ei+niistä+ainakaan+ole+kyse+tuossa.
22.01.2017 17:01
Naiset+marssii+Trumpia+vastaan+koska+ne+on+tyhmiä+kakkapäitä+ja+kaikki+muutkin+naiset+marssii.+Ei+niiden+mielestään+tarvitse+yhtään+mitään+tietää+Trumpista+muuta+kuin+että+sitä+vain+pitää+inhota+koska+pitää+inhota.+Miehissäkin+on+tuollaisia.+Esim.+yksi+kaverini+kun+Trump+voitti+vaalit+oli+sitä+mieltä+että+hullun+valitsivat,+kun+kyselin+perusteluita+ei+niitä+sitten+löytynytkään.+Pari+kertaa+se+on+ottanut+nyt+myöhemminkin+puheeksi+kuinka+on+"hullu"+valittu+mutta+sitten+kun+siltä+kysyy+perusteluita+ei+niitä+tietoon+perustuvana+löydykään.+Kun+sitä+kehottaa+tutkimaan+asioita+ja+vertaamaan+Clintonin+agendoihin+ja+etsimään+faktoja+ei+se+kiinnostakaan+"En+minä+jaksa...".
Kyse+on+useimmilla+Trumpin+vastustajilla+siis+tunnetilasta,+pitää+vastustaa+kun+siltä+tuntuu+ja+se+on+"cool".+Ihan+samoin+perustein+kun+vastustetaan+Putinia+ja+kansallismielisiä,+kun+ei+tiedetä+hevon+vittua+mistään+niin+valitaan+itselle+se+turvallinen+ja+suvaitsevainen,+valtamedian+toitottama+linja+niin+ei+tarivtse+käyttää+omia+aivojaan+ajatteluun.
22.01.2017 16:58
Olen+aika+ymmärtäväinen+ja+uskon+ymmärtäväni+hyvin+mutta+miehissä+en+ymmärrä
1)miksi+sitä+alkoholia+on+pakko+juoda+//+Koska+se+on+hyvää+ja+saa+hetkeksi+unohtamaan+naisten+pahuuden
2)+miksette+keksi+tekemistä+//+Siksikin+me+juodaan+alkoholia
Naisissa+en+ymmärrä
1)+miten+jotkut+voi+vastuuttomasti+synnyttää+lapsia+tähän+maailmaan+//+Niinpä+ja+vielä+väärille+miehille
2)miten+moraali+kestää+jollain+elää+miehen+rahoilla,+eikö+kolkuta+omaatuntoa+//+Miksei+kestäisi,+naiset+on+pahoja+ja+ahneita
22.01.2017 16:46
Ajat+on+muuttuneet+siitä+kun+äitisi+oli+nuori,+silloin+vielä+ehkä+suomalaiset+naiset+tunnettiin+kauneudesta+vaaleuden+vuoksi+mutta+kyllä+2000-luvulla+se+kauneus+on+rapissut+siideri+&+sipsikulttuurin+myötä+ja+mainekin+tulee+ihan+jostain+muusta:
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002751790.html
http://www.voice.fi/ilmiot/jenkkisivusto-valitsi-maailman-helpoimmat-pokauspaikat-ykkosena-suomalainen-yokerho-53705
http://www.rantapallo.fi/matkailu/suomalaisnaisia-kuvaillaan-helpoiksi-kaadoiksi-matkustavat-seksin-perassa/
22.01.2017 13:48
Toisaalla+jo+mainitsin+mutta+mainitaanpas+tähänkin+että+miksi+h..ä+Jennikin+on+lähtenyt+tuohon+itsensä+pilaamiseen+lutka-imagon+kautta:
https://www.youtube.com/watch?v=hYZnpQVr474
https://www.youtube.com/watch?v=AWf8rjxwa44
Missä+h..sä+on+tyyli?+Itse+olen+aina+tykännyt+siitä+kun+Jennissä+on+ollut+omaa+tyyliä,+on+erottunut+edukseen+muista+mutta+nyt+näyttää+vajonneen+samaan+kuin+muutkin+ja+minusta+vaan+tuntuu+että+suosio+lähtee+laskuun+vaikka+joku+levy-yhtiön+tomppelipomo+ehkä+laski+toisin.+Lutkalaulajattaria+löytyy+kuitenkin+liki+kolmetoista+joka+tusinasta+mutta+sitä+entistä+jenniä+ei+löytynyt+kuin+se+yksi+ja+sitä+tulee+ikävä.+Onneksi+on+vielä+Johanna+Kurkela:
https://www.youtube.com/watch?v=1PvBsUWryCY
22.01.2017 13:22
Sulla+kyllä+on+ihan+realistinen+ja+meidän+miesten+mieleinen+suhde+tuohon+romanttisuuteen,+kyllä+noihin+ihan+mielellään+taipuu+varmaan+useimmat+miehet.+En+nyt+ihan+huonona+pidä+sitäkään+etteikö+joskus+voisi+käydä+vähän+paremmin+syömässä+muttei+siihenkään+mitään+viuluja+taustalle+tarvitse.
22.01.2017 11:45
Kyllähän+muslimien+sharia-lait+on+tännekin+jo+tulossa+suvaitsevaisten+vihervasemmistolaisten+toimesta:
http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2016/11/29/islamin-sharia-lait-suomeen/
http://www.iltalehti.fi/nainen/2012032515368754_na.shtml
Länsimaalainen+nainen+on+hyvin+suvaitsevainen+sen+suhteen+miten+saa+kohdella+muita+kuin+länsimaalaisia+naisia,+pitäähän+"oikeilla+miehillä"+olla+oikeutensa.
22.01.2017 11:41
Sano+sille+Jennille+että+tuo+sen+uus+tyyli+on+ihan+perseestä,+tyylikkäästä+on+tullut+halpa+lutka:
https://www.youtube.com/watch?v=hYZnpQVr474
21.01.2017 22:51
Ei+kun+soittaa+pinkan+ensimmäiselle/mukavimmalle+tms.+ja+jos+se+ei+ehdi+sitten+seuraavalle+soitto+ja+jos+sekään+ei+ehdi+sitten+taas+seuraavalle+ja+kyllä+ne+kai+aika+hyvin+ehtii.+Tai+tee+niinkuin+tykkäät+mutta+keskuksesta+voi+tulla+sitten+epämieluisa+kyytijä.
21.01.2017 21:47
Totta+puhuen+jos+ei+naiset+olisi+viime+vuonnakin+tuottaneet+tänne+yli+35+000:tta+brutaalikuttuurin+edustajaa+olisi+ne+raiskaustilastot+paljon+kauniimmat.+Yksikään+mies+niitä+ei+tänne+halunnut.
21.01.2017 21:16
Joo+no+täällä+trollit+nyt+nyt+näyttää+riehuvan+niin+ei+kannata+hirveästi+ottaa+pulttia.+Noita+uloskirjautumisia+näyttää+mullekin+kyllä+tekevän,+usein+kun+kirjoittanut+kommentin+joutuukin+sitten+vielä+kirjautumaan+sisälle+vaikka+ruksittuna+se+pidä+sisäänkirjautuneena,+ehkä+siinä+tulee+jotain+yhteyskatkoja+ja+se+sitten+blokkaa+pihalle.
21.01.2017 21:14
Luulen+että+se+poisto+johtui+siitä+mun+kommentista,+seriffi+vaan+poisti+ne+sinun+aiemmat+siinä+samalla.+Mutta+tosiaan+niin+vähän+ajattelen+kuin+vastasin,+itsekin+ollut+poika+niin+osaan+kuvitella+tilanteen+jossa+porukka+ottaa+yhden+silmätikuksi+niin+siitä+kannattaa+tehdä+loppu+heti+alkuunsa.+Jos+poika+niin+tekee+minusta+ei+kotijoukot+saa+sitten+kovin+kovasti+tuomita+kun+se+ihan+oikein+ja+ainoa+tapa+oikeastaan+lopettaa+se+kiusaaajaporukan+toiminta.
21.01.2017 20:52
1036 / 1041