...jännämies, siis tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=V5SNvdXmAUY
Kun ekan kuulin tuon se kuulosti tosi hienolta auton kajareista, tykkäsin kybällä kun en silloin ajatellut/kuunnellut sanoja sen kummemmin. Sitten seuraavalla kerralla vasta hiffasin että ei s..na.
Alkuhan menee hienosti, ihan niin kuin oikeassa rakkaustarinassa:
"Se oli sun lämpö jolla mut koukkuun sait
Siihen suureen tunteeseen ei koskaan päde lait
Sitten saapui se loputon kaunopuheisuus
jos olin poissa sekunnin se oli sulle ikuisuus
Me oltiin niin lähellä sitä täydellistä rakkautta jossa
roikkui vain se mutta joka nieltiin.
Rakas ollaan vaan hiljaa katsellaan huojuvaa viljaa
se kauniisti katseestas taipuu ja niin taivun myös minäkin
rakas ollaan vain hiljaa ei korjata vuotavaa maljaa,
rakastellaan yhtä aikaa niin kuin nuo perhosetkin,
jotka hiljalleen pois katoaa"
Puolivälissä astuukin jännämies pirttiin:
"Täydellinen rakkaus me oltiin kai
toinen vallan kahvana, toinen saranapuolen sai
Sä rajoitit kaiken sen mitä mulla oli elämässä
Ei sormus rakkautta tuo kädessä, joka raivoaa
Rakas ollaan vaan hiljaa katsellaan huojuvaa viljaa se
kauniisti katseestas taipuu ja niin taivun myös minäkin
rakas ollaan vain hiljaa ei korjata vuotavaa maljaa
rakastellaan yhtä aikaa niinkuin nuo perhosetkin
kaikki katseestaas kuoli ja niin kuolin myös minäkin.
Rakas ollaan vaan hiljaa kaadutaan keskelle taljaa,
hyvästellään tätä aikaa niin kuin nuo perhosetkin.
Rakas nyt ollaan hiljaa."
Nykyään vi-tut-taa kuunnella koko renkutusta. Olisihan se ollutkin liikaa vaadittu että joku nainen laulaisi kauniisti rakkaudesta kilttiin & kunnolliseen mieheen.
Hienon kappaleen pilasi kukapa muukaan kuin...
14
615
Vastaukset 14
- drthdfhy
Särmätön kilttiys se ei vain koskaan tule muotiin, eikä asia tule miksikään muuttumaan ennen kuin koittaa taas taloudellisesti niukat ajat, jolloin muutoin huonon lisääntymispotentiaalin omaavat geenit taas pääsevät lisääntymään tulevan jälkikäsvun harmiksi.
- Hämärän_rajoilta
"Olisihan se ollutkin liikaa vaadittu että joku nainen laulaisi kauniisti rakkaudesta kilttiin & kunnolliseen mieheen."
Mainittakoon, että mielestäni Johanna Kurkelan tuotannossa sanoitukset käsittelevät pitkälti kunnollisen miehen rakastamista. Hän onkin harvinainen temaattinen poikkeus kotimaisissa naislaulajissa.- Ikis..M
Joo se voi tosiaan noin olla, pitääpä kuunnella tässä hoidoksi vitutukseen pari Johannan kappaletta.
- Hah-
Ai miten niin vasta puolessa välissä selviää, että jännämieshän se? Mieti nyt tätä:
"Se oli sun lämpö jolla mut koukkuun sait
Siihen suureen tunteeseen ei koskaan päde lait
Sitten saapui se loputon kaunopuheisuus"
"Lämpö" ja "suuri tunne" on tietysti sitä paljon puhuttua "kemiaa", eli se mikä panee tortun kostumaan, varsinkin kun otetaan huomioon, että "lämpö" ja "suuri tunne" astuu kuvioon jo ennen "kaunopuheisuutta". Mikä muu "lämpö" nyt koukuttaisi, villapaitako vai kiltin ja kunnollisen olmin lämmin syli! :D Älä nyt höpötä!!
Eli torttu kostuu uuh - aah! mikä seksikäs ja kuuma mies, nyt ollaan koukussa. Sitten tulee "kävikö kipeästi kun putosit taivaasta?" -tyylinen "kaunopuheisuus".- Ikis..M
Kieltämättä noin mutta siinä alussa se ei ole niin selkeää, ne vihjaukset voisi jättää huomiotta haaveillessaan mutta sitten kun siellä puolen välin tuntumilla tulee naisen väkivaltafantasiat selvästi esiin siinä vasta herää että ei vittu, ei voi olla tavallinen kiltti mies tuossa rakkaana vaan joku jännäpaska se vaan siellä naida porskuttaa helsingin elliä s..na.
- Hah-
Ikis..M kirjoitti:
Kieltämättä noin mutta siinä alussa se ei ole niin selkeää, ne vihjaukset voisi jättää huomiotta haaveillessaan mutta sitten kun siellä puolen välin tuntumilla tulee naisen väkivaltafantasiat selvästi esiin siinä vasta herää että ei vittu, ei voi olla tavallinen kiltti mies tuossa rakkaana vaan joku jännäpaska se vaan siellä naida porskuttaa helsingin elliä s..na.
Höpö, höpö... Ihan heti alusta asti on selvää, millaisesta miehestä on kyse.
- crux
Mutta onneksi naiset voivat ottaa tästäkin biisistä opiksi. Ensinnäkin, miehet ovat perseestä. Toiseksi, kyllä niitä karismaattisia ja kaunopuheisiakin miehiä löytyy - seuraavaksi pitää vaan etsiä samanlainen hurmuri mutta ei-narsisti. Ja jos sellaista ei löydy niin "parempi yksin kuin....".
- Ikis..M
Niin, kyllähän tuo vahvoja mielikuvia varmaan naisillekin luo, mulle tuli tuosta "toinen vallan kahvana, toinen saranapuolen sai" jostain syystä semmoinen kuva mieleen jossa jännäapina paukuttaa ovea edestakaisin ja siinä on naisraukan pää välissä. Sitten illemmalla kun on nauttinut paketillisen buranaa nainen kellistyy takan edessä lammastaljalle antautumaan jännämiehelleen.
- Ikis..M
Lisää paskaa musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=jOsW6BHzrD8
Tuo tuli tänään auton radiosta ja vitutus alkoi välittömästi. Miksi naiset on tolloja, miksi ne antaa pieksää itseään ja miksi helvetissä ne rakastaa niitä pieksäjiään? Ihan oikeasti alkaa melkein tuntumaan että ne ansaitsee sen kaiken paskan mitä ne elämäänsä haalivat.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-perhevakivallasta-joulu-oli-liian-monessa-perheessa-verenpunainen/6244852- M_34
Ikis m on näköjään siinä onnellisessa tilassa ettei ikinä ole joutunut kokemaan henkistä väkivaltaa. Hyvä se tosta näkökulmasta on tuomita muita.
- nuorinainen88-
"Miksi naiset on tolloja, miksi ne antaa pieksää itseään ja miksi helvetissä ne rakastaa niitä pieksäjiään?"
Mua ei ole toistaiseksi piessyt eikä edes kertalyönyt yksikään mies, mitä nyt joskus 7-9-vuotiaana päivähoidossa ollessani ikätoverini (tosin sitä ei kai lasketa, koska kyse ei ollut mistään poikaystävästä), joten aika vaikea tunnistaa itseäni taas tästäkään "palstatotuudesta". Yksi jännämies on kyllä yrittänyt ruinata multa rahaa tuhannet kerrat, mutta ei ole koskaan yltynyt väkivaltaiseksi vaikka olenkin aina kieltäytynyt.
Toisaalla jo mainitsin mutta mainitaanpas tähänkin että miksi h..ä Jennikin on lähtenyt tuohon itsensä pilaamiseen lutka-imagon kautta:
https://www.youtube.com/watch?v=hYZnpQVr474
https://www.youtube.com/watch?v=AWf8rjxwa44
Missä h..sä on tyyli? Itse olen aina tykännyt siitä kun Jennissä on ollut omaa tyyliä, on erottunut edukseen muista mutta nyt näyttää vajonneen samaan kuin muutkin ja minusta vaan tuntuu että suosio lähtee laskuun vaikka joku levy-yhtiön tomppelipomo ehkä laski toisin. Lutkalaulajattaria löytyy kuitenkin liki kolmetoista joka tusinasta mutta sitä entistä jenniä ei löytynyt kuin se yksi ja sitä tulee ikävä. Onneksi on vielä Johanna Kurkela:
https://www.youtube.com/watch?v=1PvBsUWryCY- Miknna
Kuinka joku osaakin kiteyttää sen perhehelvetin jossa elin 25 vuotta sitten
- en.ole.botti
Ikis/Harmaaritari, oletko katkera?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510