Liekö yleinen mielipide

nuorinainen88-

Äitivainaani sanoi kerran, että suomalaisia naisia pidetään kauniina mutta suomalaisia miehiä ei pidetä komeina. Myös muuan hongkongilainen ystäväni totesi täällä käydessään, että oli paljon kauniita naisia mutta että miehet eivät näyttäneet hänestä hyviltä eivätkä vedonneet hänen miesmakuunsa. Myös hänen (miespuolinen) kiinalainen pomonsa sanoi, että Suomessa näkyi paljon kauniita naisia.

Omaa mielipidettäni en osaa sanoa, koska en kiinnitä niin paljoa huomiota vastaantulijoiden ulkonäköön. Mutta sanotaan näin mututuntumalta, silloin tällöin näkee katukuvassa komeita miehiä, mutta kyllä sitä aika usein näkee hyvinkin kauniita ja hoikkia naisia (etenkin jos Helsinkiin matkustaa, niin kahviloissa näkee usein tälläisiä naisia).

22

308

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodumari

Joo siis näin on.

Kun ei lue iltapäivälehtiä, niin jää aikaa tarkkailla ympäristöä. Mieskunta Suomessa on yksinkertaisesti täysin ulkokohtaisesti laadutonta.

(Reps)

😁

• Teknosutjakka

Itse vietin tuntitolkulla aikaa taivastellessani miesmassaa ympärilläni bootilla.

Siis voi jeesus sitä läskin määrää.

Kuvottavaa.

😁

• Ajat on muuttuneet siitä kun äitisi oli nuori, silloin vielä ehkä suomalaiset naiset tunnettiin kauneudesta vaaleuden vuoksi mutta kyllä 2000-luvulla se kauneus on rapissut siideri & sipsikulttuurin myötä ja mainekin tulee ihan jostain muusta:

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002751790.html

http://www.voice.fi/ilmiot/jenkkisivusto-valitsi-maailman-helpoimmat-pokauspaikat-ykkosena-suomalainen-yokerho-53705

http://www.rantapallo.fi/matkailu/suomalaisnaisia-kuvaillaan-helpoiksi-kaadoiksi-matkustavat-seksin-perassa/

• Oon.miettinnä

Se lienee mysteerio kuinka samoista geeneistä tulee niin erilaisia ihmisiä.

• Nnnnnnnainennnnnnn

Musta suomesta ei kyllä löydy kauniita naisia, hyvällä tuurilla ruotsista ja virosta voi jonkun bongata.

• Nnnnnnnainennnnnnn

Korjaus: olen nähnyy yhden oikeasti kauniin suomalaisen naisen vuonna 1999, oli vielä blondi. Sen jälkeen olen tavannut vain nättejä.

• 6plus2
        Nnnnnnnainennnnnnn kirjoitti:

Korjaus: olen nähnyy yhden oikeasti kauniin suomalaisen naisen vuonna 1999, oli vielä blondi. Sen jälkeen olen tavannut vain nättejä.

Kai sentään panit sitä kaunista naista vuonna 1999?

• Nnnnnnnainennnnnnn
        6plus2 kirjoitti:

Kai sentään panit sitä kaunista naista vuonna 1999?

Se seurusteli enkä tiedä miten nainen panisi naista.

• 9plus5

Mik ä tuo lisäys oli oli bielä blondi? Blondit on kaikkein kauneimpia naisia.

• helgamies_

Stadissa naisilla kauhia puute ylemmäntason miehistä. Siksi naisten on pidettävä paikat kunnossa ja kiimavitunsa markkinointi päällä aamusta iltaan näyttäytyen erinäisissä trendikkäissä istumapaikoissa.

• Nnnnnnnainennnnnnn

Joo mut ei tehty pissislook oli oikeaa kauneutta. Siinä muutetaan perse, tissit, ihonsävy, hiustenväri, silmäripset, huulet ja tehdään kasvoihin erinäisiä ihmehoitoja. Sellasia on stadilaiset "kauniit".

• EdesUnissa

Suomalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia kauniina, mutta esim. oma ulkomaalainen naisystäväni ei ikinä jaksanut lopettaa tarinaansa kuinka rumia ja huolittelemattomia suomalaisnaiset ovat, eikä voi käsittää miksi sellaiset miehet kulkevat niin epänaisellisten naisten kanssa kadulla.
      Suomalaiset miehet ovat isoja ja rotevia hänen mielestään, vaikkakin karu-naamaisia, epäherrasmiesmäisiä ja myöskin huonosti pukeutuvia.
      Suomalaisissa miehissä hän arvostaa oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoisuutta joka näkyy pienenä väkivaltatilastona esim. raiskauksissa ja kykyä pitää kiinni oman maansa arvoista.

Itse olen sukupolvea joka kasvatettiin uskomaan että suomessa elää maailman kauneimmat naiset, joten hiukan kireänä kuuntelen hänen kommentointiaan. Mutta toisaalta kun olen puolet elämästäni ollut ulkomailla niin tiedän että kritiikki on oikeutettua.

• vii.kinki

Minua on kiinalainen nainen kehunut komeaksi, ja uskon että se oli varsin vilpitön kehu koska kuulin myöhemmin että nainen olisi halunnut olla tyttöystäväni. Mutta minulla oli jo toinen aasialainen seuralainen.

Suomalaisilta naisilta en ole koskaan saanut kehuja komeudesta. Vaaleus, pituus ja pitkä nenä vetoaa kaukomailla.

• Miesss32v

Varmaan komeita ja kauniita on aikalailla samanlainen määrä. Vaatetus, hiukset yms. vaikuttavat tosi paljon myös. Miehestä saa mielestäni helpommin komean jos on edes keskitasoa, koska iso osa miehistä ei osaa pukeutua.

Oma naisihanne on kiltti naapurintyttö. Kaunis huoltitelty baarin nirppanokka, joka räplää kaverinsa kanssa puhelinta ylimielinen katse kasvoillaan, ei sytytä. Tällainen saattaa lähestyä minua joskus, mutta tuttavuudesta tulee tuskin pitkä

• labellafigura

Suomalaiset eivät ole kovin kauniita, jos kauneudella tarkoitetaan ns. geneettistä kauneutta eli vartalon mittasuhteita, symmetrisyyttä, paksuja hiuksia ja luonnostaan vaaleaa hammasluuta. Jos tuollaista löytyy, niin kauniiksi nimitetään hyvin nopeasti, vaikka oikeastaan olisi vain perusnätti. Sekä miehillä että naisilla kauneudesta/komeudesta puuttuu usein pitkät jalat ja paksut hiukset.

Suomessa ei arvosteta ns. la bella figuraa. Jos arvostettaisiin, olisimme kauniimpia, sillä missikaunis ei ole vielä todellinen kaunotar - todelliselta maailmanluokan kaunottarelta löytyy sekä rakennettua kauneutta että se yksi särö, joka tekee hänestä ainutlaatuisen.

• Nnnnnnnainennnnnnn

Mulla on synnynnäisesti paksu tukka mutta kun suurin osa esim nuorista naisista käyttää hiuslisäkkeitä niin samalla viivalla ollaan.

• lihatipunen

Mulla on paksu tukka, mut se onkin ainoa hyvä puoli ulkomuodossani.

• näyttääpilakuvalta

Mulla on synnynnäisesti paksu tukka mutta kun suurin osa esim nuorista naisista käyttää hiuslisäkkeitä niin samalla viivalla ollaan.

Aika kamala uusi trendi ovat nuo tekoripset. Kävin äskettäin Itiksessä, ja siellä tuntui lähes joka kaupassa olevan nuori tyttö, jolla oli ylipitkät, hassunnäköiset ripset. Niihin ehkä kehittyy toleranssi, aina pitää saada pitemmät, jolloin ei enää itse huomaa, että jo pari senttiä sitten meni täysin överiksi. Sama pätee kynsiin ja hiuslisäkkeisiin. Mauton on mautonta, siinä pilataan kauniskin nuori nainen, kun homma menee överiksi ja turhan muoviseksi. Ei ehkä kuitenkaan ole tarkoitus näyttää bimbolta.

• nuorinainen88-

Mulla on luonnostaan paksut hiukset, luonnostaan pitkät ripset ja vieläpä pitkät sääretkin hoikkaan varteen yhdistettynä, mutta olen silti ruma koska olen kasvonpiirteiltäni ruma. Kauneus on siis jotain muuta kuin paksuja hiuksia ja pitkiä sääriä.

• 121212121212

Tarkemmin:

Ulkomaiset miehet pitävät (nuoria, hoikkia, vaaleita, laitettuja) suomalaisia naisia kauniina.
      Suomalaiset naiset eivät pidä suomalaisia miehiä komeina.

Ap siis syyllistyy älylliseen epärehellisyyteen yrittäessään todistella Suominaisia Suomimiehiä tasokkaammiksi.

Ulkomailta suomimiehille kyllä löytyy kysyntää. Ihmeen moni venakko/virotar pitää sellaisesta pottunokkaisesta nallekarhusta, kunhan tämä on käytökseltään miehekäs ja aikaansaapa. Tuolta päin hankitut vaimot yleensä lyövät laudalta 10-0 saman tasoisten perusmiesten Suomivaimot.

Aasia on kokonainen maanosa jossa Suomimies on eksoottinen, ja ennen kaikkea pitkä. Jos pystyy selättämään kulttuurierot, lyhyt ja hintelä nörttikin voi löytää hoikan ja nätin vaimon jollainen Suomessa jäisi haaveeksi.

• eiyksioikoisuutta

Kaksimetrinen ja varmaan jo yli 190 cm on ainakin Kiinassa liian kummajainen. Jengi tuijottaa, osoittaa sormella ja nauraa, pikkulapset saa ilmaista huvia ilmielävästä jättiläisestä :D

Kyllähän meidän pitäisi saada uusia suomalaisia, ettemme kuole sukupuuttoon. Ellei täältä löydy puolisoa, niin sitten minusta kannattaa kalastaa ulkomailta, vaikka tietysti kulttuurierot ovat aina uhkana. Mutta usein unohdetaan se, että kaikista maista löytyy myös se varakas tai keskiluokkainen jengi, jonka ei tarvitse lähteä mihinkään postimyyntimorsiameksi. Ja perhetaustan samanlaisuus ei katso kulttuuria. Kehitysmaista saattaa löytyä puoliso, jonka elämäntapa täällä Suomessa on ryysyläisen verrattuna siihen, mitä hän on kotona tottunut.

• Rumasinkkumies-

Suurin osa miehistä on rumia ja siksi suomessa onkin miljoona sinkkua. Harmi juttu kun en saa rumuuteni takia rakkautta koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe